Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Μέχρι 30/9 ήμουν Protergia, τότε όπως πολλοί έκανα σύντομο πέρασμα από Elpedison και επέστρεψα στη Protergia λόγω του 90ευρου με επανέναρξη εκπροσώπησης 11/10. 5/10 εκδόθηκε ο 2ος λογαριασμός μου στη Protergia με περίοδο τιμολόγησης μόνο 5 ημέρες! Στον οποίο είχαν πιστωθεί και τα 90€ της αντιπροσφοράς αλλά και το 2ο 10ρικο της σύστασης. Μέχρι εδώ όλα ok.

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ μέχρι και σήμερα το πρωί (με τη παλιά παροχή ενεργοποιημένη) το υπόλοιπο στο λογαριασμό μου ήταν αρνητικό λόγω των πιστώσεων, από το μεσημέρι που φαίνεται πλέον η νέα παροχή το υπόλοιπο είναι μηδενικό και δεν υπάρχει καν πρόσβαση στους προηγούμενους λογαριασμούς.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να έχει συμβεί;

 

image.png.08a347d712f8901f24f3417ca5f91391.png

image.png.0778ca2edf2a8452dda6cc2ce2d9048a.png

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dhmak είπε

Γιατί θα αλλάξει όνομα η elpedison ;;

https://www.thetotalbusiness.com/2025/09/17/i-nea-stratigiki-tis-elpedison-rebranding-ependyseis-kai-prasini-energeia/

1 λεπτό πριν, paidi7 είπε

Καλησπέρα,

Μέχρι 30/9 ήμουν Protergia, τότε όπως πολλοί έκανα σύντομο πέρασμα από Elpedison και επέστρεψα στη Protergia λόγω του 90ευρου με επανέναρξη εκπροσώπησης 11/10. 5/10 εκδόθηκε ο 2ος λογαριασμός μου στη Protergia με περίοδο τιμολόγησης μόνο 5 ημέρες! Στον οποίο είχαν πιστωθεί και τα 90€ της αντιπροσφοράς αλλά και το 2ο 10ρικο της σύστασης. Μέχρι εδώ όλα ok.

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ μέχρι και σήμερα το πρωί (με τη παλιά παροχή ενεργοποιημένη) το υπόλοιπο στο λογαριασμό μου ήταν αρνητικό λόγω των πιστώσεων, από το μεσημέρι που φαίνεται πλέον η νέα παροχή το υπόλοιπο είναι μηδενικό και δεν υπάρχει καν πρόσβαση στους προηγούμενους λογαριασμούς.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να έχει συμβεί;

 

image.png.08a347d712f8901f24f3417ca5f91391.png

image.png.0778ca2edf2a8452dda6cc2ce2d9048a.png

 

Ζητα να μεταφερθεί το πιστωτικό σου υπόλοιπο στη νέα  ενεργή παροχή.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Ζητα να μεταφερθεί το πιστωτικό σου υπόλοιπο στη νέα  ενεργή παροχή.

Τηλεφωνικά; Τόσο απλό είναι;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paidi7 είπε

Τηλεφωνικά; Τόσο απλό είναι;

Εγώ θα στείλω μέσω φόρμας επικοινωνίας,γιατί βαριέμαι τα τηλέφωνα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, paidi7 είπε

Καλησπέρα,

Μέχρι 30/9 ήμουν Protergia, τότε όπως πολλοί έκανα σύντομο πέρασμα από Elpedison και επέστρεψα στη Protergia λόγω του 90ευρου με επανέναρξη εκπροσώπησης 11/10. 5/10 εκδόθηκε ο 2ος λογαριασμός μου στη Protergia με περίοδο τιμολόγησης μόνο 5 ημέρες! Στον οποίο είχαν πιστωθεί και τα 90€ της αντιπροσφοράς αλλά και το 2ο 10ρικο της σύστασης. Μέχρι εδώ όλα ok.

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ μέχρι και σήμερα το πρωί (με τη παλιά παροχή ενεργοποιημένη) το υπόλοιπο στο λογαριασμό μου ήταν αρνητικό λόγω των πιστώσεων, από το μεσημέρι που φαίνεται πλέον η νέα παροχή το υπόλοιπο είναι μηδενικό και δεν υπάρχει καν πρόσβαση στους προηγούμενους λογαριασμούς.

Ξέρει κανείς τι μπορεί να έχει συμβεί;

 

image.png.08a347d712f8901f24f3417ca5f91391.png

image.png.0778ca2edf2a8452dda6cc2ce2d9048a.png

 

Πατα πανω στο πρωτο κυκλακι, και μετα επελεξε την τερματισμενη παροχη, θα την βρεις. Λογικα θα εχει πιστωτικο υπολοιπο. Θα πρεπει να παρεις τηλ την εξυπηρετηση πελατων ή μεσα απο την φορμα και να ζητησεις μεταφορα πιστωτικου υπολοιπου στην νεα παροχη.

Επεξ/σία από Seldon40
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Εγώ θα στείλω μέσω φόρμας επικοινωνίας,γιατί βαριέμαι τα τηλέφωνα. 

Γιατί , έγινε και σε εσένα;

4 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Πατα πανω στο πρωτο κυκλακι, και μετα επελεξε την τερματισμενη παροχη, θα την βρεις. Λογικα θα εχει πιστωτικο υπολοιπο. Θα πρεπει να παρεις τηλ την εξυπηρετηση πελατων ή μεσα απο την φορμα και να ζητησεις μεταφορα πιστωτικου υπολοιπου στην νεα παροχη.

Σωστός! Δεν το ήξερα αυτό! Την βρήκα την παλιά παροχή με το πιστωτικό. Ευχαριστώ

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paidi7 είπε

Γιατί , έγινε και σε εσένα;

Σε ολους γινεται, η νεα παροχη ειναι ενεργη και η παλια τερματισμενη, αν υπαρχει πιστωτικο θα ζητησεις μεταφορα.

2 λεπτά πριν, paidi7 είπε

Σωστός! Δεν το ήξερα αυτό! Την βρήκα την παλιά παροχή με το πιστωτικό. Ευχαριστώ

Δεν μεταφερεται αυτοματα το πιστωτικο. τηλ ή μαιλ απο τη φορμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά όσοι πήρατε την ανανέωση του Zenith Power Home smart night σας κάλεσαν τελευταία μέρα? Αύριο λήγει και ακόμη δεν έχουν καλέσει παρότι το επιβεβαίωσαν μεσω ΡΑΕΥ. Στην εξυπηρέτηση λένε δε μπορούμε να κάνουμε κάτι,  αλλά μην ανησυχείτε..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Graceless είπε

Παιδιά όσοι πήρατε την ανανέωση του Zenith Power Home smart night σας κάλεσαν τελευταία μέρα? Αύριο λήγει και ακόμη δεν έχουν καλέσει παρότι το επιβεβαίωσαν μεσω ΡΑΕΥ. Στην εξυπηρέτηση λένε δε μπορούμε να κάνουμε κάτι,  αλλά μην ανησυχείτε..

Καλησπέρα..σε δύο παροχές στην πρώτη μετά την ΡΑΕ στις 17/9 έγινε 26/9 γιατί έληγε 27/9 ..στην δεύτερη που λήγει 17/10 ακόμη καμία ενόχληση..αν δεν.. αυτοί θα χάσουν.. υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές 

Επεξ/σία από Dogtor21
Δημοσ.

Παιδιά ερώτηση: Ήμουν zenith και έκανα να πάω στην volton από την οποία έλαβα μήνυμα πως το αίτημά μου δεν μπορεί να ολοκληρωθεί επειδή έχει λήξει το ηλεκτρολογικό μου σχέδιο (ΥΔΕ) από τον 2ο του 24.

Παραμένω λοιπόν στη zenith ως έχει με το power home secure 5.0. 

Η ερώτησή μου είναι: Θα έχω πρόβλημα με τον ΔΕΔΔΗΕ αν δεν το ανανεώσω to ΥΔΕ στην παρούσα φάση (πραγματικά δε μου περισσεύουν χρήματα αυτή τη στιγμή)?

Το μήνυμα για το ληγμένο ΥΔΕ μ ήρθε από την volton και όχι από ΔΕΔΔΗΕ.

Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, zacharias99 είπε

Παιδιά ερώτηση: Ήμουν zenith και έκανα να πάω στην volton από την οποία έλαβα μήνυμα πως το αίτημά μου δεν μπορεί να ολοκληρωθεί επειδή έχει λήξει το ηλεκτρολογικό μου σχέδιο (ΥΔΕ) από τον 2ο του 24.

Παραμένω λοιπόν στη zenith ως έχει με το power home secure 5.0. 

Η ερώτησή μου είναι: Θα έχω πρόβλημα με τον ΔΕΔΔΗΕ αν δεν το ανανεώσω to ΥΔΕ στην παρούσα φάση (πραγματικά δε μου περισσεύουν χρήματα αυτή τη στιγμή)?

Το μήνυμα για το ληγμένο ΥΔΕ μ ήρθε από την volton και όχι από ΔΕΔΔΗΕ.

Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Αν δεν σου έρθει μήνυμα από τον ΔΕΔΔΗΕ για κατάθεση νέας ΥΔΕ, γράψε τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι...

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Seldon40 είπε

Δεν ζητησε σταθερο ο ανθρωπος, και καλα προσφορα του εκαναν. Με 131 Θα τον πηγαινα deal 16,91+18,74=35,65, καλυτερο απο το 39,99

Κι όμως . Έχω φίλο με μέση κατανάλωση 116 kWh . Με το Deal θα πληρώνει 15,56+17,4=32,96 ενώ με το Picasso 29.99 . Αυτό που δεν ξέρω είναι τι θα πληρώσει αν έχει υπερκατανάλωση .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...