Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι το site της nrg είναι εξαιρετικό. Έκανα την αίτηση on-line για το simple 2.0 με όλα τα στοιχεία που χρειάζονται ( ταυτότητα, φωτογραφία μετρητή και ενδείξεων για ημερήσιο και νυχτερινό, πρόσφατο τιμολόγιο του προηγούμενου παρόχου, τα πάντα όλα δηλαδή ) και το μόνο που απομένει είναι η υπογραφή του συμβολαίου.

Δεν τα αναφέρω αυτά για διαφήμιση, αλλά γιατί με τον προηγούμενο πάροχο είχα ταλαιπωρηθεί πολύ για να ολοκληρώσω τη διαδικασία. Τώρα μου φάνηκε παιχνιδάκι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχουν κάπου πήξει λόγω αιτημάτων. Προτείνω επικοινωνία με την εξυπηρέτηση στο 210 34 48500 για εξυπηρέτηση και όχι για ανανέωση γιατί δεν βγαίνει γραμμή αλλιώς, και στον εκπρόσωπο να παραθέσεις το πρόβλημα καθυστέρησης για να επιληφθεί άμεσα του θέματος και να ξεμπερδέψεις σε 1-2 ημέρες. Τώρα, παράνομο δεν είναι αλλά αθέμιτο σίγουρα ;)

 

  • Like 1
Δημοσ.

σε νέο συμβόλαιο πάλι στη προτεργια που κλείδωσε τηλεφωνικώς σήμερα γίνεται να χώσουμε σφήνα για το 5χ10?!

 

Δημοσ.
4 hours ago, mdkamael said:

 σε νέο συμβόλαιο πάλι στη προτεργια που κλείδωσε τηλεφωνικώς σήμερα γίνεται να χώσουμε σφήνα για το 5χ10?!

 

Όταν λες κλείδωσε τι εννοείς? Εάν έχει υπογραφεί η σύμβαση δε γίνεται να μπει εκ των υστέρων.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Όταν λες κλείδωσε τι εννοείς? Εάν έχει υπογραφεί η σύμβαση δε γίνεται να μπει εκ των υστέρων.

ωραία πάει αυτό ... όποτε μένει μόνο το 1ο σκέλος :D κανείς καλοθελητής που θέλει να φέρει νέο πελάτη στην εταιρία της καρδιάς μας?! edit, βρέθηκε θενκου

Επεξ/σία από mdkamael
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, purif είπε

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι καλύτερο από το Zenith Ηοme Smart Night ή να κάτσω στα αβγά μου;

Εξαρτάται τι ζητάς?Αν κάνεις τουρισμό και κυνηγάς τα δώρα υπάρχουν επιλογές.Αν θες καλή τιμή kwh χωρίς πάγιο κάτσε στα αβγά σου.

  • Like 4
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, purif είπε

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι καλύτερο από το Zenith Ηοme Smart Night ή να κάτσω στα αβγά μου;

στα αβγουλακια μας φίλε μου ... 

  • Like 4
Δημοσ.

Καλησπέρα και καλή χρονιά, έχουμε κάνει αίτημα αλλαγής ονόματος στη παροχή στην ελπέδισον από 05-12 και μέχρι σήμερα από ότι φαίνεται από το σιτε τους δεν έχει ολοκληρωθεί. Πόσες μέρες παίρνει περίπου να ολοκληρωθεί το αίτημα? το μήνυμα που βγάζει όταν πάω να κάνω εγγραφή με το νέο ΑΦΜ είναι ότι "δεν είναι ακόμα εφικτή η σύνδεση γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση"

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sotiris123 είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά, έχουμε κάνει αίτημα αλλαγής ονόματος στη παροχή στην ελπέδισον από 05-12 και μέχρι σήμερα από ότι φαίνεται από το σιτε τους δεν έχει ολοκληρωθεί. Πόσες μέρες παίρνει περίπου να ολοκληρωθεί το αίτημα? το μήνυμα που βγάζει όταν πάω να κάνω εγγραφή με το νέο ΑΦΜ είναι ότι "δεν είναι ακόμα εφικτή η σύνδεση γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπροσώπηση"

Από 5/12 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί. Σε αλλαγή ΑΦΜ υπάρχει στάνταρ επιτόπια καταμέτρηση από το ΔΕΔΔΗΕ.Μιλα μαζί τους (ΔΕΔΔΗΕ)εάν έχουν λάβει το αίτημα,ενδείξεις, κλπ. η τσέκαρε το ηλεκτρονικά. 

Παιζει απλά  να μην έχει ενημερωθεί ακόμα το σύστημα της elpe.

Δημοσ.

Στο σιτε του ΔΕΔΔΗΕ δείχνει κανονικά ότι έχει αλλάξει το όνομα στο καινούριο ΑΦΜ (στη σελίδα με ΥΔΕ) αλλά η ελπέδισον μας απάντησε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η εκπρόσώπηση ακόμα. Θα τους ξαναστείλω εμαιλ με φωτογραφία από το ΔΕΔΔΗΕ ότι έχει αλλάξει το όνομα.

Δημοσ.

Παιδιά τι θα αλλάξει τελικά στα μπλε 6μηνα συμβόλαια; 

Διάβασα ότι θα αλλάξουν σε κίτρινα! 

Αυτό θα ισχύσει και στα υπάρχοντα 6μηνα;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Titarasaudi είπε

Παιδιά τι θα αλλάξει τελικά στα μπλε 6μηνα συμβόλαια; 

Διάβασα ότι θα αλλάξουν σε κίτρινα! 

Αυτό θα ισχύσει και στα υπάρχοντα 6μηνα;

Εδώ λέει ότι απλά δεν θα τα διαθέτουν σε νέους πελάτες..
 

Η πιο άμεση παρέμβαση που θα τεθεί σε εφαρμογή θα είναι οι «τίτλοι τέλους» στα μπλε (σταθερά) τιμολόγια με διάρκεια μικρότερη από 12μηνο, καθώς όπως έχει γράψει το Insider.gr, η Ρυθμιστική Αρχή (ΡΑΑΕΥ) έχει ήδη ενημερώσει τους προμηθευτές πως τα συγκεκριμένα προϊόντα θα πρέπει να αποσυρθούν από τις 17 Ιανουαρίου. Αυτό σημαίνει πως από τη συγκεκριμένη ημερομηνία, οι εταιρείες θα σταματήσουν να διαθέτουν σε νέους πελάτες 6μηνα ή 8μηνα προϊόντα σταθερής χρέωσης.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...