Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα, εχω ΔΕΗ ξεχασμενο Γ1 οικιακο green pass, με καταναλωση 250-300kw. Μπορειτε να μου προτεινετε ποια εταιρεια με συμφερει και σε ποιο προγραμμα?

  • Απαντ. 8,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, johng4 είπε

Καλησπερα, εχω ΔΕΗ ξεχασμενο Γ1 οικιακο green pass, με καταναλωση 250-300kw. Μπορειτε να μου προτεινετε ποια εταιρεια με συμφερει και σε ποιο προγραμμα?

Καλησπέρα!

Αν θες κίτρινο/κυμαινομενο:

α) Ήρων yellow one home μέσω e-contract. Στον τελικό χάνεις την έκπτωση συνέπειας β) Προτέργια value swift on time με συσταση (0,090- 5 μηνες χ 10 ευρώ και με την προοπτική να δώσεις και εσύ αργοτερα καποια συσταση (50 ευρώ/σύσταση) γ) Αναμονή για Ελπε win more 3 μήπως επισήμως δώσουν και κανένα δωρο. δ) Nrg simple 3 χωρίς όμως δώρο άρα με περιορισμένο τουριστικό ενδιαφέρον.

Αν θες μπλε/σταθερό:

1) Protergia Value Secure 12M μέσω συστάσεως για 5 μήνες χ10 ευρώ. Αν έχεις κάποια δευτερη παροχή (ή δική σου ή συγγενική-φιλική), έχεις επι πλέον 50 ευρώ και στις 2 παροχές.

2) Ζενιθ Power Home Secure Plus 4 πάγια δωρο μέχρι 4/4. Στον τελικό χάνεις την έκπτωση συνέπειας.

Ίδια τιμή, ίδιο πάγιο (9,90 + 0,099/κβ) αλλά υπερτερει η Προτεργια καθώς καλύπτει 5 πάγια (αντι 4 της Ζενιθ) από την σύσταση και φυσικα, αν προκύψει να δωσεις κι εσύ μετά κάποια συσταση (κυρίως αν εχεις υπο τον έλεγχό σου δύο ή περισσότερες παροχές) , υπερτερει σημαντικά ως επιλογή. 

 

Επεξ/σία από ΑΠΟΛΛΩΝ83
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγαπητοί συμφορουμίτες,

Θέλω να μοιραστώ την ταλαιπωρία που βιώνω με τις εταιρείες Protergia και Volton, και να ζητήσω τη γνώμη σας για ένα νομικό ζήτημα με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις.

Καθυστερήσεις στις 3 παροχές μου

Protergia - Αρχική προσπάθεια:

  • Η μία εξαφανίστηκε τελείως από το σύστημά τους! Μετά από δεκάδες κλήσεις, μου είπαν 1 μηνα μετα ότι την ακύρωσε ο ΔΕΔΔΗΕ (λόγω καθυστέρησης;)
  • Και οι 2 παροχές καθυστέρησαν να εκπροσωπηθούν 7-10 μερες απο τις ενδείξεις
  • Πήρα ένα μπόνους 50€ μέσω "Bring a Friend", αλλά τι νόημα έχει με τέτοια δουλειά που έριξα και να δουμε τι θα έρθει και στο λογαριασμό.. 

Volton - Δεύτερη προσπάθεια:

  • Αφού απέτυχε η Protergia, δοκίμασα να πάω και τις 3 παροχές στη Volton (η μία ούτως η άλλως δεν πήγε ποτέ protergia)
  • Παροχή 1: Καθυστέρηση 18 ημερών για την εκπροσώπηση, όταν το κανονικό είναι 2-5 ημέρες
  • Έκανα υπαναχώρηση στις 9 μέρες αλλα δεν την είδε κανείς ποτέ (αποστολή απο 2 email, τηλέφωνα για να μου επιβεβαιώσουν, viber) και με εκπροσώπησαν 18 μέρες μετά τις ενδειξεις!!!
  • Παροχές 2 & 3: Επίσης καθυστερήσεις πάνω από 7 ημέρες χωρίς καμία πρόοδο. Τώρα έστειλα υπαναχωρήσεις να δούμε
  • κάθε φορά στο τηλέφωνο ξανα μανά οι εξουσιοδοτήσεις που τους έστειλα 10 φορές

Το ζήτημα με τις υπαναχωρήσεις

  1. Έστειλα νόμιμη υπαναχώρηση για την παροχή 1 εντός του 14ημέρου, αλλά η Volton την αγνόησε πλήρως και προχώρησε στην εκπροσώπηση 9 μέρες ΜΕΤΑ την υπαναχώρηση, 18 απο την αίτηση.

  2. Τώρα έστειλα υπαναχωρήσεις και για τις άλλες δύο παροχές στη Volton, αλλά φοβάμαι ότι θα έχω το ίδιο πρόβλημα.

  3. Για την παροχή που τελικά εκπροσωπήθηκε μετά από 18 μέρες, η Volton ισχυρίζεται τώρα ότι:

    • Δεν μπορούν να την πάρουν πίσω (παρά την έγκαιρη υπαναχώρηση!)
    • Μου είπαν τηλεφωνικά ότι δε θα χρεωθώ τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις λόγω της υπαναχώρησης που έκανα εντός προθεσμίας.

Αρχικά σκεφτόμουν να εκμεταλλευτώ την προσφορά της Volton για τον πρώτο μήνα δωρεάν, αλλά πλέον δεν εμπιστεύομαι ότι θα με αλλάξουν εγκαίρως είτε στο μπες είτε στο βγες. Και μπορεί το αυξημένο κόστος ρεύματος να μηδενιστεί με το δωρεάν μήνα, αλλά οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν εξισορροπούνται – οπότε δεν αξίζει καν.

Αποδεικτικά στοιχεία

Έχω συγκεντρώσει και έστειλα MyRae:

  • 45+ τηλεφωνικές κλήσεις με ημερομηνίες και ώρες
  • Όλα τα emails επικοινωνίας
  • Αποδεικτικά υποβολής αιτήσεων
  • Έγγραφα υπαναχώρησης με χρονοσφραγίδες
  • Viber δικαιολογητικά με ημερομηνίες και μηνύματα που αγνοήθηκαν συστηματικά

Ερωτήσεις προς το φόρουμ

  1. Τι ισχύει πραγματικά για τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις μετά από υπαναχώρηση; Η Volton μου λέει ότι δε θα τις χρεωθώ, αλλά είναι αλήθεια αυτό;

  2. Οι καθυστερήσεις εκπροσώπησης και η αγνόηση των υπαναχωρήσεων συνιστούν νομική βάση για αποζημίωση;

  3. Έχοντας τόσο υλικό για Protergia, Volton και ΗΡΩΝ, αξίζει να απευθυνθώ σε δικηγόρο; Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν έκανε τίπτοα με τον Ηρων.

  4. Θα μπορούσαμε να συγκεντρωθούμε αρκετοί με παρόμοια προβλήματα και να μοιραστούμε το κόστος δικηγόρου, ή να βρούμε κάποιον που θα πληρωθεί από το αποτέλεσμα;

  5. Αν πάω σε κατάστημα Volton θα το κάνουν πιο γρήγορα; Ή απο αυτούς που συστήνονται στα εξελάκια; Είπανε θα πάρουν παράταση τα Volton Smart. Δηλαδή εμ τρέξαμε να μπουμε, εμ τρέξαμε να βγούμε, εμ δεν βγάλαμε και τίποτα

Τα οικογενειακά και επαγγελματικά τρέχουν, και παράλληλα αναγκάζομαι να συλλέγω αποδεικτικά για εταιρείες που εξαφανίζουν αιτήσεις σαν να μην υπήρξαν ποτέ. Είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος με αυτά τα προβλήματα.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Επεξ/σία από Cmg__
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν η παροχή εκπροσωπήθηκε και της έρθουν από ΔΕΔΔΗΕ μετρήσεις για τιμολόγηση θα τις τιμολογήσεις υποχρεωτικά, αν όμως με την υπαναχώρηση ο πάροχος στον οποίο επέστρεψε έδωσε ένδειξη ίδια περίπου με της volton τοτε θα έχει να τιμολογήσεις λίγες η καθόλου κιλοβατώρες οπότε αυτό σου είπαν στα πλαίσια πιστεύω να σε καθησυχάσουν. Τι να πω τόση ταλαιπωρία; Η Protergia είχε φρακαρει αρκετά λόγω συστάσεων τώρα δεν ξέρω πως είναι, και η volton περνάει κατά καιρούς κάποια διαστήματα που καθυστερεί. 

Μην κάνεις αλλαγές παρόχου όταν είναι να μετρήσει ο δεδδηε τις επόμενες ημέρες γιατί βγαίνει άκυρη η ένδειξη και ο πάροχος ούτε ασχολείται να σε ειδοποιήσει για την εκκρεμότητα. 

Φυσικά οι υπαναχωρήσεις ισχύουν κανονικά εφόσον τις κατέθεσες εμπροθεσμα. 

Επεξ/σία από juanjk
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Cmg__ είπε

 

Ερωτήσεις προς το φόρουμ

 

  1. Οι καθυστερήσεις εκπροσώπησης και η αγνόηση των υπαναχωρήσεων συνιστούν νομική βάση για αποζημίωση;

  2. Έχοντας τόσο υλικό για Protergia, Volton και ΗΡΩΝ, αξίζει να απευθυνθώ σε δικηγόρο; Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν έκανε τίπτοα με τον Ηρων.

Δυστυχώς αυτα συμβαίνουν και όταν ασχολέισαι, είναι χειρότερα πολλές φορες.

1. Υπάγεται στην γενική έννοια "Ποιότητα Υπηρεσιών". Όσες φορές την επικαλέσθηκα στην Ραε, ξέρεις τί πήρα,ε;

2. Όχι

ΣΟΣ αυτό που λέει ο juanjk:Μην κάνεις αλλαγές παρόχου όταν είναι να μετρήσει ο δεδδηε τις επόμενες ημέρες γιατί βγαίνει άκυρη η ένδειξη και ο πάροχος ούτε ασχολείται να σε ειδοποιήσει για την εκκρεμότητα. 

Επεξ/σία από ΑΠΟΛΛΩΝ83
Δημοσ.

Η ΔΕΗ προσφέρει 24μηνο σταθερό στα 0.145 ημέρα και 0.095 στη μειωμένη ζώνη, πάγιο 8 ευρώ και 100 ευρώ δώρο συνολικά, ματσαρει περίπου το 12μηνο 4family της Protergia και δεν βλέπω να είναι συμφέρον συνολικά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρες, 

Βρίσκομαι στην Δεη στο myHome Online Ν Green Pass με μηνιαία κατανάλωση περίπου 500-600 kwh και χρέωση 0.12 για ημερίσια και 0,11 για νυχτερινές kwh.  Αξίζει να παραμείνω ή υπάρχουν και πιο συμφέρουσες επιλογές?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sortie είπε

Καλησπέρες, 

Βρίσκομαι στην Δεη στο myHome Online Ν Green Pass με μηνιαία κατανάλωση περίπου 500-600 kwh και χρέωση 0.12 για ημερίσια και 0,11 για νυχτερινές kwh.  Αξίζει να παραμείνω ή υπάρχουν και πιο συμφέρουσες επιλογές?

Καλησπέρα! Δες, αν θες, 5 ποστ πιο πάνω, να μην τα ξαναγράφω

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Καλησπέρα! Δες, αν θες, 5 ποστ πιο πάνω, να μην τα ξαναγράφω

Σε ευχαριστώ πολύ! Μια ερώτηση είδα έγραψες το παρακάτω:

 

Αναφορά σε κείμενο

1) Protergia Value Secure 12M μέσω συστάσεως για 5 μήνες χ10 ευρώ. Αν έχεις κάποια δευτερη παροχή (ή δική σου ή συγγενική-φιλική), έχεις επι πλέον 50 ευρώ και στις 2 παροχές.

Τι εννοείς μέσω συστάσεως; Τι είναι η σύσταση; Σόρρυ αλλά δεν γνωρίζω, ευχαριστώ. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sortie είπε

Σε ευχαριστώ πολύ! Μια ερώτηση είδα έγραψες το παρακάτω:

 

Τι εννοείς μέσω συστάσεως; Τι είναι η σύσταση; Σόρρυ αλλά δεν γνωρίζω, ευχαριστώ. 

Η σύσταση ειναι με την μορφή συνδέσμου από υφιστάμενο πελάτη, τον ανοίγεις, καταχωρείς τα στοιχεία που σου ζητούνται και αναμένεις επικοινωνία απο την Προτέργια. Αυτοί βλέπουν ότι εισαι απο συσταση και σου αποδιδουν τα 50 ευρώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, sortie είπε

Σε ευχαριστώ πολύ! Μια ερώτηση είδα έγραψες το παρακάτω:

 

Τι εννοείς μέσω συστάσεως; Τι είναι η σύσταση; Σόρρυ αλλά δεν γνωρίζω, ευχαριστώ. 

Με κάλυψε ο φίλος @ΑΠΟΛΛΩΝ83 διαγραφη 

Επεξ/σία από alexander098
  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, ΑΠΟΛΛΩΝ83 said:

Δυστυχώς αυτα συμβαίνουν και όταν ασχολέισαι, είναι χειρότερα πολλές φορες.

1. Υπάγεται στην γενική έννοια "Ποιότητα Υπηρεσιών". Όσες φορές την επικαλέσθηκα στην Ραε, ξέρεις τί πήρα,ε;

2. Όχι

ΣΟΣ αυτό που λέει ο juanjk:Μην κάνεις αλλαγές παρόχου όταν είναι να μετρήσει ο δεδδηε τις επόμενες ημέρες γιατί βγαίνει άκυρη η ένδειξη και ο πάροχος ούτε ασχολείται να σε ειδοποιήσει για την εκκρεμότητα. 

Πως ξέρουμε ποτε θα μετρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Συνήθως το αναγράφουν και οι λογαριασμοί για το πότε είναι η επόμενη καταμέτρηση. Είναι είτε μηνιαία είτε κάθε 4μηνο, περίπου την ίδια ημέρα του μήνα.

Επεξ/σία από juanjk
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα σας, είμαι Ζενιθ ρεύμα(παλιό προγραμμα φωτιά Power Home Start πράσινο) και αέριο (πρόγραμμα GAS Home Plus). Δεν έχω καμμία έκπτωση. Είδα πιο πανω ποστ οτι εχει η ζενιθ καλυτερο προγραμμα στο ρευμα Ζενιθ Power Home Secure Plus 4 αλλά δεν ξέρω τιποτα για αέριο. Ξέρει κάποιος να προτεινει για αέριο? Στο ρευμα ειμαι γυρω στα 200kWh το καλοκαίρι με κλιματιστικό. Αέριο για δύο μήνες 15.12-15.02 μέχρι 3000kWh. Υπάρχει έκπτωση όταν είσαι στην ίδια εταιρεία και για ρεύμα και για αέριο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...