Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες, απλά ο ίδιος που έκανε τη σύσταση και σ' άλλη παροχή τον πήραν τηλέφωνο σε 2 ώρες (τυχερός!). Τέσπα, πήρα όντως στο τηλέφωνο που έδωσε ο φίλος πάνω και μου παν θα με πάρουν σήμερα ή αύριο το πρωί.

 

--UPDATE

Μόλις με πήραν, ευχαριστώ το φίλο @vklon για το τηλέφωνο!

11 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Πότε συμπλήρωσες την φόρμα;

 

Επεξ/σία από stelios91
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Ζήτω συγνώμη εάν έχει απαντηθεί, αλλά ένα χρόνο είχα σταθερό πρόγραμμα και είμαι αδιάβαστη.

Ποια είναι η διαδικασία για να πάω protergia με σύσταση;

Περιμένω να γίνει σύσταση και μετά 

Συμπληρώνω κάποια φόρμα;

Κατεβάζω το app;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, Merenda7 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Ζήτω συγνώμη εάν έχει απαντηθεί, αλλά ένα χρόνο είχα σταθερό πρόγραμμα και είμαι αδιάβαστη.

Ποια είναι η διαδικασία για να πάω protergia με σύσταση;

Περιμένω να γίνει σύσταση και μετά 

Συμπληρώνω κάποια φόρμα;

Κατεβάζω το app;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

 

Η σύσταση ειναι με την μορφή συνδέσμου από υφιστάμενο πελάτη, τον ανοίγεις, καταχωρείς τα στοιχεία που σου ζητούνται και αναμένεις επικοινωνία απο την Προτέργια. Αυτοί βλέπουν ότι εισαι απο συσταση και σου αποδιδουν τα 50 ευρώ

Επεξ/σία από ΑΠΟΛΛΩΝ83
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/5/2025 στις 5:47 ΜΜ, marksk είπε

παιδια σε 10 μερες θα ληξει το προγραμμα που έχω και θέλω να φύγω απο κει που είμαι και να ξαναεπιστρέψω για να πάρω κάποιο bonus που δίνει σε νέα σύνδεση. που να πάω για αυτές τις μέρες ;

Κατ`αρχάς, όπως καταλαβαίνεις, επειδή η μέθοδος των γρηγορων αλλαγών έχει επιφερει τεράστια μείωση των προσφορών, καλό για όλους μας είναι η παραμονή σε κάποιον πάροχο για κάποιο "εύλογο" χρονικό διάστημα, αναλόγως και της καταναλωσης.

Επί του προκειμένου, θα πας σε κάποιο κίτρινο. Όπως έγραψα και λίγο πριν:

α) Ήρων yellow one home (0,109/κβ με συνέπεια) + 50 ευρώ μέσω e-contract. Στον τελικό χάνεις την έκπτωση συνέπειας

β) Προτέργια value swift on time με συσταση (0,091/κβ με συνέπεια) + 5 μηνες χ 10 ευρώ

γ) Nrg simple 3 (0,099/κβ μεχρι 30/6) χωρίς όμως δώρο

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/5/2025 στις 12:50 ΜΜ, purple_pain είπε

Καλημέρα. Είμαι στο σταθερό πρόγραμμα της ΔΕΗ myhome enter με χρέωση 0,125/kwh (5€ πάγιο + green pass) που λήγει σε ένα μήνα. Η κατανάλωσή μου είναι ~ 120 kwh το μήνα. Με τη λήξη της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου το πρόγραμμα ανανεώνεται για ένα χρονο με τη νέα τιμή 0,145/kwh ;

Καλησπέρα! Πρόσεξε την σύμβασή σου τί ακριβώς αναφέρει. Κάνει αυτοματη ανανέωση ή σε πετάει σε πρασινο/κίτρινο;

Δημοσ.
On 13/05/2025 at 12:50, purple_pain said:

Καλημέρα. Είμαι στο σταθερό πρόγραμμα της ΔΕΗ myhome enter με χρέωση 0,125/kwh (5€ πάγιο + green pass) που λήγει σε ένα μήνα. Η κατανάλωσή μου είναι ~ 120 kwh το μήνα. Με τη λήξη της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου το πρόγραμμα ανανεώνεται για ένα χρονο με τη νέα τιμή 0,145/kwh ;

Όρος 5.1... πας σε βασική τιμολόγηση μετά τη λήξη. Δηλαδή αυτό: https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/basiko-oikiako-proion/

Υπολόγιζε 0.10-0.11 στη παρούσα φάση... αλλά το καλοκαίρι που θα ανέβει η χονδρική μπορεί να παει πχ 0.16

Άμα θες μπορεί να φύγεις από τώρα... δεν υπάρχει ρήτρα αποχώρησης στο τελευταίο 3μηνο της σύμβασης.

Πήγαινε στο topic των εναλλακτικών, τσέκαρε να δεις τι σε συμφέρει. Ιδανικά θες χαμηλή τιμή και χαμηλό πάγιο. Γιατί αν με τόση μικρή κατανάλωση δώσεις πχ 10 ευρώ πάγιο, χαμένος θα βγεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 10/5/2025 στις 10:10 ΜΜ, nk9 είπε

Χαίρετε.

Επειδή με το θέμα των παρόχων ασχολήθηκα τώρα τελευταία, θα ήθελα να ρωτήσω εάν όντως η πλέον συμφέρουσα επιλογή σήμερα σε σταθερό είναι το Ζeniθ Power Home Secure 2.0;

Τώρα είμαι στο Γ1Ν της Δ.Ε.Η. με κατανάλωση max 900/200 (ημερήσιες/νυχτερινές), η αναλογία των οποίων ενδεχομένως να μεταβληθεί ελαφρώς υπέρ των νυχτερινών.

Βλέπω στην Ζενίθ:

- 12μηνο συμβόλαιο

- 0,09 kwh με έκπτωση συνέπειας (δεν με ενοχλεί)

- Πάγιο στα 9,9

- 3 πάγια δώρο

- Εγγύηση 50€

Είδα και το myHome EnterTwo της Δ.Ε.Η. το οποίο βγαίνει σχετικά οικονομικό αποκλειστικά λόγω του δώρου των συνολικά 100€, αλλά με προβληματίζει η 24μηνη δέσμευση, ενώ δεν έχω καταλάβει εάν τα 100€ αυτά αφορούν πελάτες μεταφερόμενους από άλλη εταιρεία μόνο και όχι υπάρχοντες με αλλαγή προγράμματος.

Εάν τα 100€ αφορούν και τους ήδη πελάτες, τότε μάλλον η καλύτερη λύση είναι το myHome Online, στο οποίο όμως το δώρο ισχύει μέχρι αύριο...

Γνώμες;

Υ.Γ.: Αναφέρουν οι όροι πως:

Δεν εφαρμόζεται «Έκπτωση Συνέπειας» σε περίπτωση τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού που αφορά τελευταία καταμέτρηση κατανάλωσης περιόδου όταν παύει η εκπροσώπηση της παροχής ή η ηλεκτροδότηση του ακινήτου. H «Έκπτωση Συνέπειας» εφαρμόζεται για όσο διάστημα η σύμβαση παραμένει ενεργή.

Άρα, εάν φύγω στο 12μηνο, σημαίνει πως στο τελευταίο εκκαθαριστικό (άρα για έναν ή περισσότερους μήνες) θα χρεωθώ την κανονική (διπλάσιο) τιμή στις kwh;

Αν δεν παρέμεινες στην Δεή, στις καταναλώσεις που έχεις η απώλεια της έκπτωσης συνέπειας στο πρόγραμμα της Ζενιθ είναι γύρω στα 100 ευρώ οπότε πρέπει να το συνυπολογίσεις διότι είναι ένα σημαντικό ρίσκο ακόμα και αν προσπαθήσεις να το αποφύγεις, έστω εν μέρει, δεν είναι δηλ στον έλεγχό σου. Επίσης, είναι σημαντικό για την επιλογή, αν έχεις κάποια δευτερη παροχή.

  • Like 1
Δημοσ.

28/1 κάνω μπλε τιμολόγιο στη Ζενιθ. Αρχές Φλεβάρη όπως και Μάρτιο μου έρχεται πράσινο τιμολόγιο. 100 τηλέφωνα μέχρι να δεήσουν να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία (τους έδωσα ακριβή μέρα και ώρα που πήρα) και να με δικαιώσουν. Πράγματι μου έρχεται μήνυμα στο viber και στο email πως είμαι στο μπλε τιμολόγιο από 28/1 και ενημερώνομαι πως στον λογαριασμό του Απριλίου θα γίνει πίστωση των λάθος πράσινων χρεώσεων Φεβρουαρίου και Μαρτίου. 

Έρχεται ο Απρίλιος, βλέπω λογαριασμό, πράγματι μπλε τιμολόγιο, καμία πίστωση ποσού και πάνω σε όλα αυτά και χρέωση 50€ εγγύησης γιατί ο έξυπνος που μου έκανε τη διαδικασία δεν μετέφερε την πάγια εντολή που είχα ήδη ενεργή 3+ χρόνια που είμαι πελάτης (όταν όμως με πέρασαν από το κίτρινο που είχα στο πράσινο από λάθος τους τον Φεβρουάριο-Μάρτιο μια χαρά πέρασε η πάγια εντολή). Από την σελίδα τους δεν βγάζω άκρη μου πετάει error δεν μπορώ να βάλω πάγια εντολή.

Στελνω ξεχεστηριο email τους παίρνω άλλα πόσα τηλέφωνα με ενημερώνουν πριν μια βδομάδα πως πήρε έγκριση από προϊστάμενο να γίνει ανατιμολογηση και να περιμένω νέο λογαριασμό μιας και ενημέρωσα πως τον λογαριασμό του Απριλίου δεν πρόκειται να τον πληρώσω.

Η πληρωμή του λογαριασμού λήγει αύριο, ανατιμολογηση δεν έχει γίνει ακόμα, είναι σε αναμονή και μου λένε από πάνω πως αν δεν τον ξεχρεωσω, υπάρχει πιθανότητα στον επόμενο να χάσω και την έκπτωση συνέπειας. Και κερατάς και δαρμένος. Τους λέω παιδιά τρίτο λάθος λογαριασμό δεν πληρώνω, δώστε μου έναν σωστό λογαριασμό και θα τον ξεχρεωσω στο λεπτό αλλά φωνή βοώντος. Δεν πρόκειται να τους δώσω ούτε σεντ, στη χειρότερη σπάω συμβόλαιο, αφήνω χρέος, πάω σε άλλο παροχο και ας με κυνηγήσουν για τα χρήματα που τους χρωστάω, για κακή τους τύχη και χρόνο και διάθεση έχω, θα το πάω μέχρι τέλους. Καλές προσφορές αλλά μεγάλη προσοχή με Ζενιθ, απίστευτα αργή εξυπηρέτηση ο Θεός να την κάνει εξυπηρέτηση σε περίπτωση λάθους τους, ενάμιση μήνα τραβιέμαι τώρα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, iazriel είπε

28/1 κάνω μπλε τιμολόγιο στη Ζενιθ. Αρχές Φλεβάρη όπως και Μάρτιο μου έρχεται πράσινο τιμολόγιο. 100 τηλέφωνα μέχρι να δεήσουν να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία (τους έδωσα ακριβή μέρα και ώρα που πήρα) και να με δικαιώσουν. Πράγματι μου έρχεται μήνυμα στο viber και στο email πως είμαι στο μπλε τιμολόγιο από 28/1 και ενημερώνομαι πως στον λογαριασμό του Απριλίου θα γίνει πίστωση των λάθος πράσινων χρεώσεων Φεβρουαρίου και Μαρτίου. 

Έρχεται ο Απρίλιος, βλέπω λογαριασμό, πράγματι μπλε τιμολόγιο, καμία πίστωση ποσού και πάνω σε όλα αυτά και χρέωση 50€ εγγύησης γιατί ο έξυπνος που μου έκανε τη διαδικασία δεν μετέφερε την πάγια εντολή που είχα ήδη ενεργή 3+ χρόνια που είμαι πελάτης (όταν όμως με πέρασαν από το κίτρινο που είχα στο πράσινο από λάθος τους τον Φεβρουάριο-Μάρτιο μια χαρά πέρασε η πάγια εντολή). Από την σελίδα τους δεν βγάζω άκρη μου πετάει error δεν μπορώ να βάλω πάγια εντολή.

Στελνω ξεχεστηριο email τους παίρνω άλλα πόσα τηλέφωνα με ενημερώνουν πριν μια βδομάδα πως πήρε έγκριση από προϊστάμενο να γίνει ανατιμολογηση και να περιμένω νέο λογαριασμό μιας και ενημέρωσα πως τον λογαριασμό του Απριλίου δεν πρόκειται να τον πληρώσω.

Η πληρωμή του λογαριασμού λήγει αύριο, ανατιμολογηση δεν έχει γίνει ακόμα, είναι σε αναμονή και μου λένε από πάνω πως αν δεν τον ξεχρεωσω, υπάρχει πιθανότητα στον επόμενο να χάσω και την έκπτωση συνέπειας. Και κερατάς και δαρμένος. Τους λέω παιδιά τρίτο λάθος λογαριασμό δεν πληρώνω, δώστε μου έναν σωστό λογαριασμό και θα τον ξεχρεωσω στο λεπτό αλλά φωνή βοώντος. Δεν πρόκειται να τους δώσω ούτε σεντ, στη χειρότερη σπάω συμβόλαιο, αφήνω χρέος, πάω σε άλλο παροχο και ας με κυνηγήσουν για τα χρήματα που τους χρωστάω, για κακή τους τύχη και χρόνο και διάθεση έχω, θα το πάω μέχρι τέλους. Καλές προσφορές αλλά μεγάλη προσοχή με Ζενιθ, απίστευτα αργή εξυπηρέτηση ο Θεός να την κάνει εξυπηρέτηση σε περίπτωση λάθους τους, ενάμιση μήνα τραβιέμαι τώρα.

Καλά ξεμπερδέματα! Αίτημα MYRAE άνοιξες;

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Καλά ξεμπερδέματα! Αίτημα MYRAE άνοιξες;

Όχι δεν ξέρω τι είναι αυτό. Θα το ψάξω το πρωί.

Δημοσ.

Πιο προφανές δεν μπορεί να γίνει: Με τόσο τραγικές προσφορές σε κίτρινα οι εταιρείες μας σπρώχνουν προς τα μπλε. Μας τελείωσαν και τα έκτακτα προγράμματα με σταθερές τιμές για λίγους μήνες. 

Αύριο θα πάω στο κατάστημα Elpedison να δω αν έχουν πληροφόρηση για τα κίτρινα του επόμενου μήνα για υφιστάμενους πελάτες και θα ενημερώσω κι εδώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Rebirth said:

Πιο προφανές δεν μπορεί να γίνει: Με τόσο τραγικές προσφορές σε κίτρινα οι εταιρείες μας σπρώχνουν προς τα μπλε. Μας τελείωσαν και τα έκτακτα προγράμματα με σταθερές τιμές για λίγους μήνες. 

Αύριο θα πάω στο κατάστημα Elpedison να δω αν έχουν πληροφόρηση για τα κίτρινα του επόμενου μήνα για υφιστάμενους πελάτες και θα ενημερώσω κι εδώ. 

Άδικος κόπος να πας. Πήγα την Τετάρτη να παραλάβω την επιταγή Edenered από το κατάστημα και ρώτησα αν ξέρουν τι θα γίνει με την τιμή του Win more 3. Δεν γνώριζαν τίποτα.

Το ίδιο και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας.

Είναι πολύ νωρίς ακόμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, madboy είπε

ρώτησα αν ξέρουν τι θα γίνει με την τιμή του Win more 3. Δεν γνώριζαν τίποτα.

Το ίδιο και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας.

Εντάξει τι περιμένεις να γίνει; Ότι είχε γίνει και με το win more 2, από 1η Ιούνιου θα είναι ακριβό. Ούτε πρόκειται να σας πουν. Θα πρέπει να δείτε για που θα πάτε όσοι είστε εκεί.

Δημοσ.
20 minutes ago, Seldon40 said:

Εντάξει τι περιμένεις να γίνει; Ότι είχε γίνει και με το win more 2, από 1η Ιούνιου θα είναι ακριβό. Ούτε πρόκειται να σας πουν. Θα πρέπει να δείτε για που θα πάτε όσοι είστε εκεί.

Προφανώς και δεν θα περιμένω μέχρι τότε. Παω  στον Ηρων για το επόμενο διάστημα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...