Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 10/5/2025 στις 10:10 ΜΜ, nk9 είπε

Χαίρετε.

Επειδή με το θέμα των παρόχων ασχολήθηκα τώρα τελευταία, θα ήθελα να ρωτήσω εάν όντως η πλέον συμφέρουσα επιλογή σήμερα σε σταθερό είναι το Ζeniθ Power Home Secure 2.0;

Τώρα είμαι στο Γ1Ν της Δ.Ε.Η. με κατανάλωση max 900/200 (ημερήσιες/νυχτερινές), η αναλογία των οποίων ενδεχομένως να μεταβληθεί ελαφρώς υπέρ των νυχτερινών.

Βλέπω στην Ζενίθ:

- 12μηνο συμβόλαιο

- 0,09 kwh με έκπτωση συνέπειας (δεν με ενοχλεί)

- Πάγιο στα 9,9

- 3 πάγια δώρο

- Εγγύηση 50€

Είδα και το myHome EnterTwo της Δ.Ε.Η. το οποίο βγαίνει σχετικά οικονομικό αποκλειστικά λόγω του δώρου των συνολικά 100€, αλλά με προβληματίζει η 24μηνη δέσμευση, ενώ δεν έχω καταλάβει εάν τα 100€ αυτά αφορούν πελάτες μεταφερόμενους από άλλη εταιρεία μόνο και όχι υπάρχοντες με αλλαγή προγράμματος.

Εάν τα 100€ αφορούν και τους ήδη πελάτες, τότε μάλλον η καλύτερη λύση είναι το myHome Online, στο οποίο όμως το δώρο ισχύει μέχρι αύριο...

Γνώμες;

Υ.Γ.: Αναφέρουν οι όροι πως:

Δεν εφαρμόζεται «Έκπτωση Συνέπειας» σε περίπτωση τελικού εκκαθαριστικού λογαριασμού που αφορά τελευταία καταμέτρηση κατανάλωσης περιόδου όταν παύει η εκπροσώπηση της παροχής ή η ηλεκτροδότηση του ακινήτου. H «Έκπτωση Συνέπειας» εφαρμόζεται για όσο διάστημα η σύμβαση παραμένει ενεργή.

Άρα, εάν φύγω στο 12μηνο, σημαίνει πως στο τελευταίο εκκαθαριστικό (άρα για έναν ή περισσότερους μήνες) θα χρεωθώ την κανονική (διπλάσιο) τιμή στις kwh;

Αν δεν παρέμεινες στην Δεή, στις καταναλώσεις που έχεις η απώλεια της έκπτωσης συνέπειας στο πρόγραμμα της Ζενιθ είναι γύρω στα 100 ευρώ οπότε πρέπει να το συνυπολογίσεις διότι είναι ένα σημαντικό ρίσκο ακόμα και αν προσπαθήσεις να το αποφύγεις, έστω εν μέρει, δεν είναι δηλ στον έλεγχό σου. Επίσης, είναι σημαντικό για την επιλογή, αν έχεις κάποια δευτερη παροχή.

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

28/1 κάνω μπλε τιμολόγιο στη Ζενιθ. Αρχές Φλεβάρη όπως και Μάρτιο μου έρχεται πράσινο τιμολόγιο. 100 τηλέφωνα μέχρι να δεήσουν να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία (τους έδωσα ακριβή μέρα και ώρα που πήρα) και να με δικαιώσουν. Πράγματι μου έρχεται μήνυμα στο viber και στο email πως είμαι στο μπλε τιμολόγιο από 28/1 και ενημερώνομαι πως στον λογαριασμό του Απριλίου θα γίνει πίστωση των λάθος πράσινων χρεώσεων Φεβρουαρίου και Μαρτίου. 

Έρχεται ο Απρίλιος, βλέπω λογαριασμό, πράγματι μπλε τιμολόγιο, καμία πίστωση ποσού και πάνω σε όλα αυτά και χρέωση 50€ εγγύησης γιατί ο έξυπνος που μου έκανε τη διαδικασία δεν μετέφερε την πάγια εντολή που είχα ήδη ενεργή 3+ χρόνια που είμαι πελάτης (όταν όμως με πέρασαν από το κίτρινο που είχα στο πράσινο από λάθος τους τον Φεβρουάριο-Μάρτιο μια χαρά πέρασε η πάγια εντολή). Από την σελίδα τους δεν βγάζω άκρη μου πετάει error δεν μπορώ να βάλω πάγια εντολή.

Στελνω ξεχεστηριο email τους παίρνω άλλα πόσα τηλέφωνα με ενημερώνουν πριν μια βδομάδα πως πήρε έγκριση από προϊστάμενο να γίνει ανατιμολογηση και να περιμένω νέο λογαριασμό μιας και ενημέρωσα πως τον λογαριασμό του Απριλίου δεν πρόκειται να τον πληρώσω.

Η πληρωμή του λογαριασμού λήγει αύριο, ανατιμολογηση δεν έχει γίνει ακόμα, είναι σε αναμονή και μου λένε από πάνω πως αν δεν τον ξεχρεωσω, υπάρχει πιθανότητα στον επόμενο να χάσω και την έκπτωση συνέπειας. Και κερατάς και δαρμένος. Τους λέω παιδιά τρίτο λάθος λογαριασμό δεν πληρώνω, δώστε μου έναν σωστό λογαριασμό και θα τον ξεχρεωσω στο λεπτό αλλά φωνή βοώντος. Δεν πρόκειται να τους δώσω ούτε σεντ, στη χειρότερη σπάω συμβόλαιο, αφήνω χρέος, πάω σε άλλο παροχο και ας με κυνηγήσουν για τα χρήματα που τους χρωστάω, για κακή τους τύχη και χρόνο και διάθεση έχω, θα το πάω μέχρι τέλους. Καλές προσφορές αλλά μεγάλη προσοχή με Ζενιθ, απίστευτα αργή εξυπηρέτηση ο Θεός να την κάνει εξυπηρέτηση σε περίπτωση λάθους τους, ενάμιση μήνα τραβιέμαι τώρα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, iazriel είπε

28/1 κάνω μπλε τιμολόγιο στη Ζενιθ. Αρχές Φλεβάρη όπως και Μάρτιο μου έρχεται πράσινο τιμολόγιο. 100 τηλέφωνα μέχρι να δεήσουν να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία (τους έδωσα ακριβή μέρα και ώρα που πήρα) και να με δικαιώσουν. Πράγματι μου έρχεται μήνυμα στο viber και στο email πως είμαι στο μπλε τιμολόγιο από 28/1 και ενημερώνομαι πως στον λογαριασμό του Απριλίου θα γίνει πίστωση των λάθος πράσινων χρεώσεων Φεβρουαρίου και Μαρτίου. 

Έρχεται ο Απρίλιος, βλέπω λογαριασμό, πράγματι μπλε τιμολόγιο, καμία πίστωση ποσού και πάνω σε όλα αυτά και χρέωση 50€ εγγύησης γιατί ο έξυπνος που μου έκανε τη διαδικασία δεν μετέφερε την πάγια εντολή που είχα ήδη ενεργή 3+ χρόνια που είμαι πελάτης (όταν όμως με πέρασαν από το κίτρινο που είχα στο πράσινο από λάθος τους τον Φεβρουάριο-Μάρτιο μια χαρά πέρασε η πάγια εντολή). Από την σελίδα τους δεν βγάζω άκρη μου πετάει error δεν μπορώ να βάλω πάγια εντολή.

Στελνω ξεχεστηριο email τους παίρνω άλλα πόσα τηλέφωνα με ενημερώνουν πριν μια βδομάδα πως πήρε έγκριση από προϊστάμενο να γίνει ανατιμολογηση και να περιμένω νέο λογαριασμό μιας και ενημέρωσα πως τον λογαριασμό του Απριλίου δεν πρόκειται να τον πληρώσω.

Η πληρωμή του λογαριασμού λήγει αύριο, ανατιμολογηση δεν έχει γίνει ακόμα, είναι σε αναμονή και μου λένε από πάνω πως αν δεν τον ξεχρεωσω, υπάρχει πιθανότητα στον επόμενο να χάσω και την έκπτωση συνέπειας. Και κερατάς και δαρμένος. Τους λέω παιδιά τρίτο λάθος λογαριασμό δεν πληρώνω, δώστε μου έναν σωστό λογαριασμό και θα τον ξεχρεωσω στο λεπτό αλλά φωνή βοώντος. Δεν πρόκειται να τους δώσω ούτε σεντ, στη χειρότερη σπάω συμβόλαιο, αφήνω χρέος, πάω σε άλλο παροχο και ας με κυνηγήσουν για τα χρήματα που τους χρωστάω, για κακή τους τύχη και χρόνο και διάθεση έχω, θα το πάω μέχρι τέλους. Καλές προσφορές αλλά μεγάλη προσοχή με Ζενιθ, απίστευτα αργή εξυπηρέτηση ο Θεός να την κάνει εξυπηρέτηση σε περίπτωση λάθους τους, ενάμιση μήνα τραβιέμαι τώρα.

Καλά ξεμπερδέματα! Αίτημα MYRAE άνοιξες;

Δημοσ.

Πιο προφανές δεν μπορεί να γίνει: Με τόσο τραγικές προσφορές σε κίτρινα οι εταιρείες μας σπρώχνουν προς τα μπλε. Μας τελείωσαν και τα έκτακτα προγράμματα με σταθερές τιμές για λίγους μήνες. 

Αύριο θα πάω στο κατάστημα Elpedison να δω αν έχουν πληροφόρηση για τα κίτρινα του επόμενου μήνα για υφιστάμενους πελάτες και θα ενημερώσω κι εδώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Rebirth said:

Πιο προφανές δεν μπορεί να γίνει: Με τόσο τραγικές προσφορές σε κίτρινα οι εταιρείες μας σπρώχνουν προς τα μπλε. Μας τελείωσαν και τα έκτακτα προγράμματα με σταθερές τιμές για λίγους μήνες. 

Αύριο θα πάω στο κατάστημα Elpedison να δω αν έχουν πληροφόρηση για τα κίτρινα του επόμενου μήνα για υφιστάμενους πελάτες και θα ενημερώσω κι εδώ. 

Άδικος κόπος να πας. Πήγα την Τετάρτη να παραλάβω την επιταγή Edenered από το κατάστημα και ρώτησα αν ξέρουν τι θα γίνει με την τιμή του Win more 3. Δεν γνώριζαν τίποτα.

Το ίδιο και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας.

Είναι πολύ νωρίς ακόμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, madboy είπε

ρώτησα αν ξέρουν τι θα γίνει με την τιμή του Win more 3. Δεν γνώριζαν τίποτα.

Το ίδιο και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας.

Εντάξει τι περιμένεις να γίνει; Ότι είχε γίνει και με το win more 2, από 1η Ιούνιου θα είναι ακριβό. Ούτε πρόκειται να σας πουν. Θα πρέπει να δείτε για που θα πάτε όσοι είστε εκεί.

Δημοσ.
20 minutes ago, Seldon40 said:

Εντάξει τι περιμένεις να γίνει; Ότι είχε γίνει και με το win more 2, από 1η Ιούνιου θα είναι ακριβό. Ούτε πρόκειται να σας πουν. Θα πρέπει να δείτε για που θα πάτε όσοι είστε εκεί.

Προφανώς και δεν θα περιμένω μέχρι τότε. Παω  στον Ηρων για το επόμενο διάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

@iazriel Πλήρωσε τον εμπροθεσμα και κάνε υπομονή... γιατί το μπλέξιμο που θα έχεις αργότερα θα είναι πολυ μεγαλύτερο. Η ζενίθ και η προτεργια είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχουν την ίδια εταιρία μηχανογράφησης / έκδοσης λογαριασμών. Ποτε δε κάνουν διόρθωση άμεσα αλλά την προγραμματίζουν όταν θα εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός. Δηλαδή 1 μήνα μετα. Εγώ στη προτεργια ζήτησα αποζημίωση (ποινική ρήτρα) για παρόμοια καθυστερηση. Γιατί ο ΚΠΗΕ λέει ότι σε περίπτωση λανθασμένου λογαριασμου, οι διορθώσεις πρέπει να γίνονται άμεσα.

Πλήρωσε εμπροθεσμα και ζητά κι εσύ αποζημίωση.

Αν ρίξεις κανόνι, θα βρεθείς χρεωμένος με ασυνέπεια, με ρήτρα αποχώρησης... θα φας και μια διαταγή πληρωμής και τρέχεις να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

  • Like 3
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@iazriel Πλήρωσε τον εμπροθεσμα και κάνε υπομονή... γιατί το μπλέξιμο που θα έχεις αργότερα θα είναι πολυ μεγαλύτερο. Η ζενίθ και η προτεργια είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχουν την ίδια εταιρία μηχανογράφησης / έκδοσης λογαριασμών. Ποτε δε κάνουν διόρθωση άμεσα αλλά την προγραμματίζουν όταν θα εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός. Δηλαδή 1 μήνα μετα. Εγώ στη προτεργια ζήτησα αποζημίωση (ποινική ρήτρα) για παρόμοια καθυστερηση. Γιατί ο ΚΠΗΕ λέει ότι σε περίπτωση λανθασμένου λογαριασμου, οι διορθώσεις πρέπει να γίνονται άμεσα.

Πλήρωσε εμπροθεσμα και ζητά κι εσύ αποζημίωση.

Αν ρίξεις κανόνι, θα βρεθείς χρεωμένος με ασυνέπεια, με ρήτρα αποχώρησης... θα φας και μια διαταγή πληρωμής και τρέχεις να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Φίλε σε καταλαβαίνω αλλά είναι 3η φορά που εκδίδουν λάθος λογαριασμό και δεν έχω καμία εγγύηση πως ο επόμενος θα είναι πάλι σωστός και δεν θα χρεώσουν ότι θέλουν. Ο Απρίλιος υποτίθεται θα ήταν ο μήνας με τον σωστό λογαριασμό και πάλι χρέωσαν ότι να 'ναι. Εγώ δεν θέλω να αποχωρησω έχω ενημερώσει άπειρες φορές και το έχουν σημειώσει στην καρτέλα μου πως θέλω τον σωστό λογαριασμό για να τον ξεπληρώσω άμεσα αλλά εμπιστοσύνη πλέον δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια. Στην χειρότερη περίπτωση τι προβλέπεται με την διαταγή πληρωμής που αναφέρεις; ποιος θα με διατάξει να πληρώσω, τι να πληρώσω και με ποια απειλή; ποινικών ευθυνών; δεν γνωρίζω αλλά έχω βαρεθεί ειλικρινά με την πάρτι τους.

Δημοσ.
7 minutes ago, iazriel said:

δεν γνωρίζω αλλά έχω βαρεθεί ειλικρινά με την πάρτι τους.

Υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσεις για να αμφισβητήσεις χρεώσεις ή για να απεμπλακείς αζημιως χωρίς ρήτρα αποχώρησης από μια σύμβαση. 

Για την αζημιως αποχώρηση για παράδειγμα, πρέπει να το ζητήσεις από τον πάροχο (λόγω χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης) και να πάρεις το ΟΚ. Ή αν δε σε αφήσουν, πρέπει να το πας μέσω ενεργειακού διαμεσολαβητή ΡΑΕ ή μέσω ΣΤΚ.

Αν φύγεις και δε πληρώσεις ό'τι χρεώσουν και δεν αμφισβητήσεις τις χρεώσεις με τις προβλεπόμενες διαδικασίες... ο πάροχος θα θεωρεί ότι του χρωστάς και θα σου ζητήσει μελλοντικά τα χρωστουμενα με τόκους, συν δικαστικά έξοδα για τα κοράκια που θα προσλάβει να σε κυνηγήσουν.

Θα σε πάρουν λοιπόν μια μέρα και θα σου πούνε χρωστάς πχ 200 ευρώ... ή πληρώνεις άμεσα ή θα βγει διαταγή πληρωμής. Πάνε δηλαδή στο δικαστήριο τα αποδεικτικά ότι τους χρωστάς, και βγάζουν αυτό το έγγραφο που σε διστάσει να πληρώσεις. Και θα πρέπει μετά να πληρώσεις δικηγόρο για να κάνεις ανακοπή διαταγής πληρωμής κλπ κλπ. Κάνε ό,τι νομίζεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσεις για να αμφισβητήσεις χρεώσεις ή για να απεμπλακείς αζημιως χωρίς ρήτρα αποχώρησης από μια σύμβαση. 

Για την αζημιως αποχώρηση για παράδειγμα, πρέπει να το ζητήσεις από τον πάροχο (λόγω χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης) και να πάρεις το ΟΚ. Ή αν δε σε αφήσουν, πρέπει να το πας μέσω ενεργειακού διαμεσολαβητή ΡΑΕ ή μέσω ΣΤΚ.

Αν φύγεις και δε πληρώσεις ό'τι χρεώσουν και δεν αμφισβητήσεις τις χρεώσεις με τις προβλεπόμενες διαδικασίες... ο πάροχος θα θεωρεί ότι του χρωστάς και θα σου ζητήσει μελλοντικά τα χρωστουμενα με τόκους, συν δικαστικά έξοδα για τα κοράκια που θα προσλάβει να σε κυνηγήσουν.

Θα σε πάρουν λοιπόν μια μέρα και θα σου πούνε χρωστάς πχ 200 ευρώ... ή πληρώνεις άμεσα ή θα βγει διαταγή πληρωμής. Πάνε δηλαδή στο δικαστήριο τα αποδεικτικά ότι τους χρωστάς, και βγάζουν αυτό το έγγραφο που σε διστάσει να πληρώσεις. Και θα πρέπει μετά να πληρώσεις δικηγόρο για να κάνεις ανακοπή διαταγής πληρωμής κλπ κλπ. Κάνε ό,τι νομίζεις.

Μίλησα ξανά τώρα μαζί τους. Νομίζω σήμερα ήταν η μόνη υπάλληλος που ήξερε τι της γίνεται. Με ενημέρωσε πως βλέπει πως εκκρεμεί διαδικασία ανατιμολογησης και να μην πληρώσω κάτι μέχρι να βγει το νέο ποσό και έχει σημειωθεί ήδη πως περιμένω το νέο ποσό για να ξεχρεωσω άμεσα ακόμα και εκπρόθεσμα μιας και είναι δική τους ευθύνη η καθυστέρηση. Μου ενεργοποίησε και την πάγια εντολή που είχε διακοπεί με συνοπτικές διαδικασίες εντόπισε το συστημικο λάθος. Τι να πω έχω κουραστεί ειλικρινά.. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσεις για να αμφισβητήσεις χρεώσεις ή για να απεμπλακείς αζημιως χωρίς ρήτρα αποχώρησης από μια σύμβαση. 

Για την αζημιως αποχώρηση για παράδειγμα, πρέπει να το ζητήσεις από τον πάροχο (λόγω χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης) και να πάρεις το ΟΚ. Ή αν δε σε αφήσουν, πρέπει να το πας μέσω ενεργειακού διαμεσολαβητή ΡΑΕ ή μέσω ΣΤΚ.

Αν φύγεις και δε πληρώσεις ό'τι χρεώσουν και δεν αμφισβητήσεις τις χρεώσεις με τις προβλεπόμενες διαδικασίες... ο πάροχος θα θεωρεί ότι του χρωστάς και θα σου ζητήσει μελλοντικά τα χρωστουμενα με τόκους, συν δικαστικά έξοδα για τα κοράκια που θα προσλάβει να σε κυνηγήσουν.

Θα σε πάρουν λοιπόν μια μέρα και θα σου πούνε χρωστάς πχ 200 ευρώ... ή πληρώνεις άμεσα ή θα βγει διαταγή πληρωμής. Πάνε δηλαδή στο δικαστήριο τα αποδεικτικά ότι τους χρωστάς, και βγάζουν αυτό το έγγραφο που σε διστάσει να πληρώσεις. Και θα πρέπει μετά να πληρώσεις δικηγόρο για να κάνεις ανακοπή διαταγής πληρωμής κλπ κλπ. Κάνε ό,τι νομίζεις.

Μην τρομοκρατούμε, κανένα πάροχο δεν συμφέρει να κυνηγάει με διαταγές, μικρο-οφειλές.

Για να σε κυνηγήσει ο πάροχος, πρέπει να τον έχεις κανονιάσει για τα καλά, τουλάχιστον με τετραψήφιο νούμερο. 

Στις μικρο-οφειλές απλά σου ζαλίζουνε τα ούμπαλα, οι εισπρακτικές.

Επεξ/σία από dhmak
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, madboy είπε

Άδικος κόπος να πας. Πήγα την Τετάρτη να παραλάβω την επιταγή Edenered από το κατάστημα και ρώτησα αν ξέρουν τι θα γίνει με την τιμή του Win more 3. Δεν γνώριζαν τίποτα.

Το ίδιο και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας.

Είναι πολύ νωρίς ακόμα. 

Κι εγώ για την edenred ήταν να πάω. Το μόνο που μου είχαν πει από τηλ είναι ότι στο μπλε ισχύει ακόμα η προσφορά που έδιναν τηλεφωνικά (και από κατάστημα). Αλλά δεν ψήνομαι για μπλε. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...