Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 minutes ago, ekrepali said:

Tώρα που το τσέκαρα, δίκιο έχεις...

Μπες λίγο στο myprotergia app στο κινητό, πήγαινε μετρήσεις --> στατιστικά καταναλώσεων --> ενδείξεις παροχής. 

Οι ενδείξεις που έχει λάβει ο ΔΕΔΔΗΕ είναι μόνο ημερήσιες; Ή ημερήσιες και νυχτερινές;

Τσέκαρε επίσης και τον μετρητή σου. Στην ένδειξη 1.8.2 έχει καταγράψει νυχτερινές κιλοβατώρες;

Αν ο μετρητής καταγράφει νυχτερινές κιλοβατώρες... τότε φταίει ο ΔΕΔΔΗΕ που δεν τις έχει στείλει στη Protergia.

Αν δεν καταγράφει νυχτερινές κιλοβατώρες, πρέπει να κάνεις αίτηση για να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό. Το αίτημα που είχες κάνεις αφορούσε διαφορετικό πράγμα (εγκατάσταση), κι ίσως γι'αυτό έγινε αυτό το μπάχαλο.

Σου ανεβάζω παρακάτω και το PDF με τα τοπικά τηλέφωνα του ΔΕΔΔΗΕ. Πάρε στη γραμματεία και ρώτα ποιο είναι στο εσωτερικό τηλέφωνο του υπευθύνου για την υλοποίηση αιτημάτων νυχτερινού ρεύματος. Εξήγησε του τι έχει συμβεί... ή ζήτα του να πας εκεί να βγάλετε άκρη από κοντά. Κανονικά δεν επιτρέπουν κόσμο πλέον στα γραφεία, αλλά όταν για σημαντικά ζητήματα κάνουν εξαιρέσεις.Τοπικά τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ.pdf

 

Η Προτεργια δεν μου εκδίδει λογαριασμό. Σε επικοινωνία και με την Προτεργια και με το Δεδδηε και οι δύο αναφέρουν ότι στέλνουν μόνο ημερήσιες ενδείξεις. Ο μετρητής που έχω είναι ο έξυπνος.Μετραει και ημερήσιες και νυχτερινές. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για καταναλώσεις γύρω στις 15.000kw/μήνα και ήδη είμαι στον 3μηνα χωρίς λογαριασμό. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Υπάρχει κίνδυνος να μου κόψουν το ρεύμα χωρίς να μου έχουν εκδόσει λογαριασμό?

Δημοσ.
3 hours ago, moutrosl said:

Η Προτεργια δεν μου εκδίδει λογαριασμό. Σε επικοινωνία και με την Προτεργια και με το Δεδδηε και οι δύο αναφέρουν ότι στέλνουν μόνο ημερήσιες ενδείξεις. Ο μετρητής που έχω είναι ο έξυπνος.Μετραει και ημερήσιες και νυχτερινές. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για καταναλώσεις γύρω στις 15.000kw/μήνα και ήδη είμαι στον 3μηνα χωρίς λογαριασμό. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Υπάρχει κίνδυνος να μου κόψουν το ρεύμα χωρίς να μου έχουν εκδόσει λογαριασμό?

Είναι έξυπνος ναι. Μπορεί να μετρήσει και ημερήσιες και νυχτερινές. Σε ρωτάω λοιπόν... η ένδειξη 1.8.2 δηλαδή η νυχτερινή είναι μηδενική; Ή έχει γράψει νυχτερινή κατανάλωση ο μετρητής και ο ΔΕΔΔΗΕ δεν την έχει καταγράψει; 

Αν ο μετρητής δεν έχει γράψει νυχτερινές κιλοβατώρες... τότε πρέπει να ενημερώσεις τον ΔΕΔΔΗΕ ότι επιθυμείς ενεργοποίηση διζωνικού. Εσύ απ' ότι κατάλαβα ζήτησες / πλήρωσες για εγκατάσταση νυχτερινού και σου απάντησαν πως έχεις ήδη έξυπνο μετρητή. Ίσως δεν καταλαβαίνουν αυτό που τους ζητας. Γι αυτό σου λέω πάρε στα τοπικά γραφεία να συνεννοηθείς με ένα λογικό άνθρωπο. Αλλιώς μετά βάλε δικηγόρο γιατί δε γίνεται να παίζεις κουφό τηλέφωνο με τους υπαλληλίσκους στο κέντρο εξυπηρέτησης που δεν ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα. Μόνο με το τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ θα βγάλεις άκρη.

Να σου κόψουν το ρεύμα, όχι δεν υπάρχει κίνδυνος προς το παρών. Μόνο αν εκδοθεί λογαριασμός και δε τον πληρώσεις ή αν δε κάνεις διακανονισμό θα έχεις θέμα. Ή αν η Protergia καταγγειλει μονομερώς τη σύμβαση, τότε κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς ρεύμα, οπότε έχει το νου σου μή τυχόν σου στείλουν κανένα email με ειδοποίηση. Αν και δε νομίζω.

15000kw το μήνα είναι τρελή κατανάλωση... μιλάμε για χιλιάρικα. Ελπίζω να βάζεις λεφτά στην άκρη για ό,τι έχεις κάψει και για ρυθμιζόμενες χρεώσεις. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγινα πελάτης της Προτέργιας 23 Δεκέμβρη 2024 σε 6μηνο πρόγραμμα...

...σήμερα έλαβα τηλεφώνημα από εξωτερικό συνεργάτη (με μωρό να κλαίει από πίσω, κάποιος δουλεύει από το σπίτι) και μού ανέφερε ότι λήγει το πρόγραμμα 9 Ιουνίου...

Η αλήθεια είναι ότι είχα ξεχαστεί και ξαφνιάστηκα...(περιέργως ενώ ο 1ος λογαριασμός έλεγε λήξη προγράμματος 09/06/2025 οι επόμενοι έλεγαν 09/08/2025, μάλλον τη τελική ημερομηνία εξόφλησης του τελικού λογαριασμού του προγράμματος)

1) Σε αυτό το χρόνο που μένει με συμφέρει
- να αλλάξω πάροχο (κ προλαβαίνω; )
- να το κανω 12μηνο Value Secure;

Βάσει του excel το πιο φθηνό είναι το Ζενίθ power home secure 2.0 (922€ το χρόνο έναντι 993€ του Value Secure), αλλά με 1-2 συστάσεις τουλάχιστον θα έρθει στα ίσια ή θα γίνει πιο συμφέρον το πρόγραμμα της Protergia.

2) Κι η τελευταία με έχει μπερδέψει λίγο με τους λογαριασμούς...είχα συνολικά 5 συστάσεις για 250€ πιστωτικό...
- κι ενώ όλοι οι προηγούμενοι λογαριασμοί έβγαιναν με αρνητικό πρόσημο (εκτο΄ς του 1ου, που πληρώθηκε με κάρτα)
- ο τελευταίος βγήκε με θετικό πρόσημο 25,20€, δηλαδή σαν να πρέπει να πληρώσω όταν έρθει η προθεσμία
- ενώ φαίνεται ότι έχω ακόμη  -93,86€ πιστωτικό
- αλλά κι αυτός εμφανίζεται εξοφλημένος στο ιστορικό, αλλα με ημ/νία εξόφλησης μέσα Μαρτίου..

....τί τρέχει εδώ;

3) Αν συνεχίσω σε Protergia, γίνεται να διατηρήσω το πιστωτικό που έχω ή θα λήξει μαζί με το πρόγραμμα ή όσο εξοφλούνται οι λογαριασμοί του προγράμματος;

Screenshot-2025-05-23-at-02-42-41-Proter

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους!

Θα μπορούσα να έχω παρακαλώ μία σύσταση για το Protergia Οικιακό Value Swift OnTime;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, θα πατήσω την πρώτη εννοείται.

4 λεπτά πριν, BritishKnight είπε

Καλημέρα σε όλους!

Θα μπορούσα να έχω παρακαλώ μία σύσταση για το Protergia Οικιακό Value Swift OnTime;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, θα πατήσω την πρώτη εννοείται.

Ευχαριστώ πολύ! Έτοιμος!

Δημοσ.
5 hours ago, ekrepali said:

Είναι έξυπνος ναι. Μπορεί να μετρήσει και ημερήσιες και νυχτερινές. Σε ρωτάω λοιπόν... η ένδειξη 1.8.2 δηλαδή η νυχτερινή είναι μηδενική; Ή έχει γράψει νυχτερινή κατανάλωση ο μετρητής και ο ΔΕΔΔΗΕ δεν την έχει καταγράψει; 

Αν ο μετρητής δεν έχει γράψει νυχτερινές κιλοβατώρες... τότε πρέπει να ενημερώσεις τον ΔΕΔΔΗΕ ότι επιθυμείς ενεργοποίηση διζωνικού. Εσύ απ' ότι κατάλαβα ζήτησες / πλήρωσες για εγκατάσταση νυχτερινού και σου απάντησαν πως έχεις ήδη έξυπνο μετρητή. Ίσως δεν καταλαβαίνουν αυτό που τους ζητας. Γι αυτό σου λέω πάρε στα τοπικά γραφεία να συνεννοηθείς με ένα λογικό άνθρωπο. Αλλιώς μετά βάλε δικηγόρο γιατί δε γίνεται να παίζεις κουφό τηλέφωνο με τους υπαλληλίσκους στο κέντρο εξυπηρέτησης που δεν ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα. Μόνο με το τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ θα βγάλεις άκρη.

Να σου κόψουν το ρεύμα, όχι δεν υπάρχει κίνδυνος προς το παρών. Μόνο αν εκδοθεί λογαριασμός και δε τον πληρώσεις ή αν δε κάνεις διακανονισμό θα έχεις θέμα. Ή αν η Protergia καταγγειλει μονομερώς τη σύμβαση, τότε κινδυνεύεις να μείνεις χωρίς ρεύμα, οπότε έχει το νου σου μή τυχόν σου στείλουν κανένα email με ειδοποίηση. Αν και δε νομίζω.

15000kw το μήνα είναι τρελή κατανάλωση... μιλάμε για χιλιάρικα. Ελπίζω να βάζεις λεφτά στην άκρη για ό,τι έχεις κάψει και για ρυθμιζόμενες χρεώσεις. 

Καλημέρα

Κανονικά ο μετρητής καταγράφει και ημερήσιες και νυχτερινές .πίστεψε με το τσεκαρα 100 φορές να δω ότι η ένδειξη 1.82 λειτουργεί.θα προσπαθήσω να πάω στο Δεδδηε σήμερα, την πρώτη φορά μου έριξαν πόρτα και έχω κάνει αίτημα διαδικτυακά 

Δημοσ.
15 hours ago, astrolavosg said:

Ευχαριστώ τήν παρέα για τήν χρήσιμη πληροφορία ως πρός το  promo 100€ τής elpedison. Με κάλεσαν κι εμένα από το nyxterinorevma & ΟΚ με τήν Δωροεπιταγή τού Σκλαβενίτη. Πρόκειται για 5 κουπόνια τών 20 ευρώ (λόγω τού ότι πιθανότατα δεν δίνουν ρέστα στο ταμείο αν αγοράσεις οτιδήποτε χαμηλότερης αξίας)! Επίσης έστειλε & ασφάλιστρο αξίας 100 ευρώ για πληρωμή τεχνικού επισκευής βλάβης εντός τής οικίας πού βρίσκετε η παροχή (Ομαδικό ασφαλιστήριο Home Repair). 

Πόσο χρόνο έχουν τα κουπόνια μέχρι να λήξουν;

Δημοσ.
41 minutes ago, moutrosl said:

Καλημέρα

Κανονικά ο μετρητής καταγράφει και ημερήσιες και νυχτερινές .πίστεψε με το τσεκαρα 100 φορές να δω ότι η ένδειξη 1.82 λειτουργεί.θα προσπαθήσω να πάω στο Δεδδηε σήμερα, την πρώτη φορά μου έριξαν πόρτα και έχω κάνει αίτημα διαδικτυακά 

Aφού ο μετρητής καταγράφει και νυχτερινές... τότε το πρόβλημα σου είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν τις μέτρησε.

Είτε δηλαδή μέτρησαν μόνο τις ημερήσιες...

Είτε μέτρησαν τις συνολικές (ημερήσιες + νυχτερινές) και τις καταχώρησαν σαν ημερήσιες.

To πρόβλημα δηλαδή είναι "λανθασμένη καταμέτρηση".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, moutrosl είπε

Καλημέρα

Κανονικά ο μετρητής καταγράφει και ημερήσιες και νυχτερινές .πίστεψε με το τσεκαρα 100 φορές να δω ότι η ένδειξη 1.82 λειτουργεί.θα προσπαθήσω να πάω στο Δεδδηε σήμερα, την πρώτη φορά μου έριξαν πόρτα και έχω κάνει αίτημα διαδικτυακά 

Καλημερα... Εχεις κανει αιτηση   στον Δεδδηε να ενεργοποιηθει η υπηρεσια αυτη; Εχει γινει; Πηρες τηλεφωνο; Δεν θα σε δεχτουν στα γραφεια.. Οταν περνουν την ενδειξη που ειναι η συνολικη στο 1.8.0..

Νομιζω σε επιχειρησεις δεν υπαρχει νυχτερινο...Σε ελαχιστες περιπτωσεις.. Ρωτησε το..

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.

Για το gov.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι πολίτες μπορούν ήδη να παρέχουν συγκατάθεση για τη σύναψη συμβολαίου και αλλαγή παρόχου ενέργειας, καθώς και για σύναψη νέου συμβολαίου ή αλλαγή παρόχου σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, διαδικτύου και συνδρομητικής τηλεόρασης.

Έλα ρε έγινε τελικά.😁

Δημοσ.
23 ώρες πριν, villasg είπε

Συμπληρωσα την φορμα στο site τους και με καλεσαν μετα απο μερικα λεπτα και μου το εδωσαν .
Αυτη που καλεσε ηταν απο [email protected] και με πηρα απο το 218810100 

ΔΕΗ είχες πριν;

Δημοσ.

Όσοι φυγατε απο ΗΡΩΝ και εκδόθηκε τελικός, μετά ΞΑΝΑ-εκδόθηκε τελικος;

Η απάντησή τους:

Ως διάρκεια ισχύος της επιδότησης στο πρόγραμμα ορίζεται το χρονικό διάστημα , έξι (6) μηνών από την ημερομηνία έναρξης της εκπροσώπησης της παροχής. Σε περίπτωση αποχώρησης του πελάτη από το πρόγραμμα πριν το πέρας των 12 μηνών, υποχρεούται να επιστρέψει τις εκπτώσεις που έχει λάβει μέσω της επιδότησης.

Και η σύγκριση πριν και μετά των 2 τελικών. Υπάρχουν διπλοχρεώσεις; 

Να υπογραμμίσω ότι δεν υπήρχε κάτι χρωστούμενο.

image.png

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stylish είπε

διάρκεια ισχύος της επιδότησης

Ποιας επιδότησης; σε ποιο προγραμμα ησουν;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Seldon40 said:

Ποιας επιδότησης; σε ποιο προγραμμα ησουν;

yellow SOLAR GENEROUS HOME BONUS

Επεξ/σία από stylish
Δημοσ.
Μόλις τώρα, stylish είπε

yellow SOLAR GENEROUS HOME BONUS

Ναι το συγκεκριμένο έχει τετοιο ορο νομιζω, γιαυτο δεν ειναι απο αυτα που προσφερονται για τουρισμο, ουτε και για τιποτα δεν προσφερονται. Παντως αυτο δεν ισχυει για  τα αλλα προγραμματα της ηρων. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, stylish είπε

yellow SOLAR GENEROUS HOME BONUS

Ναι στο solar generous επιστρέφεις πίσω την έκπτωση solar αν αποχωρήσεις και σε εμένα έχει τύχει να βγάλουν διορθωτικό τελικό που να αφαιρεί την έκπτωση. Δεν υπάρχει λόγος να επιλέξεις το solar, υπάρχουν άλλα φθηνότερα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...