Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Αν είσαι εξάμηνο μπλε, κοίτα το λογαριασμό σου, μήπως έχεις πάρει κ εσύ παράταση :) 

Τι εννοείς παράταση ακριβως;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, pier88 είπε

Τι εννοείς παράταση ακριβως;

Σε αρκετούς πελάτες που έκλεισαν το εξάμηνο μπλε της προτεργια, είδαν στον λογαριασμό ότι η λήξη του δεν είναι σε 6 μήνες αλλά σε 8 αν δεν κάνω λάθος 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, alexander098 είπε

Σε αρκετούς πελάτες που έκλεισαν το εξάμηνο μπλε της προτεργια, είδαν στον λογαριασμό ότι η λήξη του δεν είναι σε 6 μήνες αλλά σε 8 αν δεν κάνω λάθος 

Κι εμένα γράφει οτι λήγει αρχές Σεπτεμβρίου αλλά σήμερα με πήραν τηλέφωνο οτι λήγει αρχές Ιουλίου.Δυστυχως δεν το ειχα δει πριν και δεν το ανέφερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, pier88 said:

Κι εμένα γράφει οτι λήγει αρχές Σεπτεμβρίου αλλά σήμερα με πήραν τηλέφωνο οτι λήγει αρχές Ιουλίου.Δυστυχως δεν το ειχα δει πριν και δεν το ανέφερα.

Δεν ισχυει αυτο που σου ειπαν γιατι και εμενα με καλεσαν για προωρη ανανεωση προ ημερων.

Οταν της ανεφερα οτι με βαση τους λογαριασμους εχω παρει παραταση +2 μηνες μεχρι Αυγουστο η απαντηση ηταν ναι μεν ισχυει και θα εισαστε μεχρι τοτε στο τρεχον μπλε με 0,095 απλα δεν μπορουμε να εγγυηθουμε οτι τοτε θα υπαρχει το 0,099 που προσφερουμε τωρα για 12μηνες με 10 ευρω παγιο. Για αυτο σας συνιστουμε να το κλεισετε απο τωρα και θα ισχυσει απο τη ληξη του 6μηνου (και οχι του 8μηνου).

Αν δεν κανετε κατι μεχρι το 6+2=8 θα ισχυει το τρεχον προγραμμα.

Επεξ/σία από Sebu
Δημοσ.

Καλησπέρα. Αν υπάρχει σύσταση για προτέργια καλοδεχούμενη....Μετά από περίπου πόσο καιρό ενεργοποιείται; 

4 λεπτά πριν, kapagama είπε

Καλησπέρα. Αν υπάρχει σύσταση για προτέργια καλοδεχούμενη....Μετά από περίπου πόσο καιρό ενεργοποιείται; 

Ευχαριστώ, έλαβα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sebu είπε

Δεν ισχυει αυτο που σου ειπαν γιατι και εμενα με καλεσαν για προωρη ανανεωση προ ημερων.

Οταν της ανεφερα οτι με βαση τους λογαριασμους εχω παρει παραταση +2 μηνες μεχρι Αυγουστο η απαντηση ηταν ναι μεν ισχυει και θα εισαστε μεχρι τοτε στο τρεχον μπλε με 0,095 απλα δεν μπορουμε να εγγυηθουμε οτι τοτε θα υπαρχει το 0,099 που προσφερουμε τωρα για 12μηνες με 10 ευρω παγιο. Για αυτο σας συνιστουμε να το κλεισετε απο τωρα και θα ισχυσει απο τη ληξη του 6μηνου (και οχι του 8μηνου).

Αν δεν κανετε κατι μεχρι το 6+2=8 θα ισχυει το τρεχον προγραμμα.

Πολύ ωραία,θα πάρω αύριο να το διευκρινίσω, είμαι στο μπλε με 0.085.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, yannies82 είπε

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής παρόχου από ΔΕΗ προς Ζενίθ από τις 9 Μαίου. Ακόμα η μετάβαση δεν έχει ολοκληρωθεί γιατί δε με έχουν καλέσει από το ΔΕΔΔΗΕ για ραντεβού για καταμέτρηση. Ο μετρητής βρίσκεται σε περιφραγμένο χώρο. Ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 12 Μαίου (τη μοναδική εργάσιμη που έτυχε να απουσιάζω από το σπίτι) και μου έστειλαν μήνυμα ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο για να κανονίσω ραντεβού. Έχω καλέσει 6-7 φορές από τότε, αλλά οι υπάλληλοι που μιλάω δε μπορούν να κλείσουν ραντεβού, απλώς προωθούν το αίτημα σε κάποιους άλλους για να με καλέσουν κάποια στιγμή.

Το πιο αστείο? Έχω μετρητή με SIM και κάθε μήνα γίνεται τηλεμέτρηση. Η παροχή μένει στο ίδιο όνομα. Δεν υπάρχει κανένας προφανής λόγος που πρέπει να έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή παρόχου. Από το ΔΕΔΔΗΕ μου λένε ότι σε κάποιες περιπτώσεις δέχονται την ένδειξη του παρόχου και γίνεται η αλλαγή άμεσα, ενώ σε κάποιες άλλες περιπτώσεις (με κάποια δικά τους, μη ξεκάθαρα κριτήρια) πρέπει να έρθει κάποιος για καταμέτρηση.

Το ακόμα πιο αστείο? Σήμερα ήρθε υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση. Ήταν όμως για τη μηνιαία καταμέτρηση και όχι για την αλλαγή παρόχου. Δε μπορούσε να κάνει κάτι για να προχωρήσει η αλλαγή. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν έχει ιδέα γιατί τον στέλνουν, η καταμέτρηση γίνεται ούτως ή άλλως απομακρυσμένα. Αυτός βγάζει απλώς μια φωτογραφία.

Το συμβόλαιο της ΔΕΗ έχει λήξει εδώ και 2 εβδομάδες και πλέον χρεώνομαι βάσει του κυμαινόμενου. Έχω στείλει αίτημα στη ΡΑΕ. Έχω στείλει αίτημα στο Deddie App. Τίποτα.

Ο μετρητής πρέπει να είναι προσβάσιμος στον ΔΕΔΔΗΕ ανά πάσα στιγμή.

Διάβασε την νομοθεσία 

Δημοσ.
Στις 10/6/2025 στις 5:57 ΜΜ, giorgosvet είπε

Mετά τη κακιά στιγμή να ακυρώσω το smart night 40% και να δεχτώ το volton flat 0.099 για 6 μήνες και τα  6 πάγια δώρο επανήλθε η ζενιθ με προσφορά το μπλέ  secure 2.0  με τα 3 πάγια δώρο, 20 ευρώ μετρητά και άλλα 10 με πάγια εντολή.Δηλαδή 6 πάγια δώρο. Τι κάνουμε ? 6μήνες κίτρινο volton και βλέπουμε  ή 11 μήνες ζενιθ με δέσμευση ? 

Μέση κατανάλωση  530 Kwh το μήνα λόγω αντλίας.

Επειδη στη σελιδα του secure 2.0 δεν ειδα τα 20 ευρω και 10 με παγια εντολη, μπορει καποιος να μου εξηγησει πως μπορω να τα ζητησω?

Δημοσ.

Γενικα πολυ το ψαχνουμε αφου το μυστικο ειναι  οτι τα λεφτα πανε στη ΔΕΔΔΗΕ (στους Αυστραλούς) με τις ρυμιζομενες χρεωσεις

Εχεις σπιτι σε χωριο που δεν κατοικεις και ΜΗΔΕΝ καταναλωση πληρωνης τουλαχιστον 50 ευρω το μηνα

Τα πιο πολλα για μεταφορα δικτυου. Αερας δηλαδη αφου δεν καταναλωνεις και εισπρατουν παγιο 

Εαν δεν πληρωσης αμεσα υπαρχει  το κολπο να υπαρχει το μηνιαιο παγιο σαν χρεος στο λογαριασμο και να το προσθετουν ξανα Χ4 στον εκκαθαριστικο. Τα ιδια και με τα εναντι ποσά

Αυτα βεβαια αφορουν την ΔΕΗ που εγω γνωριζω

Η καταναλωση ειναι το ουτε το 40% του λογαριασμου αν αφαιρεσουμε  ρυθμιζομενες χρεωσεις, δημο, ΦΠΑ  κλπ

Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΌ  ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΚΠΤΩΣΗ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Seofirosu είπε

Επειδη στη σελιδα του secure 2.0 δεν ειδα τα 20 ευρω και 10 με παγια εντολη, μπορει καποιος να μου εξηγησει πως μπορω να τα ζητησω?

Ίσως τα δίνουν σε αυτούς που εφυγαν από ζενίθ για να επιστρέψουν.Σε αυτή τη κατηγορία είμαι. Σε κάθε περίπτωση παίρνεις τηλέφωνο και ρωτάς. Εγώ πάντως αρνήθηκα τελικά να πάω στο μπλέ secure και έμεινα στο volton flat  με 0.099 και 6 πάγια δωρεάν ( αν και ξεφυσαω που έφυγα απο το smart 40%😪).Αυτο το 0.188 στον τελευταίο λογαριασμό στη ζενίθ εξανεμιζει  το δώρο που δίνουν.

Επεξ/σία από giorgosvet
Δημοσ.
18 ώρες πριν, yannies82 είπε

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής παρόχου από ΔΕΗ προς Ζενίθ από τις 9 Μαίου. Ακόμα η μετάβαση δεν έχει ολοκληρωθεί γιατί δε με έχουν καλέσει από το ΔΕΔΔΗΕ για ραντεβού για καταμέτρηση. Ο μετρητής βρίσκεται σε περιφραγμένο χώρο. Ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ στις 12 Μαίου (τη μοναδική εργάσιμη που έτυχε να απουσιάζω από το σπίτι) και μου έστειλαν μήνυμα ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο για να κανονίσω ραντεβού. Έχω καλέσει 6-7 φορές από τότε, αλλά οι υπάλληλοι που μιλάω δε μπορούν να κλείσουν ραντεβού, απλώς προωθούν το αίτημα σε κάποιους άλλους για να με καλέσουν κάποια στιγμή.

Το πιο αστείο? Έχω μετρητή με SIM και κάθε μήνα γίνεται τηλεμέτρηση. Η παροχή μένει στο ίδιο όνομα. Δεν υπάρχει κανένας προφανής λόγος που πρέπει να έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή παρόχου. Από το ΔΕΔΔΗΕ μου λένε ότι σε κάποιες περιπτώσεις δέχονται την ένδειξη του παρόχου και γίνεται η αλλαγή άμεσα, ενώ σε κάποιες άλλες περιπτώσεις (με κάποια δικά τους, μη ξεκάθαρα κριτήρια) πρέπει να έρθει κάποιος για καταμέτρηση.

Το ακόμα πιο αστείο? Σήμερα ήρθε υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση. Ήταν όμως για τη μηνιαία καταμέτρηση και όχι για την αλλαγή παρόχου. Δε μπορούσε να κάνει κάτι για να προχωρήσει η αλλαγή. Ο άνθρωπος μου είπε ότι δεν έχει ιδέα γιατί τον στέλνουν, η καταμέτρηση γίνεται ούτως ή άλλως απομακρυσμένα. Αυτός βγάζει απλώς μια φωτογραφία.

Το συμβόλαιο της ΔΕΗ έχει λήξει εδώ και 2 εβδομάδες και πλέον χρεώνομαι βάσει του κυμαινόμενου. Έχω στείλει αίτημα στη ΡΑΕ. Έχω στείλει αίτημα στο Deddie App. Τίποτα.

Καλημερα... Να ζητησεις να βγει εκ νεου η εντολη... Σε ποια περιοχη εισαι; 

Πλεον εχουν κλεισει πολλα τοπικα γραφεια... Στειλε email... [email protected]

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημερα... Να ζητησεις να βγει εκ νεου η εντολη... Σε ποια περιοχη εισαι; 

Πλεον εχουν κλεισει πολλα τοπικα γραφεια... Στειλε email... [email protected]

Είμαι στο νέο Ηράκλειο.

Δημοσ.

Δικαιούχος Κοτ Α, δεν έλαβε τη πιστωση 0.075€/kWh στις χρεώσεις προμήθειας οι οποίες, λόγω χαμηλής κατανάλωσης και του δώρου σύστασης της προτεργιας, έχουν πιστωτικό υπόλοιπο. Είναι σωστό; 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, alexander098 είπε

Δικαιούχος Κοτ Α, δεν έλαβε τη πιστωση 0.075€/kWh στις χρεώσεις προμήθειας οι οποίες, λόγω χαμηλής κατανάλωσης και του δώρου σύστασης της προτεργιας, έχουν πιστωτικό υπόλοιπο. Είναι σωστό; 

Αν έκαψες κάτω από 50 kwh σε διάστημα ενός μήνα τότε δεν παίρνεις την έκπτωση.

Εδώ για λεπτομέρειες τιμολόγησης ΚΟΤ.

https://deddie.gr/el/upiresies/eidika-timologia/koinwniko-oikiako-timologio/timologisi/

"Το Κ.Ο.Τ. εφαρμόζεται για το τμήμα της τετραμηνιαίας κατανάλωσης μέχρι το όριο κατανάλωσης εφόσον:

β. η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη ή ίση με 200kWh ανά τετράμηνο"

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...