Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Seldon40 είπε

γραφει "προς τιμολογηση" ή "τιμολογημενη'';

Το απάντησα με edit λίγο πριν.. προς τιμολόγηση

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Craven είπε

Το απάντησα με edit λίγο πριν.. προς τιμολόγηση

Το επομενο σταδιο ειναι "τιμολογημενη" και μετα απο 2-3 μερες θα βγει εκκαθαριστικος μαλλον θα εισαι στον τριτο κυκλο τιμολογησης, οταν βγει ο λογαριασμος θα δεις ημερομηνια εκδοσης πιθανον 15/7. αργει λιγο το app να ενημερωθει.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους... Λοιπόν έχω να ρωτήσω το εξής... Έχω έναν γνωστό που δουλεύει σε γραφείο με ασφάλειες ρεύματα κτλ κτλ και για κάθε αίτηση ρεύματος δίνει 40 ευρώ στο χέρι αρκεί να μείνει κάποιος 6 μήνες στο συμβόλαιο του και είχαμε κάνει μαζί 2-3 αλλαγές και στο δικό μου συμβόλαιο. Αρχικά τον Νοέμβριο το ρολόι εδώ το κοινόχρηστο το πήγαμε από ελπέντισον σε Protergia. όλα οκ έγινε η αλλαγή. Τώρα τον Μάιο θέλαμε να το πάμε από Protergia σε Ήρων. Όλα οκ κάναμε την αίτηση και ο Δεδηε όταν ήρθε να πάρει την μέτρηση τα έχει κάνει κουλουβάχατα με το ρολοί του γείτονα και μέσα στο σύστημα του λέει ότι η μέτρηση είναι 15465 ενώ η σωστή είναι 15166. Μιλάμε για μια μεγάλη διαφορά όπου ειδικά στο φως της σκάλας για να κάψω τόσο ρεύμα θα γίνει μετά από πολύ καιρό. Κάνουμε την αίτηση και μόλις φτάνει στο τελικό στάδιο η ΄ μέτρηση του δεδηε δεν συμφωνεί με αυτό που δίνω εγώ στον ήρων σαν μέτρηση για να τελειοποιήσω την αίτηση μου. Παλεύω εδώ και 2 μήνες μιλάω και εγώ και το παιδί που μου έκανε την αίτηση να βγάλουμε άκρη και δεν βγάζουμε... Μιλάμε με ήρων και μας λέει θα μιλήσετε με Δεδηε να αλλάξει την μέτρηση μέσα στο σύστημα τους για να είναι ίδια με την δική σας και μετά θα προχωρήσει η αίτηση.... Μιλάω με δεδηε μου λέει ααα εμείς δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό... Είχε δώσει λάθος μέτρηση η προτέργια τον Νοέμβριο σε εμάς και πάμε βάση αυτής της μέτρησης και αυτό δεν αλλάζει... Μα λέω ρε παιδιά από τότε έως σήμερα και λάθος να είχε γίνει από αυτούς έχετε ξαναέρθει έχετε βγάλει λογαριασμούς κτλ τι θα γίνει... Καλώ στην προτέργια μου λένε θα μιλήσετε με τον δεδηε αυτός είναι αρμόδιος.... Γνωρίζει κάποιος τι να κάνω ; Ο άνθρωπος στο γραφείο έχει κάνει τα πάντα έχει πάει μέχρι και στον δεδηε αντί εμένα και του έλεγαν τα ίδια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Ellhnaras2015 είπε

Καλησπέρα σε όλους... Λοιπόν έχω να ρωτήσω το εξής... Έχω έναν γνωστό που δουλεύει σε γραφείο με ασφάλειες ρεύματα κτλ κτλ και για κάθε αίτηση ρεύματος δίνει 40 ευρώ στο χέρι αρκεί να μείνει κάποιος 6 μήνες στο συμβόλαιο του και είχαμε κάνει μαζί 2-3 αλλαγές και στο δικό μου συμβόλαιο. Αρχικά τον Νοέμβριο το ρολόι εδώ το κοινόχρηστο το πήγαμε από ελπέντισον σε Protergia. όλα οκ έγινε η αλλαγή. Τώρα τον Μάιο θέλαμε να το πάμε από Protergia σε Ήρων. Όλα οκ κάναμε την αίτηση και ο Δεδηε όταν ήρθε να πάρει την μέτρηση τα έχει κάνει κουλουβάχατα με το ρολοί του γείτονα και μέσα στο σύστημα του λέει ότι η μέτρηση είναι 15465 ενώ η σωστή είναι 15166. Μιλάμε για μια μεγάλη διαφορά όπου ειδικά στο φως της σκάλας για να κάψω τόσο ρεύμα θα γίνει μετά από πολύ καιρό. Κάνουμε την αίτηση και μόλις φτάνει στο τελικό στάδιο η ΄ μέτρηση του δεδηε δεν συμφωνεί με αυτό που δίνω εγώ στον ήρων σαν μέτρηση για να τελειοποιήσω την αίτηση μου. Παλεύω εδώ και 2 μήνες μιλάω και εγώ και το παιδί που μου έκανε την αίτηση να βγάλουμε άκρη και δεν βγάζουμε... Μιλάμε με ήρων και μας λέει θα μιλήσετε με Δεδηε να αλλάξει την μέτρηση μέσα στο σύστημα τους για να είναι ίδια με την δική σας και μετά θα προχωρήσει η αίτηση.... Μιλάω με δεδηε μου λέει ααα εμείς δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό... Είχε δώσει λάθος μέτρηση η προτέργια τον Νοέμβριο σε εμάς και πάμε βάση αυτής της μέτρησης και αυτό δεν αλλάζει... Μα λέω ρε παιδιά από τότε έως σήμερα και λάθος να είχε γίνει από αυτούς έχετε ξαναέρθει έχετε βγάλει λογαριασμούς κτλ τι θα γίνει... Καλώ στην προτέργια μου λένε θα μιλήσετε με τον δεδηε αυτός είναι αρμόδιος.... Γνωρίζει κάποιος τι να κάνω ; Ο άνθρωπος στο γραφείο έχει κάνει τα πάντα έχει πάει μέχρι και στον δεδηε αντί εμένα και του έλεγαν τα ίδια...

Αυτό που λέει πάντως ότι η προτεργια είχε δώσει μέτρηση δεν ισχύει. Ο δεδδηε δίνει μετρήσεις στους παρόχους όχι οι πάροχοι στον δεδδηε. Να ανοίξεις αίτημα myrae εναντίον δεδδηε.

Επίσης στο deddieapp αίτημα για διόρθωση μετρήσεων, και να σου απαντήσουν γραπτώς. Αν και μέσω myrae είναι πιο σίγουρη η απάντηση. Νομίζω δικαιούσαι και αποζημίωση για ελλειπή εξυπηρέτηση και καθυστέρηση αλλαγής παροχου. 

ΥΓ. Πάντως αν πήγαινες ηρων με e-contract θα έπαιρνες 50 χωρίς να κάτσεις 6μηνο, και πριν προτεργια με σύσταση θα είχες πάρει 10x5=50, χαμένος βγαίνεις με το 40αρι που σου δίνει.

Επεξ/σία από Seldon40
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, skylouros είπε

Τις έδωσα όλες. Και είπε και 20 ευρώ για κάθε σύσταση.

Ναι. Αρχικά έλεγε μπλε. Της είπα δεν με ενδιαφέρει μπλε και μου είπε και για το κίτρινο.

Μόνο για μπλε η προσφορά με τα 50 ευρώ Σκλαβενίτη.Για κίτρινο δεν το δίνει (επιβεβαιώθηκε τηλεφωνικά από δύο διαφορετικά μέλη)

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.

Καλησπέρα. Είχα κάνει δύο παροχές στη Bolton με τις 2 50ευρες Skroutz. Είχα χρησιμοποιήσει τη μία ενώ την άλλη όχι. Μου έκλεψαν λοιπόν το κινητό και την έχασα αυτή που δεν είχα εξαργυρώσει. Κάλεσα πριν δύο εβδομάδες, εξήγησα πως έχει η κατάσταση, ότι έχουν τερματίσει οι δύο παροχές αλλά ότι είχα πάει τις επιταγές και δεν πρόλαβα να χρησιμοποιήσω τη μία καθώς μου έκλεψαν το κινητό. Είχαν κάνει ένα αίτημα λοιπόν σε αυτή την επικοινωνία στο back office για επαναποστολή. Θα μου έστειλαν ξανά και τις δύο και θα έβλεπα εγώ ποια είναι η αχρησιμοποίητη. Χτες που κάλεσα να μάθω νεότερα μου είπαν ότι ποτέ δεν έγινε αίτημα και πως πρέπει να της πω συγκεκριμένα για ποια παροχή θέλω να μου στείλει τον κωδικό. Εγώ εξήγησα ότι χρησιμοποίησα τον έναν από τους δύο κωδικούς αλλά δεν θυμάμαι από ποια παροχή ήταν. Μου είπε ότι θα κάνει ένα αίτημα αλλά δεν ξέρει αν μπορούν να μου στείλουν κωδικό ξανά γιατί έχει τερματίσει η παροχή. Αυτοί βλέπουν μόνο τη μία τερματισμένη ενώ εξναι και οι δύο εντωμεταξύ. Εγώ δεν ζήτησα νέο κωδικό, ζήτησα επαναποστολή αυτών που είχα και εξήγησα ότι αν δεν μου είχαν κλέψει το κινητό και πήγαινα να χρησιμοποιήσω τον κωδικό που μου είχαν στείλει, δεν θα υπήρχε πρόβλημα, ακόμα και αν έχουν τερματίσει οι παροχές. Να κάνω καταγγελία στη ΡΑΕ; Υπάρχει περίπτωση να βοηθηθώ ή θα χάσω χρόνο;

Δημοσ.
36 minutes ago, Stak5 said:

Καλησπέρα. Είχα κάνει δύο παροχές στη Bolton με τις 2 50ευρες Skroutz. Είχα χρησιμοποιήσει τη μία ενώ την άλλη όχι. Μου έκλεψαν λοιπόν το κινητό και την έχασα αυτή που δεν είχα εξαργυρώσει. Κάλεσα πριν δύο εβδομάδες, εξήγησα πως έχει η κατάσταση, ότι έχουν τερματίσει οι δύο παροχές αλλά ότι είχα πάει τις επιταγές και δεν πρόλαβα να χρησιμοποιήσω τη μία καθώς μου έκλεψαν το κινητό. Είχαν κάνει ένα αίτημα λοιπόν σε αυτή την επικοινωνία στο back office για επαναποστολή. Θα μου έστειλαν ξανά και τις δύο και θα έβλεπα εγώ ποια είναι η αχρησιμοποίητη. Χτες που κάλεσα να μάθω νεότερα μου είπαν ότι ποτέ δεν έγινε αίτημα και πως πρέπει να της πω συγκεκριμένα για ποια παροχή θέλω να μου στείλει τον κωδικό. Εγώ εξήγησα ότι χρησιμοποίησα τον έναν από τους δύο κωδικούς αλλά δεν θυμάμαι από ποια παροχή ήταν. Μου είπε ότι θα κάνει ένα αίτημα αλλά δεν ξέρει αν μπορούν να μου στείλουν κωδικό ξανά γιατί έχει τερματίσει η παροχή. Αυτοί βλέπουν μόνο τη μία τερματισμένη ενώ εξναι και οι δύο εντωμεταξύ. Εγώ δεν ζήτησα νέο κωδικό, ζήτησα επαναποστολή αυτών που είχα και εξήγησα ότι αν δεν μου είχαν κλέψει το κινητό και πήγαινα να χρησιμοποιήσω τον κωδικό που μου είχαν στείλει, δεν θα υπήρχε πρόβλημα, ακόμα και αν έχουν τερματίσει οι παροχές. Να κάνω καταγγελία στη ΡΑΕ; Υπάρχει περίπτωση να βοηθηθώ ή θα χάσω χρόνο;

Mήπως εισαι τυχερος και ειχες βαλει τους κωδικους στο skroutz (και τους 2);

Αν ναι θα ειναι εκει, στο καλάθι. 

 

Όπως και να εχει πανω σε αυτο:

Εγώ εξήγησα ότι χρησιμοποίησα τον έναν από τους δύο κωδικούς αλλά δεν θυμάμαι από ποια παροχή ήταν.

πολύ απλά πες και τις 2 παροχες. Οτι δεν βλεπουν και τις 2 τερματισμενες, παιζει να βλέπει λαθος η υπάλληλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και δεν εχω σκοπο να παω σε σταθερο, κοιταζα λιγο το σταθερο της Eunice, το οποιο ειναι πολυ καλη περιπτωση ακομα και για χαμηλες σχετικα καταναλωσεις. Απο περιεργια ρωταω έχει κανενας εμπειρια απο αυτον τον πάροχο;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Αν και δεν εχω σκοπο να παω σε σταθερο, κοιταζα λιγο το σταθερο της Eunice, το οποιο ειναι πολυ καλη περιπτωση ακομα και για χαμηλες σχετικα καταναλωσεις. Απο περιεργια ρωταω έχει κανενας εμπειρια απο αυτον τον πάροχο;

Ναι είναι η πρώην we energy. Είμουν παλιά σε σταθερό. Όλα καλά, ποτέ κανένα θέμα. Επίσης βγάζει μόνο εκκαθαριστικούς με ένδειξη πελάτη. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ναι είναι η πρώην we energy. Είμουν παλιά σε σταθερό. Όλα καλά, ποτέ κανένα θέμα. Επίσης βγάζει μόνο εκκαθαριστικούς με ένδειξη πελάτη. 

Θέλει φωτογραφία η απλά γράφεις την ΕΝΔΕΙΞΗ?

Δημοσ.

Καλησπέρα για καταναλώσεις περίπου 250-300 Kwh ποια είναι η καλύτερη επιλογή; Είμαι ΔΕΗ αυτή τη στιγμή και σκέφτομαι να αλλάξω

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dimichios είπε

Καλησπέρα για καταναλώσεις περίπου 250-300 Kwh ποια είναι η καλύτερη επιλογή; Είμαι ΔΕΗ αυτή τη στιγμή και σκέφτομαι να αλλάξω

Σταθερο ή κυμαινομενο θελεις; εξαρταται αν εχεις ενδιαφερον καθε μηνα να κοιτας τιμες ή να αραξεις καπου ενα χρονο;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Seldon40 είπε

Σταθερο ή κυμαινομενο θελεις; εξαρταται αν εχεις ενδιαφερον καθε μηνα να κοιτας τιμες ή να αραξεις καπου ενα χρονο;

Έτσι όπως βλέπω τις τιμές και τα πράγματα θα ήθελα να πάω σε σταθερό για να μην το σκέφτομαι αλλά δεν ξέρω που να πάω

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dimichios είπε

Έτσι όπως βλέπω τις τιμές και τα πράγματα θα ήθελα να πάω σε σταθερό για να μην το σκέφτομαι αλλά δεν ξέρω που να πάω

 

Μιας και το ανεφερα παραπανω δες λιγο το https://eunice-power.gr/hlektrikh-energeia/gia-to-spiti/eunice-home-edge/

7 παγιο και 0,098/kw

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Μιας και το ανεφερα παραπανω δες λιγο το https://eunice-power.gr/hlektrikh-energeia/gia-to-spiti/eunice-home-edge/

7 παγιο και 0,098/kw

Μιας και για να πω και την αλήθεια μου είμαι λίγο άσχετος δεν την ξέρω την εταιρεία... κάτι σε προτέργεια / elpedison ή κάτι πιο γνωστό;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...