Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, lademporas είπε

Καλημέρα ξεκινάμε με 2 νέους φοιτητες σε 2 διαφορετικες πόλεις.

1ος.  Διαμέρισμα ρετιρέ δίχωρο 60τμ με ένα κλιματιστικό (μάπα που μάλλον θα το αλλάξω).  Χωρίς κεντρική θέρμανση. Με παλιά κουφώματα

2ος Διαμέρισμα πρώτου ορόφου 50τμ, δίχωρο και αυτό,  χωρίς πυλωτές από κάτω με 2 κλιματιστικά και κεντρική θέρμανση υποχρεωτική χωρίς ωρομέτρηση και με καλή μόνωση.

Για την ώρα και στο σπίτι που μένει όλη η οικογένεια είμαι με σταθερό τιμολόγια πάντα λόγω αντλίας θερμότητας και πολύτεκνης οικογένειας (καταναλώσεις από 600 ΚW το καλοκαίρι ως 1000 ΚW το χειμώνα.

Στις επόμενες μέρες πρέπει να μπω σε πρόγραμμα και και για τα 2 φοιτητικά και να αλλάξω το όνομα στον λογαριασμό από τους ιδιοκτήτες σε εμας.  

Δεν βρίσκω και καπου το link με τις τιμές ανα μήνα για καθε πάροχο

Με χαρά να ακούσω τη γνωμη σας.  Ευχαριστω.

Εγώ θα πήγαινα το ένα στην Προτέργια και το άλλο , για να μην περιμένω τη σύνδεση για να κάνω σύσταση , στον Ήρωνα το student , με 50+20=70 . Μετά ή περιμένεις 1-2 μήνες να καταναλωθούν ή πας με τη σύστασή σου στην Προτέργια και τα ζητάς επιστροφή . 

  • Like 1
  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, alekout είπε

Εγώ θα πήγαινα το ένα στην Προτέργια και το άλλο , για να μην περιμένω τη σύνδεση για να κάνω σύσταση , στον Ήρωνα το student , με 50+20=70 . Μετά ή περιμένεις 1-2 μήνες να καταναλωθούν ή πας με τη σύστασή σου στην Προτέργια και τα ζητάς επιστροφή . 

Καλό είναι να μη ζητάμε σε iban πιστωτικά υπόλοιπα από δώρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 13/7/2025 στις 12:24 ΜΜ, alex_rpblc είπε

Καλησπέρα παιδιά! Λήγει το συμβόλαιο με την protergia και κοιτάω τι μπορώ να κάνω. Σκέφτομαι να πάω στην nrg (fixed on time advanced promo). Έχει κανείς εμπειρία απο την nrg? Ποια η άποψή σας;

Εγώ έχω εμπειρία πρώτου μήνα από nrg σταθερο fixed on time advanced promo, 129kwh για 10 μέρες (απορώ που έγινε καταμέτρηση) 46€. Με χρέωσε τον πρώτο μήνα, ενώ έλεγε οι 3 πρώτοι μήνες χρέωση 0,088 €/kwh, με 0,2€/kwh

 

Αναμένω απάντηση της ακομα

Επεξ/σία από cabamaru4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

Εγώ θα σου έλεγα ξεχωριστά ρεύμα και αέριο (υπάρχει και σχετικό νήμα να ρίξεις μία ματιά) . 

edit:άκυρο στο αέριο δεν ισχύουν οι συστάσεις.

Ποιον πάροχο θα πρότεινες για αέριο ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, akaloith είπε

7/8 καταμετρηση δεδδηε
8/8 τελειωνει το πακετο στη ζενιθ που εχω
ποτε κανω αιτηση αλλαγης παροχου;

Εάν έχεις καταλήξει σε ποιο παροχο θα πας μπορείς να ξεκινήσεις τη διαδικασία λίγες ημέρες νωρίτερα.Εδω που έφτασες εξάντλησε το smart night. Ενδείξεις θα δώσεις αφού περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ ,δηλαδή μετά τις 7/8,για να μη γίνει κάνα μπέρδεμα. 

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, cabamaru4 είπε

 

Εγώ έχω εμπειρία πρώτου μήνα από nrg σταθερο fixed on time advanced promo, 129kwh για 10 μέρες (απορώ που έγινε καταμέτρηση) 46€. Με χρέωσε τον πρώτο μήνα, ενώ έλεγε οι 3 πρώτοι μήνες χρέωση 0,088 €/kwh, με 0,2€/kwh

 

Αναμένω απάντηση της ακομα

edit

ειδα λιγο στα χρησιμα εγγραφα τον τιμοκαταλογο εκει λεει:

Η έκπτωση συνέπειας αποδίδεται αποκλειστικά και μόνο υπό τον όρο της εμπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού κατανάλωσης, σύμφωνα με την παρακάτω μεθοδολογία:
Οι εκπτώσεις συνέπειας αποδίδονται στον αμέσως επόμενο λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, ENANTI ή/και ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ, από τον λογαριασμό κατανάλωσης που εξοφλήθηκε εμπρόθεσμα και θα εμφανίζονται ως διακριτές εγγραφές στους λογαριασμούς κατανάλωσης.

Δηλαδη σε χρεωσαν με την αρχικη τιμη 0,199 και αν πληρωσεις εμπροθεσμα, στον επομενο λογαριασμο θα σου αφαιρεσουν την εκπτωση. Δεν εκαναν λαθος, σε χρεωσαν με βαση τη συμβαση που υπεγραψες.

ΥΓ. Παιδια οταν υπογραφετε συμβαση προσεξτε λιγο τους ορους. 

Δευτερη παρατηρηση: ρωτας ποτε προλαβαν και πηραν μετρηση. ειτε ήταν προγραμματισμενη μετρηση του ΔΕΔΔΗΕ και εκδοθηκε εκκαθαριστικος, είτε εκδοθηκε εναντι. Παντως εχεις την δυνατοτητα να μην εκδιδετε εναντι με βαση τις προηγουμενες καταναλωσεις σου αλλα να δινεις εσυ μετρησεις και να εκδιδετε με βαση την πραγματικη καταναλωση εναντι.

Επεξ/σία από Seldon40
Δημοσ.
26 minutes ago, messinia3 said:

Εάν έχεις καταλήξει σε ποιο παροχο θα πας μπορείς να ξεκινήσεις τη διαδικασία λίγες ημέρες νωρίτερα.Εδω που έφτασες εξάντλησε το smart night. Ενδείξεις θα δώσεις αφού περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ ,δηλαδή μετά τις 7/8,για να μη γίνει κάνα μπέρδεμα. 

γιατί πρέπει να δώσει ενδείξεις αφού θα περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, walex είπε

γιατί πρέπει να δώσει ενδείξεις αφού θα περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ?

Ενδείξεις στο νέο παροχο εννοώ. 

Το πρόβλημα που συμβαίνει τελευταία με τις μηνιαίες επιτοπιες καταμετρησεις είναι ότι εάν το αιτημα για αλλαγή εκπροσώπησης γίνει πολύ κοντά στην προγραμματισμένη επιτόπια καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ υπάρχει κίνδυνος λόγω καθυστερησεων (είτε παροχου,είτε ΔΕΔΔΗΕ) να απορριφθεί το αίτημα λόγω ενδειξεων εκτός ορίων. 

Για αυτό το λόγο είναι καλύτερο εαν είμαστε πολύ κοντά η αλλαγή να γίνεται αμέσως μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, walex είπε

γιατί πρέπει να δώσει ενδείξεις αφού θα περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ?

Εννοει στον νεο παροχο. Δηλαδη αν κανει τη διαδικασια αλλαγης παροχου και δωσει ενδειξεις πχ 1000 και στειλει ο παροχος αυτες για αλλαγη και εν τω μεταξυ γινει η μετρηση απο δεδδηε και ειναι 1001 δεν θα γινεται η αλλαγη θα πρεπει να ξαναστειλει ο παροχος νεα φωτογραφια ωστε να μην ειναι μικροτερη απο την μετρηση του δεδδηε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, akaloith said:

7/8 καταμετρηση δεδδηε
8/8 τελειωνει το πακετο στη ζενιθ που εχω
ποτε κανω αιτηση αλλαγης παροχου;

Θα σου πρότεινα 7/8 να πάρεις τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ να μάθεις αν έγινε καταμέτρηση. Οι ενδείξεις στέλνονται άμεσα πλέον... το παρατήρησα πρόσφατα που πήρα τηλ και μου είπανε ότι έγινε καταμέτρηση προ 15λέπτου. Στα καπάκια λοιπόν κάνεις αίτηση (με ενδείξεις έστω και 1 kw μεγαλύτερη του ΔΕΔΔΗΕ)... κάπου που θα γίνει η αλλαγή γρήγορα πχ  ΗΡΩΝ e-contract για 50άρικο. Kαι μετά τον 15 Αύγουστο κάνεις τη κανονική αλλαγή που θες.

Μη μπλέξεις με Protergia πριν τη καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ή πριν το 15 Αύγουστο.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Ενδείξεις στο νέο παροχο εννοώ. 

Το πρόβλημα που συμβαίνει τελευταία με τις μηνιαίες επιτοπιες καταμετρησεις είναι ότι εάν το αιτημα για αλλαγή εκπροσώπησης γίνει πολύ κοντά στην προγραμματισμένη επιτόπια καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ υπάρχει κίνδυνος λόγω καθυστερησεων (είτε παροχου,είτε ΔΕΔΔΗΕ) να απορριφθεί το αίτημα λόγω ενδειξεων εκτός ορίων. 

Για αυτό το λόγο είναι καλύτερο εαν είμαστε πολύ κοντά η αλλαγή να γίνεται αμέσως μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης. 

Πολύ σωστά, συνέβη και σε εμένα με αλλαγή από ΔΕΗ σε πρωτεργια και μετά από λίγο κράξιμο στην πρωτεργια για την καθυστέρηση καθώς είχα κάνει αίτηση 4/7 και με κάλεσαν στις 15/7 να μου πούνε πως δεν έγινε αλλαγή λόγω της διαφορετικής μέτρησης του δεδδηε, λάβανε υπόψιν τη δική μου μέτρηση και ας έγινε η αλλαγή 12 μέρες αργότερα. Και η ΔΕΗ με χρέωση με την δική μου μέτρηση και όχι του δεδδηε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μη μπλέξεις με Protergia πριν τη καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ή πριν το 15 Αύγουστο.

 

Σου έμεινε τραύμα από την περυσινη αυγουστιατικη περιπέτεια σου με το επαγγελματικό?😅

Είναι και αυτη μια λύση πάντως,για να μη μπλέξει με τις άδειες του 15Αυγουστου και τα μπάνια του λαού. 🤣

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
Just now, messinia3 said:

Σου έμεινε τραύμα από την περυσινη αυγουστιατικη περιπέτεια σου με το επαγγελματικό?😅

 

Το επαγγελματικό είχε γίνει γρήγορα... το οικιακό είχε κολλήσει. Μετά τον 15 Αύγουστο έδωσα νέα ένδειξη πριν στείλουν το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ... το ξανακωλοβάρεσαν κι άργησε η αλλαγή. Αφού πήρα εκπροσώπηση απ'τη Protergia, έκανα μέσω myrae (κατά Protergia) αίτημα διόρθωσης αρχικής ένδειξης, η προτέργια έστειλε αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ απέρριψε το αίτημα επειδή η διαφορά ήταν "ασήμαντη". Μετά πήρα στη γραμματεία στο τοπικό, με σύνδεσε στον αρμόδιο υπάλληλο ενδείξεων, του εξήγησα ότι θα χάσω ΚΟΤ λόγω φουσκωμένης κατανάλωση σε 15νθήμερο, αυτός επικοινώνησε με τα κεντρικά με το αρμόδιο τμήμα... κι έτσι τελικά μού άλλαξαν την ένδειξη. 👍

 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...