Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εμπειρία από Volton για την προσφορά Skrouutz Plus.

Την Τετάρτη έκανα αίτημα για τηλεφωνική επικοινωνία. Παρασκευή με κάλεσαν για τηλεφωνική επιβεβαίωση, Δευτέρα μου έστειλαν το συμβόλαιο και σήμερα που μίλησα με τον Δεδδηε, έχουν παραλάβει την αίτηση και περιμένουμε την ενεργοποίηση. Μεθαύριο είναι και προγραμματισμένη μηνιαία καταμέτρηση και πολύ πιθανό να γίνει τότε και η αλλαγή παρόχου.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eγώ περιμένω από την προηγούμενη Τετάρτη για να με καλέσουν από Volton. Πήρα στον Ηρων -που είμαι ήδη υφιστάμενος πελάτης στο πανάκριβο πλέον ΗοmeOne- και τους είπα ότι έχω κάνει αίτηση σε Volton, αν έχουν να μου προτείνουν κάποια προσφορά διακράτησης πελάτη. Θα με καλέσουν σήμερα και θα ζητήσω το blue generous στα 0.9 κάτι με δώρο τα πάγια και 10 ευρώ τον μήνα δώρο. Αν το δώσουν, θα ενημερώσω εδώ για όποιον άλλον θέλει να κινηθεί έτσι.

 

 

Επεξ/σία από Demetroula
Δημοσ.
8 ώρες πριν, vklon είπε

Συμφέρει, σήμερα με κάλεσαν επιτέλους για 4 παροχές που θα μεταφέρω (σε 2 διαφορετικά Skroutz plus account). Την ίδια μέρα σε παίρνουν και για την ηχητική. Αυτήν την στιγμή είναι το φθηνότερο κίτρινο πρόγραμμα καθώς δεν έχει ούτε πάγιο +50€ δώρο.

Έχει και έκπτωση συνέπειας 30%?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, koriosg4 είπε

YELLOW ONE HOME BONU

Σε αντίστοιχο πρόγραμμα Double Generous που έχω εγώ, μου βάλανε την συνέπεια. Η συνέπεια μπαίνει στον επόμενο αφού πληρωθεί ο λογαριασμός. Πάρε τηλέφωνο να σου πούνε.

Επίσης, δεν έχεις ρήτρα αναπροσαρμογής? Στις χρεώσεις δεν βλέπω κάτι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να αναφέρω και εγώ ότι από Ζενίθ έχουμε την ενημέρωση ότι παρατείνεται το promo 40% έκπτωση + τα πάγια δώρο στο Power Home Smart Night έως 18/10/2024, και επίσης τα 6 πρώτα πάγια δώρο στο Power home Direct Plus έως τέλος του μήνα.

Επεξ/σία από bilham
  • Like 1
Δημοσ.

Απαράδεκτος ο Ήρων. Από 17/9 υπέβαλλα αίτηση με e contract και ακόμα η σύνδεση είναι σε επεξεργασία. Την τελευταία εβδομάδα μιλάω κάθε μέρα και συνεχώς λένε θα με καλέσουν αλλά τίποτα... υπάρχει άλλος τρόπος πίεσης;

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, stylish είπε

Μπορούμε να πάρουμε 2 φορές το Promo του skroutz?

Δλδ το πηραμε, αλλάξαμε πάροχο και μετα επιστρέψαμε volton. 

Στους ειδικούς όρους αναγράφει ότι για την ίδια παροχή 2 φορές δε μπορείς. Μπορείς να ενεργοποιήσεις έως 2 παροχές στο ίδιο skroutz plus σου.

 

30 λεπτά πριν, mikepaltri είπε

Απαράδεκτος ο Ήρων. Από 17/9 υπέβαλλα αίτηση με e contract και ακόμα η σύνδεση είναι σε επεξεργασία. Την τελευταία εβδομάδα μιλάω κάθε μέρα και συνεχώς λένε θα με καλέσουν αλλά τίποτα... υπάρχει άλλος τρόπος πίεσης;

Πιθανά έχει κατατεθεί το αίτημα στο δεδδηε ή όχι; Μπορείς να καλέσεις κι εκεί να το επιβεβαιώσεις. Ή ο ΗΡΩΝ το καθυστερεί επειδή υπάρχει εκκρεμότητα εγγράφου/διευκρίνισης ή ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει εγκρίνει ακόμη την αλλαγή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, KaRouLi είπε

Σε αντίστοιχο πρόγραμμα Double Generous που έχω εγώ, μου βάλανε την συνέπεια. Η συνέπεια μπαίνει στον επόμενο αφού πληρωθεί ο λογαριασμός. Πάρε τηλέφωνο να σου πούνε.

Επίσης, δεν έχεις ρήτρα αναπροσαρμογής? Στις χρεώσεις δεν βλέπω κάτι.

Ήταν με σταθερή τιμή (Ιούλιο - Σεπτεμβρίο) ,ο πρώτος λογαριασμός πληρώθηκε εμπροθεσμα αλλά πριν την τραβήξει η πάγια εντολή που δεν παίζει ρόλο με την συνέπεια.

Έχει φύγει αναφορά σε myRAE

Επεξ/σία από koriosg4
Δημοσ.
20 ώρες πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Ισχύει όντως; Ξέρεις αν πρέπει να υπάρχει ταυτιση στοιχείων μεταξυ καρτας σκρουτζ και ακινητου; Δηλ ίδιο ονομ/μο κλπ και στα δύο;

Στο email μου αναφέρθηκαν. Ότι δεν βρήκαν συνδρομή σε αυτό το μέιλ. Εγώ όμως έχω κανονικά 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, koriosg4 είπε

Ήταν με σταθερή τιμή (Ιούλιο - Σεπτεμβρίο) ,ο πρώτος λογαριασμός πληρώθηκε εμπροθεσμα αλλά πριν την τραβήξει η πάγια εντολή που δεν παίζει ρόλο με την συνέπεια.

Είχα κι εγώ την ίδια απορία, και εκτός από αυτό με την πληρωμή, μού είπανε ότι παίζει ρόλο και το ΚΟΤ. Συνήθως τα εξηγούν τηλεφωνικώς. Δεν χάνεις να δοκιμάσεις. Εμένα μου είπανε ότι στον επόμενο θα φανεί, και εχθές που βγήκε, όντως το μετρήσανε.

Δημοσ.
On 08/10/2024 at 13:21, takoulou said:

Να πάρεις ένα τηλέφωνο στον Δεδδηε.. Να ρωτήσεις αν έχουν περασει και τις μετρήσεις.. 

Τους πήρα και όντως η διαφορές προκύπτουν από τις καταμετρήσεις της δεδδηε. Ευχαριστώ

Δημοσ.

να κάνω μια ακόμη ερώτηση για να καταλάβω πως λειτουργεί η τιμολόγηση του Zenith Power Home Smart Night (που βλέπω ότι μας απασχολεί και αποτελεί επιλογή αρκετών τον τελευταίο καιρό).

Βλέπω εδώ https://zenith.gr/media/03hpeocq/power-home-smart-night-40-εκπτωση-ιστορικότητα-τιμών-ρεύματος-για-το-σπίτι-σεπτ-εμβριος.pdf την ιστορικότητα των τιμών του και παρατηρώ ότι για τον μήνα

Αύγουστο 2024 η τιμή της ΤΕΑ που φαίνεται στον πίνακα είναι 0,1298

Σεπτέμβριο 2024 η τιμή της ΤΕΑ που φαίνεται στον πίνακα είναι 0,1124

απο την άλλη μεριά η τιμή της ΤΕΑ (επίσημη;) που βλέπω εδώ https://www.enexgroup.gr/el/tea είναι για 

Αύγουστο 0,1298

Σεπτέμβριο 0,11235

Τελικά και επειδή το πρόγραμμα είναι ex-post πως γίνεται η τιμολόγηση; 

Αυτός που είχε το πρόγραμμα τον Αυγουστο με τι τιμή πλήρωσε;

Το πρόγραμμα παίρνει την τιμή του επόμενου ή του μεθεπόμενου μήνα απο την ΤΕΑ;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...