Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, messinia3 είπε

(Ασχέτως εάν είναι η όχι ασύμφορο)

Δεν διαφωνούμε σε κάτι. Το σκεπτικό είναι ότι αν δεν έχει βγει ο 1ος λογαριασμός και είναι σε κάποιο μπλε τιμολόγιο η ρήτρα αποχώρησης είναι η μέγιστη, οπότε ο φίλος και ενδιαφερόμενος θα πρέπει να το  "ζυγίσει".  

  • Like 1
  • Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 1J4t είπε

Δεν διαφωνούμε σε κάτι. Το σκεπτικό είναι ότι αν δεν έχει βγει ο 1ος λογαριασμός και είναι σε κάποιο μπλε τιμολόγιο η ρήτρα αποχώρησης είναι η μέγιστη, οπότε ο φίλος και ενδιαφερόμενος θα πρέπει να το  "ζυγίσει".  

+1

Δεν κανουμε ετσι αλλαγες με ρητρα αποχωρησης, κριμα να πληρωσεις ετσι λεφτα. Θελει πολυ καλο ζυγισμα, γτ να αλλαξεις ενα σταθερο; πρεπει να ειναι τοσο σουπερ η προσφορα που να καλυπτει τη ρητρα και να εχει και κερδος, δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο τοσο καλο τιμολογιο, ολα τα σταθερα πανω -κατω τα ιδια ειναι.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Seldon40 είπε

Δεν κανουμε ετσι αλλαγες με ρητρα αποχωρησης, κριμα να πληρωσεις ετσι λεφτα

Ελπίζω να είναι σε κίτρινο ο φίλος μας, γιατί με αυτούς που έχουμε μπλέξει σε λίγο θα ζητούν "νεφρό" για πρόωρη αποχώρηση.

  • Haha 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 1J4t είπε

Ελπίζω να είναι σε κίτρινο ο φίλος μας, γιατί με αυτούς που έχουμε μπλέξει σε λίγο θα ζητούν "νεφρό" για πρόωρη αποχώρηση.

Οταν πας σε σταθερο σιγουρα πας με ενα ρισκο γτ δεν προκειται να το σπασεις, εγω δηλαδη οταν ημουνα σε σταθερο ουτε καν ειχα διανοηθει να αλλαξω προγραμμα. Ειναι βλακεια να σπας ενα σταθερο προγραμμα. αλλα δεν βλεπω και τον λογο, εδω και παρα πολυ καιρο ολα τα σταθερα εχουν 10ε παγιο και 10λεπτα η κιλοβατωρα, να σπασεις τη ρητρα και να πας σε ποιο; σε ενα αλλο που εχει 10 παγιο και 9,5κβ, τι να κερδισεις;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, messinia3 said:

Αν χρειαστεί να ξανακαλέσεις να είσαι πιο πιστευτός ότι πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία😂

Aυτό ακριβώς έκανα εγώ... και πάλι δεν έλειψαν τα θεματάκια.

Σάββατο συμπληρώνω τη φόρμα.

Δευτέρα παίρνω τηλέφωνο με δική μου πρωτοβουλία, ζητάω επίσπευση δήθεν επειδή ο ΗΡΩΝ αύξησε τη χρέωση Αυγούστου και με χρεώνει με 0.16. Του στυλ 'θέλω να επιστρέψω, σώστε με'. 😄 Στέλνω τα δικαιολογητικά... εν τω μεταξύ δεν είχα ούτε λογαριασμό ΗΡΩΝ (5 μέρες είμαι πελάτης) ούτε Volton (έκατσα 1 μήνα στο free)... μου λέει δε πειράζει, να στείλω τον τελικό τον δικό τους.

Δευτέρα μέχρι το μεσημέρι δε με καλούν για επιβεβαίωση. Τρίτη τα ίδια και ήμουν φουλ απασχολημένος με δουλειά.

Σήμερα παίρνω τηλ και λέω ότι φεύγω για διακοπές κι εκεί που πάω δε θα έχω ούτε σήμα ούτε internet, αν θέλουν να ξεμπερδέψουμε με τη σύμβαση ως το μεσημέρι καλώς... αλλιώς θα την ακυρώσω την αίτηση.

14:00 σκάει τηλέφωνο για επιβεβαίωση στοιχείων.

15:00 έρχεται η σύμβαση στο mail... βλέπω τσεκαρισμένο το κουτάκι επανεργοποίησης παροχής και κενές ενδείξεις.

Παίρνω τηλ στο ίδιο νούμερο που με κάλεσαν προηγουμένως... τους εξηγώ ότι είναι φορητότητα, όχι ενεργοποίηση (το είχα επισημάνει και τη Δευτέρα). Τσεκάρουν το ΥΔΕ (?), επιβεβαίωσαν πως είναι ενεργή η παροχή. ΟΚ μου λένε, θα το διορθώσουν. Έρχεται ακυρωτικό mail για τη προηγούμενη σύμβαση.

Μετά από 30 λεπτά ξανασκάει τηλέφωνο... να τους στείλω τη σύμβαση απ'τον προηγούμενο πάροχο (του ΗΡΩΝ δηλαδή που υπέγραψα τη περασμένη βδομάδα) για να έχουν έξτρα επιβεβαίωση ότι είναι ενεργή η παροχή και να ξαναυπολογίσουν την εγγύηση.

Μετά από κάνα 10 λεπτο, έστειλαν τη διορθωμένη αίτηση.

"Αυτοματοποιημένες διαδικασίες" υποτίθεται... κι όλα γίνονται χειροκίνητα. Σαν του ΗΡΩΝ του econtract δεν έχει κανένας.

Τέσπα όλα καλά. Πάντως το περασμένο μήνα διάβαζα ότι η Protergia ξεπετούσε τις αιτήσεις άμεσα, και τώρα άρχισαν τα περσινά. Ίσως έφυγαν πολλοί υπάλληλοι με άδεια κι έχουν πελαγώσει.

@vassilis211973 εσένα που έχουν αργήσει τόσο πολύ... θα σου πρότεινα να στείλεις φρέσκιες ενδείξεις για να γράψουν στη σύμβαση. Γιατί αν έχεις ΚΟΤ, η κατανάλωση αυτής της εβδομάδας θα φορτωθεί στην επόμενη εκκαθάριση της Protergia. Και ΚΟΤ να μην έχεις, αν έχεις μεγάλη κατανάλωση θα σου φουσκώσουν κι άλλο τα ΥΚΩ.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Aυτό ακριβώς έκανα εγώ... και πάλι δεν έλειψαν τα θεματάκια.

Σάββατο συμπληρώνω τη φόρμα.

Δευτέρα παίρνω τηλέφωνο με δική μου πρωτοβουλία, ζητάω επίσπευση δήθεν επειδή ο ΗΡΩΝ αύξησε τη χρέωση Αυγούστου και με χρεώνει με 0.16. Του στυλ 'θέλω να επιστρέψω, σώστε με'. 😄 Στέλνω τα δικαιολογητικά... εν τω μεταξύ δεν είχα ούτε λογαριασμό ΗΡΩΝ (5 μέρες είμαι πελάτης) ούτε Volton (έκατσα 1 μήνα στο free)... μου λέει δε πειράζει, να στείλω τον τελικό τον δικό τους.

Δευτέρα μέχρι το μεσημέρι δε με καλούν για επιβεβαίωση. Τρίτη τα ίδια και ήμουν φουλ απασχολημένος με δουλειά.

Σήμερα παίρνω τηλ και λέω ότι φεύγω για διακοπές κι εκεί που πάω δε θα έχω ούτε σήμα ούτε internet, αν θέλουν να ξεμπερδέψουμε με τη σύμβαση ως το μεσημέρι καλώς... αλλιώς θα την ακυρώσω την αίτηση.

14:00 σκάει τηλέφωνο για επιβεβαίωση στοιχείων.

15:00 έρχεται η σύμβαση στο mail... βλέπω τσεκαρισμένο το κουτάκι επανεργοποίησης παροχή και κενές ενδείξεις.

Παίρνω τηλ στο ίδιο νούμερο που με κάλεσαν προηγουμένως... τους εξηγώ ότι είναι φορητότητα, όχι ενεργοποίηση (το είχα επισημάνει και τη Δευτέρα). Τσεκάρουν το ΥΔΕ (?), επιβεβαίωσαν πως είναι ενεργή η παροχή. ΟΚ μου λένε, θα το διορθώσουν. Έρχεται ακυρωτικό mail για τη προηγούμενη σύμβαση.

Μετά από 30 λεπτά ξανασκάει τηλέφωνο... να τους στείλω τη σύμβαση απ'τον προηγούμενο πάροχο (του ΗΡΩΝ δηλαδή που υπέγραψα τη περασμένη βδομάδα) για να έχουν έξρα επιβεβαίωση ότι είναι ενεργή η παροχή και να ξαναυπολογίσουν την εγγύηση.

Μετά από κάνα 10 λεπτο, έστειλαν τη διορθωμένη αίτηση.

"Αυτοματοποιημένες διαδικασίες" υποτίθεται... κι όλα γίνονται χειροκίνητα. Σαν του ΗΡΩΝ του econtract δεν έχει κανένας.

Τέσπα όλα καλά. Πάντως το περασμένο μήνα διάβαζα ότι η Protergia ξεπετούσε τις αιτήσεις άμεσα, και τώρα άρχισαν τα περσινά. Ίσως έφυγαν πολλοί υπάλληλοι με άδεια κι έχουν πελαγώσει.

@vassilis211973 εσένα που έχουν αργήσει τόσο πολύ... θα σου πρότεινα να στείλεις φρέσκιες ενδείξεις για να γράψουν στη σύμβαση. Γιατί αν έχεις ΚΟΤ, η κατανάλωση αυτής της εβδομάδας θα φορτωθεί στην επόμενη εκκαθάριση της Protergia. Και ΚΟΤ να μην έχεις, αν έχεις μεγάλη κατανάλωση θα σου φουσκώσουν κι άλλο τα ΥΚΩ.

 

Όπως τα λες...τον προηγούμενο μήνα πήγαινε μια χαρα η διαδικασία.Τωρα αρχίσανε πάλι τα ίδια...κι εγώ παιδευτηκα 2 μέρες για μια μεταβίβαση και μετα απο πολυυυ πίεση...με τα πολλά υπέγραψα χθες το απογευμα  και σήμερα το πρωί έφυγε το αίτημα για επιτόπια στο ΔΕΔΔΗΕ.

Έχουν ξεκινήσει τα μπάνια του λαού😂

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθανε τα συμβόλαια τα υπέγραψα κι ότι θέλει ας γίνει.....τους βαρέθηκα όλους ειλικρινά....σε ξενερώνει όλη αυτή η ταλαιπωρία γενικά μιλάω....

Επεξ/σία από vassilis211973
  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή θέλω να κάνω αλλαγή κ εγώ σε protergia αλλά αφορά εξοχική κατοικία που που δεν έχω πρόσβαση για την ώρα. Θέλουν να δώσουμε φωτός από τις μετρήσεις μετρητη κατά  την μετάβαση?

Δημοσ.
59 minutes ago, CptBill said:

Επειδή θέλω να κάνω αλλαγή κ εγώ σε protergia αλλά αφορά εξοχική κατοικία που που δεν έχω πρόσβαση για την ώρα. Θέλουν να δώσουμε φωτός από τις μετρήσεις μετρητη κατά  την μετάβαση?

Δε ζητάνε υποχρεωτικά φώτο... και με σκέτες ενδείξεις προχωράνε την αίτηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Καλησπέρα ψάχνω για νεα σύνδεση σε σπίτι το οποίο θα κατοικείται απο ενα άτομο.  Έχετε κάτι να προτείνετε;

Ψάχνεις κάτι σε κυμαινόμενο πρόγραμμα η θέλεις σταθερό, γιατί δεν ασχολείσαι?

Υποθετωντας ότι οι καταναλώσεις σου είναι χαμηλές ρίξε μια ματιά  και σε προγράμματα με μηδενικό πάγιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Αλλες 12 εταιρείες είναι...

Δεν το έχω καταλάβει....

Είναι καλύτερη από την προσφορά της Εθνικής που δίνει 5% ?

Εξαρταται ... αν καποιος εχει 100 ευρω τρεχον λογαριασμο στην ελπεντισον κ θελει να χρησιμοποιησει το €πιστροφη της Eurobank ωστε να τον εξοφλησει κ εχει κανα 100αρικο μεσα, του επιστρεφονται 30 ευρω. Αρα ο λογαριασμος του ηταν 70 ευρω. Και γενικοτερα οποιος εχει elpedison και χρησιμοποιει αβερτα το προγραμμα επιστροφης της eurobank απο διαφορες συναλλαγες κ εχει υπολοιπο, μπορει να το αξιοποιησει πληρωνοντας τελικα ετσι εναν "μειωμενο" λογαριασμο. 

Επεξ/σία από mdkamael
Δημοσ.

Οκ με καλύψετε, ευχαριστώ, διαχειρίζομαι 8 παροχές. Τις πήγα στην Προτεργια με σύσταση και έκανα εξαργύρωση, μπορώ να πάρω όλες τις παροχές να πάω σε άλλο πάροχο και μετά να εκμεταλλευτώ πάλι το προνόμιο της σύστασης από άλλη παροχή που θα έχω αφήσει στην Προτεργια?

Αυτό είναι το σκεπτικό μου, και αν σε ποια εταιρεία να πήγαινα για τουρισμό και να κερδίζα κάτι?

Σας ευχαριστώ 

Δημοσ.

ερώτηση για επανάληψη άπαξ κ έχει ξανάπεσει εδώ η ίδια ... δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών έχουμε σε περίπτωση οπου σαν ιδιώτες κλείνουμε μπλε τιμολόγιο ?! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...