Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Εχεις κανει 3 εξαργυρωσεις.

2 είχα κάνει στάνταρ αυτό. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ειναι μεσα στην [2 ] και γιατί διαφέρει απο τα άλλα. 

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 7tasos7 είπε

2 είχα κάνει στάνταρ αυτό. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ειναι μεσα στην [2 ] και γιατί διαφέρει απο τα άλλα. 

Τελικα ομως σου εξαργυρωνει 3, -150 συνολο. Ενω δεν εσυ δεν τις ειχες εξαργυρωσει;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Seldon40 είπε

Τελικα ομως σου εξαργυρωνει 3, -150 συνολο. Ενω δεν εσυ δεν τις ειχες εξαργυρωσει;

ναι σωστα.Δεν ξερω εαν αξιζει να το ψαξω για ευνοητους λογους.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, 7tasos7 είπε

2 είχα κάνει στάνταρ αυτό. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ειναι μεσα στην [2 ] και γιατί διαφέρει απο τα άλλα. 

Έκανες αρχικά μια εξαργύρωση....και μετά έκανες και άλλη...σύνολο τρεις.Εκτος εάν από συστημικο λάθος σου διπλό πέρασαν κάποια εξαργύρωση. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Έκανες αρχικά μια εξαργύρωση....και μετά έκανες και άλλη...σύνολο τρεις.Εκτος εάν από συστημικο λάθος σου διπλό πέρασαν κάποια εξαργύρωση. 

Πιθανον θα εχεις δικιο για διπλοπερασμενη, η μια χωρις την παρενθεση θα ειναι πρωτη εξαργυρωση, και αυτη με το [2] θα ειναι η δευτερη, η αλλη που περισσευη θα ειναι λαθος.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, messinia3 είπε

Έκανες αρχικά μια εξαργύρωση....και μετά έκανες και άλλη...σύνολο τρεις.Εκτος εάν από συστημικο λάθος σου διπλό πέρασαν κάποια εξαργύρωση. 

ισως παιζει αυτο απλα αυτο το 2 κατι ειναι γιατι αμα ηταν διπλοπερασμενη θα το χε κανονικα σαν συσταση δεν θα χε αυτο το 2.Τελος παντων μην τσας ζαλιζω απλα το εγραψα να δω μην ειχε τυχη σε καποιον και ηξερε.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 7tasos7 είπε

ισως παιζει αυτο απλα αυτο το 2 κατι ειναι γιατι αμα ηταν διπλοπερασμενη θα το χε κανονικα σαν συσταση δεν θα χε αυτο το 2.Τελος παντων μην τσας ζαλιζω απλα το εγραψα να δω μην ειχε τυχη σε καποιον και ηξερε.

το [2] πρεπει να ειναι η δευτερη εξαργυρωση, δεν το ξερω γτ δεν εχω κανει 2 εξαργυρωσεις σε εναν λογαριασμο, αλλα πιστευω αυτο ειναι.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Seldon40 είπε

το [2] πρεπει να ειναι η δευτερη εξαργυρωση, δεν το ξερω γτ δεν εχω κανει 2 εξαργυρωσεις σε εναν λογαριασμο, αλλα πιστευω αυτο ειναι.

ειχα κανει σε προηγουμενο λογαριασμο δυο και δεν αναγροφοταν ετσι.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, george1994 είπε

Παιδιά μια σύσταση για Protergia, ευχαριστώ εκ τον προτέρον. 

Ευχαριστώ πολύ όσους/όσες μου έστειλαν την σύσταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/8/2025 στις 7:54 ΜΜ, favou2000 είπε

Πλέον δεν έχει νόημα μιας και άλλαξε πολιτική και δεν προτείνει πλέον την ανανέωση του προγράμματος.Παρολα αυτα σου στέλνω την διαδικασία:
 
https://www.insomnia.gr/forums/topic/832749-εναλλακτικοί-πάροχοι-ενέργειας-v3/?do=findComment&comment=60829057

τελικά  η απάντηση είναι 

Για την τιμολόγηση Μαΐου 2025, εφαρμόστηκε συντελεστής Χ = 1,2119, βάσει εσωτερικών υπολογισμών που συνυπολογίζουν τεχνικές απώλειες και εκτιμώμενες αποκλίσεις, σύμφωνα με πρόσφατη εκκαθάριση του Διαχειριστή. Η σύγκριση με άλλα τιμολόγια δεν είναι αντιπροσωπευτική, καθώς τα προϊόντα αυτά διαφέρουν ως προς τη δομή και τον τύπο υπολογισμού και τρόπο επιμερισμού του κόστους. Η τιμή του προϊόντος σας Power Home Smart Night ενσωματώνει έκπτωση 40% επί της τιμής ενέργειας με τελικό συντελεστή 0,7271 (δηλ. 60% του 1,2119) και τελική τιμή ενέργειας (0,077 – 0,082 €/kWh ανάλογα με την ΤΕΑ).

Σε κάθε περίπτωση, επιθυμία μας είναι η διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης. Για το λόγο αυτό, σας δηλώνουμε με το παρόν ότι προτιθέμεθα να διατηρήσουμε την αρχικώς κατά την υπογραφή της μεταξύ μας σύμβασης συμφωνηθείσα τιμή που αντιστοιχεί στον εν λόγω συντελεστή απωλειών, ήτοι στη τιμή 1,1357 €/kWh για τη διάρκεια της συμβατικής περιόδου, τουτέστιν μέχρι την ημερομηνία λήξης του υφιστάμενου συμβολαίου (30/8/2025) και να προβούμε στις δέουσες ενέργειες διόρθωσης των ήδη εκδοθέντων λογαριασμών.

Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι η σχετική πίστωση που θα προκύψει από τις εν λόγω διορθώσεις θα πραγματοποιηθεί κατόπιν επιλογής σας, ως εξής:

1. Εφόσον επιλέξετε να διατηρήσετε τη συμβατική σας σχέση με την Εταιρεία, η πίστωση θα εφαρμοστεί αναδρομικά και μετά τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος (30/8/2025). Μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης, να σας γνωστοποιήσουμε ότι η παροχή με κωδικό πελάτη 2ΗΛ29____5 θα μεταπέσει στο εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα Power Home Start (πράσινο τιμολόγιο), όπως έχετε ήδη ενημερωθεί και με ατομικό μήνυμα στον λογαριασμό με αριθμό παραστατικού  ΛΗΕ195__3411/06.08.2025

2. Σε περίπτωση που επιλέξετε να μεταβείτε σε άλλο διαθέσιμο εμπορικά τιμολογιακό πρόγραμμα, σας ενημερώνουμε ότι η πίστωση θα πραγματοποιηθεί άμεσα, με την έκδοση του επόμενου λογαριασμού, μετά και την ολοκλήρωση της εν θέματι αλλαγής.

3. Τέλος σε περίπτωση που κρίνετε ότι δεν ικανοποιούνται τα οικονομικά σας συμφέροντα και ανάγκες, σας υπενθυμίζουμε ότι δύνασθε να ασκήσετε ελεύθερα το δικαίωμά σας περί αλλαγής προμηθευτή ενέργειας και είτε να καταγγείλετε τη μεταξύ μας υφιστάμενη σύμβαση, είτε να μην ανανεώσετε την τελευταία. Στην περίπτωση αυτή, δέον όπως επισημάνουμε ότι η ως άνω αναφερόμενη αναδρομική πίστωση θα συμπεριληφθεί στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό.

 

Επεξ/σία από thermaikos4
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, thermaikos4 είπε

τελικά  η απάντηση είναι 

Για την τιμολόγηση Μαΐου 2025, εφαρμόστηκε συντελεστής Χ = 1,2119, βάσει εσωτερικών υπολογισμών που συνυπολογίζουν τεχνικές απώλειες και εκτιμώμενες αποκλίσεις, σύμφωνα με πρόσφατη εκκαθάριση του Διαχειριστή. Η σύγκριση με άλλα τιμολόγια δεν είναι αντιπροσωπευτική, καθώς τα προϊόντα αυτά διαφέρουν ως προς τη δομή και τον τύπο υπολογισμού και τρόπο επιμερισμού του κόστους. Η τιμή του προϊόντος σας Power Home Smart Night ενσωματώνει έκπτωση 40% επί της τιμής ενέργειας με τελικό συντελεστή 0,7271 (δηλ. 60% του 1,2119) και τελική τιμή ενέργειας (0,077 – 0,082 €/kWh ανάλογα με την ΤΕΑ).

Σε κάθε περίπτωση, επιθυμία μας είναι η διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης. Για το λόγο αυτό, σας δηλώνουμε με το παρόν ότι προτιθέμεθα να διατηρήσουμε την αρχικώς κατά την υπογραφή της μεταξύ μας σύμβασης συμφωνηθείσα τιμή που αντιστοιχεί στον εν λόγω συντελεστή απωλειών, ήτοι στη τιμή 1,1357 €/kWh για τη διάρκεια της συμβατικής περιόδου, τουτέστιν μέχρι την ημερομηνία λήξης του υφιστάμενου συμβολαίου (30/8/2025) και να προβούμε στις δέουσες ενέργειες διόρθωσης των ήδη εκδοθέντων λογαριασμών.

Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι η σχετική πίστωση που θα προκύψει από τις εν λόγω διορθώσεις θα πραγματοποιηθεί κατόπιν επιλογής σας, ως εξής:

1. Εφόσον επιλέξετε να διατηρήσετε τη συμβατική σας σχέση με την Εταιρεία, η πίστωση θα εφαρμοστεί αναδρομικά και μετά τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος (30/8/2025). Μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης, να σας γνωστοποιήσουμε ότι η παροχή με κωδικό πελάτη 2ΗΛ29____5 θα μεταπέσει στο εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα Power Home Start (πράσινο τιμολόγιο), όπως έχετε ήδη ενημερωθεί και με ατομικό μήνυμα στον λογαριασμό με αριθμό παραστατικού  ΛΗΕ195__3411/06.08.2025

2. Σε περίπτωση που επιλέξετε να μεταβείτε σε άλλο διαθέσιμο εμπορικά τιμολογιακό πρόγραμμα, σας ενημερώνουμε ότι η πίστωση θα πραγματοποιηθεί άμεσα, με την έκδοση του επόμενου λογαριασμού, μετά και την ολοκλήρωση της εν θέματι αλλαγής.

3. Τέλος σε περίπτωση που κρίνετε ότι δεν ικανοποιούνται τα οικονομικά σας συμφέροντα και ανάγκες, σας υπενθυμίζουμε ότι δύνασθε να ασκήσετε ελεύθερα το δικαίωμά σας περί αλλαγής προμηθευτή ενέργειας και είτε να καταγγείλετε τη μεταξύ μας υφιστάμενη σύμβαση, είτε να μην ανανεώσετε την τελευταία. Στην περίπτωση αυτή, δέον όπως επισημάνουμε ότι η ως άνω αναφερόμενη αναδρομική πίστωση θα συμπεριληφθεί στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό.

 

Όπως έχει αναφερθεί πλέον σε καταγγελίες μετά τις 18/08 η ζενίθ δεν προσφέρει πλέον την επιλογή ανανέωσης του smart night με τους ίδιους όρους (πλην της αλλαγής συντελεστή)

Ήταν εξαιρετικό πρόγραμμα για όσους δεν ήθελαν να ασχολούνται κάθε μήνα, πλέον δεν προσφέρεται όμως...άρα εξέτασε τις υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν.

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, thermaikos4 είπε

τελικά  η απάντηση είναι

Αυτό που έκανε η Ζενίθ στους πελάτες της δεν ήταν καθόλου ηθικό να εφαρμόσει δύο μέτρα και δύο σταθμά σε πελάτες που ήταν όλοι στο ίδιο πρόγραμμα. Εκτιμώ ότι ούτε νόμιμο είναι τη στιγμή που η εταιρεία δεν εξήγησε γιατί κράτησε διαφορετική πολιτική για τους πελάτες της ή να εξηγήσει το κριτήριο του διαχωρισμού πριν και μετά την 18/8. Ο πελάτης όμως δεν ξεχνά και τιμωρεί. Κι επειδή θα φύγει από Ζενίθ, θα ξαναγυρίσει μόνο αν η Ζενίθ δώσει κάποιο πρόγραμμα παρόμοιο με 40%+5%, αλλιώς, μην τον είδατε 😉

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, 1J4t είπε

Αυτό που έκανε η Ζενίθ στους πελάτες της δεν ήταν καθόλου ηθικό να εφαρμόσει δύο μέτρα και δύο σταθμά σε πελάτες που ήταν όλοι στο ίδιο πρόγραμμα. Εκτιμώ ότι ούτε νόμιμο είναι τη στιγμή που η εταιρεία δεν εξήγησε γιατί κράτησε διαφορετική πολιτική για τους πελάτες της ή να εξηγήσει το κριτήριο του διαχωρισμού πριν και μετά την 18/8. Ο πελάτης όμως δεν ξεχνά και τιμωρεί. Κι επειδή θα φύγει από Ζενίθ, θα ξαναγυρίσει μόνο αν η Ζενίθ δώσει κάποιο πρόγραμμα παρόμοιο με 40%+5%, αλλιώς, μην τον είδατε 😉

Kάποιος φίλος είχε γράψει όταν ξεκίνησε το πανηγύρι με τις καταγγελίες και την αρχική απάντηση περί ανανέωσης του προγράμματος ότι στο τέλος θα βρίζουμε τη ζενίθ γιατί δεν έδωσε κάτι που προφανώς για την ίδια δεν ήταν συμφέρον...δηλαδή ανανέωση στο ΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ smart night με 40% έκπτωση. Μέσα θα πέσει.😊

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Kάποιος φίλος είχε γράψει όταν ξεκίνησε το πανηγύρι με τις καταγγελίες

Είχε περάσει από το μυαλό του όμως, ότι σε κάποιους θα το δώσει η Ζενίθ και κάποιους όχι; Εγώ πιστεύω σε κανέναν δεν περνούσε τέτοιο σενάριο. Γι αυτό μιλώ για ανήθικη αντιμετώπιση πελατών. Όσο για το νόμιμο! Δεν είμαστε δικηγόροι, δικαστές, δικαστήριο, αλλά ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, 1J4t είπε

Είχε περάσει από το μυαλό του όμως, ότι σε κάποιους θα το δώσει η Ζενίθ και κάποιους όχι; Εγώ πιστεύω σε κανέναν δεν περνούσε τέτοιο σενάριο. Γι αυτό μιλώ για ανήθικη αντιμετώπιση πελατών. Όσο για το νόμιμο! Δεν είμαστε δικηγόροι, δικαστές, δικαστήριο, αλλά ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. 

Εγω είχα γράψει πριν την αρχική απάντηση από πλευράς ζενίθ...

"το γεγονός ότι η ζενιθ άλλαξε αυθαίρετα το συντελεστή Χ δε συνεπάγεται ότι θα ανανεωσει 1.000 πχ. συμβάσεις στο smart night με τους ίδιους όρους για να επανορθώσει.


Για μένα η τελική απάντηση της ζενιθ εξαρτάται αποκλειστικά από τον αριθμό πελατών που έχουν προσφύγει και τα ποσά που διακυβεύονται. Μακάρι να σας προσφέρει ανανέωση με τους ίδιους όρους, αλλά μη συγχέεις μια παράνομη και καταχρηστική αλλαγή συντελεστή με οποιαδήποτε κίνηση καλής θέλησης (εν προκειμένω η προτεινόμενη κατά την άποψή σου ανανέωση) "

Όποτε για να απαντήσω στο ερώτημά σου, προφανώς σε κάποιους είχε περάσει από το μυαλό τους ότι κάποιοι θα το λάβουν και κάποιοι όχι. Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι ότι δεν είναι ηθικό και μεγαλύτερο κακό θα κάνει στην εταιρεία παρά καλό.

Επεξ/σία από messinia3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...