Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Con_stant1ne είπε

Όσοι ανοίξατε αίτημα ραε για προτέργια, δεν θα κάνετε αλλαγή αύριο και θα περιμένετε απάντηση από ραε; Γιατί αυτό μπορεί να πάρει και πάνω από 10 μέρες.

Προφανώς και θα κάνουμε...παίζει και νωρίτερα από αύριο εάν θες τη γνώμη μου. Η αναφορά στη ΡΑΕ γίνεται για να κόψουν λίγο το απροκάλυπτο δούλεμα.

  • Like 1
  • Απαντ. 11,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Con_stant1ne είπε

Όσοι ανοίξατε αίτημα ραε για προτέργια, δεν θα κάνετε αλλαγή αύριο και θα περιμένετε απάντηση από ραε; Γιατί αυτό μπορεί να πάρει και πάνω από 10 μέρες.

Αν περιμενουμε 10 μερες, τρεχα γυρευε, παει ο Σεπτεμβριος. Η τιμη αυτη στον ΗΡΩΝ ειναι για Σεπτεμβριο, μην περιμενεις την ιδια τον Οκτωβριο.

Δημοσ.
12 hours ago, messinia3 said:

Προσωπικά θα ζητήσω και ένα 50αρικο...

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας protergia στις 28 Αυγούστου:

"Το Σεπτέμβριο η Protergia θα προσφέρει ασφάλεια και σιγουριά με...τα κίτρινα τιμολόγιά της έως και 18% φτηνότερα.

Το νέο κίτρινο οικιακό τιμολόγιο Value Deal on time συνεχίζει να προσφέρεται στην πολύ συμφέρουσα τιμή των 0,09093€/kWh.

Για πολλοστή φορά η εταιρεία σας προσπαθεί να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή με αθέμιτες πρακτικές. Χρησιμοποιειτε παραπλανητικές ή αναληθείς πληροφορίες που οδηγούν έναν μέσο καταναλωτή να λάβει απόφαση για μια συναλλαγή που διαφορετικά δεν θα έπαιρνε, παραβιάζοντας τα οικονομικά του συμφέροντα αφού αναφέρετε ότι συνεχίζεται ένα πρόγραμμα που σύμφωνα με εκπροσώπους της εταιρείας σας δεν είναι καν εμπορικά διαθέσιμο για τους υφιστάμενους πελάτες.(Ζήτησα τηλεφωνικά και γραπτώς να μεταβώ στο νέο πρόγραμμα και η απάντηση που έλαβα είναι ότι θα είναι εμπορικά διαθέσιμο στις 3 Σεπτεμβρίου)

Απεναντίας έχει ήδη αναρτηθεί στην πλατφόρμα enrgycost η νέα αυξημένη τιμή για το κυμαινομενο πρόγραμμα σας value swift ontime deal,στο οποίο και είμαι συμβαλλόμενος πελάτης σας.Η χρήση δε παρεμφερους ονομασίας για το νέο κυμαινόμενο πρόγραμμα σας επιτείνει το διαφαινόμενο δολο από πλευράς σας με σκοπό την εξαπάτηση μου ως καταναλωτή. 

Στα πλαίσια της καλής πίστης σας καλώ όπως προβείτε σε άμεση αλλαγή του υφιστάμενου προγράμματος μου στο νέο value swift ontime deal με ημερομηνία αλλαγής 1η Σεπτεμβρίου, ζητώντας παράλληλα την πίστωση στο επόμενο λογαριασμό μου του ποσού των 50 ευρω,ως αποζημίωση για τις αναληθείς πληροφορίες τις οποίες δημοσιεύσατε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

Σε περίπτωση μη άμεσης επίλυσης του ζητήματος σας ενημερώνω ότι θα απευθυνθώ στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή προς προάσπιση των συμφερόντων μου.

Με εκτίμηση, 

 

Αυτο προτεργια η ΡΑΕ το εστειλες ; Μπορεις να με κατευθυνεις να κανω και εγω το ιδιο ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν πέρασε μία ώρα από την αναφορά που έκανα στην ΡΑΕ και μόλις με κάλεσαν από προτεργια να κάνω την αλλαγή προγράμματος.

Στην ερώτηση μου γιατί από τις 29 Αυγούστου με κοροϊδεύουν άκουσα ένα σωρό χαζομάρες.

Δεν δέχτηκα να κάνω την αλλαγή.

Με κούρασαν και με ξενερωσαν 

Θα πάω για ένα μήνα σε Ήρων.

Να ρωτήσω κάτι; Σε περίπτωση που με πάρουν για αντιπροσφορα ενώ έχω κάνει το econtract  σε Ήρων.

Και είναι προς οικονομικό συμφέρον μου η προσφορά.

Τι γίνεται με τον λογαριασμό Ήρων;

 

 

Επεξ/σία από Merenda7
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

Αυτο προτεργια η ΡΑΕ το εστειλες ; Μπορεις να με κατευθυνεις να κανω και εγω το ιδιο ;

Protergia μέσω myrae.Μπες στην πλατφόρμα και κάνε αναφορά κατά του παροχου.

3 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Δεν πέρασε μία ώρα από την αναφορά που έκανα στην ΡΑΕ και μόλις με κάλεσαν από προτεργια να κάνω την αλλαγή προγράμματος.

Στην ερώτηση μου γιατί από τις 29 Αυγούστου με κοροϊδεύουν άκουσα ένα σωρό χαζομάρες.

Δεν δέχτηκα να κάνω την αλλαγή.

Με κούρασαν και με ξενερωσαν 

Θα πάω για ένα μήνα σε Ήρων.

Να ρωτήσω κάτι; Σε περίπτωση που με πάρουν για αντιπροσφορα ενώ έχω κάνει το econtract  σε Ήρων.

Και είναι προς οικονομικό συμφέρον μου η προσφορά.

Τι γίνεται με τον λογαριασμό Ήρων;

 

 

Τα λέγαμε...θα μας καλέσουν όλους για αλλαγή,αλλά το θέμα με τις αναφορές πρέπει να το σηκώσουμε, ώστε να αποφύγουμε την αλλαγή κάθε μήνα τουλάχιστον και να μαζευτούν λιγάκι και αυτοί. 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν έχει πολύ σημασία, γιατί όταν υποβάλεις παράπονο δίνεις "εκ νέου" ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ και αριθμό παροχής. 

Οπότε θεωρητικά μπορεί ένας να χειρίζεται παράπονα για όλο το σόι, ας πούμε...

Δημοσ.

Εγώ είχα στείλει αίτημα χτες το βράδυ από τη φόρμα επικοινωνιας "Η σύμβαση μου - αλλαγή προγράμματος". Με πήρανε τώρα και με έβαλαν κι εμένα στο πρόγραμμα να με καλέσουν αύριο για την ηχογράφηση.

Για τις καταγγελίες στο myrae δεν τους καίγεται καρφί, αφού στη ραε πετάνε χαρταετό. Είδατε τι έγινε με το Πικάσο... μπασταρδέξ πρόγραμμα και τους επέτρεψαν να το πουλάνε ως  μπλε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Με πηραν και μενα τηλ μετα από καταγγελία στην ΡΑΕΥ και μου λενε αυριο θ αλλαξει γιατι ακομα δεν έχουν τα συμβόλαια.

Πρεπει να τιμωρηθεί αυτη η γελοια πολιτική τους που εχει ωσ σκοπο την εξαπάτηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Ερώτηση? Εσωτερική αλλαγή στον ΗΡΩΝ τηλεφωνικά καλύτερα ή μέσω εφαρμογής (chat shop κτλ)

Επίσης αξίζει αλλαγή για λίγες ημέρες και λίγες kwh (καμία 50 στο νέο πρόγραμμα) από yellow free σε yellow one ?

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εγώ είχα στείλει αίτημα χτες το βράδυ από τη φόρμα επικοινωνιας "Η σύμβαση μου - αλλαγή προγράμματος". Με πήρανε τώρα και με έβαλαν κι εμένα στο πρόγραμμα να με καλέσουν αύριο για την ηχογράφηση.

Για τις καταγγελίες στο myrae δεν τους καίγεται καρφί, αφού στη ραε πετάνε χαρταετό. Είδατε τι έγινε με το Πικάσο... μπασταρδέξ πρόγραμμα και τους επέτρεψαν να το πουλάνε ως  μπλε. 

Εγώ θα κάνω και σε Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή καταγγελία. Προφανώς και δεν περιμένω κάτι, αλλά για το γαμώτο.

28 λεπτά πριν, petranthe είπε

Με πηραν και μενα τηλ μετα από καταγγελία στην ΡΑΕΥ και μου λενε αυριο θ αλλαξει γιατι ακομα δεν έχουν τα συμβόλαια.

Πρεπει να τιμωρηθεί αυτη η γελοια πολιτική τους που εχει ωσ σκοπο την εξαπάτηση.

Σε όλους τα ίδια λένε...είναι απαράδεκτο να διαφημίζουν όμως κιόλας τη σιγουριά και την ασφάλεια των τιμών τους! Οπότε 5 λεπτά δουλίτσα είναι, ας στείλουμε ένα μήνυμα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, venomawakens7 είπε

Καλημέρα , είμαι στην ΔΕΗ, πράσινο.
Είχα αφήσει το θέμα ενέργεια στη μοίρα του τόσο καιρό καθώς στο παρελθόν είχα καεί από εναλλακτικούς παρόχους. 

Αύγουστο έκαψα 620 Kw/h με χρέωναν 0,15 κανονικά και 0,12 νυχτερινό το οποίο το χρησιμοποιώ όντως για πλυντήρια κτλ. Προσπαθώ να κάνω οικονομία.
Σεπτεμβριο είδα στον περσινό λογαριασμό έκαψα κάπου 300Kw/h.

Θέλω βοήθεια να επιλέξω ένα πρόγραμμα σταθερό να ξέρω πάνω κάτω τι πληρώνω, χωρις να με κλέβουν όπως η ΔΕΗ. 
Δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι μήνα μήνα με τιμές κτλ., αυτή τη περίοδο που κοιτάω προσφορές από παρόχους έχω ζαλιστεί και άκρη δεν έχω βγάλει . 

Βλέπω σχεδόν όλοι δίνουν σταθερά με περίπου 0,09 με 10€ πάγιο αλλά με αστερίσκους τη Επιβράβευσή συνέπειας και το ΦΠΑ. 
Εάν βάλω πάγια εντολή ξεμπερδεύω με το θέμα συνέπειας ; 
Το έξτρα ΦΠΑ που λένε είναι 6% ; Με λίγα λόγια πείτε μου ένα πρόγραμμα και τι τελική τιμή θα έχει. Ηρων δεν θέλω έχω ψυχολογικό.

Αν πληρώνεις μέσω πάγιας εντολής έχεις συνέπεια.Τωρα δεν είμαι ειδικός για τις καταναλώσεις κτλ. Αλλά αν θες σταθερό για να ξέρεις τι γίνεται χωρίς νυχτερινό αλλά στάνταρ τιμή όλη την ημέρα-βραδυ δες το μπλε της protergia που με την σύσταση θα πάρεις 50 και αν κάνεις ακόμη 1-2 εσύ βγάζεις τα πάγια της χρονιάς.

Επεξ/σία από doom26

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...