Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, dmitrios είπε

Τι στο καλό, πόσες μέρες θέλει για να φανεί στο app η νέα παροχή; 

 

Τους πήρα και μου είπαν να κάνω εγγραφή με άλλο μέιλ. Εν τω μεταξύ με άλλο μέιλ δεν αφήνει να κάνεις εγγραφή.

 

Εδώ μιλήσει 4/5φορές μαζί τους για διάφορα ζητήματα, η εξυπηρέτηση τους είναι λίγο κάπως, πως να το πω, λένε ότι να ναι. Μόνο η κοπέλα που μου έκανε την αλλαγή προγράμματος ήταν ξεφτερι

Συνήθως από την ημέρα που λαμβάνεις στο viber ότι ενεργοποιηθηκες στην protergia το πολύ μια ημέρα.

Άσε τα τηλέφωνα και κάνε γραπτό παράπονο μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας τους για το γεγονός ότι δε μπορείς να κάνεις εγγραφή στο protergia app (κάπου έχει ενότητα υπηρεσιες-protergia app αν το θυμάμαι καλά)

Γενικα επικοινωνια με protergia μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους.Πολυ καλύτερη εξυπηρέτηση από την τηλεφωνική.

20 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

 

Έχεις ρίξει καμία ματιά στα νέα προγράμματα της volton?

To flat μας τελείωσε?

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
  • Απαντ. 11,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Στο one night stand του Ηρωνα που αναφέρεις εγω τουλάχιστον είτε τρώω το 50αρικο και πληρωνω κατι ψιλα,είτε δεν το ζητάω πίσω σε λογαριασμό.

Δηλαδή, φεύγοντας κάποιος από ΗΡΩΝ κι έχει πιστωτικό στο λογαριασμό του, μπορεί να ζητήσει τα λεφτά αυτά να τα πάρει στον λογαριασμό της τράπεζας του; Με το ίδιο σκεπτικό, κάποιος που έχει συμπληρώσει τα  500 ευρώ δίνοντας συστάσεις (λέμε και κανένα αστείο να γελάσουμε) μπορεί να φύγει και να ζητήσει και να πάρει τα 500 ευρώ στον λογαριασμό του στην τράπεζα του; Αν μπορεί να γίνει αυτό, φταίει μετά ο πελάτης; Ή ο πάροχος που δεν έχει τον πιο απλό όρο συμβολαίου που μπορεί να έχει: "σε περίπτωση που ο πελάτης φύγει από το πρόγραμμα πριν καταναλώσει το πιστωτικό του υπόλοιπο, το πιστωτικό υπόλοιπο χάνεται"!

 

23 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Δεν έχω λόγο να έρθω σε αντιπαράθεση

Δεν πιστεύω ότι έχει κάποιος τέτοια διάθεση στο νήμα. Στην ίδια πλευρά είμαστε όλοι.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Ποτε ενεργοποιηθηκε; και γτ να κανεις με αλλο μαιλ;

Ενεργοποιηθηκα χθες. 

Αυτοί μία μου λένε θέλει 5 μέρες να φανεί ο μετρητής, μια μου λένε να κάνω να κάνω με άλλο μέιλ κτλ. Ότι να ναι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Συνήθως από την ημέρα που λαμβάνεις στο viber ότι ενεργοποιηθηκες στην protergia το πολύ μια ημέρα.

Άσε τα τηλέφωνα και κάνε γραπτό παράπονο μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας τους για το γεγονός ότι δε μπορείς να κάνεις εγγραφή στο protergia app (κάπου έχει ενότητα υπηρεσιες-protergia app αν το θυμάμαι καλά)

Γενικα επικοινωνια με protergia μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους.Πολυ καλύτερη εξυπηρέτηση από την τηλεφωνική.

Έχεις ρίξει καμία ματιά στα νέα προγράμματα της volton?

To flat μας τελείωσε?

Ναι εχει εξαφανιστει το flat απο την σελιδα. Το κιτρινο ανακοινωνει  μετα το τελος του μηνα, οποτε δεν ειναι τιποτα. Το σταθερο εχει 14,50 παγιο, και η πονηρια με τις κιλοβατωρες, 4 μηνες φθηνες, 8 μηνες ακριβες. Με εναν προχειρο υπολογισμο για 12 μηνες 330κβ/μηνα, βγαινει πιο ακριβο απο τα γνωστα σταθερα προτεργια ζενιθ ελπεντισον.

Επεξ/σία από Seldon40
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, 1J4t είπε

Δηλαδή, φεύγοντας κάποιος από ΗΡΩΝ κι έχει πιστωτικό στο λογαριασμό του, μπορεί να ζητήσει τα λεφτά αυτά να τα πάρει στον λογαριασμό της τράπεζας του; Με το ίδιο σκεπτικό, κάποιος που έχει συμπληρώσει τα  500 ευρώ δίνοντας συστάσεις (λέμε και κανένα αστείο να γελάσουμε) μπορεί να φύγει και να ζητήσει και να πάρει τα 500 ευρώ στον λογαριασμό του στην τράπεζα του; Αν μπορεί να γίνει αυτό, φταίει μετά ο πελάτης; Ή ο πάροχος που δεν έχει τον πιο απλό όρο συμβολαίου που μπορεί να έχει: "σε περίπτωση που ο πελάτης φύγει από το πρόγραμμα πριν καταναλώσει το πιστωτικό του υπόλοιπο, το πιστωτικό υπόλοιπο χάνεται"!

 

Δεν πιστεύω ότι έχει κάποιος τέτοια διάθεση στο νήμα. Στην ίδια πλευρά είμαστε όλοι.

Κι όμως γίνεται.Ο λόγος που μπήκε ο όρος για το 6μηνο στον Ηρωνα ήταν ακριβώς αυτός.Υπηρχαν άτομα που όχι απλά δεν πλήρωναν κάτι,αλλά ζητουσαν και το πιστωτικό των 50 στο λογαριασμό.Στην εποχή δε των παχιων αγελάδων της elpedison προφανώς πολλοί κάναμε ταχυρουρισμο Ηρωνα για να προλάβουμε  εκ νέου κάποιο δώρο...κάποιοι το παράκαναν ζητώντας τα ρεστα σε iban.

Και στην protergia δεν υπάρχει όρος.Θεωρητικα δηλαδή ναι μπορεί κάποιος να ζητήσει όλο το πιστωτικό σε λογαριασμό.

Όμως μετά είναι και αναμενόμενη η αντίδραση του παροχου.

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Silverage είπε

Αν μου κάνει σύσταση κάποιος για protergia παίρνω εγώ 5x10€ και αυτός 50€, σωστά;

Μετά εγώ μπορώ που θα είμαι ήδη protergia, μπορώ να μεταφέρω άλλη παροχή μου εκεί και να πάρω 50€ και 5x10€ ή δεν γίνεται επειδή θα είναι στο ίδιο όνομα;

Το ετήσιο της Ζενιθ που έχω λήγει 29/10, πότε να κάνω αίτηση για άλλον πάροχο για να μην φάω το τέλος πρόωρης αποχώρησης; Αρχές Οκτώβρη;

Από 29/09 μπορείς να κάνεις αίτηση για να πας σε άλλη εταιρεία 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, dmitrios είπε

Ενεργοποιηθηκα χθες. 

Αυτοί μία μου λένε θέλει 5 μέρες να φανεί ο μετρητής, μια μου λένε να κάνω να κάνω με άλλο μέιλ κτλ. Ότι να ναι

Φόρμα επικοινωνίας-υπηρεσιες protergia-protergia app.

https://www.enikonomia.gr/businesses/nea-platforma-psifiakon-ypiresion-tou/641262/

"Το myΔΕΔΔΗΕ services αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του οράματός μας για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και απόλυτα πελατοκεντρικό"

😂😂😂

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, μια απορία 

Στα συμβόλαιο που στέλνει η protergia Παρ όλο που δεν δίνω μετρήσεις και αναφέρω να πάρει μετρήσεις ο Δεδδηε αναγράφει αυθαίρετα αριθμό κιλοβατώρων χωρίς να στέκει με την πραγματικότητα. Τι κάνω? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωχ.. τώρα παρατήρησα ότι στον αριθμό παροχής που έχει η αίτηση για protergia έβαλαν ένα παραπάνω ψηφίο στο τέλος, αντί για 08 έβαλαν 080. 

Λέτε να δημιουργήσει πρόβλημα; Το πρωί θα τους πάρω τηλέφωνο.

Επεξ/σία από thermaikos4
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, moutrosl είπε

Καλησπέρα, μια απορία 

Στα συμβόλαιο που στέλνει η protergia Παρ όλο που δεν δίνω μετρήσεις και αναφέρω να πάρει μετρήσεις ο Δεδδηε αναγράφει αυθαίρετα αριθμό κιλοβατώρων χωρίς να στέκει με την πραγματικότητα. Τι κάνω? 

Μην υπογράψεις και μίλησε με τον πωλητή. Καλό θα ταν να δίνες και μέτρηση αλλιως ας το αφησει με Δεδδηε όπως ζήτησες 

3 λεπτά πριν, thermaikos4 είπε

Ωχ.. τώρα παρατήρησα ότι στον αριθμό παροχής που έχει η αίτηση για protergia έβαλαν ένα παραπάνω ψηφίο στο τέλος, αντί για 08 έβαλαν 080. 

Λέτε να δημιουργήσει πρόβλημα; Το πρωί θα τους πάρω τηλέφωνο.

Η πρωτεργια έτσι κάνει προσθέτει 0 στο τέλος. 

Δημοσ.

Εγώ που ήμουν ήδη στον Ηρων αν κάνω αλλαγή στο καινούριο που προτείνετε θα έχω έκπτωση συνέπειας ή την χάνω επειδή αλλάζω πρόγραμμα; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ezio είπε

Εγώ που ήμουν ήδη στον Ηρων αν κάνω αλλαγή στο καινούριο που προτείνετε θα έχω έκπτωση συνέπειας ή την χάνω επειδή αλλάζω πρόγραμμα; 

Δεν χάνεται.

Δημοσ.
29 minutes ago, moutrosl said:

Καλησπέρα, μια απορία 

Στα συμβόλαιο που στέλνει η protergia Παρ όλο που δεν δίνω μετρήσεις και αναφέρω να πάρει μετρήσεις ο Δεδδηε αναγράφει αυθαίρετα αριθμό κιλοβατώρων χωρίς να στέκει με την πραγματικότητα. Τι κάνω? 

Πρέπει να δώσεις ενδείξεις στη Protergia και να σου στείλουν διορθωμένη σύμβαση πριν υπογράψεις. Δε γίνεται να καταχωρήσουν αίτημα στη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ χωρίς ενδείξεις πελάτη. Το αν θα περάσει ή όχι ο ΔΕΔΔΗΕ εξαρτάται από εκείνους.

11 minutes ago, thermaikos4 said:

Ωχ.. τώρα παρατήρησα ότι στον αριθμό παροχής που έχει η αίτηση για protergia έβαλαν ένα παραπάνω ψηφίο στο τέλος, αντί για 08 έβαλαν 080. 

Τα 9 πρώτα ψηφία παίζουν ρόλο στην αλλαγή παρόχου, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου θα γίνει +1 το 11ο ψηφίο (συγκριτικά με τον προηγούμενο πάροχο). Στο σύστημα της Protergia καταχωρούν και 12ο ψηφίο ξεκινώντας από το 0... για να κρατάνε ιστορικό πόσα ΑΦΜ έχουν υπάρξει στη παροχή. Και η ΔΕΗ το ίδιο κάνει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, messinia3 είπε

Συνήθως από την ημέρα που λαμβάνεις στο viber ότι ενεργοποιηθηκες στην protergia το πολύ μια ημέρα.

Άσε τα τηλέφωνα και κάνε γραπτό παράπονο μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας τους για το γεγονός ότι δε μπορείς να κάνεις εγγραφή στο protergia app (κάπου έχει ενότητα υπηρεσιες-protergia app αν το θυμάμαι καλά)

Γενικα επικοινωνια με protergia μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους.Πολυ καλύτερη εξυπηρέτηση από την τηλεφωνική.

Έχεις ρίξει καμία ματιά στα νέα προγράμματα της volton?

To flat μας τελείωσε?

Για κάποιον λόγο εμφανίστηκε τώρα, αφού έστειλα το μήνυμα όπως είπες. Πιθανόν να είναι και τυχαίο.

Δημοσ.

Προσπαθησα να μιλησω με Πρωτοργια σημερα αλλα μου ελεγε συνεχεια οτι ηταν ολες οι γραμμες κατειλημμένες και οτι θα με παρουν αυτοι. Δεν με πηραν ποτε. Δοκιμασα μια στις 5 και  μια 8 παρα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...