Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Απο οσους καναμε καταγγελια μεσω myrae για την προτεργια και το deal, ειχε κανενας καποια απαντηση; υποτιθεται οτι σημερα συμπληρωθηκαν 10 ημερες και επρεπε να απαντησουν. 

Το μελετάνε μάλλον ακόμα....

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, messinia3 είπε

Το μελετάνε μάλλον ακόμα....

Πλακα θα εχει να παρουμε αποζημιωση στο τελος 🤣🤣🤣

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Πλακα θα εχει να παρουμε αποζημιωση στο τελος 🤣🤣🤣

Το ζητούμενο είναι κυρίως να μαζευτούνε. Όταν βρω χρόνο θα στείλω και στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή.

Δημοσ.

Έστειλα πριν 2-3 ημέρες πρόταση σύστασης σε κάποιον ή οποία φαινόταν στο app.

Αυτός έκανε την διαδικασία υπογραφής κτλ αλλά ΣΗΜΕΡΑ έπαψε να φαίνεται στο app ότι έχω κάνει πρόταση σύστασης.

Εννοείται ότι στο συμβόλαιο που υπέγραψε αναγράφεται το δώρο για αυτόν 5 μήνες επί 10€.

Για εμένα ανησυχώ, ΑΦΟΥ δεν φαίνεται στο app πρόταση σύστασης ΜΗΠΩΣ την φάει η μαρμάγκα...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Έστειλα πριν 2-3 ημέρες πρόταση σύστασης σε κάποιον ή οποία φαινόταν στο app.

Αυτός έκανε την διαδικασία υπογραφής κτλ αλλά ΣΗΜΕΡΑ έπαψε να φαίνεται στο app ότι έχω κάνει πρόταση σύστασης.

Εννοείται ότι στο συμβόλαιο που υπέγραψε αναγράφεται το δώρο για αυτόν 5 μήνες επί 10€.

Για εμένα ανησυχώ, ΑΦΟΥ δεν φαίνεται στο app πρόταση σύστασης ΜΗΠΩΣ την φάει η μαρμάγκα...

Ελέγξες υποθέτω ότι δεν έχεις  διαθέσιμο πόσο προς εξαργύρωση (να έχει δηλαδή ήδη γίνει πελάτης )

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Ελέγξες υποθέτω ότι δεν έχεις  διαθέσιμο πόσο προς εξαργύρωση (να έχει δηλαδή ήδη γίνει πελάτης )

Τι εννοείς?

Πελάτης ΠΡΙΝ την σύσταση?

4 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Ελέγξες υποθέτω ότι δεν έχεις  διαθέσιμο πόσο προς εξαργύρωση (να έχει δηλαδή ήδη γίνει πελάτης )

ΑΦΟΥ πήρε το 5 επί 10€, κάποιος του έκανε σύσταση!!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Τι εννοείς?

Πελάτης ΠΡΙΝ την σύσταση?

ΑΦΟΥ πήρε το 5 επί 10€, κάποιος του έκανε σύσταση!!

Εννοώ αυτός που συστησες να εχει ήδη γίνει πελάτης της protergia.

Μετά το ποσό (50 ευρω) θα είναι διαθέσιμο προς εξαργύρωση εάν πας στην ενότητα του bring a friend στο δικό σου app.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Τι εννοείς?

Πελάτης ΠΡΙΝ την σύσταση?

ΑΦΟΥ πήρε το 5 επί 10€, κάποιος του έκανε σύσταση!!

Μιλησες μαζι του; πηρε τη δικη σου συσταση; Υπαρχει περιπτωση να πηρε δυο συστασεις και τελικα να προχωρησε την αλλη;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Seldon40 είπε

Μιλησες μαζι του; πηρε τη δικη σου συσταση; Υπαρχει περιπτωση να πηρε δυο συστασεις και τελικα να προχωρησε την αλλη;

Κανένα θέμα.

Από το δικό μου app σβήστηκε η πρόταση σύστασης που του έκανα και αυτό είναι μάλλον συστημικό λάθος αλλά ίσως είμαι ξεκρέμαστος 

6 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Εννοώ αυτός που συστησες να εχει ήδη γίνει πελάτης της protergia.

Μετά το ποσό (50 ευρω) θα είναι διαθέσιμο προς εξαργύρωση εάν πας στην ενότητα του bring a friend στο δικό σου app.

Τα ξέρω ΑΥΤΑ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Κανένα θέμα.

Από το δικό μου app σβήστηκε η πρόταση σύστασης που του έκανα και αυτό είναι μάλλον συστημικό λάθος αλλά ίσως είμαι ξεκρέμαστος 

εμφανιστηκε στους "ενδιαφερονται" και εξαφανιστηκε χωρις να παει στους "εγιναν πελατες"; Σιγουρα υπεγραψε ομως συμβαση; δεν αλλαξε γνωμη και τελικα να μην υπεγραψε; Θα σου δωσει τα στοιχεια του αφμ και αριθμο παροχης ωστε να δεις τι εγινε.

Επεξ/σία από Seldon40
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

εμφανιστηκε στους "ενδιαφερονται" και εξαφανιστηκε χωρις να παει στους "εγιναν πελατες"; Σιγουρα υπεγραψε ομως συμβαση; δεν αλλαξε γνωμη και τελικα να μην υπεγραψε; Θα σου δωσει τα στοιχεια του αφμ και αριθμο παροχης ωστε να δεις τι εγινε.

Το έχω κάνει ΗΔΗ αυτό και περιμένω...

4 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

εμφανιστηκε στους "ενδιαφερονται" και εξαφανιστηκε χωρις να παει στους "εγιναν πελατες"; Σιγουρα υπεγραψε ομως συμβαση; δεν αλλαξε γνωμη και τελικα να μην υπεγραψε; Θα σου δωσει τα στοιχεια του αφμ και αριθμο παροχης ωστε να δεις τι εγινε.

Σβήστηκε η πρόταση σύστασης.

Αυτό ΔΕΝ στέκει, κάνει ΔΕΝ κάνει χρήση ο αποδέκτης 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αυτό ΔΕΝ στέκει, κάνει ΔΕΝ κάνει χρήση ο αποδέκτης 

Τι εννοεις δεν στεκει; εμενα μου ειχαν σβηστει καποιες (στην ουσια για να φτασω τις 10 συστασεις ίσως και να ειχα δωσει 12-13) και οταν επικοινωνησα με τα ατομα που ειχα δωσει και ειχαν εξξαφανιστει απο το "ενδιαφερονται" μου ειπαν οτι τελικα δεν το προχωρησαν, δηλαδη ειχαν εκδηλωσει και σε αλλο παροχο ενδιαφερον και δεν υπεγραψαν ποτε στην προτεργια. Δες το κι αυτο!

Επεξ/σία από Seldon40
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mdkamael είπε

παιδιά μην σκάτε ... κόστος προμήθειας 12μηνου/κατανάλωση 12μηνου ( 19.8.24 ως 19.8.25 ) ήταν η πράξη - οι αριθμοί ήταν μέσα από το section της ανάλυσης χρεώσεων του app της Ζενίθ. Όπως είπαν και οι φίλοι πιο πάνω Δεκεμβρης/Ιανουάριος τσιμπήσανε και σε κόστος και σε κατανάλωση, οπότε φουσκώνουν κάπως τα νούμερα. Αλλά μου φάνηκε ο πιο αντικειμενικός τρόπος ώστε να συγκρίνω ένα άκρως δυναμικό πρόγραμμα με ένα μόνιμα σταθερό. Ενδεικτικά θα πω πως με αυτόν τον τροπο, για ένα 12μηνο ( 12.9.24 ως 12.9.25 ) και 2569kwh, σε ετερη παροχη με το Σμαρτ Ναιτ, και διχως διζωνικο μετρητη, βγηκε η kwh 0.079 euro καθως το κοστος προμηθειας ανηλθε εδω συνολικα στα 204,76 ευρω. 

κάπου έχεις κάνει λάθος... από την διαίρεση  537.61ευρω/4575kwh  βγαίνει 0,1175 κόστος kwh για εσενα και λες οτι εχεις διζωνικό μετρητη ( νυχτερινο καταλαβαινω).

Από τον πίνακα της ζενιθ που δίνει το κόστος της kwh/ μήνα (https://zenith.gr/el/for-the-home/pricing_history/) , μόνο τον Φεβρουάριο δίνει κόστος πανω απο 11 λεπτα και πάλι εσυ ειχες και νυχτερινο που σημαινει ακομη φθηνοτερα. Το 0.1175 μεσος όρος δεν βγαινει ακομη και αν η καταναλωση σου ηταν ολη το Φεβρουαριο.

Μηπως εχεις βαλει και φπα μεσα; Μηπως εχεις διπλομετρησει εκκαθαριστικους και εναντι;

Δημοσ.

 

Μίλα ποιος είσαι;😁

 

Σύσταση Συνήγορου του Καταναλωτή προς ΖΕΝΙΘ και ΔΕΔΔΗΕ

Με σκοπό τη συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς.

Πιο αναλυτικά αναφέρεται ότι, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, με σκοπό τη συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς:

Ι) Απευθύνει Σύσταση προς:

α) την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. να προχωρήσει στην διόρθωση των επίμαχων μετρήσεων κατά την αλλαγή παρόχου σύμφωνα με το φωτογραφικό υλικό που προσκόμισε ο κ. Χ και

β) την εταιρεία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. να προχωρήσει στην έκδοση του σχετικού διορθωτικού λογαριασμού για την παροχή του κ. Χ και να αναμορφώσει τις εσωτερικές της διαδικασίες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Εγχειρίδιο Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης.

ΙΙ) Καλεί τις εταιρίες ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και ΖΕΝΙΘ Α.Ε., καθώς και τον κ. Χ, να γνωστοποιήσουν στην Αρχή εγγράφως, εντός δέκα ημερών, εάν αποδέχονται τα διαλαμβανόμενα στην έγγραφη Σύσταση.

ΙΙΙ) Αποφασίζει ότι σε περίπτωση που οι εταιρείες ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και ΖΕΝΙΘ Α.Ε. και ο κ. Χ δεν αποδεχθούν τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα Σύσταση, τότε ο Συνήγορος του Καταναλωτή θα ενεργήσει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρ. 5 του αρθρ. 4 του ν.3297/2004 (ΦΕΚ Α 259/23.12.04) (Κατά συνέπεια ο Συνήγορος του Καταναλωτή προχώρησε στη δημοσιοποίηση της σύστασης).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...