Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά. Δηλώνω εμφανώς ενοχλημένη με την Protergia και δεν ξέρω τι να κάνω. Μετακομίζω 1 Αυγούστου σε καινούριο σπιτι, κάνω αίτηση αλλαγής παρόχου στην Protergia με το πακέτο τότε κυμαινόμενο Value Swift On Time Deal, υπογράφω και περιμένω να δω πότε θα ενεργοποιηθεί. Να μην τα πολυλογώ με εκκρεμότητες ΥΔΕ και αργοκινησια ΔΕΔΗΕ ή ενεργοποίηση της σύμβασης «λένε» ότι έγινε 29 Αυγούστου. Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί εγώ δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση σχετικά με αυτό. Που λέτε, αρχές Σεπτέμβρη βλέπω πως η Protergia ανακοίνωσε νέο κίτρινο τιμολόγιο όλως τυχαίως ολόιδιο σχεδόν με το Value Swift On Time Deal το οποίο φυσικά έχει ονομάσει Value Deal On Time, όπως λέμε Γιάννης Γιαννάκης ένα πράγμα. Εν πάσει περιπτώσει, καλώ τηλεφωνικά υπάλληλο για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου, και η ίδια μου λέει πως έχω προχωρήσει το αίτημα σας και έχει ολοκληρωθεί, θα σας έρθει εντός της επόμενης ώρας η καινουρια σας σύμβαση. Ολα καλά λέω εγώ. Ερχεται όντως το pdf το αποθηκεύω, σήμερα παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω πότε θα εκδοθεί ο λογαριασμός, και πάνω εκεί μαθαίνω πως το συμβόλαιο μου έχει «ακυρωθεί» και μάλιστα από εμένα. Οχι απλά δεν μου ανανέωσαν το Value Deal On Time, όχι απλά αναφέρουν ψευδώς ότι ΕΓΩ έχω ακυρώσει (ειλικρινά τους ειπα να καθίσουν να ακούσουν τις πολύτιμες συνομιλίες που με τόση λαχτάρα ηχογραφουν μπας και πάρει το αυτί τους ότι εγώ ουδέποτε δεν ανέφερα τίποτα για ακύρωση), κερασάκι στην τούρτα, δεν ενημερώθηκα ποτέ σαν πελάτης ότι έχει ακυρωθεί η σύμβαση μου και ότι εσκεμμένα με χρεώνουν ακόμα στο προηγούμενο κίτρινο τιμολόγιο. Δεν ξέρω τι να κάνω έχω ξενερώσει τρομερά, οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο προφανώς δεν μου φταίνε σε τίποτα, αλλά κάποιος πρέπει να την ακούσει. Αντί επαγγελματίες στο έπακρον. Να κάνω αίτημα ανανέωσης ξανά για το Value Deal on Time ή να σηκωθώ να φύγω; 

Επεξ/σία από sofiapapaschoina
  • Απαντ. 11,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

myrae
"ναι γεια σας ημουν στη ζενιθ το 2012
δεν ημουν στο smart night -40% 0 παγιο αλλα εμαθα οτι το δινετε σε αυτους που μολις διωξατε
αν δε με βαλετε θα κανω καταγγελια στο myrae"
:lol:
 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, akaloith είπε

myrae
"ναι γεια σας ημουν στη ζενιθ το 2012
δεν ημουν στο smart night -40% 0 παγιο αλλα εμαθα οτι το δινετε σε αυτους που μολις διωξατε
αν δε με βαλετε θα κανω καταγγελια στο myrae"
:lol:
 

περνάει !!!! δώστε στο παιδί μια ανανέωση !!!!! 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sofiapapaschoina είπε

Καλησπέρα παιδιά. Δηλώνω εμφανώς ενοχλημένη με την Protergia και δεν ξέρω τι να κάνω. Μετακομίζω 1 Αυγούστου σε καινούριο σπιτι, κάνω αίτηση αλλαγής παρόχου στην Protergia με το πακέτο τότε κυμαινόμενο Value Swift On Time Deal, υπογράφω και περιμένω να δω πότε θα ενεργοποιηθεί. Να μην τα πολυλογώ με εκκρεμότητες ΥΔΕ και αργοκινησια ΔΕΔΗΕ ή ενεργοποίηση της σύμβασης «λένε» ότι έγινε 29 Αυγούστου. Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί εγώ δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση σχετικά με αυτό. Που λέτε, αρχές Σεπτέμβρη βλέπω πως η Protergia ανακοίνωσε νέο κίτρινο τιμολόγιο όλως τυχαίως ολόιδιο σχεδόν με το Value Swift On Time Deal το οποίο φυσικά έχει ονομάσει Value Deal On Time όπως λέμε Γιάννης Γιαννάκης ένα πράγμα. Αν πάσει περιπτώσει, καλώ τηλεφωνικά υπάλληλο για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου και η ίδια μου λέει πως έχω προχωρήσει το αίτημα σας και έχει ολοκληρωθεί θα σας έρθει εντός της επόμενης ώρας η καινουρια σας σύμβαση. Ολα καλά λέω εγώ. Ερχεται όντως το pdf το αποθηκεύω, και σήμερα παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω πότε θα εκδοθεί ο λογαριασμός, και πάνω εκεί μαθαίνω πως το συμβόλαιο μου έχει «ακυρωθεί» και μάλιστα από εμένα. Οχι απλά δεν μου ανανέωσαν το Value Deal On Time, όχι απλά αναφέρουν ψευδώς ότι ΕΓΩ έχω ακυρώσει (ειλικρινά τους ειπα να καθίσουν να ακούσουν τις πολύτιμες συνομιλίες που με τόση λαχτάρα υπογράφουν μπας και πάρει το αυτί τους ότι εγώ ουδέποτε δεν ανέφερα τίποτα για ακύρωση), κερασάκι στην τούρτα, δεν ενημερώθηκα ποτέ σαν πελάτης ότι έχει ακυρωθεί η σύμβαση μου και ότι εσκεμμένα με χρεώνουν ακόμα στο προηγούμενο κίτρινο τιμολόγιο. Δεν ξέρω τι να κάνω έχω ξενερώσει τρομερά, οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο προφανώς δεν μου φταίνε σε τίποτα, αλλά κάποιος πρέπει να την ακούσει. Αντί επαγγελματίες στο έπακρον. Να κάνω αίτημα ανανέωσης ξανά για το Value Deal on Time ή να σηκωθώ να φύγω; 

ουδεποτε συμπαθησα τη προτεργια
παλαιοτερα με παραπλανησαν ως προς ρητρα αποχωρησης και για 1 ημερα πριν την αλλαγη του χρονου πηγαν να μου φορτωσουν 90ευρω δε θυμαμαι ποσο
και στη τελευταια μου προσπαθεια να παω ενω προφανως ξεραν το νεο πακετο δεν το λεγαν
κατανοω οτι στο φορουμ καποιοι βγαζουν λεφτα απο συστασεις
αλλα καποια πραγματα δεν αλλαζουν ποτε
ποτε ξεκουμπιστηκα απο τη προτεργια

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sofiapapaschoina είπε

Καλησπέρα παιδιά. Δηλώνω εμφανώς ενοχλημένη με την Protergia και δεν ξέρω τι να κάνω. Μετακομίζω 1 Αυγούστου σε καινούριο σπιτι, κάνω αίτηση αλλαγής παρόχου στην Protergia με το πακέτο τότε κυμαινόμενο Value Swift On Time Deal, υπογράφω και περιμένω να δω πότε θα ενεργοποιηθεί. Να μην τα πολυλογώ με εκκρεμότητες ΥΔΕ και αργοκινησια ΔΕΔΗΕ ή ενεργοποίηση της σύμβασης «λένε» ότι έγινε 29 Αυγούστου. Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί εγώ δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση σχετικά με αυτό. Που λέτε, αρχές Σεπτέμβρη βλέπω πως η Protergia ανακοίνωσε νέο κίτρινο τιμολόγιο όλως τυχαίως ολόιδιο σχεδόν με το Value Swift On Time Deal το οποίο φυσικά έχει ονομάσει Value Deal On Time, όπως λέμε Γιάννης Γιαννάκης ένα πράγμα. Εν πάσει περιπτώσει, καλώ τηλεφωνικά υπάλληλο για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου, και η ίδια μου λέει πως έχω προχωρήσει το αίτημα σας και έχει ολοκληρωθεί, θα σας έρθει εντός της επόμενης ώρας η καινουρια σας σύμβαση. Ολα καλά λέω εγώ. Ερχεται όντως το pdf το αποθηκεύω, σήμερα παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω πότε θα εκδοθεί ο λογαριασμός, και πάνω εκεί μαθαίνω πως το συμβόλαιο μου έχει «ακυρωθεί» και μάλιστα από εμένα. Οχι απλά δεν μου ανανέωσαν το Value Deal On Time, όχι απλά αναφέρουν ψευδώς ότι ΕΓΩ έχω ακυρώσει (ειλικρινά τους ειπα να καθίσουν να ακούσουν τις πολύτιμες συνομιλίες που με τόση λαχτάρα υχογραφουν μπας και πάρει το αυτί τους ότι εγώ ουδέποτε δεν ανέφερα τίποτα για ακύρωση), κερασάκι στην τούρτα, δεν ενημερώθηκα ποτέ σαν πελάτης ότι έχει ακυρωθεί η σύμβαση μου και ότι εσκεμμένα με χρεώνουν ακόμα στο προηγούμενο κίτρινο τιμολόγιο. Δεν ξέρω τι να κάνω έχω ξενερώσει τρομερά, οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο προφανώς δεν μου φταίνε σε τίποτα, αλλά κάποιος πρέπει να την ακούσει. Αντί επαγγελματίες στο έπακρον. Να κάνω αίτημα ανανέωσης ξανά για το Value Deal on Time ή να σηκωθώ να φύγω; 

Οταν λενε εχει ακυρωθει; τι εννοουν; δεν εισαι στην προτεργια; αυτο που λενε δεν υπαρχει, περνεις τηλ και ακυρωνεις τι;

8 λεπτά πριν, sofiapapaschoina είπε

Δεν ξέρω τι να κάνω έχω ξενερώσει τρομερά

οταν ξενερωνεις, φευγεις. και μετα να σε περνουν τηλ να σε παρακαλανε.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, akaloith είπε

ουδεποτε συμπαθησα τη προτεργια
παλαιοτερα με παραπλανησαν ως προς ρητρα αποχωρησης και για 1 ημερα πριν την αλλαγη του χρονου πηγαν να μου φορτωσουν 90ευρω δε θυμαμαι ποσο
και στη τελευταια μου προσπαθεια να παω ενω προφανως ξεραν το νεο πακετο δεν το λεγαν
κατανοω οτι στο φορουμ καποιοι βγαζουν λεφτα απο συστασεις
αλλα καποια πραγματα δεν αλλαζουν ποτε
ποτε ξεκουμπιστηκα απο τη προτεργια

ουτε εγω την συμπαθούσα ιδιαίτερα αλλά είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Μέχρι στιγμής το μετανιώνω. Σε ποιον πάροχο είσαι; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sofiapapaschoina είπε

ουτε εγω την συμπαθούσα ιδιαίτερα αλλά είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Μέχρι στιγμής το μετανιώνω. Σε ποιον πάροχο είσαι; 

τσιρκο
ημουν ζενιθ στο μαγικο πακετακι, τελειωσε
κανω myrae μου λενε οχι
παω προτεργια
ξενερωνω με το οτι βγαζουν νεο πακετο το ξερουν ολοι εκτος απο τους ιδιους που ζηταω αλλαγη
φευγω, με παιρνουν λενε παρτε 90 ευρω, οχι δε θελω κοροιδιες ουτε να μου φέρονται λες και ειμαι τουβλο
παω ηρωνα με econtract
και επιστρεφει η ζενιθ με myrae και μου λεει επιστρεψτε με το παλιο σας προγραμμα
οποτε επιστρεφω ζενιθ στο μαγικο πακετακι κλεισμενο για 1 χρονο
απλα πηρα 1 10ευρω απο συσταση προτεργια
και 1 50ευρω απο econtract heron
δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου απλα εξηγω πως εγινε
φυσικα λογαριασμος δεν εχει βγει κανεις ... μονο τον τελευταιο ζενιθ εχω....
αν και ειχα αιτηθει να βγαινει ο προτεργια καθε 15
τι γινεται;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, akaloith είπε

με παραπλανησαν ως προς ρητρα αποχωρησης και για 1 ημερα πριν την αλλαγη του χρονου

Το ειχα παθει κι εγω στον ΗΡΩΝ, βγαινει ο τελικος με ρητρα αποχωρησης, ενω ημουνα μεσα στον τελευταιο μηνα, τι τηλεφωνα τι μαιλ να στελνω τπτ, τελικα εστειλα μεσω myrae και εξεδωσαν διορθωτικο λογαριασμο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sofiapapaschoina είπε

ουτε εγω την συμπαθούσα ιδιαίτερα αλλά είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Μέχρι στιγμής το μετανιώνω. Σε ποιον πάροχο είσαι; 

ηρων econtract αλλα με πηρε πισω η ζενιθ σε ενα παλιοοοο πακετο εκπληκτικο που δεν υπαρχει στην αγορα τωρα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Seldon40 είπε

Οταν λενε εχει ακυρωθει; τι εννοουν; δεν εισαι στην προτεργια; αυτο που λενε δεν υπαρχει, περνεις τηλ και ακυρωνεις τι;

Οταν λένε έχει ακυρωθεί εννοούν πως κατά λέξη «εγω η ίδια» ακύρωσα την αίτηση ανανέωσης προγράμματος κυμαινόμενου τιμολογίου και συνεπώς χρέωση με το προηγούμενο πρόγραμμα καθώς δεν ολοκληρώθηκε η αλλαγή. Πόσο τραγικοί είναι;; Και το πιο αστείο από όλα είναι πως παίρνω μετά υπάλληλο και μου λέει και σε μένα συμβαίνει αυτό μην ανησυχείτε μπορεί να αργήσατε να υπογράψετε τι σύμβαση και της λέω καλή μου κυρία την αλλαγή του συμβόλαιο την έκανα ηλεκτρονικά με την συγκατάθεση μου μιλώντας με συνάδελφο σας σε ηχογραφημένη συνομιλία και εγώ και το pdf της σύμβασης που μου έστειλε έπειτα από το τηλεφώνημα λέγοντας μου κι όλας ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Ποιον κοροϊδεύουν; Τον νου σας. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Seldon40 είπε

Το ειχα παθει κι εγω στον ΗΡΩΝ, βγαινει ο τελικος με ρητρα αποχωρησης, ενω ημουνα μεσα στον τελευταιο μηνα, τι τηλεφωνα τι μαιλ να στελνω τπτ, τελικα εστειλα μεσω myrae και εξεδωσαν διορθωτικο λογαριασμο.

η διαφορα ειναι οτι ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ λεγαν τα αντιθετα... και με διαβεβαιωναν για τα αντιθετα ενω το ρωτησα επανειλημμένα 
τοσο κουτοπονηρα δηλαδη σαν να εισαι σε μπλε και να τους λες πληρωνω ρητρα; οχι οχι εχει καταργηθει απο τοτε
μα ειναι δυνατον να μη πληρωνω; και μετα απο 10 ερωτησεις αααα ναι

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, sofiapapaschoina είπε

Καλησπέρα παιδιά. Δηλώνω εμφανώς ενοχλημένη με την Protergia και δεν ξέρω τι να κάνω. Μετακομίζω 1 Αυγούστου σε καινούριο σπιτι, κάνω αίτηση αλλαγής παρόχου στην Protergia με το πακέτο τότε κυμαινόμενο Value Swift On Time Deal, υπογράφω και περιμένω να δω πότε θα ενεργοποιηθεί. Να μην τα πολυλογώ με εκκρεμότητες ΥΔΕ και αργοκινησια ΔΕΔΗΕ ή ενεργοποίηση της σύμβασης «λένε» ότι έγινε 29 Αυγούστου. Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί εγώ δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση σχετικά με αυτό. Που λέτε, αρχές Σεπτέμβρη βλέπω πως η Protergia ανακοίνωσε νέο κίτρινο τιμολόγιο όλως τυχαίως ολόιδιο σχεδόν με το Value Swift On Time Deal το οποίο φυσικά έχει ονομάσει Value Deal On Time, όπως λέμε Γιάννης Γιαννάκης ένα πράγμα. Εν πάσει περιπτώσει, καλώ τηλεφωνικά υπάλληλο για να κάνω την ανανέωση του συμβολαίου, και η ίδια μου λέει πως έχω προχωρήσει το αίτημα σας και έχει ολοκληρωθεί, θα σας έρθει εντός της επόμενης ώρας η καινουρια σας σύμβαση. Ολα καλά λέω εγώ. Ερχεται όντως το pdf το αποθηκεύω, σήμερα παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω πότε θα εκδοθεί ο λογαριασμός, και πάνω εκεί μαθαίνω πως το συμβόλαιο μου έχει «ακυρωθεί» και μάλιστα από εμένα. Οχι απλά δεν μου ανανέωσαν το Value Deal On Time, όχι απλά αναφέρουν ψευδώς ότι ΕΓΩ έχω ακυρώσει (ειλικρινά τους ειπα να καθίσουν να ακούσουν τις πολύτιμες συνομιλίες που με τόση λαχτάρα ηχογραφουν μπας και πάρει το αυτί τους ότι εγώ ουδέποτε δεν ανέφερα τίποτα για ακύρωση), κερασάκι στην τούρτα, δεν ενημερώθηκα ποτέ σαν πελάτης ότι έχει ακυρωθεί η σύμβαση μου και ότι εσκεμμένα με χρεώνουν ακόμα στο προηγούμενο κίτρινο τιμολόγιο. Δεν ξέρω τι να κάνω έχω ξενερώσει τρομερά, οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο προφανώς δεν μου φταίνε σε τίποτα, αλλά κάποιος πρέπει να την ακούσει. Αντί επαγγελματίες στο έπακρον. Να κάνω αίτημα ανανέωσης ξανά για το Value Deal on Time ή να σηκωθώ να φύγω; 

Κάνε μια αναφορά μέσω myrae κατά της protergia επισυναπτοντας το pdf του value deal ontime και ζητώντας τη μετάβαση σου στο συγκεκριμένο από την ημέρα που ανανέωσες τηλεφωνικά. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sofiapapaschoina είπε

Οταν λένε έχει ακυρωθεί εννοούν πως κατά λέξη «εγω η ίδια» ακύρωσα την αίτηση ανανέωσης προγράμματος κυμαινόμενου τιμολογίου και συνεπώς χρέωση με το προηγούμενο πρόγραμμα καθώς δεν ολοκληρώθηκε η αλλαγή. Πόσο τραγικοί είναι;; Και το πιο αστείο από όλα είναι πως παίρνω μετά υπάλληλο και μου λέει και σε μένα συμβαίνει αυτό μην ανησυχείτε μπορεί να αργήσατε να υπογράψετε τι σύμβαση και της λέω καλή μου κυρία την αλλαγή του συμβόλαιο την έκανα ηλεκτρονικά με την συγκατάθεση μου μιλώντας με συνάδελφο σας σε ηχογραφημένη συνομιλία και εγώ και το pdf της σύμβασης που μου έστειλε έπειτα από το τηλεφώνημα λέγοντας μου κι όλας ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Ποιον κοροϊδεύουν; Τον νου σας. 

κανε αιτημα μεσω myrae, να ακουσουν το συμβολαιο που υπεγραψες και ταυτοχρονα φυγε. και αν σε ξαναπαρουν τους στελνεις στον πατερα τους.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sofiapapaschoina είπε

ουτε εγω την συμπαθούσα ιδιαίτερα αλλά είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Μέχρι στιγμής το μετανιώνω. Σε ποιον πάροχο είσαι; 

τι εκανα ΕΓΩ;
μπηκα εδω https://energycost.gr/υπολογισμός-τιμής-βάσει-κατανάλωσης-2/?monthly-consumption=125&night-consumption=0
ειδα το πακετακι του ηρωνα, γι αυτο το μηνα ειναι σαφως το φθηνοτερο
πηγα με econtract με 50 ευρω δωρο
ΑΛΛΑ με πηρε πισω η ζενιθ με το πακετο που σου πα οτι δεν υπαρχει πλεον στην αγορα και το δινει μονο σε μας που μολις φυγαμε

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, akaloith είπε

η διαφορα ειναι οτι ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ λεγαν τα αντιθετα... και με διαβεβαιωναν για τα αντιθετα ενω το ρωτησα επανειλημμένα 
τοσο κουτοπονηρα δηλαδη σαν να εισαι σε μπλε και να τους λες πληρωνω ρητρα; οχι οχι εχει καταργηθει απο τοτε
μα ειναι δυνατον να μη πληρωνω; και μετα απο 10 ερωτησεις αααα ναι

το ιδιο ακριβως. κι εγω πριν φυγω ειχα μιλησει τηλεφνικα, απο τσατ και ειχα στειλει και μεσω ραε ερωτημα για να ειμαι σιγουρος απο ποια μερα μπορω να φυγω αζημιως και μου απαντησαν, και ενω εφυγα και μια μερα αργοτερα για να ειμαι σιγουρος εβαλαν ρητρα στον τελικο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...