bill999r Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 54 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Εν μέρει είναι όπως τα λες. Τόσο χάλια δομικά δεν είναι, σίγουρα. Απλά το ζήτημα δεν είναι εάν χειροτέρευσαν δομικά αυτά τα αυτοκίνητα. Προφανώς και όχι. Το ζήτημα είναι ότι όταν κυκλοφόρησαν δεν τεστάρονταν σε συνθήκες μετρήσεων όπως οι σημερινές, ώστε να δεις τις αδυναμίες τους και επίσης, εάν δοκιμάζονταν απέναντι σε άλλα αυτοκίνητα, δεν δοκιμάζονταν προφανώς έναντι των σημερινών. Είναι άλλο να ρίξεις επάνω στο punto του 2005 ένα σαξόραλο 800 κιλών και άλλο ένα ηλεκτρικό 2,2 τόνων για παράδειγμα. Όταν πας και τα πετάς με 50 χλμ μετωπικά σε έναν τοίχο, όπως ακόμα κάνει το euroncap, οκ ναι, μια χαρά θα τα πάει και το punto του 2005, ακόμα και σε σύγκριση με τα σημερινά. Για βάλ' το σε ένα small overlap που κάνει ο iihs και βάστα την καρδιά σου. Για ρίξε το μισό πίσω από ένα φορτηγό, όπως κάνουν οι κινέζοι και ξαναβάστα την καρδιά σου. Προσωπικά μια απλώς οκ ασφάλεια για φυσιολογικές καταστάσεις, θα την αναγνώριζα σε μοντέλα που πρωτοκυκλοφόρησαν γύρω στο 2010 (για νέες πλατφόρμες, όχι facelift εννοείται), δύσκολα νωρίτερα. Ανάλογα και το αυτοκίνητο βέβαια, αλλά χοντρικά μιλώντας, εκεί γύρω. Γενικά τα τέστ στις συνθήκες στις οποίες γίνονται δεν μπορούν να πουν κ πολλά για την ασφάλεια ενός μοντέλου κατά την άποψη μου. Στα 50 χλμ μόνο πολύ παλιά μοντέλα δεν θα σε προστατέψουν. Όμως όταν η ταχύτητα ξεφεύγει νομίζω ότι κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να σε προστατέψει επαρκώς, όπως επίσης κ η σύγκρουση με πολύ μεγάλα οχήματα όπως φορτηγά όπου εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Αφού ανέφερες κ το τεστ που κάνουν οι Κινέζοι σίγουρα θα έχεις δει ότι τα περισσότερα μοντέλα όταν πέφτουν πίσω από φορτηγό γίνονται φυσαρμόνικα. Όμως κ εγώ θεωρώ ότι όσο νεότερο ένα αυτοκίνητο τόσο καλύτερο, αλλά σε χαμηλές ταχύτητες όλα, ακόμα κ τα παλιά πενταστερα θα προστατέψουν επαρκώς τους επιβάτες.
andreas-d Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, bill999r είπε Γενικά τα τέστ στις συνθήκες στις οποίες γίνονται δεν μπορούν να πουν κ πολλά για την ασφάλεια ενός μοντέλου κατά την άποψη μου. Στα 50 χλμ μόνο πολύ παλιά μοντέλα δεν θα σε προστατέψουν. Στα τεστ οι συνθήκες καθώς και οι ταχύτητες που γίνονται είναι μία χαρά.. όλοι η Ευρώπη μαζί έχει λιγότερα θανατηφόρα από την Ελλάδα, που φυσικά και με τανκ να κυκλοφορήσεις κινδυνεύεις.. Άμα το αμάξι καταφέρνει και σε προστατεύει από μετωπική η πλάγια μετωπική με 50-70klm/h πιστεύω επαρκή.. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από andreas-d
bill999r Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 12 λεπτά πριν, andreas-d είπε Στα τεστ οι συνθήκες καθώς και οι ταχύτητες που γίνονται είναι μία χαρά.. όλοι η Ευρώπη μαζί έχει λιγότερα θανατηφόρα από την Ελλάδα, που φυσικά και με τανκ να κυκλοφορήσεις κινδυνεύεις.. Άμα το αμάξι καταφέρνει και σε προστατεύει από μετωπική η πλάγια μετωπική με 50-70klm/h πιστεύω επαρκή.. Εντάξει δεν συγκρίνω την Μπανανία με τον πολιτισμένο κόσμο. Εδώ ότι και να έχεις η επιβίωση είναι καθαρά θέμα τύχης. Αυτό το καταφέρνουν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, στις ταχύτητες που αναφέρεις. Όμως τα περισσότερα θανατηφόρα γίνονται με μεγαλύτερες ταχύτητες ή σε συγκρούσεις με μεγάλα οχήματα. Φαντάσου να πέσει ένα φορτηγό ή ένα λεωφορείο από πίσω σου σε ένα απότομο φρενάρισμα.. ή μια μηχανή που έρχεται με 150 και πέσει στην πόρτα σου. Γενικά η πραγματικότητα είναι είναι πολύ πιο ακραία από τις ταχύτητες των τεστ. 1
andreas-d Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, bill999r είπε Φαντάσου να πέσει ένα φορτηγό ή ένα λεωφορείο από πίσω σου σε ένα απότομο φρενάρισμα.. ή μια μηχανή που έρχεται με 150 και πέσει στην πόρτα σου. Καλά σε τέτοια περίπτωση έχεις πάρει μεταγραφή για τον άλλο κόσμο.. Δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για ακραίες καταστάσεις, οι οποίες για τους Έλληνες είναι καθημερινότητα.. και που θα έφτανε το κόστος ώστε να σε προστατεύει ένα αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα ποιος θα το αγοραζε? 1
Bigi444444 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 52 λεπτά πριν, bill999r είπε Γενικά τα τέστ στις συνθήκες στις οποίες γίνονται δεν μπορούν να πουν κ πολλά για την ασφάλεια ενός μοντέλου κατά την άποψη μου. Στα 50 χλμ μόνο πολύ παλιά μοντέλα δεν θα σε προστατέψουν. Όμως όταν η ταχύτητα ξεφεύγει νομίζω ότι κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να σε προστατέψει επαρκώς, όπως επίσης κ η σύγκρουση με πολύ μεγάλα οχήματα όπως φορτηγά όπου εκεί τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Αφού ανέφερες κ το τεστ που κάνουν οι Κινέζοι σίγουρα θα έχεις δει ότι τα περισσότερα μοντέλα όταν πέφτουν πίσω από φορτηγό γίνονται φυσαρμόνικα. Όμως κ εγώ θεωρώ ότι όσο νεότερο ένα αυτοκίνητο τόσο καλύτερο, αλλά σε χαμηλές ταχύτητες όλα, ακόμα κ τα παλιά πενταστερα θα προστατέψουν επαρκώς τους επιβάτες. Καλά, δεν μιλάω για υπερβολικές ταχύτητες. Λέω για τις ταχύτητες που πάντα γίνονταν οι δοκιμές πρόσκρουσης. Το απλό που λέω είναι ότι τα παλιά αυτοκίνητα (ενδέχεται να) δείχνουν καλά για τις συνθήκες με βάση τις οποίες μετρήθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα πηγαίνουν το ίδιο καλά σε νεότερες διαφορετικού είδους μετρήσεις. Στις ίδιες πιο αυστηροποιημένες θα πηγαίνουν αποδεκτά. Σε διαφορετικές, όχι. Απ' ότι φαίνεται το γνωρίζεις ήδη ότι ένα αυτοκίνητο του 2005 δεν είναι σχεδιασμένο ούτε να την τρώει από πίσω με 80 ούτε να καρφώνεται έστω με 40 σε φορτηγό. Εδώ δεν τα καταφέρνουν τα περισσότερα σημερινά στο δεύτερο, ανεξαρτήτως τιμής και κατηγορίας, θα τα καταφέρει ένα βασικό μοντέλο 20ετίας; Όπως και να έχει, δεν ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν κάποιες δυνάμεις. Και δεν ήταν γιατί πολύ απλά δεν ελέγχονταν και δεν γνώριζαν ότι εκεί χωλαίνουν. Αφότου ξεκίνησαν οι αμερικάνοι τα front small overlap που πάτωναν όλα τα τότε αυτοκίνητα, στα επόμενα, ο σχεδιασμός τους περιλάμβανε και αυτού του είδους τις συγκρούσεις. Πήρε πολλά χρόνια μέχρι να φτάσουν σε καλό επίπεδο, αλλά πλέον εάν σκάσεις με το 1/3 της μούρης, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έρθεις αγκαλιά με το ταμπλό και το τιμόνι ούτε με την πρώτη κολώνα. Στο 20ετίας θα γινόσουν ένα, και ας ήταν το ίδιο στην πλήρη μετωπική με 50. Το ίδιο και την οπίσθια σύγκρουση. Πολύ πρόσφατα άρχισε να δίνεται βάρος. Μπορεί στις 100% μετωπικές ένα 20ετίας να μην έχει χαοτικές διαφορές με ένα τωρινό για παράδειγμα, στην οπίσθια θα έχει όμως. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα παλιά και στα νέα, ότι τα παλιά είναι οκ ακόμα και σήμερα σε σταθερά εμπόδια, αλλά υπό συνθήκες που έως τότε δοκιμάζονταν και ήταν προετοιμασμένα να αντέχουν. Σε οτιδήποτε άλλο, τραβάς λαχείο με μάλλον χαμένους αριθμούς. 1
bill999r Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 20 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Πολύ πρόσφατα άρχισε να δίνεται βάρος Αυτό δεν το γνώριζα. 21 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε 2005 δεν είναι σχεδιασμένο Δυστυχώς πιστεύω ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να τα πηγαίνουν καλά κυρίως στα crash test και όχι σε πραγματικές συνθήκες, και σίγουρα ενισχύονται στα σημεία ώστε να κάνουν καλά σκορ με σκοπό την διαφήμιση. 23 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε νεότερες διαφορετικού είδους μετρήσεις Απλά οι σύγχρονες μετρήσεις περιλαμβάνουν περισσότερη αξιολόγηση συστημάτων αποφυγής παρά αξιολόγηση της δομικής ακαμψίας ή της συμπεριφορας σε σύγκρουση. Οι βασικοι τύποι σύγκρουσης παρέμειναν σταθεροί. Γενικά συμφωνώ σε όσα λέτε και δεν προσπαθώ να συγκρίνω ένα νέο όχημα με ένα παλιό. Το μόνο που λέω είναι ότι το παλιό δεν είναι τελείως τενεκές και επικίνδυνο. Είναι όπως αναφέρες αποδεκτό στις βασικές συγκρούσεις.
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου Εξαιρετική επίδοση σε άλλο ένα μοντέλο της BYD, το Sealion 7, και ειδικά στην προστασία παιδιών πίσω. https://www.euroncap.com/en/results/byd/sealion+7/54528
QuantumWanderer Δημοσ. Τρίτη στις 06:56 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 06:56 μμ Βγήκαν κατατάξεις και για νέα μοντέλα. Μερικά που μού τράβηξαν την προσοχή. Τα 4 αστέρια της BMW 1, με 78% στους ενήλικους επιβάτες, σχετικά χαμηλή επίδοση. Τα 5 αστέρια του BYD Dolphin Surf, με καλές επιμέρους επιδόσεις για τόσο μικρό. Τα 4 αστέρια του τεράστιου Citroen C5 Aircross, με 80% στους ενήλικους επιβάτες. Τα 5 αστέρια του άγνωστου Firefly, με 96% (!!!) στους ενήλικους επιβάτες. Τα 4 αστέρια του Suzuki e Vitara και του κλώνου του Toyota Urban Cruiser, με το απογοητευτικό 77% στους ενήλικους επιβάτες. Τα 4 αστέρια του Hyundai Inster, με το επίσης απογοητευτικό 70% στους ενήλικους επιβάτες (πολύ χαμηλότερα από τον ανταγωνιστή Dolphin Surf). https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/#?selectedMake=0&selectedMakeName=Select a make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=54301,51097&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,40250,1197,1204,1180,34736,44997,54278,54293&allClasses=true&allProtocols=false&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false
NickTG Δημοσ. Τρίτη στις 07:17 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:17 μμ 19 minutes ago, QuantumWanderer said: Τα 4 αστέρια της BMW 1, με 78% στους ενήλικους επιβάτες, σχετικά χαμηλή επίδοση. 19 minutes ago, QuantumWanderer said: Τα 4 αστέρια του Suzuki e Vitara και του κλώνου του Toyota Urban Cruiser, με το απογοητευτικό 77% στους ενήλικους επιβάτες. Γιατί το 78% είναι απλά σχετικά χαμηλό και το 77% απογοητευτικό?
cmaniac Δημοσ. Τρίτη στις 07:24 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:24 μμ 5 λεπτά πριν, NickTG είπε Γιατί το 78% είναι απλά σχετικά χαμηλό και το 77% απογοητευτικό? Θα νόμιζε οτι ο τσιπης ο Σουζουκης είναι ίδιος με Τογιότα και απογοητεύτηκε.
QuantumWanderer Δημοσ. Τρίτη στις 07:25 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 07:25 μμ 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Γιατί το 78% είναι απλά σχετικά χαμηλό και το 77% απογοητευτικό? Είναι υποκειμενικοί οι χαρακτηρισμοί. Στατιστικά θα περίμενα σε πιο ψηλά αμαξώματα τύπου SUV, να υπάρχει μικρότερος τραυματισμός ενηλίκων. Ας το τοποθετήσει ο καθένας όπως θέλει, δεν μένω σε αυτό. Το εκπληκτικό της υπόθεσης είναι ότι άσημοι Κινέζοι έχουν κάνει θραύση. Αυτό αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη απειλή ανταγωνισμού για τους υπόλοιπους.
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 07:37 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:37 μμ 40 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Τα 5 αστέρια του άγνωστου Firefly, με 96% (!!!) στους ενήλικους επιβάτες. πραγματικα φοβερη επιδοση 11 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Το εκπληκτικό της υπόθεσης είναι ότι άσημοι Κινέζοι έχουν κάνει θραύση. Αυτό αποτελεί ακόμα μεγαλύτερη απειλή ανταγωνισμού για τους υπόλοιπους. καλα δεν ασχολειται ο κοσμος με τα αστερια. οι πωλησεις που θα χασει ενα αμαξι επειδη εχει 4 και οχι 5 δεν ειναι ουτε 10 μοναδες ανα ηπειρο.
tutuyo Δημοσ. Τετάρτη στις 11:11 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:11 πμ (επεξεργασμένο) On 06/12/2024 at 19:32, QuantumWanderer said: Ολοκληρώθηκε η δοκιμή και νέων μοντέλων. https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/#?selectedMake=0&selectedMakeName=Select a make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=51097,49446&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,40250,1197,1204,1180,34736,44997&allClasses=true&allProtocols=false&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false Από αυτά που βλέπω, κρατώ το MG ZS Hybrid που πέτυχε μια από τις χαμηλότερες βαθμολογίες στην ασφάλεια ενηλίκων επιβατών, συγκρινόμενα με τα σύγχρονα αυτοκίνητα. https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs+hybrid/53779 Δεν ειναι ακομη mature και τα Cherry 4αστερα ακομη τα βλεπω... 16 hours ago, QuantumWanderer said: Τα 4 αστέρια του τεράστιου Citroen C5 Aircross, με 80% στους ενήλικους επιβάτες. 4 αστερα στα ομοσταυλα 3008/Grandland/C5 ενω στα προηγουμενα μοντελα τους ειχαν 5🙄, με πτωσεις σε adult/child occupant. Ξεκαθαρα ριξανε ποιοτητα.... Επεξ/σία Τετάρτη στις 11:21 πμ από tutuyo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα