Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εγκατασταση του κλιματιστικου απο Κωτσο ειναι για τα πανηγυρια. Μου ανεβασαν την πιεση και ηρθαν χωρις αυτα που εγραφε η συμβαση. Λαθος μετρα χαλκοσωληνα(καναν οικονομια στον χαλκοσωλήνα!!!) χωρις αντλια κενου ενω το εγραφε ξεκαθαρα. ασχημος τροπος. Μετα απο φασαρια, καναν καποια απο αυτα. Ετοιμος ημουν να τους διωξω. (Επαρχια εδω, Αττικη ισως ειναι λιγο καλυτερα)

Και να φανταστειτε οτι ημουν προετοιμασμενος. Φανταστείτε τι κανουν στους ασχετους! Τους διαλυουν τα κλιματιστικα στην κυριολεξια.
Οποτε μην βαζετε εγκατασταση σε τιποτα και ακομα και δωρο να ειναι χαρίστε το πισω. Φτηνοεργατες της πλακας ερχονται.

Επεξ/σία από Vault13
  • Like 2
  • Απαντ. 479
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tzotzo είπε

Ενας διευθυντης απολυθηκε που δεν σεβαστηκε την θεση του και το επαιξε εξουσια.
Εσυ μπορει να εβγαζεις και καποιο μερος της ενδυσης σου
Αλλα αυτος δεν ειμαι εγω.

επισης τι σοι απαντηση μπορει να περιμενει καποιος, απο εναν που πρωτα πληρωνει και μετα ρωταει να μαθει αν ειναι μαιμου αυτο που πληρωσε.

Εγώ πάντως δεν έπαιξα σημαίνοντα ρόλο στο να απολυθεί κάποιος δύσμοιρος Κινέζος. Αν έκανα μαλακία, θα το επωμιστώ ο ίδιος. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, divxmania είπε

Τι σημασία έχει απο που την αγόρασα? Θα μπορούσα να την έχω φέρει απο την Ιαπωνία. Η υπηρεσία εγκατάστασης αγοράστηκε απο την Κωτσόβολος. Επειδή το βλέπω απο μερικους να παίζει αρκετά σαν επιχειρημα, ακριβώς επειδή δεν ηταν κάν αγορασμένη απο τον Κωτσόβολο θα έπρεπε να προσέξουν ακόμη περισσότερο σε μια τέτοια εγκατάσταση. Το αντιτιμο που πληρώνεις προβλέπει επαγγελματισμό αλλα και ευθύνη σε περίπτωση ζημίας

Ωραία κάτσε μείνε με την γρατζουνισμενη τηλεόραση, κάνε μήνυση και αγωγή και περίμενε σε κάνα δυο χρόνια αν θα δικαιωθείς. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 minutes ago, Rebelos2018 said:

Εγώ πάντως δεν έπαιξα σημαίνοντα ρόλο στο να απολυθεί

δυσμοιρος διευθυντης.
Συνεχισε το κανεις καλυτερο.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, tzotzo said:

Προσδιόρισε μου πότε ακριβώς ΕΣΥ προσωπικά διεκδικείς το δικαίωμα σου ως καταναλωτής.
Προφανώς για ΜΙΑ γρατζουνιά δεν το διεκδικείς. Στις πόσες γρατζουνιές ξεκινάς;

Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο νήμα, κάνουμε κύκλους πλέον. Είπα την γνώμη μου: το κατάστημα πρότεινε αντικατάσταση του πάνελ για να αποκαταστήσει την ζημιά που προξένησε ο συνεργάτης του, είναι αυτό που συμφέρει τον OP και δεν χωράει περισσότερη ανάλυση.

Αν ο OP αισθάνεται ριγμένος με αυτό το deal και θεωρεί ότι οφείλουν να του καταθέσουν τρία χιλιάρικα στο λογαριασμό του επειδή έτσι του είπε ένας άσχετος υπάλληλος, μπορεί να ξεκινήσει με τον ΣτΚ και αν δεν τον δικαιώσει (που δεν θα τον δικαιώσει, γιατί το κατάστημα θα υποστηρίξει ότι προτίθεται να επιδιορθώσει την ζημιά) να κινηθεί δικαστικώς.

Αν κινηθεί δικαστικώς πάντως και του αποφέρει καρπούς ας μας ενημερώσει, γιατί τότε θα χρησιμοποιήσω κι εγώ την υπηρεσία του Κώτσου για να μου βάλουν την τηλεόραση στον τοίχο και με συνοπτικές διαδικασίες θα αντικαταστήσω την δύο ετών τηλεόρασή μου χωρίς έξτρα χρέωση με τον ίδιο τρόπο.

  • Like 6
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tzotzo είπε

δυσμοιρος διευθυντης.
Συνεχισε το κανεις καλυτερο.

Προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ. 

Το ανέβασες σε δυσθεώρητο ύψος. 

Δημοσ.
20 minutes ago, V.I.Smirnov said:

Αλλά εδώ δεν υπάρχει κοινή λογική.

κοινη λογικη δεν υφισταται οταν υπάρχουν συμβολαια και όροι.

 

21 minutes ago, V.I.Smirnov said:

Όταν μάλιστα δεν μπορεί να αποδείξει αναμφισβήτητα ότι η ζημιά οφείλεται στον τεχνικό -
δηλ. το κύριο επιχείρημα για μια νομική διένεξη.

Νομικά ειναι υποχρεωμενος ο τεχνικος να αποδειξει οτι δεν εκανε ζημια. Αναφερθηκε παραπανω

 

22 minutes ago, V.I.Smirnov said:

Το ότι του υποσχέθηκαν κάτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να το τηρήσουν αν από λάθος ξεπερνά κατάφορα το μέτρο της λογικής.

Ποιος ορίζει το μέτρο της λογικής, η αξία της τηλεορασης;

 

27 minutes ago, V.I.Smirnov said:

Αν π.χ. του έλεγαν ότι θα του χαρίσουν αλλη μια ίδια tv θα το πίστευε και θα την απαιτούσε; 

αν προεβλεπε ο νομος ή το συμβολαιο αυτο ναι. 

Δεν ζηταει κατι παραπανω απ οτι συμφωνησε ουτε κατι αλλο.

28 minutes ago, V.I.Smirnov said:

Τα υπόλοιπα υποδηλώνουν δόλο για την οικονομική εκμετάλλευση του συμβάντος εκ μέρους του, και ως εκ τούτου καλά κάνει το κατάστημα και δεν ενδίδει.

για εξηγησε το λιγο αυτο. ζητησε ο ανθρωπος καπου να κρατησει την τηλεοραση;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Η τηλεόραση είναι 3 ημερών και μεγάλης αξίας. Αντικατάσταση με νέα και ας πάρει ο Κωτσόβολος την γρατζουνισμενη, κατόπιν να κάνει αντικατάσταση του πάνελ, και ας την πουλήσει 3000€ (αυτό δηλαδή που θέλετε να υποστεί ο op). 

 

  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, Rebelos2018 said:

Προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ. 

Το ανέβασες σε δυσθεώρητο ύψος. 

παμε παρακατω ρεμπελε πες ενα ον τοπικ.
δικαιουται αντικατασταση, αποζημιωση; τι; για παρε θεση

  • Haha 1
Δημοσ.
16 minutes ago, Vault13 said:

Η εγκατασταση του κλιματιστικου απο Κωτσο ειναι για τα πανηγυρια. Μου ανεβασαν την πιεση και ηρθαν χωρις αυτα που εγραφε η συμβαση. Λαθος μετρα χαλκοσωληνα(καναν οικονομια στον χαλκοσωλήνα!!!) χωρις αντλια κενου ενω το εγραφε ξεκαθαρα. ασχημος τροπος. Μετα απο φασαρια, καναν καποια απο αυτα. Ετοιμος ημουν να τους διωξω. (Επαρχια εδω, Αττικη ισως ειναι λιγο καλυτερα)

Και να φανταστειτε οτι ημουν προετοιμασμενος. Φανταστείτε τι κανουν στους ασχετους! Τους διαλυουν τα κλιματιστικα στην κυριολεξια.
Οποτε μην βαζετε εγκατασταση σε τιποτα και ακομα και δωρο να ειναι χαρίστε το πισω. Φτηνοεργατες της πλακας ερχονται.

Μα ρε συ αντικειμενικά να το δεις όταν η αλυσίδα δίνει την εγκατάσταση δωρεάν σε ένα προϊόν που έχει ήδη ανταγωνιστική τιμή με χαμηλό περιθώριο κέρδους, τι περιθώριο της μένει να δώσει σαν αμοιβή στον ψυκτικό χωρίς να μπει μέσα. Ψίχουλα και αυτά με τιμολόγια κλπ στα οποία οι τεχνικοί έχουν αλλεργία.

Οι ψυκτικοί,που είναι ανάρπαστοι, πάνε ιδιωτικά και τσεπωνουν μαύρα 100αρικα και βάλε για πλάκα με τη κάθε εγκατάσταση. 

Ποιος σοβαρός ψυκτικός θα τρέχει για τον Κωτσο; Μόνο όσοι βαρανε μύγες (γιατί άραγε;) και όσοι κάνουν αρπαχτες. 

Σε καμία περίπτωση δεν τους καλοπληρωμουν όπως ανέφερε κάποιος πιο πριν. Απλά δε βγαίνουν τα νούμερα για να τους πληρώσουν καλά.

  • Like 3
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο νήμα, κάνουμε κύκλους πλέον. Είπα την γνώμη μου: το κατάστημα πρότεινε αντικατάσταση του πάνελ για να αποκαταστήσει την ζημιά που προξένησε ο συνεργάτης του, είναι αυτό που συμφέρει τον OP και δεν χωράει περισσότερη ανάλυση.

Αν ο OP αισθάνεται ριγμένος με αυτό το deal και θεωρεί ότι οφείλουν να του καταθέσουν τρία χιλιάρικα στο λογαριασμό του επειδή έτσι του είπε ένας άσχετος υπάλληλος, μπορεί να ξεκινήσει με τον ΣτΚ και αν δεν τον δικαιώσει (που δεν θα τον δικαιώσει, γιατί το κατάστημα θα υποστηρίξει ότι προτίθεται να επιδιορθώσει την ζημιά) να κινηθεί δικαστικώς.

Αν κινηθεί δικαστικώς πάντως και του αποφέρει καρπούς ας μας ενημερώσει, γιατί τότε θα χρησιμοποιήσω κι εγώ την υπηρεσία του Κώτσου για να μου βάλουν την τηλεόραση στον τοίχο και με συνοπτικές διαδικασίες θα αντικαταστήσω την δύο ετών τηλεόρασή μου χωρίς έξτρα χρέωση με τον ίδιο τρόπο.

Λυπάμαι που στο λέω όμως εάν δικαιωθεί ο νηματοθετης τότε ο Κωτσόβολος θα βάλει επαγγελματίες για να κάνουν την εγκατάσταση, έτσι ώστε να αποφύγει ξανά την αποζημίωση, οπότε δυστυχώς δεν θα καταφέρεις να αντικαταστήσεις τις τηλεοράσεις σου. Θα κερδίσει όμως ο καταναλωτής σωστή υπηρεσία χωρίς παρατράγουδα. Μαγεία ε; Δικαιώματα του καταναλωτή λέγονται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tzotzo είπε

παμε παρακατω ρεμπελε πες ενα ον τοπικ.
δικαιουται αντικατασταση, αποζημιωση; τι; για παρε θεση

Τζοτζε, αυτά είναι δύσκολα για μένα, τα αφήνω σε σένα που φαίνεται ότι είσαι γνώστης. Αν και κατάλαβα, πως τουλάχιστον δύο θα πρέπει να απολυθούν. 

Οπότε  αποφάσισα να απέχω. 

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Μα ρε συ αντικειμενικά να το δεις όταν η αλυσίδα δίνει την εγκατάσταση δωρεάν σε ένα προϊόν που έχει ήδη ανταγωνιστική τιμή με χαμηλό περιθώριο κέρδους, τι περιθώριο της μένει να δώσει σαν αμοιβή στον ψυκτικό χωρίς να μπει μέσα. Ψίχουλα και αυτά με τιμολόγια κλπ στα οποία οι τεχνικοί έχουν αλλεργία.

Οι ψυκτικοί,που είναι ανάρπαστοι, πάνε ιδιωτικά και τσεπωνουν μαύρα 100αρικα και βάλε για πλάκα με τη κάθε εγκατάσταση. 

Ποιος σοβαρός ψυκτικός θα τρέχει για τον Κωτσο; Μόνο όσοι βαρανε μύγες (γιατί άραγε;) και όσοι κάνουν αρπαχτες. 

Σε καμία περίπτωση δεν τους καλοπληρωμουν όπως ανέφερε κάποιος πιο πριν. Απλά δε βγαίνουν τα νούμερα για να τους πληρώσουν καλά.

Ακριβες συσκευες με φτηνη εγκατασταση. Οτι χειροτερο. 
ενας γνωστος πηρε Τζακουζι κατι χιλιαρικα και εκανε εγκατασταση…πακιστανικη. Φαντασου τι εγινε τελικα…ακομα τρεχει.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Νομικά ειναι υποχρεωμενος ο τεχνικος να αποδειξει οτι δεν εκανε ζημια. Αναφερθηκε παραπανω

 

Νομικα οποιος το ειπε αυτο εχει νομικες γνωσεις  ΕΠΑΛ

Spoiler

3. Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία και την αιτιώδη συνάφεια μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας.

4. Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του. Για την έλλειψη υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη η ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια και το σύνολο των ειδικών συνθηκών και ιδίως:

α) η φύση και το αντικείμενο της υπηρεσίας, ιδίως σε σχέση με το βαθμό επικινδυνότητάς της,

β) η παρουσίαση και ο τρόπος παροχής της,

γ) ο χρόνος παροχής της,

δ) η αξία της παρεχόμενης υπηρεσίας,

ε) η ελευθερία δράσης που καταλείπεται στον ζημιωθέντα στο πλαίσιο της υπηρεσίας,

στ) αν ο ζημιωθείς ανήκει σε κατηγορία μειονεκτούντων ή ευπρόσβλητων προσώπων και

ζ) αν η παρεχόμενη υπηρεσία αποτελεί εθελοντική προσφορά του παρέχοντος αυτήν.

tl/dr φωναζεις ηλεκτρολογο σου αλλαζει  ρελε και  σκαει

εσυ  πρεπει να αποδειξεις οτι εσκασε το ρελε, και ο ηλεκτρολογος οτι εσκασε απο σφαλμα του ρελε οχι απο  λαθος της εγκαταστασης του

αλλα οχι δεν  εχει καμια υποχρεωση  να αποδειξει οτι δεν εκανε ζημια,  δεν υπαρχει και τροπος να αποδειξει το αρνητικο

Επεξ/σία από alefther
  • Like 5
  • Moderators
Δημοσ.
10 minutes ago, efib said:

Λυπάμαι που στο λέω όμως εάν δικαιωθεί ο νηματοθετης τότε ο Κωτσόβολος θα βάλει επαγγελματίες για να κάνουν την εγκατάσταση, έτσι ώστε να αποφύγει ξανά την αποζημίωση, οπότε δυστυχώς δεν θα καταφέρεις να αντικαταστήσεις τις τηλεοράσεις σου. Θα κερδίσει όμως ο καταναλωτής σωστή υπηρεσία χωρίς παρατράγουδα. Μαγεία ε; Δικαιώματα του καταναλωτή λέγονται.

Μπα, δεν υπάρχει λόγος να προσφέρει σωστή υπηρεσία, αφού στο ινσόμνια διάβασα ότι δεν παίζει πρόβλημα να αντικαθιστά ο Κωτσόβολος ακόμα και συσκευές που δεν αγοράστηκαν από κατάστημά του μιας και έχει ασφάλεια αστικής ευθύνης που τα καλύπτει αυτά.

13 minutes ago, efib said:

Η τηλεόραση είναι 3 ημερών και μεγάλης αξίας. Αντικατάσταση με νέα και ας πάρει ο Κωτσόβολος την γρατζουνισμενη, κατόπιν να κάνει αντικατάσταση του πάνελ, και ας την πουλήσει 3000€ (αυτό δηλαδή που θέλετε να υποστεί ο op). 

Γιατί μας ενδιαφέρει ότι είναι τριών ημερών; Τι θα άλλαζε να χρησιμοποιούσε την υπηρεσία για να του τοποθετούσαν στον τοίχο τηλεόραση τριών ετών; Δεν θα έπρεπε να αποκατασταθεί η ζημιά λόγω ηλικίας της συσκευής;

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...