basilis_k6 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 2 ώρες πριν, ekrepali είπε Δηλαδή σε περίπτωση safety car... θα κάνουν όλοι 2 στάσεις σε απανωτούς γύρους. 😄 ποιος θα παρει πρωτος την αποφαση στο μονακο να κανει 2ο και να βρεθει τελευταιος? καλη αποφαση παντως. αν και κατι ακουσα για βροχη...
specre Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 23 λεπτά πριν, smpt είπε δηλαδή θα πάψει ο αγώνας να γίνεται Σάββατο? Δεν θυμάμαι να έγινε ποτέ αγώνας Σάββατο στο Μονακό.
specre Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, smpt είπε στα qualifies αναφέρομαι. Κανονικά Σάββατο 24/05/2025 θα γίνει. Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από specre
ekrepali Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 1 hour ago, basilis_k6 said: ποιος θα παρει πρωτος την αποφαση στο μονακο να κανει 2ο και να βρεθει τελευταιος? Mόνο μια ομάδα μπορεί να ακολουθήσει εναλλακτική στρατηγική και να μας κάψει όσα εγκεφαλικά κύτταρα μάς έχουν απομείνει. 😂 1 hour ago, basilis_k6 said: καλη αποφαση παντως. αν και κατι ακουσα για βροχη... To Σάββατο δείχνει βροχή... τη Κυριακή δείχνει λιακάδα. 6 hours ago, Nabuko said: Σύμφωνα με τις προσομοιώσεις της Pirelli, η C6 γόμα μπορεί να βγάλει 28 γύρους στο Μονακό, η C5 γόμα 50,4 γύρους στο Μονακό και η C4 γόμα 64,5 γύρους στο Μονακό. Η άσπρη δηλαδή μπορεί να βγάζει 75 γύρους αν κάνουν υπερβολική διαχείρηση. Kαι η κίτρινη μπορεί να φτάσει 60. Με άσπρη φτάνεις πιο μακριά κι έχεις περισσότερες πιθανότητες να εκκμεταλευτείς safety car και διπλή αλλαγή. Mε κίτρινη παλεύεις στην εκκίνηση για καλύτερο track position... αλλά άμα μπεις νωρίτερα στα pit, μπορεί και να καταλήξεις τελευταίος αν οι άλλοι έχουν κάνει τρενάκι. 1
specre Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 3 λεπτά πριν, ekrepali είπε Mόνο μια ομάδα μπορεί να ακολουθήσει εναλλακτική στρατηγική και να μας κάψει όσα εγκεφαλικά κύτταρα μάς έχουν απομείνει. 😂 Είπαμε... φέτος έχουν δείξει σημάδια βελτίωσης. Υπάρχουν και αυτοί που προσπαθούν με πολύ κόπο να τους αντιγράψουν. 1
ghostrider Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Η λυση και μην παραξενευτει κανεις αν καποια ομαδα το επιχειρήσει ειναι ξεκινημα με οτι γομα εχει μεινει και καπακι στον πρωτο και δευτερο γυρο αλλαγη σε σοφτ κανοντας τις 2 αλλαγες την μια πισω απο την αλλη. στοχος να μπει στον 3ο γυρο εχοντας εκτισει τα 2 αναγκαστικα πιτ και να εχει καθαρο αερα εμπρος να ορισει τον ρυθμο που θελει ωστε αυτα (soft η medium) να αντεξουν μεχρι τελους. Αν ημουν φοραδα πχ θα κοιταγα να εχω μεινει με τα medium. Αν ημουν σαουμπερ θα τσεκαρα και τα soft ελπιζωντας σε SC.
Nabuko Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 20 λεπτά πριν, ghostrider είπε ελπιζωντας σε SC. Με κάποιους οδηγούς που θα τρέξουν υποθέτω ότι το SC είναι σχεδόν σίγουρο. Και αν δεις ότι δεν βγαίνει μπορείς να το "κανονίσεις" με τον 2ο οδηγό 😎 1
ghostrider Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 6 λεπτά πριν, Nabuko είπε Με κάποιους οδηγούς που θα τρέξουν υποθέτω ότι το SC είναι σχεδόν σίγουρο. Και αν δεις ότι δεν βγαίνει μπορείς να το "κανονίσεις" με τον 2ο οδηγό 😎 yuki απο εδω ο τοιχος. τοιχε απο εδω ο yuki 2
ekrepali Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 37 minutes ago, ghostrider said: Η λυση και μην παραξενευτει κανεις αν καποια ομαδα το επιχειρήσει ειναι ξεκινημα με οτι γομα εχει μεινει και καπακι στον πρωτο και δευτερο γυρο αλλαγη σε σοφτ κανοντας τις 2 αλλαγες την μια πισω απο την αλλη. Mόνο με hard θα μπορούσε κάποιος να βγάλει 76 γύρους. Κι αυτό με οδήγηση στο ρελαντί. Αν κάνεις 2 pit στην αρχή... είσαι ήδη 40 δευτερόλεπτα πίσω... θα πρέπει δηλαδή να χαλάσεις αρκετό λάστιχο για να φτάσεις τον τελευταίο. Μετά η στρατηγική σου, προϋποθέτει ότι θα είναι 20 μονοθέσια κοντά το ένα με το άλλο. Mόνο έτσι θα βρεθείς μπροστά αν οι άλλοι κάνουν 2 pit stop. Μπορεί όμως να δούμε στρατηγικές εσκεμμένης καθυστέρησης πχ ο Τσουνόντα αν είναι 15ος να σε καθυστερεί επίτηδες για να ανοίξει gap ο Verstappen και να μη κινδυνέψει απ'τη στρατηγική σου. Ή κάποιοι μπορεί να κρατάνε επίτηδες 3sec gap απ'τον μπροστινό για να μη μπαίνουν σε dirty air. 6 minutes ago, ghostrider said: yuki απο εδω ο τοιχος. τοιχε απο εδω ο yuki Εεε όχι, αυτό είναι πολύ προφανές. Υπάρχει κάποιος άλλος με μεγαλύτερο κίνητρο. Spoiler Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από ekrepali
ghostrider Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 λεπτό πριν, ekrepali είπε Mόνο με hard θα μπορούσε κάποιος να βγάλει 76 γύρους. Κι αυτό με οδήγηση στο ρελαντί. Αν κάνεις 2 pit στην αρχή... είσαι ήδη 40 δευτερόλεπτα πίσω... θα πρέπει δηλαδή να χαλάσεις αρκετό λάστιχο για να φτάσεις τον τελευταίο. Μετά η στρατηγική σου, προϋποθέτει ότι θα είναι 20 μονοθέσια κοντά το ένα με το άλλο. Mόνο έτσι θα βρεθείς μπροστά αν οι άλλοι κάνουν 2 pit stop. Μπορεί όμως να δούμε στρατηγικές εσκεμμένης καθυστέρησης πχ ο Τσουνόντα αν είναι 15ος να σε καθυστερεί επίτηδες για να ανοίξει gap ο Verstappen και να μη κινδυνέψει απ'τη στρατηγική σου. Ή κάποιοι μπορεί να κρατάνε επίτηδες 3sec gap απ'τον μπροστινό για να μη μπαίνουν σε dirty air. τα 40 sec θα τα χασουν ολοι )υποχρεωτικα τα 2 πιτ) ... οσο για τα λαστιχα θυμηθητε τον riciardo που εβγαλε τον αγωνα καποτε με 200 αλογα μειον. sto monaco position is king. εξαλου τι εχει να χασει μια ομαδα? η c5 βγαζει 50 γυρους αν δεν προσεχεις (υποθετουμε βεβαια) αρα με ενα sc και λιγη προσοχη γινεται. ο albon σε αλλη πιστα καποτε εβγαλε ολο τον αγωνα με ενα σετ και αλλαξε ελαστικα στον τελευταιο γυρο, extreme τακτικη αλλα θα μπορουσε να δουλεψει 1
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες χωρις να ξερεις ποτε και αν θα σκασει sc ολα αυτα τα σεναρια δεν εχουν πολυ νοημα. ο 2ος ιδανικα θα εβαζε μια μετοχειρη σοφτ και θα την πεταγε στον 1ο γυρο. θα ειχε μετα καθαρο αερα με ενα Μ και θα εγραφε χρονους αλλα και παλι ενα sc μπορει να του αλλαξει τα σχεδια. ολα θα εξαρτηθουν απο το σαββατο γιατι καθε μονοθεσιο εχει εναν μπροστα και εναν πισω και η δυναμικη των δικων σου αντιπαλων καθοριζει και την στρατηγικη σου αμεσα. λογικα παντως το 1ο πιτ θα γινει πολυ νωρις. 1
ekrepali Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 10 minutes ago, ghostrider said: τα 40 sec θα τα χασουν ολοι )υποχρεωτικα τα 2 πιτ) Nαι ωραία... κάνεις 2 pit stop στην αρχή, είσαι 20ός. Μετά από 30 γύρους ας πούμε ότι φτάνεις τον 19ο. Μετά δε μπορείς να περάσεις γιατί δεν το επιτρέπει η πίστα. Και αρκετοί οδηγοί θα αφήνουν επίτηδες μεγάλα gap για λόγους στρατηγικής. Οπότε μέχρι να αρχίσουν οι υπόλοιποι να μπαίνουν στα pits, μπορεί να είσαι 1+ λεπτό πίσω απ'τον 1ο. Αν όμως ακολουθήσουν αρκετοί οδηγοί τη στρατηγική με pit stop στο 1ο γύρο, τότε συμφωνώ ότι αποκτάει ενδιαφέρον!
mandos Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Πιο λογικό είναι να προσπαθήσουν να ανοίξουν διάφορες ώστε στο πρώτο να έρθουν στις θέσεις 10-15 πάρα 20, ίσως και πιο ψηλά, και παράλληλα να κάνουν και υπομονή για αυτοκίνητο ασφαλείας. Με 6 rookies είναι ένα στατιστικό.. δεδομένο, συγνώμη, ενδεχόμενο ήθελα να πω. Το να μπεις πρώτος δεν έχει νόημα γιατί στο SC θα βγουν όλοι μπροστά σου και με πιο φρέσκα λάστιχα. Έχεις μια ελπίδα να κάνεις τότε το 2ο pit stop, να βρεθείς πάλι τελευταίος όμως και να προλάβεις να μαζέψεις τη διαφορά και να προσπεράσεις. Θεωρητικο πολύ. (Το να μπεις πρώτος αν είσαι η Sauber είναι αδιάφορο γιατί δεν ασχολείται κάποιος μαζί σου φέτος)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα