Tasos19s Δημοσ. Τρίτη στις 08:13 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:13 μμ 21 λεπτά πριν, safridia είπε Το γεγονος οτι ειχαν ενα μονοθεσιο που ουτε ο Μαξ δεν μπορουσε να το οδηγησει δεν λεει κατι. Ισως να μπορουσε να το οδηγησει καποιος αλλος. Εχεις δει ποτε σε ποδοσφαιρο η ομαδα Α να νικαει την Β και η Β να νικαει την Γ και ομως εχει συμβει η Γ να κερδιζει με την σειρα της Α. Προσπαθω να εξηγησω οτι αυτα τα πραγματα δεν ειναι απολυτος γραμμικα. Κατι που εξυπηρετει τον εναν ενοχλει τον αλλο, απειρα σεταρισματα αυτοκινητων με διαφορετικους οδηγους, αντε βρες ποιος συνδιασμος ειναι ο καλυτερος. Ο Νορις εχει οδηγησει μονο το ΜακΛαρεν του, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ RB.- Αυτο σημαινει οτι λεει οτι διαβαζει και οτι του λενε. Επειδη ειναι καλος οδηγος δεν σημαινει οτι με μια ματια βλεπει και κρινει αυτοκινητα. Ακομη και σε 2-3 αγωνες να το ειχε οδηγησει παλι καποια αυτοκινητα πανε καλυτερα σε καποιες πιστες και καπου αλλου οχι τοσο καλα. Οποτε οχι δεν ειναι η επιτροπη σοφων που ρωτησα ουτε ο Νορις. Μπορεις να διαβασεις οσες συνεντευξεις θες, οσα αρθρα ειδικων γιατι προφανος το γουσταρεις πολυ, για εμενα ολα αυτα εχουν αξια οση η γνωμη του Πουρναρακη (πες μου οτι εκτιμας τον Πουρναρακη, την εχω ετοιμη την εικονα με τον Τακη) Έχει πολλές γνώσεις δεν ξέρω γιατί όλοι τον κοροϊδεύουν Δεν μου αρέσει ο τρόπος που περιγράφει αλλά έχει γνώσεις αυτό πρέπει να το αναγνωρίζουμε
mandos Δημοσ. Τρίτη στις 09:08 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:08 μμ Το πρόβλημα με τον Πουρναρακι είναι ότι κάνει live μεταδώσεις αγώνων αντί να κανει 5-10λεπτα τεχνολογικά αφιερώματα. Ή να γράφει σε blog/περιοδικά. Είναι εγκληματικος στις μεταδώσεις του και στο τι λέει (και στο ότι παίρνει θέση πολλές φορές). Γνώσεις έχει, και μόνο ότι ασχολείται κοντά 25-30 χρόνια, γνώσεις έχει. 2 1
dtk-386 Δημοσ. Τρίτη στις 09:31 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:31 μμ Ψήφο στον pappou για αντικατάσταση του πουρναρακη 😁 3
haHa Δημοσ. Τρίτη στις 09:46 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:46 μμ 6 ώρες πριν, xacto είπε 2. Ανηφορίζοντας για την Eau Rouge, ο Oscar ελαττώνει τόσο όσο (από τις ελάχιστες περιπτώσεις που το “τόσο όσο” αξίζει να γραφεί) το γκάζι, ώστε να μείνει κολλημένος πίσω. Πανέξυπνη απόφαση, θαρραλέα υλοποίηση, μαγική επιλογή. +1000 Η επιλογη να μην κολλησει τελειως πισω απο Νορρις, ωστε να μην εχει μειωμενο downforce και πιο αργη εξοδο, του εδωσε την δυνατοτητα να τον προσπερασει μετα. Το αναποδο ειχε κανει ο 1ος Χαμ στον 2ο Vettel το 2017 στο Spa: Αφησε επιτηδες ελαχιστα γκαζι, ωστε ο Vettel να κολλησει πισω του στην Eau Rouge και να μην εχει τοσο καλη εξοδο και ετσι κρατησε την θεση του. Ο Vettel πηρε το μαθημα του και το 2018 και το 2019 δεν την πατησε και περασε ανετα τον Hamilton στο Spa στην ιδια ευθεια. Εδω οι προσπερασεις και τις 3 χρονιες: https://www.youtube.com/watch?v=doQCEwDOSeU Και εδω η εξηγηση απο Χαμιλτον: https://www.skysports.com/f1/news/12433/11009100/lewis-hamilton-on-the-trick-that-helped-him-beat-sebastian-vettel Αναφορά σε κείμενο "Going down the straight [between La Source and Eau Rouge] I let off the power a little bit as well just to keep him on my tail. If he was further away he would have had the chance to gain momentum and pass on slipstream and that's what he would have wanted so I didn't give him that. "So when we got to the top of the hill and he was there, he was facing the full force of the air just as I was so he had no hope. I was really pleased with that move." 2
ekrepali Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, safridia said: Επειδη ειναι καλος οδηγος δεν σημαινει οτι με μια ματια βλεπει και κρινει αυτοκινητα. Ποιος είναι καλός οδηγός; Ο Νόρις; Που σε ένα σωρό εκκινήσεις ξεκίνησε με όπισθεν; Που στην Αυστρία στο Sprint προσπέρασε τον Μαξ και μετά ξέχασε να κλείσει την εσωτερική; Τον ξαναπέρασε ο Μαξ και ο Πιάστρι που καραδωκούσε. Τι να πρωτοθυμηθώ απ'τις περσινές γκάφες. Τη Κυριακή έφταιγαν τα ελαστικά που το έχανε συνέχεια στη 1η στροφή; Έφταιγε το setup; Ή μήπως έφταιγε ο ίδιος; Δεν έχω ξαναδεί οδηγό μεγάλου βεληνεκούς με όσα προβλήματα κι αν έχει, να χάνει επανειλημμένα το μονοθέσιο ενώ τρέχει μόνος του. Για μένα ο Νόρις είναι οδηγός που ό,τι μονοθέσιο κι αν του δώσεις, δε μπορεί να πάρει το 100%. Δεν έχει το ένστικτο ρομπότ που έχει ο Μαξ. Ο μόνος τρόπος να πάρει πρωτάθλημα ο Νόρις είναι να έχει πολύ καλύτερο μονοθέσιο από τη 2η ομάδα, και να μην έχει άξιο teammate. Επεξ/σία Τρίτη στις 11:16 μμ από ekrepali 5 1
xacto Δημοσ. χθες στις 12:21 πμ Δημοσ. χθες στις 12:21 πμ 2 ώρες πριν, mandos είπε Το πρόβλημα με τον Πουρναρακι είναι ότι κάνει live μεταδώσεις αγώνων αντί να κανει 5-10λεπτα τεχνολογικά αφιερώματα. Ή να γράφει σε blog/περιοδικά. Το πρόβλημα είναι ότι έχει μείνει 20 χρόνια πίσω. Λίγα από αυτά που λέει ισχύουν σήμερα. 2 ώρες πριν, mandos είπε Είναι εγκληματικος στις μεταδώσεις του και στο τι λέει (και στο ότι παίρνει θέση πολλές φορές). Γνώσεις έχει, και μόνο ότι ασχολείται κοντά 25-30 χρόνια, γνώσεις έχει. Είναι εγκληματικά ανασφαλής. Δεν αφήνει κανέναν να ολοκληρώσει πρόταση. Και μονίμως εριστικός χωρίς λόγο. Δεν είναι γνώση όταν λέει πιεζοηλεκτρικός αισθητήρας. Και τα μικρόφωνα, πιεζοηλεκτρικοί αισθητήρες είναι. Το φαινόμενο (πιεζοηλεκτρικό) στο οποίο βασίζονται, είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει κάποιον που θέλει να καταλάβει τι διάλο είναι αυτά τα πλέγματα γύρω από την κούρσα. Η μπογιά αεροπορικού τύπου, δεν είναι αεροπορικού τύπου. Μπογιά για να βλέπεις την ροή του αέρα είναι (flow-vis). Δεν χρησιμοποιείται στην αεροναυπηγική όπως το αλουμίνιο Τ5, το οποίο είναι αεροπορικού τύπου. Θα μπορούσε να την πει μπογιά ροής ή μπογιά που δείχνει την ροή του αέρα, να καταλαβαίνω κι εγώ περί τίνος πρόκειται. Ο υβριδικός κινητήρας, είναι υβριδικός όταν κάνεις τεχνική ανάλυση, όχι όταν κάνεις μετάδοση αγώνα. Αν σε κάποια φάση του αγώνα πεις ο υβριδικός κινητήρας, αμέσως θα σκεφτώ ότι αυτά τα αυτοκίνητα έχουν 2 κινητήρες. Παρομοίως με τα κεραμικά φρένα. Στην μετάδοση του αγώνα είναι φρένα. Σε τεχνική ανάλυση είναι φρένα με κεραμικούς δίσκους. Και πολλές άλλες ποζεριές που δεν θυμάμαι τώρα. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν τολμάει να του πει τίποτα. 10 1
Charismo Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Για να νιώσουμε λίγο μεγάλοι, παρακάτω φωτογραφία του Antonelli από το 2020. Την ίδια χρονιά ο Hamilton κερδίζει τον 7ο τίτλο του, έτσι για την αναφορά. 11
liakjim Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Ακόμα τσιμπάω τον εαυτό μου που βλέπω την αγαπημένη Μακλαρεν πάλι πρωταγωνίστρια μετά από τόσες κακουχίες. Δεν μπορώ να ταυτιστώ με τους οδηγούς της, αλλά η χαρά παραμένει. https://www.facebook.com/share/p/16pgy7fbC5/ 1
Charismo Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Εγώ πάλι ταυτίζομαι με τους περισσότερους οδηγούς του grid. Όταν βλέπω εκατομμυριούχους πιτσιρικάδες να τρέχουν με supercars, είναι σαν να βλέπω τον εαυτό μου. 9
liakjim Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Είναι η Βουδαπέστη η πιο φθηνή overall επιλογή για έναν Έλληνα; ( διαμονή, είσοδος, αεροπορικά )
Charismo Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 11 minutes ago, liakjim said: Είναι η Βουδαπέστη η πιο φθηνή overall επιλογή για έναν Έλληνα; ( διαμονή, είσοδος, αεροπορικά ) Μέχρι να επιστρέψει η Τουρκία, νομίζω είναι από τις πιο safe και φθηνές λύσεις για να πας σε GP. 2
Stratosnis Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Just now, smpt said: Θυμάστε γιατί έφυγε η Τουρκία από το καλεντάρι; Αν δεν κάνω λάθος, υπήρχε έντονο θέμα με τις τούρκικες σημαίες στην πίστα, το οποίο δεν αρέσει και πολύ στη FIA.
mandos Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 1 ώρα πριν, Stratosnis είπε Αν δεν κάνω λάθος, υπήρχε έντονο θέμα με τις τούρκικες σημαίες στην πίστα, το οποίο δεν αρέσει και πολύ στη FIA. Ε μα... Είναι σημαία αυτή; Συγκρίνεται με της Σαουδικής Αραβίας; Ο λόγος μάλλον ήταν το μικρό κέρδος: Αναφορά σε κείμενο Istanbul Park first hit the F1 calendar in 2005 but was dropped after the 2011 season due to financial disagreements and a perceived lack of promotion leading to poor profitability. Bernie Ecclestone, the former F1 owner, specifically criticized the event organizers for their inadequate promotional efforts. A year later in 2012, Ecclestone admitted he was sorry to see it leave the calendar. "I was sorry when the contract ended, but it's always possible to go back to Turkey," Ecclestone admitted to Haberturk. "I was sorry because it's a great track and Istanbul is a great city. https://www.newsweek.com/sports/f1-news-canceled-grand-prix-circuit-looking-make-2026-return-after-poor-profitability-1886349 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα