dsi44 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες o max για συγκρουομενα ειναι τοπ οδηγος,στην f1 με μαφια και υπερμονοθεσια εκλεψε-κερδισε οτι εκανε. προχθες παλι ειχε το κορυφαιο μονοθεσιο οπου εριχνε 1 sec σε παπαγιες. 1
ekrepali Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) 1 hour ago, dsi44 said: προχθες παλι ειχε το κορυφαιο μονοθεσιο οπου εριχνε 1 sec σε παπαγιες. Προφανώς δε πήρες χαμπάρι τι έγινε στο παρασκήνιο. O Verstappen ήταν αυτός που επέμεινε για συγκεκριμένο setup, ενώ η ομάδα πήγαινε σε safe κατεύθυνση. Και φυσικά το μονοθέσιο δεν ήρθε μόνο του στη pole, αλλά σε συνδιασμό με την οδηγική του ικανότητα. Εκτός κι αν γνωρίζεις πολλούς οδηγούς που μπορούν να κάνουν πατινάζ με μονοθέσιο που στερείται downforce και balance χωρίς το παραμικρό λάθος στα quali και στον αγώνα. Τους πήρε όλους τα σώβρακα. Spoiler A new bespoke Monza wing package had already delivered some promise on Friday, as the Red Bull looked to be in pretty decent shape and McLaren was vulnerable. Heading into qualifying day, Red Bull felt that if it pushed everything to the limit it could potentially pull something special off – but there was no room to leave any performance on the table. That is why, for its final runs in FP3, as it worked to nail its qualifying preparations, it switched to an even more extreme version of its low downforce Monza rear wing that it had committed to bringing. The wing featured an aggressive cut out of the upper flap – clearly aimed at delivering a better top speed even if it meant things would be quite dicey in the corners because it was not producing as much downforce. The balance also did not feel great, as the lack of downforce meant the rear was a bit more nervous and required Verstappen to try and hang on. The concern from Red Bull’s engineers was that while coping with the downsides would be possible for qualifying, it would potentially be a bigger problem in the race. A loose rear end would likely lead to more sliding. This in turn would trigger the tyre temperatures to spike and that then means greater degradation and a drop in performance that could dump Verstappen into the pack. The safest option, and one that had shown to be quite good on Friday’s long runs, was to revert to the less extreme rear wing that had been run earlier. As debate raged in the post FP3 engineering debrief about what to do, with some initial scepticism from the technical team, Verstappen stood his ground and pushed hard for Red Bull to commit to the skinnier rear wing. The main tool used to help overcome the balance issue was to adjust wing settings at the front – but it appears the team actually added on more flap to help Verstappen better attack the corners and get more rotation. It all seemed counter to what a normal set-up approach would be, but Verstappen was adamant he could make it work – and the first step was proven when he grabbed pole position. Mekies added: “He pushed us into a rather unusual set-up direction and it worked.” Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από ekrepali
Tasos19s Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 1 ώρα πριν, Gtx3071r είπε Πίσω απο το μονοθέσιο του Verstappen υπάρχει και μια ολόκληρη μεγάλη ομάδα ανθρώπων στο εργοστάσιο της, που είναι και εκείνοι συνυπεύθυνοι για τα αποτελέσματα που η RB ξεκίνησε να παράγει πιο έντονα απο το 2016, 2017, 2018 και μετά. Αυτό ισχύει για όλη την F1 ανέκαθεν , όμως ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και οδοστρώματος πίστας έχει αποδείξει οτι έχει οδηγικές ικανότητες που μπορεί να κάνει ένα γρήγορο μονοθέσιο ακόμα πιο γρήγορο , και το γρήγορο να το κάνει εξαιρετικό η άπιαστο απο τους υπόλοιπους όπως το 2022 , 2023 κυρίως. Από όταν έφυγε ο Newey απο επικεφαλής σχεδιασμού της RB μέσα στο 2024 διακρίνω μια σημαντική πτώση της απόδοσης , και ένα μονοθέσιο που δεν μπορεί να το φέρει όπως θέλει στα μέτρα του εύκολα , αυτό το ακούτε και το βλέπετε στα Team Radio κατα την διάρκεια των αγώνων. Το ενδιαφέρον θα ήταν αν ένας οδηγός του βεληνεκούς του Verstappen τολμούσε να πάει σε μια πιο ας το πω μεσαία ομάδα του Grid και έφερνε αποτελέσματα, εκεί θα φαινόταν ακόμα πιο πολύ η πραγματική του αξία , πχ μιας και έκανα αναφορά στον Newey αν έπαιρνε μεταγραφή τελικά ο Verstappen στην Aston Martin, η στην Mercedes. Εγώ πιστεύω ότι αν έχεις επενδύσει πολλά εκατομμύρια σε εξέλιξη , έρευνα , εξαρτημάτων ,δοκιμών μονοθεσίου και ικανού τεχνικού τιμ νομίζω οτι η επιτυχία θα έρθει αργά η γρήγορα δεν χρειάζεται να έχεις εναν πρωταθλητή στο τιμόνι , εκείνος όμως θα φέρει αποτελέσματα πιο σύντομα λογω της εμπειρίας του, σε σύγκριση με έναν άλλο οδηγό , που δεν έχει τις ίδιες περγαμηνές. Με το budget cap που έχει επιβάλει η FIA στις ομάδες ,θα ήταν δύσκολο θεωρητικά να υπάρχει η απόλυτη κυριαρχία όπως άλλες εποχές μιας μονο ομάδας , αλλά και πάλι οι μεγάλοι ίδιοι σχεδόν κατασκευαστές με άλλη σειρά σε σχέση με το παρελθόν είναι και αυτοί που πρωταγωνιστούν και τώρα ανέξαρτητα αυτού του περιορισμού έχει πάρει η McLaren 12 νίκες σε 16 αγώνες και έχει κάνει 7 φορές το 1-2 με Piastri - Norris στο βάθρο και ακόμα έχουμε 8 GP να απομένουν μέχρι την λήξη του πρωταθλήματος. Αυτο πως μπορεί να εξηγηθεί ? Εχουν μείνει τόσο πίσω σε εξέλιξη οι υπόλοιποι γιατί έχουν επικεντρωθεί στον σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2026 με τους νέους κανονισμούς ? είναι τόσο δυνατό το μονοθέσιο και μπροστά σε εξέλιξη συγκριτικά με τους υπολοίπους? , πως γίνεται να κοντεύουν να ισοφαρίσουν η και να ξεπεράσουν τα απόλυτα ιστορικά ρεκόρ νικών και πόντων σε μια σεζόν της F1 ? Πήγε ο Hamilton στην Ferrari αν θέλεις κάποιο παρόμοιο παράδειγμα Δεν γίνεται τίποτα όπως βλέπουμε Πρέπει οδηγός και μονοθέσιο να είναι για κορυφή αλλιώς τίποτα από μόνο του δεν κερδίζει Βλέπε tsunoda
Stratosnis Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 15 minutes ago, Tasos19s said: Πήγε ο Hamilton στην Ferrari αν θέλεις κάποιο παρόμοιο παράδειγμα Δεν γίνεται τίποτα όπως βλέπουμε Πρέπει οδηγός και μονοθέσιο να είναι για κορυφή αλλιώς τίποτα από μόνο του δεν κερδίζει Βλέπε tsunoda Στα 40 του πήγε ο Χάμιλτον όχι στα prime του, δεν νομίζω ότι είναι πλέον κορυφαίος οδηγός και σίγουρα πλέον δεν συγκρίνεται με τον Verstapen. Φέτος ειδικά έχει και αρκετά λάθη, προφανώς δεν φταίει σε όλα βάζει και η φοραδίτσα το χέρι της...
vassilis018 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 hours ago, dsi44 said: o max για συγκρουομενα ειναι τοπ οδηγος,στην f1 με μαφια και υπερμονοθεσια εκλεψε-κερδισε οτι εκανε. προχθες παλι ειχε το κορυφαιο μονοθεσιο οπου εριχνε 1 sec σε παπαγιες. πονεμένος est 2021, κοίτα τον οδηγό σου που βολοδέρνει και άσε τον Μαξ. μπήκες έγραψες την εξυπνάδα σου, ξανά του χρόνου.
Tasos19s Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 17 λεπτά πριν, Stratosnis είπε Στα 40 του πήγε ο Χάμιλτον όχι στα prime του, δεν νομίζω ότι είναι πλέον κορυφαίος οδηγός και σίγουρα πλέον δεν συγκρίνεται με τον Verstapen. Φέτος ειδικά έχει και αρκετά λάθη, προφανώς δεν φταίει σε όλα βάζει και η φοραδίτσα το χέρι της... Σε 2 χρόνια ξέχασε να οδηγάει δηλαδή; Όπως ξέχασε και ο Perez και ο Tsunoda και πολλοί άλλοι Σίγουρα ο Max μπορεί να είναι σε καλύτερη φόρμα και λόγο ηλικίας (αντανακλαστικών) αλλά από πρωταθλητής να μην μπορεί κάποιος να μείνει στην δεκάδα με το ζόρι σημαίνει ότι φταίνε πολλοί παράγοντες όχι μόνο ο ίδιος
dsi44 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 29 minutes ago, vassilis018 said: πονεμένος est 2021, κοίτα τον οδηγό σου που βολοδέρνει και άσε τον Μαξ. μπήκες έγραψες την εξυπνάδα σου, ξανά του χρόνου. η οδηγαρα μου σε στελνει ψυχιατρο ακομη ε?
vassilis018 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 3 minutes ago, dsi44 said: η οδηγαρα μου σε στελνει ψυχιατρο ακομη ε? πέρασε και δεν ακούμπησε
ghostrider Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Αυτοι θα αναστησουν και τον Enzo .... (προς το παρων λενε θα φερουν τον Todt σε advisory role) https://bcnewshay.com/btvgiang/nicolas-todt-revealed-that-ferraris-heartfelt-pleas-have-finally-brought-his-father-jean-todt-back-to-the-f1-paddock-starting-next-year-the-team-can-no-longer-afford-to-languish-georgia11/
vaggos88 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) Τον δέσανε. - drives a race car on the road - flees from the police - thinks private property is like a video game safe house Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από vaggos88
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα