ekrepali Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες On 12/09/2025 at 16:31, ghostrider said: Αυτοι θα αναστησουν και τον Enzo .... (προς το παρων λενε θα φερουν τον Todt σε advisory role) Η ομάδα χρειάζεται έναν Σουμάχερ για πρωτάθλημα...
sattack Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 3 ώρες πριν, ekrepali είπε Η ομάδα χρειάζεται έναν Σουμάχερ για πρωτάθλημα... Άλλες εποχές εκείνες... Τότε ο Σουμάχερ δούλευε απο το πρωί ως το βράδυ πανω στο μονοθέσιο στην πίστα. Τωρα απαγορεύεται να το αγγίξουν. Με τον προσομοιωτή δεν βγαίνει έτσι άκρη. Αυτό που φάνηκε τα τελευταία 4 χρόνια είναι ότι χρειάζεται ένας δυο εμπνευσμένοι μηχανικοί να δώσουν αυτή τη μικρή παραπάνω διαφορά φτιάχνοντας μια στερεή πλατφόρμα και εφαρμόζοντας μετά 2-3 μικρές καινοτομίες για να πάρουν μια μικρή διαφορά απο τις άλλες ομάδες. Που να τους βρεις όμως αυτούς? Τώρα αρπάξε ο Μπισκότος στην Αudi άλλους 2 μηχανικούς της Ferrari. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακο! 😄 Άμα πήρε τίποτα σαπάκια και ξεφυτρώσουν από κάτω τίποτα νέοι καλύτεροι! 😄
Stratosnis Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 16 minutes ago, sattack said: Τωρα απαγορεύεται να το αγγίξουν. Με τον προσομοιωτή δεν βγαίνει έτσι άκρη. ξέρουμε γιατί υπάρχει αυτός ο κανόνας;
sattack Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Stratosnis είπε ξέρουμε γιατί υπάρχει αυτός ο κανόνας; Για να μην υπαρχουν 2-3 ομάδες με δική τους πιστα που κανουν 365 μέρες το χρόνο δοκιμες για εξελιξη του μονοθεσιου, και οι άλλοι οι μικρότεροι μενουν έτη φωτός πίσω. Μετά συμπλήρωσαν την προσπάθεια για ισότητα και με το cost cap (και με την απαγόρευση ιδιωτικών power "party" modes για τον κατασκευαστή PU που δεν τα έδινε στον πελάτη) και έτσι πλέον μπορούν να πάρουν πρωτάθλημα και μικρές φτωχές ομάδες PU customers σαν την McLaren. 😆 Επεξ/σία πριν από 8 ώρες από sattack 2 1
Tasos19s Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 13 λεπτά πριν, sattack είπε Για να μην υπαρχουν 2-3 ομάδες με δική τους πιστα που κανουν 365 μέρες το χρόνο δοκιμες για εξελιξη του μονοθεσιου, και οι άλλοι οι μικρότεροι μενουν έτη φωτός πίσω. Μετά συμπλήρωσαν την προσπάθεια για ισότητα και με το cost cap (και με την απαγόρευση ιδιωτικών power "party" modes για τον κατασκευαστή PU που δεν τα έδινε στον πελάτη) και έτσι πλέον μπορούν να πάρουν πρωτάθλημα και μικρές φτωχές ομάδες PU customers σαν την McLaren. 😆 Η Ferrari περιμένουμε πότε θα πάρει πρωτάθλημα από τις μικρές Οι άλλες καλά πάνε 2
papp0us Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 3 ώρες πριν, sattack είπε φτωχές ομάδες PU customers σαν την McLaren 1
digilabcfu Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Δείτε τον γύρο του Max στο Nurburgring που είχε κάνει παλιότερα https://www.youtube.com/watch?v=WbEqjgINq0E Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από digilabcfu
johnmayson Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα https://www.motorone.gr/agones/formula-1/161027/f1-apoleia-tmima-kinitiron-ferrari/ για διαβαστε εδω βρηκαμε υπευθυνο αεροδυναμιστη τωρα το αν ειναι και καλος θα δειξει. αν ερθει και τοντ τοτε η χρονια 26 ειναι μεταβατικη και παμε για 27 να δουμε τι θα παρουσιασουμε σαν ομαδα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα