Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, greg4 είπε

Πως προκύπτει αυτό; Στο πρώτο στιντ δεν μπορούσε να ακολουθήσει ο Leclerc, έμεινε πίσω 8 sec αν θυμάμαι καλά; Σίγουρα είχε καλή διαχείριση ελαστικών.

 

Προκυπτει απο τα νουμερα που παρεθεσες. 

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το να παρει το 8ο ο Χαμιλτον ειναι η φαντασιωση του Πουρναράκη που είναι ο αγαπημένος του και καθε φορα μας το θυμιζει.Βεβαια δεν εχει πεσει τοσο η αποδοση του απλα εχει ενα αργο αδυναμο αυτοκίνητο.. εαν οδηγούσε ''το maclaren'' που λεει και ο τακης θα χτυπουσε πρωτάθλημα. Για μένα παρότι δεν ειναι η συμπάθεια μου ποιο γρήγορος πιλότος ειναι ο Μαξ.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, haHa είπε

 

Δεν μιλαω για την πρωτη στροφη, αλλα για την μετρια εκκινηση που επετρεψε στον Piastri να βρεθει μπροστα του.
Τελος, δεν ειπα οτι παραδεχθηκε κατι δημοσια, αλλα μεσα του ξερει οτι αν δεν ειχε κανει αυτο το λαθακι, θα ειχε στριψει πρωτος και θα ελεγχε και θα κερδιζε τον αγωνα.

Δεν ξέρω τι ξέρει από μέσα του ( ίσως να μην τον αφήνει ο εγωισμός του) αλλά από έξω του ρίχνει σαφείς σποντες σχετικά με την ποινή που δέχθηκε.

 

19 ώρες πριν, haHa είπε

 

 

Σωστοτατη ποινη και στον Μαξ: πηρε 5 αντι για τα συνηθισμενα 10 γιατι ηταν πρωτη στροφή κλπ. 

--------

Που το γράφει ότι στο πρώτο γύρο και την πρώτη στροφή η ποινή είναι μειωμένη;

Μήπως είναι στην ελεύθερη κρίση των αγωνοδικών αυτή η απόφαση;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Δεν ξέρω τι ξέρει από μέσα του ( ίσως να μην τον αφήνει ο εγωισμός του) αλλά από έξω του ρίχνει σαφείς σποντες σχετικά με την ποινή που δέχθηκε.

 

Που το γράφει ότι στο πρώτο γύρο και την πρώτη στροφή η ποινή είναι μειωμένη;

Μήπως είναι στην ελεύθερη κρίση των αγωνοδικών αυτή η απόφαση;

Πρώτη στροφή είναι και σε κάποιες περιπτώσεις βγάζουν πόρισμα ότι είναι αγωνιστικό συμβάν 

Όχι τέτοιο περιστατικό αλλά γενικά οι πρώτες στροφές συγχωρούν κάποια λάθη 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Που το γράφει ότι στο πρώτο γύρο και την πρώτη στροφή η ποινή είναι μειωμένη;

Μήπως είναι στην ελεύθερη κρίση των αγωνοδικών αυτή η απόφαση;

Είναι ψιλο-αγραφος κανόνας, αλλά πάντα είναι πιο ελαστικοί σε τέτοιες παραβάσεις τον πρώτο γύρο που ειναι μαζεμένα 20 μονοθέσια σε κάθε στροφή. Και στην απόφαση για τον Max οι αγωνοδίκες το αναφέρουν οτι πήρε 5 αντί για 10 λόγω 1ου γύρου, γιατι κανονικά η παράβαση είναι για 10.

  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, papp0us είπε

Είναι ψιλο-αγραφος κανόνας, αλλά πάντα είναι πιο ελαστικοί σε τέτοιες παραβάσεις τον πρώτο γύρο που ειναι μαζεμένα 20 μονοθέσια σε κάθε στροφή. Και στην απόφαση για τον Max οι αγωνοδίκες το αναφέρουν οτι πήρε 5 αντί για 10 λόγω 1ου γύρου, γιατι κανονικά η παράβαση είναι για 10.

νομιζω ειναι κανονικος κανονας. "1st lap incident" ειναι σαν ελαφρυντικο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

νομιζω ειναι κανονικος κανονας. "1st lap incident" ειναι σαν ελαφρυντικο.

Ναι δεν παίρνω όρκο, παίζει να είναι πράγματι επίσημο, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Πάρα πολλά χρόνια θυμάμαι ολες τις αποφάσεις του πρώτου γύρου να το έχουν για δικαιολογία, και φυσικά είναι λογικό, Στον πρώτο γύρο, και ειδικά στις πρώτες στροφές γίνεται της κακομοίρας.

Δημοσ.

Δεν είναι επίσημος κανόνας. Εξαπανέκαθεν έδειχναν επιείκεια σε περιστατικά πρώτων στροφών. Στο συγκεκριμένο είπαν πρώτος γύρος και πρώτη στροφή. Η ποινή ήταν μόνο επειδή είχε πλεονέκτημα βγαίνοντας εκτός πίστας. Αν έδινε τη θέση πίσω, δεν θα έπαιρνε ποινή. Δεν έχει γίνει γνωστό αν υπήρξε προειδοποίηση προς την ομάδα. Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα όφειλε να το προβλέψει.

Σύμφωνα με την περσυνή τροποποίηση των κανονισμών, ο Oscar είχε ίδια "δικαιώματα" στη στροφή. Κατά την ταπεινή μου άποψη, ο Oscar ήταν περισσότερο σωστός στη διαχείριση του στριψίματος, λαμβάνοντας υπόψη ότι σύμφωνα με την τηλεμετρία, ο Max δεν θα μπορούσε να μείνει εντός πίστας, οπότε δεν εξαναγκάστηκε να βγει εκτός επειδή ο Oscar δεν του άφησε χώρο. Μέχρι πριν την τελευταία τροποποίηση των κανονισμών, ο Max θα είχε δίκιο να είναι εξοργισμένος. 

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, xacto είπε

Δεν είναι επίσημος κανόνας. Εξαπανέκαθεν έδειχναν επιείκεια σε περιστατικά πρώτων στροφών. Στο συγκεκριμένο είπαν πρώτος γύρος και πρώτη στροφή. Η ποινή ήταν μόνο επειδή είχε πλεονέκτημα βγαίνοντας εκτός πίστας. Αν έδινε τη θέση πίσω, δεν θα έπαιρνε ποινή. Δεν έχει γίνει γνωστό αν υπήρξε προειδοποίηση προς την ομάδα. Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα όφειλε να το προβλέψει.

Σύμφωνα με την περσυνή τροποποίηση των κανονισμών, ο Oscar είχε ίδια "δικαιώματα" στη στροφή. Κατά την ταπεινή μου άποψη, ο Oscar ήταν περισσότερο σωστός στη διαχείριση του στριψίματος, λαμβάνοντας υπόψη ότι σύμφωνα με την τηλεμετρία, ο Max δεν θα μπορούσε να μείνει εντός πίστας, οπότε δεν εξαναγκάστηκε να βγει εκτός επειδή ο Oscar δεν του άφησε χώρο. Μέχρι πριν την τελευταία τροποποίηση των κανονισμών, ο Max θα είχε δίκιο να είναι εξοργισμένος. 

Πλέον δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση προς τις ομάδες. Αυτές αποφασίζουν αν θα δώσουν τη θέση πίσω. Απλώς αν αποφασίσουν λάθος, τρώνε ποινή. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, prototypegr είπε

Πλέον δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση προς τις ομάδες. Αυτές αποφασίζουν αν θα δώσουν τη θέση πίσω. Απλώς αν αποφασίσουν λάθος, τρώνε ποινή. 

Ας αποφάσιζαν σωστά τότε αφού ξέρουν τους κανόνες 

Εγώ πιστεύω ίσως σκέφτηκαν ότι θα μπορέσει αφού έχει καθαρό αέρα να χτίσει μια διαφορά 5 δευτερολέπτων οπότε το θέμα θα παιζόταν στην στρατηγική με τα pit stop 

Ίσως πόνταραν και στο αυτοκίνητο ασφαλείας. Γενικά ο max ήθελε να οδηγεί την κούρσα πασει θυσία αλλά ο piastri είχε αυτοκίνητο και ήταν και αλάθητος 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Ας αποφάσιζαν σωστά τότε αφού ξέρουν τους κανόνες 

Εγώ πιστεύω ίσως σκέφτηκαν ότι θα μπορέσει αφού έχει καθαρό αέρα να χτίσει μια διαφορά 5 δευτερολέπτων οπότε το θέμα θα παιζόταν στην στρατηγική με τα pit stop 

Ίσως πόνταραν και στο αυτοκίνητο ασφαλείας. Γενικά ο max ήθελε να οδηγεί την κούρσα πασει θυσία αλλά ο piastri είχε αυτοκίνητο και ήταν και αλάθητος 

Ειναι προφανες οτι σε τετοιες καταστασεις τοσο η RB οσο και ο Μαξ (το εχουμε δει απο περυσι) οτι προτιμανε να πάρουν ποινη απο το να δωσουν θεση πισω. 

 

Το track position είναι πιο σημαντικό απο 5sec ποινη, ποσω μαλλον αν υπάρχει η πιθανότητα να μην παρει ποινη ή να βγαινει ο Horner να διαμαρτυρεται για να δημιουργεί εντυπωσεις και να τον ακουν οι ασχετοι και να λενε "και που να πηγαινε; να επεφτε πανω στον Πιαστρι; " κλπ κλπ

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Χάμιλτον σε ελεύθερη πτώση. Ξύπνα.

Νομίζω ότι όλοι είμαστε αυστηροί με τον Χάμιλτον αλλά και ο ίδιος παραειναι αυστηρός με τον εαυτό του. Μιλάμε για έναν άνθρωπο που οδηγούσε χρόνια κάτι διαφορετικό σε ένα διαφορετικό περιβάλλον. Χρειάζεται χρόνο. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...