Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, GoMaR said:

30 sec ειναι. Το ειπανε.

For the 2025 Monaco Grand Prix, Formula 1 introduced a mandatory two-stop rule to shake up race strategy and prevent drivers from cruising on a single set of tires.

If a driver fails to make two pit stops, the consequences are severe:

Disqualification from the race results if the race is completed.

If the race is suspended and cannot be restarted, a 30-second time penalty is added to the elapsed time of any driver who did not make the required stops.

An additional 30-second penalty applies to any driver who used only one set of tires throughout the race.

MS Copilot.

  • Like 3
  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, ekrepali said:

Δε κερδίζει κάτι αν μπει... πάλι 4ος θα είναι (αν είναι η ποινή 30 sec)

 

6 minutes ago, GoMaR said:

30 sec ειναι. Το ειπανε.

Μάλλον επιβεβαίωσαν ότι διαβάζουν insomnia. Γιατί αυτό που έγραψα ήταν λάθος. 😆

 

Αποκλεισμός ηταν αν δεν έμπαινε, το είπε ο άλλος. Μόνο αν διακοπεί εντελώς ο αγώνας μπαίνουν ποινές για μη αλλαγή.

18 minutes ago, ekrepali said:

Δε κερδίζει κάτι αν μπει... πάλι 4ος θα είναι (αν είναι η ποινή 30 sec)

.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, sattack είπε

Θα μπει στον τελευταίο γύρο.

Δεν εχουν λογο να μπλέκουν με νομικές διαδικασίες και ιστορίες. 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, GoMaR είπε

ο Μαξ πρεπει να μπει να κανει και FL. εχει αναγκη τους βαθμους. Ειτε μπει ειτε οχι, 4ος θα ειναι.. Απλα ελπιζουν σε SC. 

Τί βαθμούς; Για Fastest Lap? Δεν υπάρχει πλέον κάτι τέτοιο. 

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οσο ταπα και να πηγαινουν ο αγωνας στο μονακο για αλλη μια χρονια ειναι επικη σουπιτσα...

Το πρόβλημα ηταν οτι ολοι ουσιαστικά εκαναν qualify βασει της δυναμικοτητας τους, οποτε δεν ειχαν την ταχύτητα να προσπερασουν τον μπροστινο τους.

---------

 

Εντωμεταξύ, εφαγε 1 γυρο ο 6ος και 2 (!!!) γυρους ο 9ος και πισω! 

Πραγματικά πηγαιναν ταπα. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Το πρόβλημα ηταν οτι ολοι ουσιαστικά εκαναν qualify βασει της δυναμικοτητας τους, οποτε δεν ειχαν την ταχύτητα να προσπερασουν τον μπροστινο τους

Εντωμεταξύ, εφαγε 1 γυρο ο 6ος και 2 (!!!) γυρους ο 9ος και πισω! 

Πραγματικά πηγαιναν ταπα. 

 

 

Προφανώς οι πιο πίσω, χαρακτηριστικά οι οδηγοί ΤΩΝ RB και Williams, πήγαιναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΡΓΑ επίτηδες, για να δημιουργηθούν τα κενά που θα βοηθούσαν τους ομόσταυλους του καθενός. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Gulik είπε

Προφανώς οι πιο πίσω, χαρακτηριστικά οι οδηγοί ΤΩΝ RB και Williams, πήγαιναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΡΓΑ επίτηδες, για να δημιουργηθούν τα κενά που θα βοηθούσαν τους ομόσταυλους του καθενός. 

Ο πρωτος που εφαγε γυρο ηταν ο Hadjar με RB στην 6η θεση και δεν ειχε κανένα λογο να πηγαίνει εξαιρετικα αργα επιτηδες. 

Απλα πηγαιναν ταπα οι μπροστινοι, αν δεν ηταν ο Μαξ που καθυστερουσε Νορρις/Λεκλερκ, τοτε παιζει να εριχναν γυρο και στον Χαμ! 

 

Για τη σημερινη βαρετο αγωνα, δεν φταιει το Μονακο:

Στα μεσα του αγωνα (~43ο γυρο), οι 9 πρωτοι ειχαν πανω απο 3 sec ο καθενας διαφορα με τον μπροστινο του, οι περισσότεροι ειχαν πανω απο 6 sec. Κοινως, δεν μπορουσε να υπαρξει καμια μαχη, ασχετα απο το ηταν στον Μονακο ή οχι. 

Ο καθένας ειχε την θεση που του αξιζε βασει δυναμικοτητας απο το qualify. 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
3 minutes ago, haHa said:

Ο πρωτος που εφαγε γυρο ηταν ο Hadjar με RB στην 6η θεση και δεν ειχε κανένα λογο να πηγαίνει εξαιρετικα αργα επιτηδες. 

 

Έκανε νωρίς τα 2 pit stop, οπότε έπρεπε να διαχειριστεί τα λάστιχα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Ο πρωτος που εφαγε γυρο ηταν ο Hadjar με RB στην 6η θεση και δεν ειχε κανένα λογο να πηγαίνει εξαιρετικα αργα επιτηδες. 

Απλα πηγαιναν ταπα οι μπροστινοι, αν δεν ηταν ο Μαξ που καθυστερουσε Νορρις/Λεκλερκ, τοτε παιζει να εριχναν γυρο και στον Χαμ! 

 

Για τη σημερινη βαρετο αγωνα, δεν φταιει το Μονακο:

Στα μεσα του αγωνα (~43ο γυρο), οι 9 πρωτοι ειχαν πανω απο 3 sec ο καθενας διαφορα με τον μπροστινο του, οι περισσότεροι ειχαν πανω απο 6 sec. Κοινως, δεν μπορουσε να υπαρξει καμια μαχη, ασχετα απο το ηταν στον Μονακο ή οχι. 

Ο καθένας ειχε την θεση που του αξιζε βασει δυναμικοτητας απο το qualify. 

Φυσικά και είχε λόγο να πηγαίνει προφανέστατα πιο αργά, μπαίνοντας τόσο νωρίς για το δεύτερο pit stop, είχε διαλυμένα ελαστικά προς το τέλος. 

 

Για αυτό είδαμε τέτοιες διάφορες, σήμερα, είναι εντελώς προφανές. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...