specre Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Πηγή: PRACTICE DEBRIEF: Can Mercedes stay on top or will McLaren bounce back in Canada? * Αποποίηση ευθύνης: Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή σφάλμα περιέχονται στο παρόν μήνυμα. * 1
johnmayson Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) https://www.motorone.gr/agones/formula-1/151603/f1-odigoi-ferrari-ypostirizoun-vasseur/ Εδω διαβαστε προσεκτικα προς το τελος που λεει τα ονοματα αυτοι ειναι που πρεπει να φυγουν και οχι ο βασερ.Μετα τις αλλαγες που εγιναν στη ουσια φετος ειναι η πρωτη πληρη χρονια του βασερ μονο αυτος κρινεται ομως δε φταιει αυτος που εχουμε 2 οχι απο αεροδυναμιστες νιουι και ενας της μακλαρεν ( ειχε δουλεψει και φερραρι δε θυμαμαι ονομα)αν δε εχεις το αεροδυναμιστη που θα σχεδιασει δε γινεται τιποτα. Τα συνεχομενα οχι πρεπει να μας προβληματισουν αν δε θελουν λογω ιταλιας ( που δε το καταλαβαινω) ισως να σκεφτουμε τεχνικη βαση αγγλια. Πρεπει να βρουμε οπωσδηποτε σοβαρο αεροδυναμιστη να σχεδιασει για μενα εχει χαθει το 26. Υγ1: ekrepali αντ δε βαζω με τιποτα δ εχω αποφασισει ακομα αν θα βαλω απο το καναδα η οχι. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από johnmayson
ghostrider Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Ιστορικα οι ομαδες που περνουν το πρωταθλημα εχουν εσωτερικα ξεκαθαρους ρολους και οχι μικροπολιτικη. Δεν φοβουνται να πει καποιος οτι εκανε λαθος και να δουν πως θα διορθωθουν ολοι μαζι. H Φερραρι ηταν παντα ενα πολιτικο τσιρκο ... Εδω η αντιπολιτευση ερχετε απο το ιδιο το εργοστασιο (των πολιτικων οχηματων), τον ιταλικο τυπο και τον ιταλο οπαδο. Εκανε μια σταση την εποχη του σουμι οταν και ο τοντ κατορθωσε και εφτιαξε στεγανα αλλα για το σημερα δεν εχω αμφιβολια οτι ακομα και ο σουμαχερ θα αποτυγχανε ... ΥΓ ηταν τυχερη κιολας καθως ακομα εκεινη την εποχη επιτρεπονταν οι δοκιμες και μαντεψτε ... ναι ειχε δικη της πιστα διπλα στο εργοστασιο να δοκιμαζει αμεσα αν η οποια αναβαθμιση δουλευε η οχι. δεν περιμενε το ΠΣΚ να δει τι θα κανει. ΥΓ Το να βρω τεχνικο απο το Λονδινο (κατα το γαμπρο απο το λονδινο) το εχει επειχηρησει οχι μια φορα αλλα πολλακις. Απετυχαν ολοι. Αλλοι παταγωδως αλλοι λιγοτερο. Να θυμισω ονοματα και μονοθεσια , Harvey Postlethwaite . 126C2-C4 , John Barnard (Απο mclaren -> Ferrari) οπου ηταν director σε ενα απο τα ομορφοτερα μονοθεσια κατα την ταπεινη μου γνωμη (640/641) Steve Nichols. Ο σχεδιαστης της MP4/4. (643) Harvey Postlethwaite ξανα. F93 (απαισιο σε οψη) John Barnard ξανα. 412T1/T2, F310 , Ειδικα για τον Barnard ειχε φτιαξει και μινι κεντρο στην Αγγλια για να μην πηγαινοερχεται. Ross Brawn, F300 μεχρι την 248F1 (αυτος πετυχε) Pat Fry (ex Benetton, McLaren) James Allison (ex Benetton Renault/lotus, ex-Ferrari, νυν Mercedes) F14 T (τα πρωτα Turbo hybrid) SF15-Τ, SF16 Επεξ/σία 14 Ιουνίου από ghostrider 3
johnmayson Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου ας αφησουμε το παρελθον και ας πιασουμε το παρον και το μελλον. κάποιος πρέπει να πιάσει το ελκαν και να του τα πει ενα χερακι τα χεις κανει π. θα πρέπει να κανεις τα εξης 1 απολυεις τον giorgetti και το vigna και τον αλλον που χωνει τη μυτη του συνέχεια ( δε θυμαμαι τ ονομα) 2 παίρνεις το ιδωτικό σου αεροπλάνο και πας γαλλια για συνάντηση με το tod τους δινεις της ομαδα και διαλεγει αποκλειστικα αυτος ποιος θα ναι προεδρος ποιος ceo και φυσικα ποιος αεροδυναμιστης και τους υπολοιπους που χρειαζονται να ερθουν και φυσικα ο βασερ παραμενει και θα αξιολογηθεί απο τοντ . αν ο τοντ πιστευει οτι πρεπει να κανει τεχνικη βαση στη αγγλια θα τη κανεις.για τα επομενα 7 χρονια δε συμμετεχεις καθολου με πρώτη χρονιά το 26.υγ2 εννοειται οτι θα μετέχει και ρος μπραουν σε ολο αυτο. απλα ειναι τα πραγματα αλλιως στο τελος θα παρει και η audi πρωταθλημα και μεις θα κοιταμε.
liakinen Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Ο Jean Todt του χρόνου θα είναι 80 ετών με ότι σημαίνει αυτό. Έτσι ενημερωτικά το αναφέρω.
Stergios74 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 10 λεπτά πριν, liakinen είπε Ο Jean Todt του χρόνου θα είναι 80 ετών με ότι σημαίνει αυτό. Έτσι ενημερωτικά το αναφέρω. Ο Χελμουτ ο Μάρκος 82 κι Φλάβιος ο Μπριατορες 75. Αυτοί τι παραπάνω έχουν και βοηθάνε στην καταστρ... εεε, συγνώμη, στην ανασύνταξη της ομάδας τους;
liakinen Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, Stergios74 είπε Ο Χελμουτ ο Μάρκος 82 κι Φλάβιος ο Μπριατορες 75. Αυτοί τι παραπάνω έχουν και βοηθάνε στην καταστρ... εεε, συγνώμη, στην ανασύνταξη της ομάδας τους; Δεν θα έκανα επένδυση για ένα καινούργιο χτίσιμο σε οποιονδήποτε αυτής της ηλικίας.
johnmayson Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 20 λεπτά πριν, liakinen είπε Ο Jean Todt του χρόνου θα είναι 80 ετών με ότι σημαίνει αυτό. Έτσι ενημερωτικά το αναφέρω. Και ο brawn 70 αυτοι πρεπει να διαλεξουν και να αποφασισουν εγω αυτο πιστευω. Ειδαμε και τον ελκαν τελοσπαντων ο καθενας με τη γνωμη του.
liakinen Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, johnmayson είπε Και ο brawn 70 αυτοι πρεπει να διαλεξουν και να αποφασισουν εγω αυτο πιστευω. Στην Ferrari εκτός και αν τα λεφτά είναι πολλά μα πάρα πολλά σε σχέση με τους ανταγωνιστές δεν πρόκειται να πάνε στελέχη και να μπλέξουν στο κλίμα της ομάδας. Αμφιβάλλω και αν η Ferrari έχει τα ποσά να ανταγωνιστεί στο πολύ παραπάνω τους αντιπάλους της. Χωρίς να γνωρίζω δεν δείχνει να έχει την υπεροχή του παρελθόντος. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από liakinen
Stergios74 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Τι μας έχει πιάσει με τις ηλικίες; Πριν μια βδομάδα μαλώναμε για τις ηλικίες των οδηγών. 1
liakinen Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 8 λεπτά πριν, Stergios74 είπε Τι μας έχει πιάσει με τις ηλικίες; Πριν μια βδομάδα μαλώναμε για τις ηλικίες των οδηγών. Τώρα μιλάμε για 80 φεύγα όμως.
mandos Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 42 λεπτά πριν, liakinen είπε Τώρα μιλάμε για 80 φεύγα όμως. DiCaprio has left the chat years ago 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα