Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, haHa είπε

Λογικα θα του δωσουν παλι ακυρη στρατηγικη.

Ειναι καποια πραγματα που ειναι δεδομενα στην F1, οι στρατηγικες της Ferrari ειναι βιβλος NOT TO

  • Like 1
  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Η McLaren θα πάθει Ferrari σήμερα, να μου το θυμηθείτε...

mclaren.jpg.8f8d65eb4be30a8ceb2c03f6eb74ed2c.jpg

Ειναι δυσκολη η θεση τους:
Κανουν maximise το team result κανοντας split τις στρατηγικες και δινοντας aggressive στρατηγικη στον οδηγο που ειναι πισω (με ρισκο ομως να χασουν την 3η θεση στον αγωνα)
ή
κανουν maximise το driver's result και παιρνουν και οι 2 οδηγοι κλασσικη στρατηγικη μιας και δεν θελουν να πειραματιστουν και πιθανα να χασουν βαθμους στο WDC.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, ASFE είπε

Τυχεροι οσοι τον ζουμε live!!!!

Φίλε έχω ζήσει Λαουντα, προστ, σενα, σουμαχερ και δεν θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που τους είδε live. Για εσένα μπορεί να είναι τύχη που τον ζεις (ειλικρινά το λέω) αλλά μην μιλάς σε πληθυντικό γιατί πολλοί από εμάς δεν τον χονευουμε. Το λέω γιατί το βλέπω συχνά αυτό. 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ.

spacer.png

A quick check on the forecast shows further downpours and crackles of thunder ahead...

spacer.png

Αν γίνει ο αγώνας ποντάρω ότι ο νικητής θα μιλάει αγγλικά σαν μητρική γλώσσα

spacer.png  

Δημοσ.

Όλος ο αγώνας ειναι η δήλωση του ΜΑξ για τη διαφορά των ομαδων στην πίστα. 

"What is quite interesting is that Ferrari is incredibly quick in the corners, but slower on the straight, McLaren is in the middle overall and we are incredibly quick on the straight but slow in the corners. It can be quite interesting with how everything will work out. I hope for an exciting race between a lot of teams."

Περιμένω να δώ επιτέλους ενα ανταγωνιστικο σιρκουί σε μια από τις αγαπημενες μου πίστες μαζί με Σπά και Ιαπωνία. 

Δημοσ.
39 minutes ago, Stergios74 said:

Φίλε έχω ζήσει Λαουντα, προστ, σενα, σουμαχερ και δεν θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που τους είδε live. Για εσένα μπορεί να είναι τύχη που τον ζεις (ειλικρινά το λέω) αλλά μην μιλάς σε πληθυντικό γιατί πολλοί από εμάς δεν τον χονευουμε. Το λέω γιατί το βλέπω συχνά αυτό. 

Γιατι το λες αυτο για τους παλιους οδηγους; 

Δημοσ.

Πάντως αυτη τη στιγμή βρέχει καταρρακτωδώς στο Σιλβερστοουν, ο αγωνας της F3 διακοπηκε και ο αγωνας της F2 γινεται τωρα ενω ριχνει καρεκλες.

Spoiler

image.png.11a56df784e1043d8ecf3c331ad23b5b.png

 

  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε

Γιατι το λες αυτο για τους παλιους οδηγους; 

Μια χαρά οι παλιοί οδηγοί, και οι καινούργιοι κι ο Λιούις και ο μαξ ακόμη οδηγαρα. Αλλά το "είμαι τυχερός που τους έζησα" είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. 

Δημοσ.

Η Μακλαρεν το κατασκευαστων το εχει κλειδωσει, με 200+ βαθμους διαφορα απο τον δευτερο στα μισα της σεζον, πρεπει η Φερραρι ή η Μερσεντες να φτιαξουν πυραυλο και ταυτοχρονα η Μακλαρεν να πεταει αετο στο υπολοιπο πρωταθλημα για να το χασει.

Το σωστο σημερα ειναι να δωσει εμφαση στη στρατηγικη αυτου που ειναι πιο κοντα στον Μαξ (ή μπροστα απο τον Μαξ αν το καταφερει ενας εκ των Πιαστρι, Νορρις) για να παρει τη νικη. Αν και οι δυο οδηγοι εχουν εφαμιλλο pace και ειναι ειτε ξεκαθαρα και οι δυο πισω απο τον Μαξ, ειτε ξεκαθαρα και οι δυο μπροστα απο τον Μαξ, πρεπει να παιξει equal status.

Δημοσ.

Μεγαλες κουβεντες για μεγαλους οδηγους. Για Φ1 μιλαμε. Η εμφαση ειναι μεσα στο παιχνιδι.

Αν δεν τον χωνευεις δεν ειναι δικο μου προβλημα.

Δεν πειραζει. Εδω καποιοι ακομα εχουν κολλησει και τον λενε χαρτινο...

  • Like 3
Δημοσ.

Oscar: Η RedBull είναι πολύ γρήγορη στην ευθεία, εμείς θα είμαστε γρήγοροι στις στροφές υψηλής ταχύτητας. Ήταν εντυπωσιακό, το πόση ταχύτητα μπορούσε να μεταφέρει ο Max στις στροφές υψηλής ταχύτητας, παρά το χαμηλό φτερό.

Max: Είμαστε αρκετά γρήγοροι στην ευθεία, κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο να διαχειριστούμε στις στροφές υψηλής ταχύτητας.

Pirelli: Μία αλλαγή ελαστικών είναι 2-3 δεύτερα ταχύτερη επιλογή, σε σύγκριση με δύο αλλαγές.

Andrea Stella: Με τη φθορά ελαστικών σε αυτή την πίστα, δεν υπάρχει μεγάλη σχέση μεταξύ του επιπέδου κάθετης δύναμης και της φθοράς των ελαστικών. Θα είσαι γρήγορος στις ευθείες, άρα θα πιέζεις λιγότερο στις στροφές. Αν βασίζεσαι στην ταχύτητα στις στροφές, τότε πρέπει να πιέσεις τις στροφές και θα  καταπονήσεις τα ελαστικά σου περισσότερο. Δεν είναι λοιπόν σαφές ότι η λύση που υιοθέτησε η RedBull για την πίσω πτέρυγα θα προκαλέσει απαραίτητα χειρότερη κατάσταση από την άποψη των ελαστικών. Ο λόγος που δεν αποκλείουμε ποτέ τον Max, είναι επειδή είναι ο Max Verstappen.

Mark Hughes: Η ιδιότροπη αλλαγή κατεύθυνσης του ανέμου, δημιούργησε αντίθετο άνεμο από την είσοδο της Copse έως και την Stowe, μετριάζοντας το μειονέκτημα του μικρότερου φτερού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...