Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου αρεσει που καποιοι πιστευουν πως ο Πιαστρι + Νορις ειναι οδηγαρες και ξεχωριζουν απο το υπολοιπο grid. ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ εχουν και για αυτο εχουν ιδιους ποντους. Αν ενας απο τους δυο ηταν "ξεχωριστος" θα φαινοταν και στην βαθμολογια οπως και στα δευτερολεπτα μεσα στον αγωνα.
Αλλιως η μακλαρεν καταφερε και διαλεξε τους πιο ξεχωριστους - ισαξιους οδηγους του grid στην ομαδα της.
Μαλλον διαλεγω κουρτινα 1 :P




 

  • Like 3
  • Απαντ. 5,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 hour ago, safridia said:

Ναι σωστα υποθετεις, απλα τωρα ειμαστε στο 2025 και μιλαμε για το 2025
 

ο ύπνος είναι ίδιος τι 2025 τι 2015, να υποθέσω χέιτερ του Μαξ και εσύ :D 

Δημοσ.

Ο Laurent Mekies εξήγησε πως ο Max ήταν γρηγορότερος από τις McLaren.

Στις τελευταίες δοκιμές του FP3, δοκίμασαν μια νέα επιθετική πίσω αεροτομή, που έδινε μικρότερη κάθετη δύναμη. Είχε πλεονέκτημα σε τελική ταχύτητα, μειονέκτημα στις στροφές.  Οι προσομοιώσεις έδειχναν ότι ήταν μισό δέκατο γρηγορότερη, αλλά κανένας στην ομάδα δεν την ήθελε, γιατί έκανε το μονοθέσιο ασταθέστερο και ταλαιπωρούσε περισσότερο τα ελαστικά. Θεωρούσαν ότι στις κατατακτήριες, όσο κυρίως στον αγώνα, θα είχε χειρότερη απόδοση. Ο μοναδικός που επέμενε ήταν ο Max. Πίεσε ασφυκτικά όλη την ομάδα να την χρησιμοποιήσουν και να βρουν κάποιο τρόπο να έχει ισορροπία το μονοθέσιο. Οι μηχανικοί ρύθμισαν την εμπρός πτέρυγα για μέγιστη κάθετη δύναμη, ώστε να έχει επιθετική είσοδο στις στροφές και γρηγορότερη αλλαγή πορείας. Όλα αυτά σε αντίθεση με την θεωρητική προσέγγιση, με τον Max να ισχυρίζεται ότι μπορεί να το κάνει να δουλέψει. 

Η pole position ήταν μεγάλη έκπληξη για όλους, όσο και ο σεισμός που ένιωσα την ώρα που το γράφω. Ο Max ως γνωστόν ήρθε από άλλο πλανήτη, μακάρι για το καλό του θεάματος να μην οδηγήσει σε ομάδα με κορυφαίο μονοθέσιο. Οι 2 τελευταίες προτάσεις δεν ήταν του Mekies.


Ο Mario Isola της Pirelli εξήγησε γιατί δούλεψε. 

Τα ελαστικά εμφανίζουν 2 φαινόμενα καταπόνησης. Κόκκους και φουσκάλες. Οι κόκκοι εμφανίζονται στο εξωτερικό, καθώς το ελαστικό ολισθαίνει στην άσφαλτο. Η μείωση στην απόδοση γίνεται σταδιακά, γύρο με το γύρο. Οι φουσκάλες εμφανίζονται στο εσωτερικό, όταν δέχεται μεγάλα φορτία και αυξάνει η εσωτερική τους θερμοκρασία. Η απόδοση πέφτει απότομα όταν καεί από μέσα. Όταν έχεις μεγάλη κάθετη δύναμη στον μπροστά άξονα, τα ελαστικά δέχονται μεγάλα φορτία, αλλά δεν ολισθαίνουν.

Ο Max το χρησιμοποίησε στο έπακρο, χτίζοντας στην αρχή διαφορά από τις McLaren και μπαίνοντας νωρίς για αλλαγή. Το εκμεταλλεύτηκε και μετά την αλλαγή, γυρίζοντας ένα δεύτερο γρηγορότερα με τη σκληρή γόμα, από τις McLaren με την ταλαιπωρημένη μέση γόμα. Προσωπικά εκτιμώ ότι δεν θα έχανε τη νίκη, ακόμη και με SC. 
 


Άσχετο αλλά ενδεικτικό της απόλαυσης για τους φιλάθλους:

Lambiase: Τα δύσκολα τελείωσαν, απλά φέρτο πίσω, χωρίς ρίσκα.
Max: Χωρίς ρίσκα, τέρμα γκάζι.

 

Άσχετο2 αλλά ενδεικτικό της μιζέριας για τους φιλάθλους:

Stallard: Επειδή σας βάλαμε στα πιτ με αντίθετη σειρά από αυτή που θα έπρεπε βάση των συμφωνημένων...
Oscar: Είπαμε ότι οι μαλακίες στα πιτστοπ είναι εκτός της προαγωνιστικής συμφωνίας όπως κατατέθηκε εις τριπλότυπο παρουσίας δικηγόρου και 2 μαρτύρων … αλλά επειδή έχετε καλό αμάξι και θέλω να το οδηγάω και τα επόμενα χρόνια... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...