Gamer100 Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου Ακριβώς , το P0420 αφορά καταλύτη . Αυτό το σφάλμα το είχα και παλαιότερα ,αλλάζοντας καταλύτη και τους 2 λάμδα , αλλά άντεξε δεν άντεξε κάνα εξάμηνο και ξανά εμφανίστηκε. Σίγουρα το κύριο πρόβλημα δεν είναι ο καταλύτης , και το θέμα είναι ότι πας το δείχνεις σε ένα συνεργείο και επειδή βλέπουν στο διαγνωστικό αυτό το σφάλμα για παράδειγμα ( καταλύτης ) σου λένε αυτό φταίει , να το αλλάξουμε αποκλείοντας αμέσως άλλες αιτίες . Για αυτό πήρα ένα obd να δω τιμές , μπας και βγάλω άκρη και να πάω κατευθείαν συνεργείο και να πω αυτό είναι το πρόβλημα, αλλάζουμε αυτό και αυτό να τελειώνουμε. Να σημειώσω ότι στις ζεστές εκκινήσεις έχω θέμα , μιζαρει αρκετή ώρα και όταν παίρνει πέφτουν οι στροφές σαν να πάει να σβήσει για αυτό σκεφτόμουν πλούσιο μείγμα . Παραθέτω για αρχή κάποια δεδομένα απλώς είναι από το ρελαντί , θα προσπαθήσω να καταγράψω και από πορεία . Δεν με αφήνει να τα ανεβάσω οπότε τα παραθέτω γραπτώς . Λάμδα 1 : Κυμαίνεται από 0.1-0.8 V Λάμδα 2 : Σχεδόν ίδιες τιμές με τον 1ο Fuel trims : LTFT: Από -14% έως -18% STFT: Από 0 έως +-2 % MAF: 6.8-7.4 kg/h
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 52 λεπτά πριν, Gamer100 είπε Λάμδα 2 : Σχεδόν ίδιες τιμές με τον 1ο Δεν εχεις καταλυτη 53 λεπτά πριν, Gamer100 είπε LTFT: Από -14% έως -18% STFT: Από 0 έως +-2 % και τον σκοτωσες με πλουσια μειγματα 53 λεπτά πριν, Gamer100 είπε MAF: 6.8-7.4 kg/h ολοσωστα διαβαζει, σε ρελαντι εκει πρεπει να ειναι 2g/s 54 λεπτά πριν, Gamer100 είπε Λάμδα 1 : Κυμαίνεται από 0.1-0.8 V Λάμδα 2 : Σχεδόν ίδιες τιμές με τον 1ο Θελω τα γραφηματα 55 λεπτά πριν, Gamer100 είπε Αυτό το σφάλμα το είχα και παλαιότερα ,αλλάζοντας καταλύτη και τους 2 λάμδα , αλλά άντεξε δεν άντεξε κάνα εξάμηνο και ξανά εμφανίστηκε. Ο καταλυτης ηταν ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ και χαλασε απο αιτια που δεν ελυσες, επισης οι aftermarket καταλυτες ειναι Σ Κ Ο Υ Π Ι Δ Ι Α καμια σχεση σε ποσοτητα ευγενων μεταλλων με τους γνησιους ουτε το 10% δεν εχουν 57 λεπτά πριν, Gamer100 είπε LTFT: Από -14% έως -18% STFT: Από 0 έως +-2 % το LTFT σημαινει οτι το αμαξε εκανε adapt και για αυτο ΔΕΝ χρειαζεται να κανει real time adaptation με τα STFT, αυτα λειτουργουν αθροιστικα. Ποσες τραπεζες εχεις? Η μονη λυση να βρεις τον προβληματικο κυλινδρο ειναι ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΑΜΕΡΑ
Gamer100 Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 42 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Δεν εχεις καταλυτη και τον σκοτωσες με πλουσια μειγματα ολοσωστα διαβαζει, σε ρελαντι εκει πρεπει να ειναι 2g/s Θελω τα γραφηματα Ο καταλυτης ηταν ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ και χαλασε απο αιτια που δεν ελυσες, επισης οι aftermarket καταλυτες ειναι Σ Κ Ο Υ Π Ι Δ Ι Α καμια σχεση σε ποσοτητα ευγενων μεταλλων με τους γνησιους ουτε το 10% δεν εχουν το LTFT σημαινει οτι το αμαξε εκανε adapt και για αυτο ΔΕΝ χρειαζεται να κανει real time adaptation με τα STFT, αυτα λειτουργουν αθροιστικα. Ποσες τραπεζες εχεις? Η μονη λυση να βρεις τον προβληματικο κυλινδρο ειναι ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΑΜΕΡΑ Πρώτα από όλα Μήτσο και τα υπόλοιπα παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δυστυχώς ήταν λάθος μου που δεν το έψαξα και εγώ πιο διεξοδικά νωρίτερα το θέμα αλλά και στο συνεργείο που ανέφερα τα συμπτώματα με καθησύχαζε, αλλάξαμε όλους τους αισθητήρες και λύση δεν βρήκαμε . Οπως τα λες σαν τα γνήσια δεν έχει αλλά 1500€ για μανισιο καταλύτη δεν τα δίνεις εύκολα για αυτοκίνητο 20ετιας . Θεωρητικά έβαλα και καλή μάρκα ( bosal ) αλλά μικρή σημασία έχει . Τράπεζα μια μου εμφανίζει , υπόψιν η θερμοκρασία καταλύτη αν βοηθάει ήταν 545 βαθμοί Κελσίου στην μέτρηση .
meletis_m Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, Gamer100 είπε Ξέχασα να το αναφέρω , το δικό μου είναι με τους 105 ίππους (Ζ16XEP) αλλά δεν νομίζω να έχουν ιδιαίτερες διαφορές . Οπότε λογικά θα έχει και το δικό μου MAF. Αισθητήρας στροφάλου αλλάχτηκε αλλά δυστυχώς δεν βοήθησε στο πρόβλημα . Γενικώς έχουν αλλαχτεί όλα εκτός από MAF. Τα έχω αλλάξει όλα για αυτό υποψιάζομαι MAF πλέον γιατί συνδέεται κατά κάποιον τρόπο . Θα ελέγξω και για φίσες , καλώδια . Μάλλον θα απευθυνθώ σε άλλο συνεργείο γιατί μέχρι τώρα δεν έχω βρει οριστική λύση έχοντας αλλάξει τόσα πράγματα. Εμένα κρατά σφάλμα p0420 αλλά μπορεί να οφείλεται και στον 2ο λ γιατί σε μετρήσεις που έκανα με obd είδα παρόμοιες μετρήσεις με τον 1ο λ. Ξέχασα να το αναφέρω , το δικό μου είναι με τους 105 ίππους (Ζ16XEP) αλλά δεν νομίζω να έχουν ιδιαίτερες διαφορές . Οπότε λογικά θα έχει και το δικό μου MAF. Αισθητήρας στροφάλου αλλάχτηκε αλλά δυστυχώς δεν βοήθησε στο πρόβλημα . Γενικώς έχουν αλλαχτεί όλα εκτός από MAF. Τα έχω αλλάξει όλα για αυτό υποψιάζομαι MAF πλέον γιατί συνδέεται κατά κάποιον τρόπο . Θα ελέγξω και για φίσες , καλώδια . Μάλλον θα απευθυνθώ σε άλλο συνεργείο γιατί μέχρι τώρα δεν έχω βρει οριστική λύση έχοντας αλλάξει τόσα πράγματα. Εμένα κρατά σφάλμα p0420 αλλά μπορεί να οφείλεται και στον 2ο λ γιατί σε μετρήσεις που έκανα με obd είδα παρόμοιες μετρήσεις με τον 1ο λ. Στο Corsa C έχω αλλάξει και 2ο λ. Εμένα έβγαζε αντίστοιχα P0136 & P0141. Γενικά κάνε ένα έλεγχο βαλβίδα πίεσης λαδιού, φισες εγκεφάλου μην έχουν λάδια μέσα . Maf φοράνε από τη μάνα τους Bosch . Που στη δική μου περίπτωση ήταν πανάκριβος 130€ και με περιορισμένο απόθεμα. Έβαλα επάνω Delphi στα μισά χρήματα . Κανένα θέμα δε έχω . Διαγνωστικό χρησιμοποίησα Opcom . Εάν έχεις Maf θα είναι ανάμεσα στο φιλτροκουτι και πεταλούδα γκαζιού. Επεξ/σία 9 Ιουλίου από meletis_m
Gamer100 Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 14 λεπτά πριν, meletis_m είπε Στο Corsa C έχω αλλάξει και 2ο λ. Εμένα έβγαζε αντίστοιχα P0136 & P0141. Γενικά κάνε ένα έλεγχο βαλβίδα πίεσης λαδιού, φισες εγκεφάλου μην έχουν λάδια μέσα . Maf φοράνε από τη μάνα τους Bosch . Που στη δική μου περίπτωση ήταν πανάκριβος 130€ και με περιορισμένο απόθεμα. Έβαλα επάνω Delphi στα μισά χρήματα . Κανένα θέμα δε έχω . Διαγνωστικό χρησιμοποίησα Opcom . Εάν έχεις Maf θα είναι ανάμεσα στο φιλτροκουτι και πεταλούδα γκαζιού. Εμένα δεν μου τα εμφάνισε αυτά τα σφάλματα αλλά βάσει μετρήσεων σίγουρα ο 2ος λ δεν μετρά σωστά . Maf Bosch δεν μπόρεσα να βρω για κάποιο λόγο πουθενά με τον κωδικό του ανταλλακτικού μάλλον δεν θα το φορούσε από το εργοστάσιο , όπως και στον 2ο λ , μόνο στον 1ο λ έχω βρει Bosch . Για maf μου δίνει επιλογές όπως delphi , ngk που είναι και πιο τσιμπημένη η τιμή του γύρω στα 130€ και μένα αλλά θα είναι και καλύτερη επιλογή λογικά . Θα προσπαθήσω να το δω Μελέτη μήπως τον εντοπίσω .
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Πίεση καυσίμου έχει μετρηθεί;Μπορεί να έχει αλλαχθεί η αντλία αλλά να μην υπάρχει αρκετή πίεση στο κύκλωμα καυσίμου . 1
meletis_m Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου 10 λεπτά πριν, Gamer100 είπε Εμένα δεν μου τα εμφάνισε αυτά τα σφάλματα αλλά βάσει μετρήσεων σίγουρα ο 2ος λ δεν μετρά σωστά . Maf Bosch δεν μπόρεσα να βρω για κάποιο λόγο πουθενά με τον κωδικό του ανταλλακτικού μάλλον δεν θα το φορούσε από το εργοστάσιο , όπως και στον 2ο λ , μόνο στον 1ο λ έχω βρει Bosch . Για maf μου δίνει επιλογές όπως delphi , ngk που είναι και πιο τσιμπημένη η τιμή του γύρω στα 130€ και μένα αλλά θα είναι και καλύτερη επιλογή λογικά . Θα προσπαθήσω να το δω Μελέτη μήπως τον εντοπίσω . Ψάξε στο Opelexpert για το κωδικό ανταλλακτικού , και ρώτησε τους . Αλλά πρώτα έλεγχο πριν τη αλλαγή 1
Gamer100 Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 52 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Πίεση καυσίμου έχει μετρηθεί;Μπορεί να έχει αλλαχθεί η αντλία αλλά να μην υπάρχει αρκετή πίεση στο κύκλωμα καυσίμου . Οχι δεν έχει μετρηθεί και θα πρέπει να είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να επισημάνω όταν θα πάω στο συνεργείο
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Gamer100 είπε Τράπεζα μια μου εμφανίζει , υπόψιν η θερμοκρασία καταλύτη αν βοηθάει ήταν 545 βαθμοί Κελσίου στην μέτρηση . ενας εν λειτουργια καταλυτης πρεπει να εχει 50+ βαθμους στην εξοδο απο την εισοδο, μπορεις να τσεκαρεις με laser 6 ώρες πριν, meletis_m είπε Που στη δική μου περίπτωση ήταν πανάκριβος 130€ Πανφτηνος θες να πεις 5 ώρες πριν, Gamer100 είπε Για maf μου δίνει επιλογές όπως delphi , ngk που είναι και πιο τσιμπημένη η τιμή του γύρω στα 130€ και μένα αλλά θα είναι και καλύτερη επιλογή λογικά . Θα προσπαθήσω να το δω Μελέτη μήπως τον εντοπίσω . δωσε μου τον κωδικο και ασε με να σου βρω γνησιο καινουργιο (not ο MAF σου ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ) απο αυτο που βλεπω εδω δεν εχεις καταλυτη δεν εχεις απολυτως τιποτα ειναι pass thru αν μετρησεις θερμοκρασια θα ειναι ιδια ή χαμηλοτερη τα STFT σου ειναι μια χαρα οπως ειπα γιατι ολη η διορθωση εχει γινει στα LTFT και ειναι μονιμη. Το προβλημα ποιο ειναι οταν εχεις 1 bank δεν ξερεις ποιος κυλινδρος κανει τα νουμερα. Θα σου προτεινα. 1. Αγορασε θερμομετρο laser αν δεν εχεις με ευρος 750C+ 2 Βγαλε την θερμοασπιδα απο την πολλαπλη 3 Μετρα καθε αυλο απο την εκκινηση μεχρι τα πρωτα 5 λεπτα, και μετα απο αρκετο ρελανταρισμα 4 Μετρα εισοδο και εξοδο καταλυτη Οχι μονο θα βρεις τον προβληματικο κυλινδρο αλλα θα δεις και μονος σου οτι δεν εχεις καταλυτη ουτε για δειγμα. Μετεπειτα θα μετρησεις ξηρη και υγρη συμπιεση και ποσοστο διαρροης (προαιρετικα). Τελος θα κανεις ενα τεστ με BTB αν και δεν πιστευω οτι ειναι εκει το ζητημα. Η τρομπα σου ειναι μια χαρα καθως το LTFT ειναι αρνητικο. Επισης με κλασμενη τρομπα οταν το αμαξι το σανιδωνεις και παει απο CL σε OL θα κρεμαει και θα πηδαει, το καταλαβαινεις γιατι βγαινεις απο το trimmed fuel map και πας στο base map. 6 ώρες πριν, Gamer100 είπε Δυστυχώς ήταν λάθος μου που δεν το έψαξα και εγώ πιο διεξοδικά νωρίτερα το θέμα αλλά και στο συνεργείο που ανέφερα τα συμπτώματα με καθησύχαζε, αλλάξαμε όλους τους αισθητήρες και λύση δεν βρήκαμε 99.9999% των συνεργειων δεν γνωριζουν πως να κανουν ορθη διαγνωστικη διαδικασια. Δεν γνωριζουν τι πρεπει να μετρησουν και αυτο που μετρανε σε τι παραμετρους αντιστοιχει και τι παραμετρους επηρεαζει. Τα συνεργεια εχουν μανια με την αλλαγη αισθητηρων, ενω τα περισσοτερα οχηματα εχουν ενσωματωμενο στο firmware, sensor acceptable limits για να βεβαιωνονται τα ιδια την σωστη λειτουργια των αισθητηρων. Νομιζεις το αμαξι σου αν δει οτι το mass airflow δεν εχει αντιστοιχια με το αναμενωμενο VE που υπολογιζει στον εφεδρικο alpha-n δε θα σου βγαλει σφαλμα MAF??? [Αμαξια που εχουν MAF + MAP + TPS εχουν 3 χαρτες καυσιμου Mass airflow - n (maf/rpm) Speed - Density (map/rpm) Alpha - N (tps/rpm) Οταν λειτουργεις σε MAF ολες οι τιμες ελεγχονται σε real time με την αναμενωμενη ογκομετρικη αποδοση που προκυπτει με αλγεβρικους υπολογισμους απο τον χαρτη speed density Αμα χασεις τον MAF και πας σε sd οι τιμες υπολογιζομενης VE συγκρινονται με αυτες που προκυπτουν απο τον alpha - n και παει λεγοντας Με λιγα λογια το αμαξι ξερει πολυ καλα να βρει ποσος αερας πρεπει να μπαινει ακομα και να μην μπορει να τον μετρησει, για αυτο αλλωστε η αλλαγη του συστηματος εισαγωγης σε αμαξια ανευ MAF κανει μονο ζημια...] ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ θα το πιασει στα πρωτα 500m Οι μηχανικοι φροντιζουμε για αυτα, αυτα ειναι βασικες αρχες αυτοδιαγνωσης... Επεξ/σία 9 Ιουλίου από 11osmikrosmhtsos 3
Gamer100 Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση , σε αρκετά σημεία δεν σε πιάνω δυστυχώς αλλά μου έδωσες μια κατεύθυνση. Δηλαδή εν ολίγοις ο καταλύτης είναι πεθαμένος ; Αν δεν βρω βέβαια την πηγή του προβλήματος και να τον αλλάξω πάλι στο ίδιο σημείο θα καταλήξω αργά ή γρήγορα. Θα πάει και σε άλλο συνεργείο το αυτοκίνητο και για ότι νεότερο θα ενημερώσω . 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Μόλις τώρα, Gamer100 είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση , σε αρκετά σημεία δεν σε πιάνω δυστυχώς αλλά μου έδωσες μια κατεύθυνση. Δηλαδή εν ολίγοις ο καταλύτης είναι πεθαμένος ; Αν δεν βρω βέβαια την πηγή του προβλήματος και να τον αλλάξω πάλι στο ίδιο σημείο θα καταλήξω αργά ή γρήγορα. Θα πάει και σε άλλο συνεργείο το αυτοκίνητο και για ότι νεότερο θα ενημερώσω . Πριν πας σε συνεργειο ξοδεψε 40 ευρω να μετρησεις θερμοκρασιες με IR, αν εμενες καπου κοντα ισως να εσκαγα μυτη με την FLIR 1
Ribopaido Δημοσ. 9 Ιουλίου Δημοσ. 9 Ιουλίου Oντως δεν εχεις καταλυτη , το ltft ειναι μεγαλο , πνιγεται στο καυσιμο το μειγμα και ο λαμδα το βλέπει οποτε το φτωχαίνει. Τώρα το stft εχει μια μεση τιμη κανονικη αλλα δεν εχει συνεπεια με τα προηγουμενα οπως ειπε ΣΩΣΤΑ ο @11osmikrosmhtsos . Προχωρα στα βηματα αυτα , το spike που κανει ο maf με προβληματιζει αλλα δεν εχει περιοδικοτητα ( σιγουρα το πιεσες αρκετες φορες ωστε να το εμφανιζε, κατι που δεν εγινε) αρα φαινεται οκ. Καλη υπομονη και θα το βρεις μη μασας καθολου 2
Gamer100 Δημοσ. 9 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου Σε ευχαριστώ πολύ και σένα φίλε μου για την άποψη σου , είμαστε κοντά στην λύση πλέον . Θα ενημερώσω όταν έχουμε εξελίξεις . 2
diimitris12 Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα Έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά προκλήθηκε αλλιώς σε μένα. Opel Astra G 1998 Caravan Κάποια στιγμή, το ρελαντί τρεμόπαιζε και το πήγα στο συνεργείο και έφτιαξαν ένα σωληνάκι αέρα που θα έπρεπε να είναι υπό πίεση. Φεύγω από το συνεργείο και μετά από λίγο μου σβήνει καθώς σταματούσα για μια διάβαση, άναψε λαμπάκια ABS και κινητήρας και το ταχόμετρο δεν λειτουργεί - κατευθείαν επιστροφή πίσω. Λέει ο μηχανικός πρέπει να καθαρίσει εκεί το σύστημα, οπότε άστο να τρέξει μερικά χλμ και το βλέπουμε. Τώρα τις περισσότερες φορές που θα το ξεκινήσω, θα είναι με αναμμένο ABS και ταχόμετρο-off, κάποια στιγμή αργότερα στην πορεία θα ανάψει ο κινητήρας και εκεί είναι που θα ξεκινήσουν οι βουτιές στο ρελαντί - έως να καταλήξει σε σβήσιμο κινητήρα, αν είναι απότομη η πτώση. Εγώ μετρήσεις διαγνωστικά δεν έχω σαν τον Gamer100, το ανεβάζω για το γαμώτο, γιατί, έτσι κι αλλιώς, ελπίζω τον επόμενο μήνα, το αμάξι θα φύγει από την ιδιοκτησία Επεξ/σία 10 Ιουλίου από diimitris12
bill999r Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 21 λεπτά πριν, diimitris12 είπε αναμμένο ABS και ταχόμετρο-off, Έχει βλάβη ο εγκέφαλος του abs για αυτό έχεις λαμπάκι. Επίσης το ταχύμετρο λειτουργεί μέσω του εγκεφάλου abs οπότε για αυτό δεν έχεις κ ένδειξη ταχύτητας. Μπορείς να βάλεις έναν μεταχειρισμένο και θα διορθώσεις το συγκεκριμένο πρόβλημα. Τώρα για το σβήσιμο και για το ασταθές ρελαντί αφού ανάβει η ένδειξη του κινητήρα σίγουρα θα εμφανίζεται και κωδικός σφάλματος. Πρέπει να πας σε συνεργείο με διαγνωστικά ώστε να δείτε τι βγάζει. Παίζει να είναι από πεταλούδα, αισθητήρα θέσης γκαζιού, EGR κτλ. Αν είναι όλα μαζί, δηλαδή αν ο εγκεφαλος δείχνει πολλαπλά σφάλματα τότε πας για αλλαγή εγκέφαλου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα