DiBatzio95 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Καλησπέρα σας, Στις 07/01 προχώρησα στην αγορά ακουστικών από κατάστημα Πλαισίου. Μετά απο 4 ημέρες ξαφνικά σταμάτησαν να λειτουργούν. Δοκίμασα να κάνω reset τα ακουστικά αλλά μάταια. Πήγα εχθές 13/01 στο κατάστημα που αγοράστηκαν αναμένοντας να γίνει αντικαταστάση άμεσα. Εν αντιθέσει μου ανέφεραν οτι δε γίνεται άμεση αντικατάσταση καθότι αυτή είναι η πολιτική της Apple και αν θέλω να πάνε για service. Μη γνωρίζοντας κάτι άλλο συμφώνησα εν τέλει αλλά κράτησα και τα στοιχεία του υπευθύνου για να απευθυνθώ στο συνήγορο του Καταναλωτή. Σήμερα 14/01 μίλησα με το support της Apple που μου ανέφεραν χαρακτηριστικά οτί παρόλο δεν είναι DOA εξαιτίας του χρονικού διαστήματος θα έπρεπε να μου γίνουν αντικατάσταση και πως η Apple δεν έχει κάποια τέτοια πολιτική όπως ανέφεραν οι υπάλληλοι του Πλαισίου. Με παρότρυνε να τα αφήσω να πάνε στον service της Apple και κατά πάσα πιθανότητα θα πάνε για αντικατάσταση. Κάθε συμβουλή δεκτή εφόσον μπορώ να κυνηγήσω κάποια αντικατάσταση με νέο προιόν άμεσα.
fmarkos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 5 λεπτά πριν, DiBatzio95 είπε Καλησπέρα σας, Στις 07/01 προχώρησα στην αγορά ακουστικών από κατάστημα Πλαισίου. Μετά απο 4 ημέρες ξαφνικά σταμάτησαν να λειτουργούν. Δοκίμασα να κάνω reset τα ακουστικά αλλά μάταια. Πήγα εχθές 13/01 στο κατάστημα που αγοράστηκαν αναμένοντας να γίνει αντικαταστάση άμεσα. Εν αντιθέσει μου ανέφεραν οτι δε γίνεται άμεση αντικατάσταση καθότι αυτή είναι η πολιτική της Apple και αν θέλω να πάνε για service. Μη γνωρίζοντας κάτι άλλο συμφώνησα εν τέλει αλλά κράτησα και τα στοιχεία του υπευθύνου για να απευθυνθώ στο συνήγορο του Καταναλωτή. Σήμερα 14/01 μίλησα με το support της Apple που μου ανέφεραν χαρακτηριστικά οτί παρόλο δεν είναι DOA εξαιτίας του χρονικού διαστήματος θα έπρεπε να μου γίνουν αντικατάσταση και πως η Apple δεν έχει κάποια τέτοια πολιτική όπως ανέφεραν οι υπάλληλοι του Πλαισίου. Με παρότρυνε να τα αφήσω να πάνε στον service της Apple και κατά πάσα πιθανότητα θα πάνε για αντικατάσταση. Κάθε συμβουλή δεκτή εφόσον μπορώ να κυνηγήσω κάποια αντικατάσταση με νέο προιόν άμεσα. Μιας και τα καταστήματα απλά πουλάνε και δεν είναι υπεύθυνα για το σέρβις, θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή να απευθυνθείς σε σέρβις της apple.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Ούτως ή άλλως hardware επισκευές δεν γίνονται σε AirPods, οπότε θα έχεις καινούργια όπως και να έχει. Απλά έχασες χρόνο με όλα αυτά που σου είπαν… 1
DiBatzio95 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, fmarkos είπε Μιας και τα καταστήματα απλά πουλάνε και δεν είναι υπεύθυνα για το σέρβις, θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή να απευθυνθείς σε σέρβις της apple. Μα και το customer της Apple δε μου είπε να το πάρω πίσω και να πάω σε αυτούς. Και επίσης δε με ενδιαφέρει η όποια επισκευή αλλά η άμεση αντικατάσταση την οποία αρνείται κατηγορηματικά το Πλαίσιο. Μόλις τώρα, billdanos είπε Ούτως ή άλλως hardware επισκευές δεν γίνονται σε AirPods, οπότε θα έχεις καινούργια όπως και να έχει. Απλά έχασες χρόνο με όλα αυτά που σου είπαν… Άρα απλά περιμένω να γυρίσουν από το service. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από DiBatzio95
Super Moderators billdanos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 11 minutes ago, DiBatzio95 said: Άρα απλά περιμένω να γυρίσουν από το service. Ναι, αν είναι κάτι software που λύνεται δεν θα στα αλλάξουν. Αν είναι hardware θα έχεις νέα (ίσως μόνο τα ακουστικά αλλά με την ίδια θήκη).
DiBatzio95 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 9 λεπτά πριν, billdanos είπε Ναι, αν είναι κάτι software που λύνεται δεν θα στα αλλάξουν. Αν είναι hardware θα έχεις νέα (ίσως μόνο τα ακουστικά αλλά με την ίδια θήκη). Νομίζω πως η θήκη είναι το πρόβλημα γιατί δεν ανάβει το λαμπάκι όταν ανοίγεις το καπάκι ή όταν τα βάζεις για φόρτιση. Τουλάχιστον και ο τεχνικός στο πλαίσιο αυτό ανέφερε πάνω στο χαρτί που μου έδωσε, "Πρόβλημα θήκης δε φορτίζει" .
fmarkos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, γιατί έχω να ασχοληθώ χρόνια, αλλά σε περιπτώσεις DOA είναι υποχρεωμένη να κάνουν αντικατάσταση ασχετα με το πρόβλημα.
sleepychris Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 1 minute ago, fmarkos said: Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, γιατί έχω να ασχοληθώ χρόνια, αλλά σε περιπτώσεις DOA είναι υποχρεωμένη να κάνουν αντικατάσταση ασχετα με το πρόβλημα. μονο που δεν ειναι doa, λειτουργησαν επι τεσσερις μερες. 1
fmarkos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, sleepychris είπε μονο που δεν ειναι doa, λειτουργησαν επι τεσσερις μερες. Ε καλά, εφόσον το πας σε 7 ημέρες DOA θεωρείται ακόμα κι αν χάλασε την 6η ημέρα χρήσης.
Moderators Malthador Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Moderators Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 43 minutes ago, DiBatzio95 said: μου ανέφεραν χαρακτηριστικά οτί παρόλο δεν είναι DOA εξαιτίας του χρονικού διαστήματος Γιατί δεν είναι DOA; Μέσα σε 7 μέρες είναι το χρονικό διάστημα του DOA, αλλά το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου κάνει αντικατάσταση, όχι το σέρβις.
DiBatzio95 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 6 λεπτά πριν, Malthador είπε Γιατί δεν είναι DOA; Μέσα σε 7 μέρες είναι το χρονικό διάστημα του DOA, αλλά το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου κάνει αντικατάσταση, όχι το σέρβις. Το κατάστημα αρνείται την αντικατάσταση καθώς λέει πως βάσει της πολιτικής της Apple δε γίνεται αντικατάσταση προϊόντος αλλά όλα πάνε στο service. Επίσης δεν αποτελούν ηλεκτρονική αγορά. Οπότε δεν υφίσταται και το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δεν νομίζω πως το Πλαίσιο έχει DOA (ούτε υποχρεούται). Μη μπερδεύεστε με την υπαναχώρηση (που δεν ισχύει ούτε αυτή εδώ γιατί μιλάμε για αγορά από κατάστημα). Επίσης μπορεί η Apple να έχει μια Χ πολιτική, αλλά για να παρασχεθεί η υποστήριξη να πρέπει να πληρούνται οι όροι με βάση τα δικά τους πρότυπα. Ορθώς πήγες στο Πλαίσιο, ορθώς σου είπαν ότι θα πάει στο service της Apple (να διαπιστωθεί ότι πληρούνται οι όροι για αντικατάσταση). Αν πήγαινες στο service της Apple απλά θα γλίτωνες τα πήγαινε-έλα που θα κάνουν τα ακουστικά από και προς το Πλαίσιο. 1 1
G.bar Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Μου είχαν αλλάξει ένα MacBook Air με doa μετά από 6 μέρες όταν χάλασε η οθόνη χωρίς κανένα προβλημα. Είχε ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία, το πήγα πίσω στο κατάστημα, το έστειλαν στην εδώ αντιπροσωπεία στο service για να το ελέγξουν και σε δύο εβδομάδες περίπου με ειδοποίησαν να πάω να παραλάβω το καινούργιο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα