Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα . Θα ήθελα να μου πει κάποιος άμα γνωρίζει  πριν από δέκα μέρες έκανα μια  ανάληψη , μου ήρθε στο κινητό ειδοποίηση για την ανάληψη και αμέσως μετά μου ήρθε και άλλη μία όπου έλεγε πίστωση 400 ευρώ ,στο ΑΤΜ με έγραψε ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορεί να γίνει η ανάληψη και στον λογαριασμό μου τα χρήματα μπήκαν σαν δεσμευμένο ποσό ,στέλνω email , καμία απάντηση , πήγα στην τράπεζα με είπαν να πάρω τηλέφωνο εξυπηρέτηση πελατών και εκεί μου λένε ΜΑΧ σε εφτα μέρες θα αποδεσμευτούν , πέρασαν δέκα και ακόμα τίποτα , τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση , έχει περάσει κανένας κάτι παρόμοιο να μου πει ? 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έχει τύχει μόνο σε κατάθεση και όχι σε ανάληψη.

Από την ανασφάλεια μου θα πήγαινα αμέσως στο κατάστημα να ρωτήσω, εκτός κι αν ήταν off-site. 

Πάντως στην κατάθεση που δεσμεύτηκαν χρήματα μπήκα αμέσως στο κατάστημα δήλωσα το ακριβές ποσό, τον αριθμό λογαριασμού και την επόμενη ημέρα στο μέτρημα αποδεσμεύτηκαν.

Δέκα ημέρες δεν θα το άφηνα πάντως.

Επεξ/σία από Charismo
Δημοσ.

Όχι δεν χρωστάω πουθενά. Πήρα πάλι τηλέφωνο και με κάνανε αίτηση για αποδέσμευση με προτεραιότητα λόγο των δέκα μερών και μετά από λίγες ώρες επιτέλους αποδεσμεύτηκαν, οπότε σε περίπτωση που τύχει σε κάποιον άλλον μην περιμένετε μια εβδομάδα όπως θα σας πούνε , να ζητήσετε να σας συνδέσουν με την διαχείριση καρτών από εκεί με κάνανε την αίτηση . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...