GREGORYMO Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 23 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Am I? 😛 Δε θα έπρεπε να έχει κανείς το δικαίωμα να αλλάζει τη συμφωνία και να σε χρεώνει χωρίς γνώση σου. Το πώς θα έρθει σε επικοινωνία είναι δικό του πρόβλημα. Η τράπεζα ρωτάει μέχρι και πότε αλλάζεις σώβρακο για να σου ανοίξει λογαριασμό, οπότε το να "μην έχει το emai" είναι κάπως άτοπο. Δεν περιμένει κανείς να προσφέρει δωρεάν στον πελάτη τις υπηρεσίες του επί πληρωμής λογαριασμού επειδή εκείνος δεν απάντησε, διότι ο Έλληνας, ως ο πιο έξυπνος λαός του πλανήτη, θα έβρισκε το "κόλπο" για να μη χρεώνεται. Aλλά θα μπορούσε κάλλιστα να παγώσει τον λογαριασμό ή να τον βάλει στο δωρεάν πακέτο ή να τον θέσει σε μια άλλη κατάσταση που δεν κοστίζει κάτι στην τράπεζα και αναγκάζει τον πελάτη να επικοινωνήσει και να κάνει την επιλογή του. Αν έρθει το ασφαλιστήριο και δεν το πάρω χαμπάρι, δε θα με χρεώσει κανείς και θα προχωρήσει στο νέο συμβόλαιο σαν να το δέχτηκα. Απλά... δε θα έχω συμβόλαιο. Αυτό ακριβώς λέω. Επί της ουσίας ΔΕΝ διαφωνώ.
mariosnik_ Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, witty είπε Θα ήθελα πολύ να διαβάσω το εδάφιο του νόμου που επικαλείσαι, το οποίο δίνει το δικαίωμα στην όποια τράπεζα να επιβάλει χρεώσεις χωρίς να έχει λάβει ρητή συγκατάθεση Τον νόμο συγκεκριμένα δεν τον ξέρω. Θα ισχύει 100% όμως με κάποια διάταξη. Φαντάσου για παράδειγμα πως σχεδόν όλοι οι παρόχοι επικοινωνιων, νερού και ενέργειας, δύνανται να τροποποιούν όρους και εσύ είσαι υποχρεωμένος να τους ξέρεις από πριν. Η ρητή συγκατάθεση δηλαδή δεν αποτελεί προϋπόθεση για να ισχύσει ο όρος. Εκτός αν μέσα στο συμβόλαιο που υπέγραψες το λέει ρητώς πως χωρίς την δική σου συμφωνία δεν αλλάζουν συγκεκριμενα οι τάδε και οι τάδε όροι. Ακόμα μπορεί να έχει τεθεί και χρονικό όριο για την απαίτηση συγκατάθεσης η όχι. Γενικά μην το ψάχνεις το θέμα, είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να μπορούν να περνάνε τα δικά τους με τον χρήστη, πελάτη ή καταναλωτή να είναι στην θέση του ανίσχυρου. Θα μπορούσαν να είχαν κυνηγήσει τα θέματα αυτά ενώσεις καταναλωτών, αλλά οργάνωση και αλληλεγγύη μηδέν στην Ελλάδα. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από mariosnik_
GREGORYMO Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 24 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Am I? 😛 Δε θα έπρεπε να έχει κανείς το δικαίωμα να αλλάζει τη συμφωνία και να σε χρεώνει χωρίς γνώση σου. Το πώς θα έρθει σε επικοινωνία είναι δικό του πρόβλημα. Η τράπεζα ρωτάει μέχρι και πότε αλλάζεις σώβρακο για να σου ανοίξει λογαριασμό, οπότε το να "μην έχει το emai" είναι κάπως άτοπο. Δεν περιμένει κανείς να προσφέρει δωρεάν στον πελάτη τις υπηρεσίες του επί πληρωμής λογαριασμού επειδή εκείνος δεν απάντησε, διότι ο Έλληνας, ως ο πιο έξυπνος λαός του πλανήτη, θα έβρισκε το "κόλπο" για να μη χρεώνεται. Aλλά θα μπορούσε κάλλιστα να παγώσει τον λογαριασμό ή να τον βάλει στο δωρεάν πακέτο ή να τον θέσει σε μια άλλη κατάσταση που δεν κοστίζει κάτι στην τράπεζα και αναγκάζει τον πελάτη να επικοινωνήσει και να κάνει την επιλογή του. Αν έρθει το ασφαλιστήριο και δεν το πάρω χαμπάρι, δε θα με χρεώσει κανείς και θα προχωρήσει στο νέο συμβόλαιο σαν να το δέχτηκα. Απλά... δε θα έχω συμβόλαιο. Αυτό ακριβώς λέω. Η τράπεζα έχει το email που ΕΣΥ έχεις δώσει. Από τότε βέβαια μπορεί να έχεις αλλάξει 2-3 φορές email χωρίς να έχεις ενημέρωσει την τράπεζα.
simply88 Δημοσ. Παρασκευή στις 03:00 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:00 μμ Δεν εχω καταλαβει πως ενεργοποιείτε αυτοματα αυτη η υπηρεσια σε καθε λογαριασμο, καθως ειμαι πολλα χρονια στην Eurobank και εμφανισα το Advantage μέσα Μαίου (μου ηρθε e-mail), ενώ λίγες μέρες πριν ειχα πάει για εκδοση καρτας σε κατάστημα τραπεζας(!!) ενω την ειχα χάσει, με πολλα δικαιολογητικα, ενω θα μπορουσα να κανω επανεκδοση απο το app. Πιο συγκεκριμενα ενα τυχαιο γεγονος ειναι οτι αλλαξα εργοδοτη και μεχρι Απριλιο επαιρνα καταθεση με ονομα "Payroll" απο τον εργοδοτη στον λογαριασμο Eurobank. Αφου πλεον σε νεα εργασια η μισθοδοσια γινεται αλλιως, μετα τον επομενο μηνα ειδα σε κάθε λογαριασμου της Eurobank, να έχω χρεωση 0.60/μήνα. Μάλλον αφου ειχα παει στο καταστημα την περιοδο που ημουν χωρις εργοδοτη, εκοψαν τον λογαριασμο μισθοδοσιας (;) και ενεργοποιησαν το Advantage, αλλα εαν ο λογαριασμος συνεχιζε να ειναι "μισθοδοσιας" (αν και εγραφε παντα καθημερινος PLUS), δεν θα χρεωναν τα 0.60 τον μηνα. Το ιδιο ισχυει και εαν εχεις 10.000 ευρω και πανω, παλι δεν σε χρεωνουν.
haris_216 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:37 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:37 μμ Υπάρχουν και άλλα παρόμοια θέματα στο φόρουμ καθώς και άλλες από τις γνωστές τράπεζες (σίγουρα η Εθνική και η Alpha και δεν ξέρω για την Πειραιώς) έχουν κάνει τέτοιες μαγκιές τους τελευταίους μήνες με τις "αναβαθμίσεις" των λογαριασμών μας. Πάντα για δική μας ευκολία και όφελος αλλά με μηνιαία χρέωση Αρκετά μικρή για να βαρεθεί κάποιος να ασχοληθεί και να ακυρώσει την αναβάθμιση, αλλά ικανή να τους αποφέρει ένα σημαντικό έσοδο (αφού μιλάμε για εκατομμύρια λογαριασμούς) χωρίς πρακτικά να κουνήσουν δάκτυλο ή να τους στοιχίσει κάτι. Και όλα αυτά με το πρόσχημα ότι σου προσφέρουν μία υπηρεσία η οποία για τους περισσότερους δεν έχει νόημα/χρήση. Προφανώς και υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που τους εξυπηρετεί και αυτοί αποτελούν το πρόσχημα της εφαρμογής. Και βέβαια μη σκεφτεί κανείς να πει, λόγω της σχετικά ταυτόχρονης κίνησης από όλες τις τράπεζες, ότι μιλάμε για καρτέλ γιατί θα του βάλω πιπέρι στη γλώσσα Υγιής ανταγωνισμός λέγεται και ελεύθερη αγορά
panosno1com Δημοσ. Κυριακή στις 07:56 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:56 μμ Και αμα δεν το θες , στον κανουν σχετικα αχρηστο τον λογαριασμο , μονο αποταμίευση!
kravaritis84 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Σήμερα το πήρα χαμπάρι κι εγώ. Τα ίδια έκανε και η Εθνική Τράπεζα, με βάλαν χωρίς να ρωτήσουν σε λογαριασμό "προνομίων" και χρέωναν 0,80 ευρώ το μήνα. Εκεί με ένα απλό κλικ στο ebanking επέστρεφες στο προηγούμενο καθεστώς. Η eurobank όμως αν κατάλαβα καλά θα μου ακυρώσει την χρεωστική κάρτα αν αλλάξω το "blue advantage" σε "αποταμίευση τώρα" και θα μου στείλουν άλλη κάρτα με την οποία δεν θα μπορώ να κάνω συναλαγές σε pos;; Τι είναι αυτά τώρα; Κατάλαβα καλά; Τι ασυδοσία είναι αυτή της τραπεζικής μαφίας στην Ελλάδα; Για να μην πληρώνω 0,60 ευρώ το μήνα πρέπει να καταργήσω την χρεωστική μου κάρτα; Είμαστε κράτος μπανανία; Πείτε μου ότι κατάλαβα λάθος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα