GeG Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Καλησπέρα, αναζητούμε με την γυναικά για οικογενειακό αμάξι, σκεφτόμαστε σε κατι ψηλο και οχι sedan, 4-5 πόρτες, χώρους πορτ μπαγκαζ(οχι κατι τεραστιο αλλα να εχει), μέχρι 17-19κ σκεφτόμαστε. επίσης θα κάνει ετησίως περίπου 15κ χιλιόμετρα. Βρισκομαστε αθηνα και αρχικα κοιταγα για φυσικο αεριο αλλα η περιορισμενη διαθεσιμοτητα στην δυτικη ελλαδα που ειναι η καταγωγη μου και πηγαινουμε συχνα, με εκανε να αλλαξω γνωμη. αρα σκεφτομαι για lpg ή πετρελαιο. Σιγουρα ξερω οτι δεν μου αρεσει το citroen c3-c4. Μας αρεσει σιγουρα το Renault Captur, Nissan Quasqai, Dacia Duster. Τι αλλο θα προτινατε εσεις ; Αυτα που αναφερω πως τα βλεπετε ; τι να αποφυγουμε ; Για καποιο λογο, εγω ειχα το παραπανω μηνυμα σε αλλο thread και βρεθηκε σε νεο!!
meletis_m Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 49 λεπτά πριν, GeG είπε Καλησπέρα, αναζητούμε με την γυναικά για οικογενειακό αμάξι, σκεφτόμαστε σε κατι ψηλο και οχι sedan, 4-5 πόρτες, χώρους πορτ μπαγκαζ(οχι κατι τεραστιο αλλα να εχει), μέχρι 17-19κ σκεφτόμαστε. επίσης θα κάνει ετησίως περίπου 15κ χιλιόμετρα. Βρισκομαστε αθηνα και αρχικα κοιταγα για φυσικο αεριο αλλα η περιορισμενη διαθεσιμοτητα στην δυτικη ελλαδα που ειναι η καταγωγη μου και πηγαινουμε συχνα, με εκανε να αλλαξω γνωμη. αρα σκεφτομαι για lpg ή πετρελαιο. Σιγουρα ξερω οτι δεν μου αρεσει το citroen c3-c4. Μας αρεσει σιγουρα το Renault Captur, Nissan Quasqai, Dacia Duster. Τι αλλο θα προτινατε εσεις ; Αυτα που αναφερω πως τα βλεπετε ; τι να αποφυγουμε ; Για καποιο λογο, εγω ειχα το παραπανω μηνυμα σε αλλο thread και βρεθηκε σε νεο!! Diesel από χιλιόμετρα σας καλύπτει , αλλά εάν κινείται περισσότερο εντός πόλης και σπάνια εκτός θα το απέφευγα . Θα κοίταζα το Renault Captur με LPG και εάν θυμάμαι βγαίνει με LPG .
jimmy213 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 58 minutes ago, GeG said: Για καποιο λογο, εγω ειχα το παραπανω μηνυμα σε αλλο thread και βρεθηκε σε νεο!! Γιατί ήταν άσχετο με το άλλο thread. Έπρεπε εξ αρχής να ανοίξεις ένα δικό σου.
GeG Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, jimmy213 είπε Γιατί ήταν άσχετο με το άλλο thread. Έπρεπε εξ αρχής να ανοίξεις ένα δικό σου. σορυ, νομιζα οτι ηταν thread για αποψεις πανω σε αγορα μεταχειρισμενων 9 λεπτά πριν, meletis_m είπε Diesel από χιλιόμετρα σας καλύπτει , αλλά εάν κινείται περισσότερο εντός πόλης και σπάνια εκτός θα το απέφευγα . Θα κοίταζα το Renault Captur με LPG και εάν θυμάμαι βγαίνει με LPG . Η χρήση ειναι κυριως Αθηνων, Κιφισο και λιγο κεντρο. Το Captur βγαινει σε lpg , δεν εχω διαβασει/βρει αποψεις για τον συγκεκριμενο κινητηρα φυσικα. 1
meletis_m Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 7 λεπτά πριν, GeG είπε σορυ, νομιζα οτι ηταν thread για αποψεις πανω σε αγορα μεταχειρισμενων Η χρήση ειναι κυριως Αθηνων, Κιφισο και λιγο κεντρο. Το Captur βγαινει σε lpg , δεν εχω διαβασει/βρει αποψεις για τον συγκεκριμενο κινητηρα φυσικα. Άρα κυρίως σε αστικό κέντρο. Το diesel θέλει σε ανοικτό δρόμο , για να μη έχεις μακροπρόθεσμα θέματα με dpf /egr . Στη περίπτωση σου θα κοίταζα LPG είτε εργοστασιακό ή να κάνω μετατροπή.
GeG Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, meletis_m είπε Άρα κυρίως σε αστικό κέντρο. Το diesel θέλει σε ανοικτό δρόμο , για να μη έχεις μακροπρόθεσμα θέματα με dpf /egr . Στη περίπτωση σου θα κοίταζα LPG είτε εργοστασιακό ή να κάνω μετατροπή. για μετατροπη , υπαρχουν καποια οχηματα που αποδεδειγμενα το αντεχουν ;
Morosana Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Αν έχεις κοντά σου πρατήριο cng στην αθηνα μην το απορρίπτεις. Για Δυτική Ελλάδα υπάρχει πρατήριο σε Ψαθόπυργο και Πάτρα είτε θες να συνεχίσεις προς Ηλεία ή Αγρίνιο Πρέβεζα κτλ. Αν χρειαστεί να μείνεις περισσότερες μέρες συμπληρώνεις και λίγο βενζίνη, σε σχέση με την οικονομία σε αστικό κύκλο. Το μόνο αρνητικό είναι οι λίγες επιλογές σε οχήματα. Από τη στιγμή που είσαι διατεθειμένος να δώσεις χρήματα μην μπλέξεις μετατροπές
GeG Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 8 λεπτά πριν, Morosana είπε Αν έχεις κοντά σου πρατήριο cng στην αθηνα μην το απορρίπτεις. Για Δυτική Ελλάδα υπάρχει πρατήριο σε Ψαθόπυργο και Πάτρα είτε θες να συνεχίσεις προς Ηλεία ή Αγρίνιο Πρέβεζα κτλ. Αν χρειαστεί να μείνεις περισσότερες μέρες συμπληρώνεις και λίγο βενζίνη, σε σχέση με την οικονομία σε αστικό κύκλο. Το μόνο αρνητικό είναι οι λίγες επιλογές σε οχήματα. Από τη στιγμή που είσαι διατεθειμένος να δώσεις χρήματα μην μπλέξεις μετατροπές αρνητικα που εχω βρει, ειναι μειωμενη αυτονομια (μικρο σχετικα το κακο, μονο σε ταξιδι με επηρεαζει που θελει μια σταση) , μειωμενος χωρος αποσκευων και οτι τα πουλανε μερικα φτηνα και με προβληματιζουν (seat arona με 14κ) , ιδιετερη τεχνολογια και φοβαμαι πως θα εχει και ιδιετερα προβληματα
Morosana Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Το κακό στα vag είναι τα μικρά ρεζερβουάρ βενζίνης σε σχέση πχ με το panda που έχουμε που πραγματικά όταν το φουλαρουμε ξεχναμε να το γεμίσουμε ξανά . Το arona κάποτε είχε 19 χιλιάρικα οπότε λογικό νούμερο το 14 αν θέλει να πουληθεί. Ο χώρος σε ένα οικογενειακό είναι όντως θέμα
korakios Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 5 ώρες πριν, GeG είπε για μετατροπη , υπαρχουν καποια οχηματα που αποδεδειγμενα το αντεχουν ; σε μετατροπή ρόλο παίζει το συνεργείο , πολύ λίγα τα μοτέρ που είναι κόκκινη κάρτα αν πας σε εργοστασιακό lpg απλά ψάξε για το κιτ που φορά είναι του εμπορίου ,να μπορεί να ασχοληθεί τεχνικός αλλιώς θα μπλέξεις με άσχετους σε αντιπροσωπίες (και εξωπραγματικές τιμές) αν σκάσει καμια βλάβη σε cng είναι ακόμα χειρότερα απο όσο διαβάζω μιας και λίγοι ασχολούνται με εργοστασιακά , αλλά εφόσον είσαι Αθήνα που παίζουν χαμηλές τιμές lpg δε θα έχεις τεράστια διαφορά 5 ώρες πριν, Morosana είπε Το κακό στα vag είναι τα μικρά ρεζερβουάρ βενζίνης του <2018 είναι με κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης , το πρόβλημα με τα cng είναι κυρίως ο μειωμένος χώρος αποσκευών , αν κινείσαι μια στο τόσο εκτός δικτύου , με 150χλμ αυτονομίας δε νομίζω να έχει κάποιος πρόβλημα να βρει βενζινάδικο 5 ώρες πριν, GeG είπε και με προβληματιζουν (seat arona με 14κ) , ιδιετερη τεχνολογια και φοβαμαι πως θα εχει και ιδιετερα προβληματα κάποια βγάζανε στον πνεύμονα, πρόσφατα έμαθα οτι το αλλάξανε στην πορεία , επομένως (αν πας σε arona) κοίτα αν φορά τη νέα σειρά
GeG Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου μπα το αεριο δεν θα το κοιταξω καθαλου, ειδα οτι ανεβηκε πολυ σε πολυ λιγο καιρο. φτανει περιπου το κοστος κινησης με lpg. μονο lpg και πετρελαιο που κλεινω πιο πολυ στο πρωτο και για εργοστασιακο μονο renault ειναι σαν επιλογη, ενας κινητηρας της που τον φορανε και τα dacia. αρα οτι μοντελα εχουν αυτες οι δυο (μαλλον μια) εταιριες.
tutuyo Δημοσ. 25 Ιανουαρίου Δημοσ. 25 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Εγώ οικογένεια στο ντουστερ με τόσα θέματα ασφάλειας (δες αστέρια ncap) δεν θα έβαζα Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου από tutuyo
xsterg Δημοσ. 25 Ιανουαρίου Δημοσ. 25 Ιανουαρίου εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις και σε station. πλεον ειναι πανεμορφα. εγω αγορασα προσφατα vw golf variant. ειναι to station της vw. απλετοι χωροι. να ξερεις οτι και οι ταξιτζηδες εδω και 4-5 χρονια αγοραζουν σχεδον αποκλειστικα station μοντελα.
GeG Δημοσ. 25 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου απο toyota yaris 2002 μοντελο, οτι και να παρω αναβαθμιση θα ειναι ως προς την ασφαλεια. το duster κατα κυριο λογο θα πηγαινο ερχετε αδειο αφου 90% θα πηγαινει με αυτο η γυναικα στην δουλεια της. αρα πολυ μεγαλο για την χρηση μου θεωρω. Τα station θα τα δω σαν επιλογη, σας ευχαριστω πολυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα