stefa_1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Καλησπερα, ειχα/εχω μια cosmote απλη PSTN τηλεφωνικη συνδεση για παααρα πολλα χρονια στο ονομα αποβιωσαντος παππου, και τελικα το εβαλα στο ονομα μου, κανοντας μεταβιβαση, νεο συμβολαιο και ενεργοποιοντας ταυτοχρονα και μια VDSL. Η ερωτηση μου ειναι, επειδη δυσκολευομαι αρκετα οικονομικα τελευταια, και πληρωνομαι το τελευταιο πενθημερο του μηνα, υπαρχει περιπτωση η εταιρια να αποφασισει να με διακοψει απο πελατη γιατι πληρωνω επανειλλημενα τους τελευταιους λογαριασμους 1-2 μερες πριν την προσωρινη παυση της συνδεσης ? Για παραδειγμα, μου ηρθε ο τελευταιος λογαριασμος με ληξη στις 11/02. Αρα, στις 26/02 θα πραγματοποιηθει προσωρινη διακοπη. Και εγω μπορω να πληρωσω στις 24/02 (ασχετως αν υπαρχει τοκος υπερημεριας). Ποτέ δεν εχω πληρωσει μετα απο διακοπη γιατι ποτε δεν εγινε διακοπη, παντα πληρωνα πριν καν ληξει ο λογαριασμος, αλλα δυσκολευομαι τελευταια. Γνωριζει καποιος αν θα εχω κυρωσεις ή πχ αν θα μου ερθει καποια προειδοποιηση ... ? Ευχαριστω.
jkoukos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Η προσωρινή διακοπή συνήθως γίνεται 15 μέρες μετά την λήξη του 2ου λογαριασμού. Η επανασύνδεση έχει κόστος 5€ που μπαίνει στον αμέσως επόμενο μετά την εξόφληση. Καλύτερα να πληρώνεις online ώστε να γίνεται άμεσα η ενημέρωση εξόφλησης καθώς και η όποια επανασύνδεση. 1
stefa_1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 8 λεπτά πριν, jkoukos είπε Η προσωρινή διακοπή συνήθως γίνεται 15 μέρες μετά την λήξη του 2ου λογαριασμού. Η επανασύνδεση έχει κόστος 5€ που μπαίνει στον αμέσως επόμενο μετά την εξόφληση. Καλύτερα να πληρώνεις online ώστε να γίνεται άμεσα η ενημέρωση εξόφλησης καθώς και η όποια επανασύνδεση. Ναι...γνωριζω και για το διαστημα των 15 ημερων μετα τη ληξη οπως και για το κοστος επανασυνδεσης, αλλα ποτε δεν εφτασα ως εκει ουτε προκειται (ελπιζω). Η προσωρινη διακοπη γινεται ακριβως την 15η μερα (και οχι εως 15 μερες) γιατι ετυχε σε συγγενικο προσωπο. Ξυπνησε που λεμε την 15η ημερα μετα την ληξη και βρηκε φραγη στην συνδεση του. Το ερωτημα μου ειναι ξεκαθαρα αν η εταιρια εχει αντιληφθει οτι απο τη στιγμη που εγινε μεταβιβαση, ολες σχεδον οι πληρωμες γινονται 1-2 μερες πριν τη φραγη, με αποτελεσμα να μου πουν, "μαζεψτε τα μπογαλακια σας γιατι δεν σας θελουμε πλεον για πελατη λογω επαναλαμβανομενης αφερεγγυότητας", ασχετως που ποτε δεν εφτασε σε σημειο να γινει διακοπη και επανασυδεση. Στην τελικη αυτοι θα βγουν χαμενοι, γιατι δεν εχουν μονοπωλιο, ξερουν οτι θα παω σε αλλον ανταγωνιστη τους. 1
stefa_1 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Οκ ευχαριστω. Εννοειται πως δεν σκοπευω να το κανω "συστημα", ειναι κατι προσωρινο μεχρι να ορθοποδησω οικονομικα.
Λύση lector Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Λύση Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Οσο πληρωνεις, εστω και καθυστερημενα, δε νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι. 1
spinemm Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου On 31/01/2025 at 17:45, stefa_1 said: ......Στην τελικη αυτοι θα βγουν χαμενοι, γιατι δεν εχουν μονοπωλιο, ξερουν οτι θα παω σε αλλον ανταγωνιστη τους..... Συγνωμη αλλα με εκανες και γελασα!!! (οχι βεβαια για την οικονομικη σου κατασταση αλλα για αυτο που εγραψες)... Αληθεια τωρα πιστευεις οτι για εναν ανθρωπο που ανα πασα στιγμη μπορει να τους σκασει κανονι στεναχωριουνται εαν σε χασουν απο πελατη??
poulinos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου On 31/01/2025 at 18:00, stefa_1 said: Οκ ευχαριστω. Εννοειται πως δεν σκοπευω να το κανω "συστημα", ειναι κατι προσωρινο μεχρι να ορθοποδησω οικονομικα. δεν προκειται να στο πουν καν. δεν εχεις θεμα.αλλωστε φραγες κτλ ολα μπαινουν αυτοματα απο το Pc.δεν θα ασχοληθει ανθρωπος. οποτε εισαι μια χαρα. 1
stefa_1 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 2/2/2025 στις 11:01 ΠΜ, spinemm είπε Συγνωμη αλλα με εκανες και γελασα!!! (οχι βεβαια για την οικονομικη σου κατασταση αλλα για αυτο που εγραψες)... Αληθεια τωρα πιστευεις οτι για εναν ανθρωπο που ανα πασα στιγμη μπορει να τους σκασει κανονι στεναχωριουνται εαν σε χασουν απο πελατη?? Οταν βαρανε τα τηλεφωνα καθε μερα, ολη μερα, μεχρι να φανε μπλοκ οταν με παιρνουνε για να μετατρεψω το καρτοκινητο μου καρτοσυμβολαιο ή συμβολαιο, μαλλον αυτος ο ενας πελατης τους, καπως τους ενδιαφερει αλλιως δεν θα με επρηζαν με τηλεφωνα, βομβαρδισμο με sms, βομβαρδισμο ειδοποιησεων στην εφαρμογη και ουτε ξερω απο που αλλου τρωω πρηξιμο. Εξου και οταν δεχομαι γενναια αντιπροταση οταν αλλαζω παροχο. Να στεναχωρηθουν δε νομιζω, αλλα το να χασουν πελατη σημαινει οτι ο ταδε πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος με τις υπηρεσιες τους και προσπαθουν με καθε τροπο να σε κανουν να παραμεινεις πελατης τους, και να δουν τι φταιει και αποφασισες να φυγεις. Γενικα μιλαω... Αλλιως θα τους ελεγα αλλαζω εταιρια και θα ελεγαν "οκ, καντε οπως νομιζετε", αλλα οχι, προσπαθουν με ταχυτητα φωτος οσον αφορα την κληση (να σε προλαβουν δλδ πριν το κλεισεις) να κανουν αντιπροταση για νεο συμβολαιο με μεγαλη πτωση στην τιμη της συνδρομης. Καθαυτο στεναχωρια οχι, αλλα οταν το καλοκαιρι πιταρε η κεραια απο τους τουριστες (μιας και τοτε εμπαινα με data, δεν ειχα vdsl), εστειλαν μεχρι και τεχνικο στην κεραια που με καλυπτει για να την ελεγξουν για τεχνικα προβληματα, με σταθερη ενημερωση της πορειας της βλαβης. Αλλιως, δεν θα τους καιγοταν καρφι, θα μου πετουσαν ενα "κυριε λογικο ειναι γιατι πιταραν οι κεραιες απο τους τουριστες και δεν μπορουμε να κανουμε κατι" μιας και μενω σε τουριστικη περιοχη που ειναι τελειως νεκρη το χειμωνα, σαν το τσερνομπιλ ενα πραγμα και τελειως το αντιθετο το καλοκαιρι. Μαλλον εσυ εχεις συμβολαιο, εισαι σταθερος πελατης, οποτε δεν εχουν λογο να επικοινωνησουν μαζι σου για να καταλαβεις τι εστι πρηξιμο για να παραμεινεις πελατης και να σου αποσπασουν περισσοτερα λεφτα το μηνα κανοντας αναβαθμιση του πακετου σου. Αλλα οχι και να ξεκαρδιστεις επειδη στεναχωριουνται αν με χασουν απο πελατη. Εκτος αν καταναλωσες τιποτα περιεργα και σου φανηκε τοσο αστειο οτι θα στεναχωρηθουν αν με χασουν απο πελατη. Η μονη στεναχωρια εδω, ειναι για τον τηλεφωνικο πρηχτη που ευελπιστει να σου κανει νεο πακετο μπας και παρει κανα bonus για να βγαλει τα προς το ζην. Αλλιως θα ελεγα τωρα τι στεναχωρια αντιμετωπιζουν. Χαιρομαι που σε εκανα να γελασεις, το χρειαζομαστε αυτες τις "μερες". Απλα εισαι καπως off-topic (οπως και εγω ιδιως στην αρχη της απαντησης). Το ερωτημα μου ειναι σχετικα με το εαν μια εταιρια προτιθεται να σε διαγραψει απο πελατη επειδη θεωρεισαι αργοπληρωτης, κακοπληρωτης, πες το οπως θες, οχι αν θα στεναχωρηθουν με -1 πελατη. Στις 31/1/2025 στις 5:32 ΜΜ, jkoukos είπε Η προσωρινή διακοπή συνήθως γίνεται 15 μέρες μετά την λήξη του 2ου λογαριασμού. Η επανασύνδεση έχει κόστος 5€ που μπαίνει στον αμέσως επόμενο μετά την εξόφληση. Καλύτερα να πληρώνεις online ώστε να γίνεται άμεσα η ενημέρωση εξόφλησης καθώς και η όποια επανασύνδεση. Η προσωρινη διακοπη γινεται ακριβως την 15η μερα του 1ου λογαριασμου μετα τη ληξη του. 15 μερες μετα τη ληξη του 2ου λογαριασμου, εκει παιζει να γινει οριστικη διαγραφη της συνδεσης. Ειμαι συνδρομητης της cosmote, οποτε ισως εισαι σε αλλη εταιρια που εχει αλλη πολιτικη και στον 2ο λογαριασμο παιζει αυτο που εγραψες, ποιος ξερει. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου από stefa_1
poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου On 14/02/2025 at 21:17, stefa_1 said: Οταν βαρανε τα τηλεφωνα καθε μερα, ολη μερα, μεχρι να φανε μπλοκ οταν με παιρνουνε για να μετατρεψω το καρτοκινητο μου καρτοσυμβολαιο ή συμβολαιο, μαλλον αυτος ο ενας πελατης τους, καπως τους ενδιαφερει αλλιως δεν θα με επρηζαν με τηλεφωνα, βομβαρδισμο με sms, βομβαρδισμο ειδοποιησεων στην εφαρμογη και ουτε ξερω απο που αλλου τρωω πρηξιμο. Εξου και οταν δεχομαι γενναια αντιπροταση οταν αλλαζω παροχο. Να στεναχωρηθουν δε νομιζω, αλλα το να χασουν πελατη σημαινει οτι ο ταδε πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος με τις υπηρεσιες τους και προσπαθουν με καθε τροπο να σε κανουν να παραμεινεις πελατης τους, και να δουν τι φταιει και αποφασισες να φυγεις. Γενικα μιλαω... Αλλιως θα τους ελεγα αλλαζω εταιρια και θα ελεγαν "οκ, καντε οπως νομιζετε", αλλα οχι, προσπαθουν με ταχυτητα φωτος οσον αφορα την κληση (να σε προλαβουν δλδ πριν το κλεισεις) να κανουν αντιπροταση για νεο συμβολαιο με μεγαλη πτωση στην τιμη της συνδρομης. Καθαυτο στεναχωρια οχι, αλλα οταν το καλοκαιρι πιταρε η κεραια απο τους τουριστες (μιας και τοτε εμπαινα με data, δεν ειχα vdsl), εστειλαν μεχρι και τεχνικο στην κεραια που με καλυπτει για να την ελεγξουν για τεχνικα προβληματα, με σταθερη ενημερωση της πορειας της βλαβης. Αλλιως, δεν θα τους καιγοταν καρφι, θα μου πετουσαν ενα "κυριε λογικο ειναι γιατι πιταραν οι κεραιες απο τους τουριστες και δεν μπορουμε να κανουμε κατι" μιας και μενω σε τουριστικη περιοχη που ειναι τελειως νεκρη το χειμωνα, σαν το τσερνομπιλ ενα πραγμα και τελειως το αντιθετο το καλοκαιρι. Μαλλον εσυ εχεις συμβολαιο, εισαι σταθερος πελατης, οποτε δεν εχουν λογο να επικοινωνησουν μαζι σου για να καταλαβεις τι εστι πρηξιμο για να παραμεινεις πελατης και να σου αποσπασουν περισσοτερα λεφτα το μηνα κανοντας αναβαθμιση του πακετου σου. Αλλα οχι και να ξεκαρδιστεις επειδη στεναχωριουνται αν με χασουν απο πελατη. Εκτος αν καταναλωσες τιποτα περιεργα και σου φανηκε τοσο αστειο οτι θα στεναχωρηθουν αν με χασουν απο πελατη. Η μονη στεναχωρια εδω, ειναι για τον τηλεφωνικο πρηχτη που ευελπιστει να σου κανει νεο πακετο μπας και παρει κανα bonus για να βγαλει τα προς το ζην. Αλλιως θα ελεγα τωρα τι στεναχωρια αντιμετωπιζουν. Χαιρομαι που σε εκανα να γελασεις, το χρειαζομαστε αυτες τις "μερες". Απλα εισαι καπως off-topic (οπως και εγω ιδιως στην αρχη της απαντησης). Το ερωτημα μου ειναι σχετικα με το εαν μια εταιρια προτιθεται να σε διαγραψει απο πελατη επειδη θεωρεισαι αργοπληρωτης, κακοπληρωτης, πες το οπως θες, οχι αν θα στεναχωρηθουν με -1 πελατη. Η προσωρινη διακοπη γινεται ακριβως την 15η μερα του 1ου λογαριασμου μετα τη ληξη του. 15 μερες μετα τη ληξη του 2ου λογαριασμου, εκει παιζει να γινει οριστικη διαγραφη της συνδεσης. Ειμαι συνδρομητης της cosmote, οποτε ισως εισαι σε αλλη εταιρια που εχει αλλη πολιτικη και στον 2ο λογαριασμο παιζει αυτο που εγραψες, ποιος ξερει. το αν κατι εχει πιταρει δεν χρειαζεται καν να στειλουν τεχνικο.σε ολους τους παροχους το συνηθες ειναι να υπαρχουν γραφηματα με την κινηση ανα link ολο το 24 ωρο και ανα μηνα κτλ.αυτο ελειπε να πιταρε μια γραμμη και να περιμενε ο παροχος να το ανακαλυψει ο πελατης .οποτε αν δουν οτι πιταρει θα φανει και θα φανει και ακριβως ποια εποχη ή ποιες μερες ωρες. επισης οτι θα το δουν δεν σημαινει οτι θα φτιαχτει. πχ στο τολο που εχει τυχει να παω αρκετες φορες ενας παροχος δινει μεχρι και 5g αλλα οι ταχυτητες ειναι καρβουνο.οταν ερθουν και τουριστες εκει πανε στα πατωματα.ακομα δεν εχει γινει καποια αναβαθμιση μεχρι την τελευταια φορα που πηγα.αντιθετα εδω που ειμαι τωρα πετυχαινω 1gpbs στο 5g. τωρα ναι η λογικη ειναι να μην χαθει πελατης οποτε θα σε καλεσουν.υπαρχουν ειδικα τμηματα για να παιρνουν αυτους που θελουν να διακοψουν και αυτοι θα σε παρουν no matter what γιατι ειναι η δουλεια τους και οπως ειπες παιζει και bonus. βεβαια η αληθεια ειναι παντα στην μεση.υπαρχουν πελατες που δεν τους εχουν παρει ποτε τηλεφωνο και επισης εχω δει να χανουν πελατη για βλακεια λογο ο οποιος εδινε 4ψηφιο νουμερο. 1
spinemm Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου On 14/02/2025 at 21:17, stefa_1 said: Οταν βαρανε τα τηλεφωνα καθε μερα, ολη μερα, μεχρι να φανε μπλοκ οταν με παιρνουνε για να μετατρεψω το καρτοκινητο μου καρτοσυμβολαιο ή συμβολαιο, μαλλον αυτος ο ενας πελατης τους, καπως τους ενδιαφερει αλλιως δεν θα με επρηζαν με τηλεφωνα, βομβαρδισμο με sms, βομβαρδισμο ειδοποιησεων στην εφαρμογη και ουτε ξερω απο που αλλου τρωω πρηξιμο. Εξου και οταν δεχομαι γενναια αντιπροταση οταν αλλαζω παροχο. Να στεναχωρηθουν δε νομιζω, αλλα το να χασουν πελατη σημαινει οτι ο ταδε πελατης δεν ειναι ευχαριστημενος με τις υπηρεσιες τους και προσπαθουν με καθε τροπο να σε κανουν να παραμεινεις πελατης τους, και να δουν τι φταιει και αποφασισες να φυγεις. Γενικα μιλαω... Αλλιως θα τους ελεγα αλλαζω εταιρια και θα ελεγαν "οκ, καντε οπως νομιζετε", αλλα οχι, προσπαθουν με ταχυτητα φωτος οσον αφορα την κληση (να σε προλαβουν δλδ πριν το κλεισεις) να κανουν αντιπροταση για νεο συμβολαιο με μεγαλη πτωση στην τιμη της συνδρομης. Καθαυτο στεναχωρια οχι, αλλα οταν το καλοκαιρι πιταρε η κεραια απο τους τουριστες (μιας και τοτε εμπαινα με data, δεν ειχα vdsl), εστειλαν μεχρι και τεχνικο στην κεραια που με καλυπτει για να την ελεγξουν για τεχνικα προβληματα, με σταθερη ενημερωση της πορειας της βλαβης. Αλλιως, δεν θα τους καιγοταν καρφι, θα μου πετουσαν ενα "κυριε λογικο ειναι γιατι πιταραν οι κεραιες απο τους τουριστες και δεν μπορουμε να κανουμε κατι" μιας και μενω σε τουριστικη περιοχη που ειναι τελειως νεκρη το χειμωνα, σαν το τσερνομπιλ ενα πραγμα και τελειως το αντιθετο το καλοκαιρι. Μαλλον εσυ εχεις συμβολαιο, εισαι σταθερος πελατης, οποτε δεν εχουν λογο να επικοινωνησουν μαζι σου για να καταλαβεις τι εστι πρηξιμο για να παραμεινεις πελατης και να σου αποσπασουν περισσοτερα λεφτα το μηνα κανοντας αναβαθμιση του πακετου σου. Αλλα οχι και να ξεκαρδιστεις επειδη στεναχωριουνται αν με χασουν απο πελατη. Εκτος αν καταναλωσες τιποτα περιεργα και σου φανηκε τοσο αστειο οτι θα στεναχωρηθουν αν με χασουν απο πελατη. Η μονη στεναχωρια εδω, ειναι για τον τηλεφωνικο πρηχτη που ευελπιστει να σου κανει νεο πακετο μπας και παρει κανα bonus για να βγαλει τα προς το ζην. Αλλιως θα ελεγα τωρα τι στεναχωρια αντιμετωπιζουν. Χαιρομαι που σε εκανα να γελασεις, το χρειαζομαστε αυτες τις "μερες". Απλα εισαι καπως off-topic (οπως και εγω ιδιως στην αρχη της απαντησης). Το ερωτημα μου ειναι σχετικα με το εαν μια εταιρια προτιθεται να σε διαγραψει απο πελατη επειδη θεωρεισαι αργοπληρωτης, κακοπληρωτης, πες το οπως θες, οχι αν θα στεναχωρηθουν με -1 πελατη. Η προσωρινη διακοπη γινεται ακριβως την 15η μερα του 1ου λογαριασμου μετα τη ληξη του. 15 μερες μετα τη ληξη του 2ου λογαριασμου, εκει παιζει να γινει οριστικη διαγραφη της συνδεσης. Ειμαι συνδρομητης της cosmote, οποτε ισως εισαι σε αλλη εταιρια που εχει αλλη πολιτικη και στον 2ο λογαριασμο παιζει αυτο που εγραψες, ποιος ξερει. Αληθεια τωρα τα πιστευεις αυτα που γραφεις?? Εαν ειναι να αρχισουμε ολοι να βαραμε κανονι μπας και δουμε τιποτα εκπτωσεις ή/και τρελλα πακετα συνδεσης (συμφωνα με τα λεγομενα σου...) ρε τι διαβαζω!!!!!!! 1
poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2 hours ago, spinemm said: Αληθεια τωρα τα πιστευεις αυτα που γραφεις?? Εαν ειναι να αρχισουμε ολοι να βαραμε κανονι μπας και δουμε τιποτα εκπτωσεις ή/και τρελλα πακετα συνδεσης (συμφωνα με τα λεγομενα σου...) ρε τι διαβαζω!!!!!!! παλια πολλοι εκαναν το standard. εκαναν αιτηση σε αλλο παροχο για να τους παρουν για αντιπροσφορα.πλεον παρα πολλους δεντους καλουν καν πισω 1
spinemm Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2 hours ago, poulinos said: παλια πολλοι εκαναν το standard. εκαναν αιτηση σε αλλο παροχο για να τους παρουν για αντιπροσφορα.πλεον παρα πολλους δεντους καλουν καν πισω Το ξερω..και καλα κανουν και δεν καλουν πισω πια....το εκαναν πολλοι φιλοι και γνωστοι μου, καποιοι ειχαν πετυχει το σκοπο τους, καποιοι ομως εμειναν με μια συνδεση και "πακετο" προσφορας που εψαχναν τροπο/ους να "πεταξουν" απο πανω τους και να γυρισουν στον cote....ομως αλλο αυτο, αλλο δεν πληρωνω και τρεχουν οι παροχοι να με "γλυψουν" για να μη με χασουν απο πελατη....τεραστια η διαφορα!!!
poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 13 minutes ago, spinemm said: Το ξερω..και καλα κανουν και δεν καλουν πισω πια....το εκαναν πολλοι φιλοι και γνωστοι μου, καποιοι ειχαν πετυχει το σκοπο τους, καποιοι ομως εμειναν με μια συνδεση και "πακετο" προσφορας που εψαχναν τροπο/ους να "πεταξουν" απο πανω τους και να γυρισουν στον cote....ομως αλλο αυτο, αλλο δεν πληρωνω και τρεχουν οι παροχοι να με "γλυψουν" για να μη με χασουν απο πελατη....τεραστια η διαφορα!!! και επισης οπως εξηγησα παραπανω υπαρχουν τμηματα που κανουν μια δουλεια.να παρουν αυτον πχ που χρωσταει.ειτε χρωσταει 10 ευρω ειτε 10000 θα τον καλεσουν. επισης υπαρχει μια λιστα που λεει οτι 10000 ατομα εχουν πχ καρτοκινητο.παρτους ολους ενα τηλεφωνο και πεστους για την ταδε προσφορα.δεν εχει σημασια αν ο αλλος εχει ενα ή 5 καρτοκινητα ή δεν ξερω τι.ειναι μια λιστα οτι χ ατομα ειναι με καρτοκινητο.οποτε τους καλεις ολους στην σειρα και οποιος τσιμπησει.
Karanikolis Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 16 ώρες πριν, poulinos είπε παλια πολλοι εκαναν το standard. εκαναν αιτηση σε αλλο παροχο για να τους παρουν για αντιπροσφορα.πλεον παρα πολλους δεντους καλουν καν πισω πάνε αυτά....last year που λένε!! πλέον δεν σου κόβουν ευρώ, άντε αν πέσεις σε κανέναν καλό και σου περάσει καμιά έκπτωση... πάνω κάτω όλοι το ίδιο προσφέρουν και δεν τους νοιάζει καν αν φύγεις... 14 ώρες πριν, spinemm είπε Το ξερω..και καλα κανουν και δεν καλουν πισω πια....το εκαναν πολλοι φιλοι και γνωστοι μου, καποιοι ειχαν πετυχει το σκοπο τους, καποιοι ομως εμειναν με μια συνδεση και "πακετο" προσφορας που εψαχναν τροπο/ους να "πεταξουν" απο πανω τους και να γυρισουν στον cote....ομως αλλο αυτο, αλλο δεν πληρωνω και τρεχουν οι παροχοι να με "γλυψουν" για να μη με χασουν απο πελατη....τεραστια η διαφορα!!! αυτο που λες δεν έχει καμία σχέση... το τμήμα που σε παίρνει τηλ να σου κάνει προσφορές και να σε δεσμεύσει άλλους 24 μήνες ή να πετύχουν μια μεγαλύτερη πώληση, μπορει να μην ξέρει καν οτι εσύ δεν πληρώνεις στην ώρα σου.... μην τα μπερδεύεις τα πράγματα και νομίζεις οτι σε έχουν ανάγκη... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα