thinlizzy Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Μαντράς μου πούλησε αυτοκίνητο με τουλάχιστον 100.000 χλμ γυρισμένα. Το κατάλαβα μετά από 1 χρόνο. Πριν το αγοράσω μου έδειξε χαρτί ΚΤΕΟ Γερμανίας (το έχω φωτογραφία) όπου αναγραφόταν τα χλμ που είχε και το αυτοκίνητο στο οδόμετρο, οπότε και δεν υποψιάστηκα κάτι. Κάνοντας όμως έλεγχο VIN, στο άσχετο, μετά από ένα χρόνο, μου βγάζει ότι στο service του πριν το ΚΤΕΟ είχε ήδη 90.000 χλμ περισσότερα από αυτό που έλεγε το ΚΤΕΟ. Μπορώ να κάνω κάτι τώρα ή το καταπίνουμε;
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση χωρίς να βγάζει προβλήματα;
thinlizzy Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, phanispal είπε Το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση χωρίς να βγάζει προβλήματα; Το αυτοκίνητο μου γενικά είναι σε καλή κατάσταση. Μου έβγαλε μικρά προβλήματα, ευτυχώς όχι πολύ κοστοβόρα. Το θέμα είναι ότι τα πραγματικά του χλμ όπως τα υπολογίζω είναι γύρω στα 220.000 χλμ (πετρέλαιο) οπότε και περιμένεις να αρχίσουν τα σοβαρά προβλήματα (μπεκ, συμπλέκτης, αμορτισέρ κτλ).
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Το θεωρώ απίθανο να δικαιωθείς. Αυτά τα κοιτάνε από πριν, ένα χρόνο μετά τι να του πεις.
SaFiS Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Μετά από ένα χρόνο, χαιρετίσματα. Το σίγουρο που θα σου πει και εγώ έτσι το πήρα, συμφωνούσαν χλμ. και ΚΤΕΟ, τα είδες και εσύ, πάνε κυνήγησε τον Γερμανό...
andreas1gr Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, thinlizzy είπε περιμένεις να αρχίσουν τα σοβαρά προβλήματα (μπεκ, συμπλέκτης, αμορτισέρ κτλ). Συμπλέκτης και αμορτισέρ δεν είναι «προβλήματα», αλλά αναλώσιμα…….
Parolos4 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) @thinlizzy Αν το αναφέρεις στη Γερμανία σίγουρα μπορείς κάτι να κυνηγήσεις. Καταλαβαίνεις ότι θέλει πολύ τρέξιμο όμως. Όλα γίνονται πάντως. Μπορείς να ξεκινήσεις με το να το γυρίσεις πίσω στη μάντρα On topic, η κυρία του topic συνεχίζει ακάθεκτη όπως βλέπω στο car έχει ανεβάσει αγγελία. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από Parolos4
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, thinlizzy είπε Μαντράς μου πούλησε αυτοκίνητο με τουλάχιστον 100.000 χλμ γυρισμένα. Το κατάλαβα μετά από 1 χρόνο. Πριν το αγοράσω μου έδειξε χαρτί ΚΤΕΟ Γερμανίας (το έχω φωτογραφία) όπου αναγραφόταν τα χλμ που είχε και το αυτοκίνητο στο οδόμετρο, οπότε και δεν υποψιάστηκα κάτι. Κάνοντας όμως έλεγχο VIN, στο άσχετο, μετά από ένα χρόνο, μου βγάζει ότι στο service του πριν το ΚΤΕΟ είχε ήδη 90.000 χλμ περισσότερα από αυτό που έλεγε το ΚΤΕΟ. Μπορώ να κάνω κάτι τώρα ή το καταπίνουμε; Αν ήταν μεγάλο το ποσό , εξωδικαστικά αρχικά . Θα έλεγα Συνήγορο του Καταναλωτή αλλά θα πάει πολύ αργά . Δε χάνεις όμως κάτι με το να πάρεις τηλ εκεί να σε κατατοπίσουν 4 ώρες πριν, phanispal είπε Το θεωρώ απίθανο να δικαιωθείς. Αυτά τα κοιτάνε από πριν, ένα χρόνο μετά τι να του πεις. Ήξερες οτι έχεις 2* χρόνια εγγύησης σε περίπτωση βλαβών όταν αγοράζεις απο μαντρά ? Όχι φαντάζομαι όπως αρκετοί .... * εκτός αν υπογράφτηκε 1 έτος (και 1 ημέρα να υπογράψεις ένα έτος είναι η λιγότερη) Φυσικά δεν ισχύει όταν ο "μαντράς" απλά κάνει το μεσολαβητή και δεν το αγοράζεις απο τη μάντρα του . 22 λεπτά πριν, andreas1gr είπε Συμπλέκτης και αμορτισέρ δεν είναι «προβλήματα», αλλά αναλώσιμα……. συμπλέκτης (δίσκος) το περνάνε σαν κακή χρήση ακόμα και σε καινούριο αμάξι . Έγινε γνωστό με τα vag 😛 αμορτισέρ δε νομίζω Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από korakios
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, korakios είπε Ήξερες οτι έχεις 2* χρόνια εγγύησης σε περίπτωση βλαβών όταν αγοράζεις απο μαντρά ? Όχι φαντάζομαι όπως αρκετοί Και στην πράξη τι γίνεται;
korakios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, phanispal είπε Και στην πράξη τι γίνεται; αν κινηθείς νομικά δικαιώνεσαι , σαν τι άλλο να γίνει ?
INFLUENCER Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Τα 220.000 χλμ δεν είναι πολλά για diesel...αρκεί να έχουν γίνει τα τυπικά service όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Στο BMW έχω 250.000 χλμ και τα αμάξι είναι σαν το πήρα χθες...μόνο αναλώσιμα (φίλτρα, τακάκια, δισκοπλακες) και λάδια. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου από INFLUENCER
Black Demis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2 hours ago, andreas1gr said: Συμπλέκτης και αμορτισέρ δεν είναι «προβλήματα», αλλά αναλώσιμα……. και συμπλεκτης και μπεκ και αμορτισερ και αρκετα περιφεριακα τα περνανε για πλακα σαν κακη χρηση (ακομη και στα καινουργια αμαξια και εχει συμβει ουκ ελιγες φορες) 2 hours ago, phanispal said: Και στην πράξη τι γίνεται; πρακτικα μονο για block δινουν οτιδιποτε αλλο που θεωρειτε περιφεριακο και αναλωσημο δεν το περνανε..... κλαιν μαιν μονο αν βαρεσει καμια μπιελα καμια βαλβιδα κλπ θα σε καλυψουν
thinlizzy Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Εννοείται ότι θεωρούνται αναλώσιμα, αλλά όταν δίνεις ένα σεβαστό ποσό για αυτοκίνητο με λίγα χλμ (σχετικά) και ξέρεις ότι τα συγκεκριμένα έξοδα δεν θα τα βρεις άμεσα μπροστά σου είναι διαφορετικά. Επίσης για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα ανταλλακτικά είναι ακριβά. Μιλάμε για πάνω από 4.000. Σε πρώτη φάση θα έρθω σε επαφή με τον μαντρά, αν και δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.
korakios Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, thinlizzy είπε Σε πρώτη φάση θα έρθω σε επαφή με τον μαντρά, αν και δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. Απλά ενημέρωσέ τον οτι θα κινηθείς δικαστικά , χωρίς εντάσεις , όμορφα αλλά κοφτά Θα ζητούσα μείωση του ποσού αγοράς και κάλυψη για τα επιπλέον σέρβις/αναλώσιμα , αν και φαντάζομαι το βιβλίο σέρβις θα ήταν πλαστό και δεν ξέρεις τι (δεν) έγινε απο θέμα συντήρησης .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα