Anovathi Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Καλησπέρα σε όλους!!! Θα ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα όποιον γνωρίζει σχετικά με το αυτοκίνητο astra k facelift του 20 diesel με κινητήρα 1.5 Πρόσφατα αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με 46000 χλμ. Το πήγα στο συνεργείο να το δει ο μάστορας που έχω μου ειπε ότι είναι καλό και τα σχετικά ότι δεν φοράει τον κινητήρα 1.6 που είχε κάνει ανάκληση η opel που είχαν θέματα με την καδένα και το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση. Θα το πάω και στην opel τις επόμενες μέρες απλός να το τσεκάρουν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι εισαγωγής από εξωτερικό ομως τις τελευταίες μέρες εχουν συμβεί τα εξής: Προ λιγο ημερών μπήκα στο αυτοκίνητο το έβαλα μπροστά το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου) παω να βάλω όπισθεν και μπήκε λες και την κάρφωσα την ταχύτητα δεν έδωσα σημασία και μου το ξανά έκανε χθες! σημερα το πρωί όχι... μήπως οφείλετε στο ότι είχε πολύ κρύο; ενω πατούσα τέρμα συμπλέκτη δεν μου το έκανε στην πρώτη μόνο στην όπισθεν. Το δεύτερο είναι σήμερα για κάποιο λόγο ετρηζε εκεί που ειναι το κοντραν του αυτοκινήτου σβήνω κινητήρα τελείως στο φανάρι ξανα βάζω μπροστά δεν το ξανά έκανε. Το εχω περίπου ένα μήνα τώρα αλλά αυτά τα δυο μου έκαναν τρομερή εντύπωση σε 4 χρονων αμάξι. Έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά σε κανέναν άλλον με opel astra;;; Σας ευχαριστώ πολύ! *Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο!
Ukforthemoment Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δεν χρειάζεται σπέσιαλ ζέσταμα.Απλά το βάζεις μπροστά αφού σβήσουν τα λαμπάκια,βάζεις ζώνη ,φτιάχνεις ράδιο,κινητό ,κλειδιά κλπ και ξεκινάς να οδηγάς σαν άνθρωπος που σέβεται την περιουσία του και όχι σαν κανίβαλος. Για τον συμπλέκτη καλό ειναι να το δει μηχανικός. 2
atheatos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Έτσι όπως το περιγράφεις, πιστεύεις ότι σου έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα και έχει πολλά παραπάνω , έτσι ωστε να πρέπει να αλλάξεις συμπλέκτη ? Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από atheatos
Anovathi Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 20 λεπτά πριν, atheatos είπε Έτσι όπως το περιγράφεις, πιστεύεις ότι σου έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα και έχει πολλά παραπάνω , έτσι ωστε να πρέπει να αλλάξεις συμπλέκτη ? Έχω αρχίσει και το σκέφτομαι να σας πω την αλήθεια. Γι αυτό θα το πάω στην opel γιατί είναι και ελληνικής αντιπροσωπείας οποτε αυτοί πιστεύω θα τα τσεκαρουν όλα!
kostas_anes Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Αυτο με την οπισθεν υπαρχει επειδη δεν εχει συγχρονιζε. Αν δεν έχει κάτσει καλά το γρανάζι ή δεν έχεις σταματήσει πλήρως πριν την βάλεις, μπορεί να σου γρατζουνίσει λίγο. Το παθαίνω και στο Corsa E που έχω (και σε άλλα πολλά αμάξια που έχω οδηγήσει). Φρόντισε να είσαι πάντα σταματημένος πριν την βάλεις και αν νιώθεις αντίσταση, κούμπωσε μία άλλη ταχύτητα, χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη και μετά βάλε όπισθεν. Από τριξίματα κτλ, καλώς ήρθες στην Opel θα πω μόνο. Και εμένα μπροστά στο ταμπλό πότε ξεκινάει, πότε σταματάει μέσα στο μήνα. Παρεμπιπτόντως να συμπληρώσω ότι το να το αφήνεις να κρυώσει όταν σταματάς, δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πιέσει πιο πριν.
Anovathi Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Αυτο με την οπισθεν υπαρχει επειδη δεν εχει συγχρονιζε. Αν δεν έχει κάτσει καλά το γρανάζι ή δεν έχεις σταματήσει πλήρως πριν την βάλεις, μπορεί να σου γρατζουνίσει λίγο. Το παθαίνω και στο Corsa E που έχω (και σε άλλα πολλά αμάξια που έχω οδηγήσει). Φρόντισε να είσαι πάντα σταματημένος πριν την βάλεις και αν νιώθεις αντίσταση, κούμπωσε μία άλλη ταχύτητα, χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη και μετά βάλε όπισθεν. Από τριξίματα κτλ, καλώς ήρθες στην Opel θα πω μόνο. Και εμένα μπροστά στο ταμπλό πότε ξεκινάει, πότε σταματάει μέσα στο μήνα. Παρεμπιπτόντως να συμπληρώσω ότι το να το αφήνεις να κρυώσει όταν σταματάς, δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πιέσει πιο πριν. Α, ωραία πράγματα τώρα που θα το πάω στην αντιπροσωπεία στα γλυκά νερά θα τους το πω ουτε στο παλιό μου αμάξι που ήταν Chevrolet (Daewoo) 19 χρονων και δεν ετριζαν τα πλαστικά. Αφού όταν μ έπιασε κόκκινο φανάρι έσβησα κινητήρα ξανα έβαλα μπροστά και δια μαγείας σταμάτησε να τρίζει! Αυτό με την όπισθεν ήμουν πλήρως σταματημένος εβγαινα από πάρκινγκ! 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Δεν χρειάζεται σπέσιαλ ζέσταμα.Απλά το βάζεις μπροστά αφού σβήσουν τα λαμπάκια,βάζεις ζώνη ,φτιάχνεις ράδιο,κινητό ,κλειδιά κλπ και ξεκινάς να οδηγάς σαν άνθρωπος που σέβεται την περιουσία του και όχι σαν κανίβαλος. Για τον συμπλέκτη καλό ειναι να το δει μηχανικός. Θα το πάω στην opel να το δουν! Ζώνη κτλ πάντα!
Dinos1973 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Anovathi said: Καλησπέρα σε όλους!!! Θα ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα όποιον γνωρίζει σχετικά με το αυτοκίνητο astra k facelift του 20 diesel με κινητήρα 1.5 Πρόσφατα αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με 46000 χλμ. Το πήγα στο συνεργείο να το δει ο μάστορας που έχω μου ειπε ότι είναι καλό και τα σχετικά ότι δεν φοράει τον κινητήρα 1.6 που είχε κάνει ανάκληση η opel που είχαν θέματα με την καδένα και το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση. Θα το πάω και στην opel τις επόμενες μέρες απλός να το τσεκάρουν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι εισαγωγής από εξωτερικό ομως τις τελευταίες μέρες εχουν συμβεί τα εξής: Προ λιγο ημερών μπήκα στο αυτοκίνητο το έβαλα μπροστά το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου) παω να βάλω όπισθεν και μπήκε λες και την κάρφωσα την ταχύτητα δεν έδωσα σημασία και μου το ξανά έκανε χθες! σημερα το πρωί όχι... μήπως οφείλετε στο ότι είχε πολύ κρύο; ενω πατούσα τέρμα συμπλέκτη δεν μου το έκανε στην πρώτη μόνο στην όπισθεν. Το δεύτερο είναι σήμερα για κάποιο λόγο ετρηζε εκεί που ειναι το κοντραν του αυτοκινήτου σβήνω κινητήρα τελείως στο φανάρι ξανα βάζω μπροστά δεν το ξανά έκανε. Το εχω περίπου ένα μήνα τώρα αλλά αυτά τα δυο μου έκαναν τρομερή εντύπωση σε 4 χρονων αμάξι. Έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά σε κανέναν άλλον με opel astra;;; Σας ευχαριστώ πολύ! *Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο! Υπηρχε ανακληση για τον συμπλεκτη! παρεπιπτοντως το 1.5 με adblue ειναι χαλια, το 1.6 με dpf ηταν το καλυτερο. Εταιρικο με 155,000 οταν αλλαξαμε και δεν ειχα κανενα προβλημα ουτε με καδενες ουτε με dpf! μονο οταν εγινε ανακληση για τον συμπλεκτη.
andreas1gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, Anovathi είπε Α, ωραία πράγματα τώρα που θα το πάω στην αντιπροσωπεία στα γλυκά νερά θα τους το πω ουτε στο παλιό μου αμάξι που ήταν Chevrolet (Daewoo) 19 χρονων και δεν ετριζαν τα πλαστικά. Που να δεις πως τρίζουν και τα TOYOTA…. Καινούργιο και έτριζε σαν 50 χρονών Ντάτσουν… 1 ώρα πριν, Anovathi είπε το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου) Τα σύγχρονα EURO 5-6 diesel ΔΕΝ θέλουν ζέσταμα. Ζέσταμα έκαναν πριν 20-30-40 χρόνια… 1 ώρα πριν, Anovathi είπε Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο! Σε αυτό που πρέπει να δώσεις έμφαση στο Diesel, είναι να κάνεις σωστά και στην ώρα τους (χωρίς να τις διακόψεις) τις αναγεννήσεις του φίλτρου DPF. Οτιδήποτε άλλο μην σε απασχολεί. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από andreas1gr 1
Dinos1973 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Ποτέ το απλό diesel εάν δεν θέλεις να έχει μόνιμα το check engine αναμενο, και παντα απενεργοποιημηνο το start stop εαν δεν θελεις να μεινεις απο μπαταρια.
Tsino Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 1 hour ago, kostas_anes said: Αυτο με την οπισθεν υπαρχει επειδη δεν εχει συγχρονιζε. Αν δεν έχει κάτσει καλά το γρανάζι ή δεν έχεις σταματήσει πλήρως πριν την βάλεις, μπορεί να σου γρατζουνίσει λίγο. Το παθαίνω και στο Corsa E που έχω (και σε άλλα πολλά αμάξια που έχω οδηγήσει). Φρόντισε να είσαι πάντα σταματημένος πριν την βάλεις και αν νιώθεις αντίσταση, κούμπωσε μία άλλη ταχύτητα, χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη και μετά βάλε όπισθεν. Από τριξίματα κτλ, καλώς ήρθες στην Opel θα πω μόνο. Και εμένα μπροστά στο ταμπλό πότε ξεκινάει, πότε σταματάει μέσα στο μήνα. Παρεμπιπτόντως να συμπληρώσω ότι το να το αφήνεις να κρυώσει όταν σταματάς, δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πιέσει πιο πριν. Ρε συ και έλεγα τι στο καλό. Το Corsa Ε έχω και εγώ και ακούω ένα τρίξιμο μέσα στο ταμπλό.. Ο μηχανικόσ μου λέει πρέπει να λύσει ταμπλό να το βρεί τι είναι... Σιγα μην... Πολύ σπαστικό όμως!!! Για την όπισθεν, εγώ πατάω συμπλέκτη τέρμα, μετράω μέχρι το 3 και κουμπώνει "βούτυρο" 1
kostas_anes Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Tsino είπε Ο μηχανικόσ μου λέει πρέπει να λύσει ταμπλό να το βρεί τι είναι... Δε θα βρει τι ειναι, τα κωλοπλαστικα του απλως συντονιζουν και δεν πιανουν καλα στους αρμους μεταξυ τους. Οτι συγχρονο αμαξι και να μπεις, στο 6μηνο εχει τα ιδια τριξιματα. Εγω αλλο προβλημα εχω με την Οπελ σε αυτα. Τον μαλακα που εφτιαξε το κοντερ ετσι ωστε να μπορει να μπει σκονη απο την μεσα πλευρα του πλαστικου θελω να βρω, μαζι με τον μαλακα που αποφασισε οτι σε αντιθεση με το Corsa D, που ειναι απλως 3 βιδες, πρεπει να λυσεις ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ για να βγαλεις το τζαμακι του κοντερ να το καθαρισεις 2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Ποτέ το απλό diesel εάν δεν θέλεις να έχει μόνιμα το check engine αναμενο, και παντα απενεργοποιημηνο το start stop εαν δεν θελεις να μεινεις απο μπαταρια. Λογικα 2 αμαξια που εχουμε το ενα 12 χρονια, το αλλο 2.5, με κοντα 600.000 μεταξυ τους, εχει χαλασει το check engine και δεν το βλεπουμε. Οσο για το start-stop, βλεπεις πολλους να μενουνε; Το 2023 αλλαξε το δικο μου τελευταια φορα μπαταρια και αντικατεστησε την μαμα που ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο το 2017. Ποσο δηλαδη πρεπει να βγαλει μια μπαταρια, αν τα 6 χρονια ειναι λιγα; Μονο το σκυλι το Accent του 2005 ξερω να εχει βγαλει 8.5 χρονια η μπαταρια του και περιμεναμε με τον πατερα μου με απορια για το ποτε θα πεθανει. 4
meletis_m Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, Anovathi είπε Καλησπέρα σε όλους!!! Θα ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα όποιον γνωρίζει σχετικά με το αυτοκίνητο astra k facelift του 20 diesel με κινητήρα 1.5 Πρόσφατα αγόρασα το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με 46000 χλμ. Το πήγα στο συνεργείο να το δει ο μάστορας που έχω μου ειπε ότι είναι καλό και τα σχετικά ότι δεν φοράει τον κινητήρα 1.6 που είχε κάνει ανάκληση η opel που είχαν θέματα με την καδένα και το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση. Θα το πάω και στην opel τις επόμενες μέρες απλός να το τσεκάρουν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι εισαγωγής από εξωτερικό ομως τις τελευταίες μέρες εχουν συμβεί τα εξής: Προ λιγο ημερών μπήκα στο αυτοκίνητο το έβαλα μπροστά το άφησα λίγη ώρα να ζεσταθεί οπως κανω παντα (επειδή μου είπαν καλο είναι το αμαξι λόγο το ότι είναι πετρέλαιοκινητο να το αφηνω λίγη ωρα οταν το βαλω μπροστα και λίγη ωρα οταν φτασω στον προορισμό μου) παω να βάλω όπισθεν και μπήκε λες και την κάρφωσα την ταχύτητα δεν έδωσα σημασία και μου το ξανά έκανε χθες! σημερα το πρωί όχι... μήπως οφείλετε στο ότι είχε πολύ κρύο; ενω πατούσα τέρμα συμπλέκτη δεν μου το έκανε στην πρώτη μόνο στην όπισθεν. Το δεύτερο είναι σήμερα για κάποιο λόγο ετρηζε εκεί που ειναι το κοντραν του αυτοκινήτου σβήνω κινητήρα τελείως στο φανάρι ξανα βάζω μπροστά δεν το ξανά έκανε. Το εχω περίπου ένα μήνα τώρα αλλά αυτά τα δυο μου έκαναν τρομερή εντύπωση σε 4 χρονων αμάξι. Έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά σε κανέναν άλλον με opel astra;;; Σας ευχαριστώ πολύ! *Πάντως το αυτοκίνητο πέραν αυτα που προανέφερα είναι υπέροχο! Καλοτάξιδο , έχουμε στην οικογένεια diesel Volvo V40 D2 , προσωπικά επειδή έχουμε και αρνητικές θερμοκρασίες . 1-2 λεπτά το αφήνω και ξεκινάω ομάλα . Καλο θα ήταν να κάνεις πλήρες Service λάδια φίλτρα , αντιψυκτικό , και λάδια κιβωτίου (που θα σου πρότεινα μόνο της Opel να βάλεις )και υγρά φρένων. Λόγω Diesel να το βγάζεις και 20 λεπτά σε ανοικτό δρόμο με >2000 σταθερα. 1. Για το συμπλέκτη μηπως εχει γίνει καμια εργασία και εχει πάρει αέρα το κύκλωμα - τρομπάκι ; Δες το με τις αλλαγές λαδιών κιβωτίου & υγρα φρένων. 2.Ισως εχει αφαιρεθεί το καντράν ή κανει συντονισμό . 1
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 5 ώρες πριν, kostas_anes είπε Δε θα βρει τι ειναι, τα κωλοπλαστικα του απλως συντονιζουν και δεν πιανουν καλα στους αρμους μεταξυ τους. Οτι συγχρονο αμαξι και να μπεις, στο 6μηνο εχει τα ιδια τριξιματα. Εγω αλλο προβλημα εχω με την Οπελ σε αυτα. Τον μαλακα που εφτιαξε το κοντερ ετσι ωστε να μπορει να μπει σκονη απο την μεσα πλευρα του πλαστικου θελω να βρω, μαζι με τον μαλακα που αποφασισε οτι σε αντιθεση με το Corsa D, που ειναι απλως 3 βιδες, πρεπει να λυσεις ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ για να βγαλεις το τζαμακι του κοντερ να το καθαρισεις Λογικα 2 αμαξια που εχουμε το ενα 12 χρονια, το αλλο 2.5, με κοντα 600.000 μεταξυ τους, εχει χαλασει το check engine και δεν το βλεπουμε. Οσο για το start-stop, βλεπεις πολλους να μενουνε; Το 2023 αλλαξε το δικο μου τελευταια φορα μπαταρια και αντικατεστησε την μαμα που ειχε οταν βγηκε απο το εργοστασιο το 2017. Ποσο δηλαδη πρεπει να βγαλει μια μπαταρια, αν τα 6 χρονια ειναι λιγα; Μονο το σκυλι το Accent του 2005 ξερω να εχει βγαλει 8.5 χρονια η μπαταρια του και περιμεναμε με τον πατερα μου με απορια για το ποτε θα πεθανει. Astra J Ιούλιος του 2015 την μπαταρία την άλλαξα Σεπτ του 2023.Ναι ήταν πεσμένη η μαμά μπαταρία (FIAMM) αλλά το αμάξι έπαιρνε μπροστά κανονικά (το SS δεν έμπαινε λόγω της πεσμένης μπαταρίας) . Μπήκε ίδιος τύπος σε Bosch.Μπορεί να με έβγαζε ένα χρόνο ακόμα αλλά επειδή το οδηγάει η γυναίκα το αμάξι δεν υπήρχε λόγος να το ριψοκινδυνεψω. Ενα τσικ τσικ ακούω εγώ στην δεξιά μεριά του ταμπλό.Δεν πρόκειται να ασχοληθώ. 3
andreas1gr Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Στις 13/2/2025 στις 9:36 ΜΜ, meletis_m είπε Λόγω Diesel να το βγάζεις και 20 λεπτά σε ανοικτό δρόμο με >2000 σταθερα. Έτσι δεν κάνεις τίποτα... Η αναγέννηση του DPF δεν θέλει απλά μια πορεία 20 λεπτά και >2000rpm αν δεν έχει φτάσει σε σημείο για να ξεκινήσει η αναγέννηση....
Anovathi Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, andreas1gr είπε Έτσι δεν κάνεις τίποτα... Η αναγέννηση του DPF δεν θέλει απλά μια πορεία 20 λεπτά και >2000rpm αν δεν έχει φτάσει σε σημείο για να ξεκινήσει η αναγέννηση.... Αυτό με την αναγεννηση του dpf προειδοποιεί το αυτοκίνητο δλδ μπορει αυτο να ξεκινήσει πριν φτασω σπίτι και να πρέπει να το κάνω βόλτες; Συγγνώμη που ρωτάω αλλά πρωτη φορα κάτοχος αυτοκίνητο πετρελαίου. Μάλιστα στην αρχή μου έλεγαν να το αφήνω λιγο αναμένω πριν ξεκινήσω και το έκανα και οταν φτασω στον προορισμό μου. Τώρα εδώ έχουν γράψει ότι δεν χρειάζεται μόνο όταν κάνω μακρινή απόσταση οταν φτασω στον προορισμό μου απλός να το αφήσω λίγη ωρα αναμένω. Έχω λίγο μπερδευτεί με το παλιό αμάξι που είχα βενζίνη έμπαινα μέσα έβαζα μπροστα γειά σας τώρα με το πετρελαιο ακούω πολλές άποψης. Επίσης και για το start stop μου εχουν πει καλυτερα να μην το χρησιμοποιώ να το απενεργοποιησω... εγώ δεν το εχω απενεργοποιησει το σκέφτομαι όμως! Σήμερα εντωμεταξύ καθως γύρναγα σπίτι ξαφνικά χάλασε και ο ένας αισθητήρας από το ένα λάστιχο άρχισαν μέσα στο opel και αναβανε ενδείξεις το πήγα κατευθείαν στο βουλκανιζατερ μήπως βγάλω άκρη... τελικά έβγαλα αλλαγη αισθητήρα 60 ευρω. Τι να πω; και από εκεί που το αγόρασα είχε και ένα υβριδικό Toyota με λίγα χρήματα παραπάνω αλλά το opel astra το facelift δεν ξέρω μου άρεσε και μου αρέσει πάρα πολύ σαν αυτοκίνητο πιο πολυ και απο το τελευταίο μοντέλο το astra!!! Στις 13/2/2025 στις 5:07 ΜΜ, Tsino είπε Ρε συ και έλεγα τι στο καλό. Το Corsa Ε έχω και εγώ και ακούω ένα τρίξιμο μέσα στο ταμπλό.. Ο μηχανικόσ μου λέει πρέπει να λύσει ταμπλό να το βρεί τι είναι... Σιγα μην... Πολύ σπαστικό όμως!!! Για την όπισθεν, εγώ πατάω συμπλέκτη τέρμα, μετράω μέχρι το 3 και κουμπώνει "βούτυρο" Αυτό έκανε και στο δικό μου τριξιμο μέσα από το ταμπλο εκεί που ειναι τα όργανα. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου από Anovathi 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα