Προς το περιεχόμενο

Battlefield 6 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έβλεπε το αριστερό χέρι στο συγκεκριμένο βίντεο. Κατά τα άλλα είναι λίγο περίεργη η κατάσταση με το hig reg, κάποιες φορές ρίχνεις τον αντίπαλο γρήγορα με 5 σφαίρες και άλλες θέλει όλο τον γεμιστήρα.

Επίσης τα SMG συναγωνίζονται τα AR σε mid-range αποστάσεις κάτι που δεν θα έπρεπε να ισχύει.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Επίσης τα SMG συναγωνίζονται τα AR σε mid-range αποστάσεις

Δεν τα συναγωνίζονται απλά, είναι σαφώς ανώτερα, σε όλα τα τελευταία BF, ειδικά κατά περιόδους.

Κάποια στιγμή στο V δεν έβλεπες άλλο όπλο από το grease, ας πούμε.

 

  • Like 1
Δημοσ.
On 14/10/2025 at 09:48, xrist0s92 said:

Αξίζει ρε παιδιά η αγορά ή θα φάμε φόλα όπως στο 2042; Ακόμα BF1 παίζω και το θεωρώ κορυφαίο.

BF1 μακραν για μενα το καλυτερο. Το εχω λιωσει και ακομα και σημερα παιζω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Έβλεπε το αριστερό χέρι στο συγκεκριμένο βίντεο. Κατά τα άλλα είναι λίγο περίεργη η κατάσταση με το hig reg, κάποιες φορές ρίχνεις τον αντίπαλο γρήγορα με 5 σφαίρες και άλλες θέλει όλο τον γεμιστήρα.

Επίσης τα SMG συναγωνίζονται τα AR σε mid-range αποστάσεις κάτι που δεν θα έπρεπε να ισχύει.

Χθες πέτυχα ενα ματς να με ευνοεί η όλη κατάσταση με το net code? Δεν ξερω τι έγινε, πάντως ο Ραμπο μπροστά μου έμοιαζε παιδάκι νηπιαγωγείου.σε καποια φαση ημουν 24k 2d .τους εβλεπες ομως τους τύπους που δεν μπορούσαν να με ρίξουν ευκολα, ειχαν σκυλιασει . Και τους καθάριζα λες και βάρουσα με 50αρι 

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Δημοσ.

EPIC

 

Πάντως τα LMG έπρεπε να προκαλούν ένα suppression effect. Εξάλλου αυτός είναι και ο ρόλος τους gameplayακα. Δε γίνεται να δέχεται τόσα πυρά ο αντίπαλος με το σναιπερ, να ρίχνει ανενόχλητος μετά, με τέλειο aim και να σε σκοτώνει έτσι!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Δε γίνεται να δέχεται τόσα πυρά ο αντίπαλος με το σναιπερ, να ρίχνει ανενόχλητος μετά, με τέλειο aim και να σε σκοτώνει έτσι!

Το έκαναν αυτό από το 3 και μετά, με διάφορες παραλλαγές του supression.

Κλαυθμός, οδυρμός και αναστεναγμός από τα έρποντα, μέχρι που πλέον τους τραβάς στα μούτρα το κανόνι του ΜΒΤ και εξακολουθούν να ρίχνουν απερίσπαστοι.

Μέχρι να βγουν όντως μεγάλοι χάρτες, δεν με βλέπω να το ακουμπάω. Όντως γύρισαν σε 32vs32 max?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Ναι δεν υπάρχει 64vs64 πλέον.

Καλύτερα. Το concept 124 / 100 παίκτες θέλει διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση. Για να δουλέψει σωστά θες πιο σοβαρό, πιο tactical gameplay και να βασιστεί αποκλειστικά στην στήριξη μέσω πολλαπλών (και κλειστών) roles. 4 δεν επαρκούν. 

Δεν ταιριάζει στο BF του σήμερα. Θα πρέπει να αλλάξει πολύ, ριζικά.

Είδατε πόσο άδεια και άψυχα ήταν τα πράγματα στο 2042

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
11 ώρες πριν, chrisgewrgi είπε

Ρε παιδιά. Εδω τι εχει γινει? Έτυχε και έβγαζα βιντεο και δειτε αυτό.

 

Έχει καλύτερη gaming καρέκλα.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Είδατε πόσο άδεια και άψυχα ήταν τα πράγματα στο 2042

Δεν έφταιγε το 64vs64 γι' αυτό αλλά ότι το 2042 το έφτιαξαν ''πρωτάκια'' που μόλις μάθαιναν τα βασικά της Frostbite engine.

Δημοσ.
11 hours ago, chrisgewrgi said:

Στον assault.  Μονο 3 γεμιστηρες εχει. Οι αλλοι ειναι οκ. 

Ο λόγος που δεν παίρνω αυτό το class. Σε μισό λεπτό δεν εχεις σφαίρες 

 

11 hours ago, _Theo_ said:

Δεν το ήξερα. Πρέπει να το αλλάξουν πάντως, είναι σπαστικό. Και αυτό το adrenaline τι ανοησία, άχρηστο είναι.

Εαν αντικαταστησεις την καραμπινα με gadget, τοτε ολες οι σφαιρες πανε στο primary οπλο σου.
Επισης ο assault εχει το spawn beacon που ειναι χρησιμο, εχει γρηγοροτερα cooldowns κτλ
Η καθε class εχει την χαρη της.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...