Προς το περιεχόμενο

Battlefield 6 [PC][10 Οκτ 2025]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Ναι, τουλάχιστον στο Steam. Όπως στα προηγούμενα παιχνίδια.

Δεν μου λειτουργεί καθόλου, όπως και στο 2042 (στο φάκελο του παιχνιδιού). 

  • Απαντ. 897
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 minutes ago, Πέτρος said:

Δεν μου λειτουργεί καθόλου, όπως και στο 2042 (στο φάκελο του παιχνιδιού). 

Το έχεις μέσα στο "Steam\steamapps\common\Glacier Events"?

Δοκίμασες να αλλάξεις τα offset μήπως το στέλνουν εκτός οθόνης; Επίσης ίσως θέλει στα advanced graphics settings να βάλεις το "simple" performance overlay.

Δημοσ.

Για καποιο λογο ενεργοποιωντας το xmp profile στο bios εφτιαξε το προβλημα που ειχα. απο οτι διαβασα ειναι γνωστο προβλημα απο το BF2042(time nudge).

Για το game συμφωνω με τον @_Theo_ 4 σελιδες πισω. Επαιξα λιγο κανονικα να παρω μια γευση. Μικρα maps και COD τρεχαλα. Τι να πω, μαλλον μεγαλωνω για αυτο το ειδος.

Θα παιξω λιγο ακομα το ΣΚ που θα γινει πανηγυρι. Παντως συνανταω πολλα bugs με το πιο χαρακτηριστικο να χανεται το οπλο και να πυροβολω με τα δαχτυλα.

Δημοσ.
1 hour ago, GhostRiderLSOV said:

Ο ίδιος λόγος που δεν κοιτάνε πολλοί με stingers για ΑΑ. Θέλουν infantry on infantry kills. -_- 

2o match έριξα 2 ελικόπτερα με Stinger 💪😎

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, cos_dr2 είπε

ευχαριστώ αλλα ελπίζω να μην το ρίξω και επειδή το έριξαν πολλοί να φάω κανά ban στο account μου., 

ε?

Δημοσ.

Γενικά το παιχνίδι είναι καλό αλλά είναι μια από τα ίδια, δεν είναι κάτι φρέσκο όπως ήταν το BF3 για την εποχή του.

Απλά εδώ που φτάσαμε, ακόμα και αυτό αποτελεί όαση στη σαβούρα που κυκλοφορεί.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, Psycho_Warhead said:

Γενικά το παιχνίδι είναι καλό αλλά είναι μια από τα ίδια, δεν είναι κάτι φρέσκο όπως ήταν το BF3 για την εποχή του.

Απλά εδώ που φτάσαμε, ακόμα και αυτό αποτελεί όαση στη σαβούρα που κυκλοφορεί.

Το BF3, όταν κυκλοφόρησε το 2011, θεωρήθηκε σταθμός, με την κλίμακα των μαχών, την καταστροφή περιβάλλοντος και την ατμόσφαιρα να αχνοφαίνεται από το πρώτο λεπτό της beta. Ηταν ένα ανεξίτηλο σημάδι και θα το θυμαμαι για πάντα. ηταν απλά σοκ! Μια επανάσταση στο fps-mp-BF είδος στην κυριολεξία. Πολλοί, το ότι γιναμε pcαδες το οφείλουμε σ΄αυτό.

Αντιθέτως, το Battlefield 6, παρόλο που προσφέρει μια καλοφτιαγμένη εμπειρία, είναι σαφώς μια τεράστια και σεβαστή βελτίωση από το 2042, κι πράγματη δίνει την αίσθηση του «μία από τα ίδια», χωρίς να κουβαλά το δέος ή την καινοτομία που θα το καθιστούσε αξέχαστο. Το κρίνω αυστηρα; Ισως γιατί έχουμε αναγκη να ταρακουνηθεί η βαρεμάρα στο ειδος.  

Σε δέκα χρόνια, είναι πιθανό να μην μνημονεύεται με την ίδια νοσταλγία ή σεβασμό που απολαμβάνει ακόμα το BF3 ή ακόμη και το νεότερο BF1, καθώς δεν εισάγει κάτι που να αλλάζει ριζικά το τοπίο του είδους, όπως έκανε ο "παππούς" του.

Εμενα μου θύμισε ένα κράμα BF4 (χωρίς το πορτοκαλι εφέ) - με έναν αόρατο μανδύα βελτιωμένης αισθητικής 2042 να υπάρχει ακόμη εκεί (HUD too much bloated default, κάποιες "δυνάμεις" προκαλουν σύγχυση, η κίνηση λίγο clunky όχι οσο smooth θα ήθελα ακομα), Λίγο αν τα βάλεις δίπλα δίπλα θα σου θυμίσει και Delta Force. Κι όλα αυτά μαζί με μεταμοντερνισμούς της bf φόρμουλας, όσο φαίνεται και πιο χαοτικό σαν alter ego του COD. Γενικά προσπαθεί να χώσει πολλά στον ιδιο "΄χωρο". Θέλει να είναι κι αυτο, αλλα θελει κι εκεινο για να προσελκύσει κι αυτον τον παίκτη. Το shooting ειναι αρκετά καλό, ικανοποιητικό και το recoil καλυτερο απ οτι περιμενα. 

Νομίζω μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο συνολικά. Εχει κάποιες καλές βάσεις αλλά θέλει δουλίτσα.Είναι όμως κοντά στην κυκλοφορία (60μ) και πολλα θα περάσουν ως έχουν.

Τουλάχιστον σε performance επίπεδο είμαστε ΠΟΛΥ καλά. Θετικό αυτό. Το παίζεις και με παλιοσειρές κάρτες 2 γενιες πίσω high-mixed πάνω από 60 καρέ. To BF3 εστελνε κόσμο αδιάβαστο για αναβάθμιση από την ΒΕΤΑ.

-Μovement λίγο πιο fluid, χρειάζεται. Όχι σαν τοσο εμετικό του CoD (το omnimovement) που μοιάζει να "γλιστράει στον πάγο" , ή σαν να το πείραξε κανείς και τρέχει σαν βλαμμένο fast forward tape Χ2, αλλά θα θελα να ειναι λίγο πιο ομαλές οι κινησεις/animations, οι μεταβάσεις αυτές. 

-Θυμίζει από μακρια ένα τωρινό game - με τα θετικά και τα αρνητικά ενος - που θέλει να κλέψει κόσμο από την υπόλοιπη 'πιτα'. Και τους codbros , και κάποιους απ'το Delta Force (ω ναι!), και Warzoneακηδες κλπ. Οι πιο νέοι στη σειρά ή ηλικιακά νεότεροι δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα πιστεύω να προσαρμοστούν. Θα νιώσουν πως βρίσκονται σε γνώριμα gameplayακα νερά και δε θα εντοπίσουν τόσα "παράπονα". Θα τους φανεί πιο ενδιαφέρον. Ισως φανώ εγώ και κλανόγερος, ραμολιμέντο παίκτης σε mindset κολλημένο στο 2011. (αν και ειμαι 30)

- TTK. Ειναι μια χαρα. ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ.

Ο ήχος καλός είναι, ΆΚΟΥΣΑ βήματα, αλλά θέλει λίγο ένα tuning από μεριάς τους. Αφήνω εναν αστερίσκο εδώ γιατι ειχα βαλει κατι Wartapes που καραγουσταρα και στα παλια.

Θέλω καθαρό μυαλό και να το δοκιμάσω περισσότερο για να αποφασίσω αν θα επενδύσω day1. Σιγουρα δεν θα φάει uninstall στο 2ωρο όπως το 2042.

ΟΧΗΜΑΤΑ με εξαίρεση το τζιπακι δεν μπήκα, ΑΚΟΜΑ μέσα.

Η καταστροφή σε κάποια σημεία ειναι εκπληκτική, ενω σε αλλα ριχνεις και δεν κουνιέται καστανο (σε εκεινη την πρασινωπή πίστα αναφέρομαι με τους θάμνους)

Spoiler

r/Battlefield - Can we quit the BS and let people judge the game for once?

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Παντως ναι μεν γυρισαν στα classes, αλλα τα εχουν κανει σκατα. c4 ο scout, resupply ο medicsupport, ενα χαζο gadget ο  assault και το rpg στον engineer. Ναι οκ, ειπαμε να κανετε τα squads να εχουν αναγκη ο ενας τον αλλο, αλλα οχι τοσο forced. 

Τα classes πέρα του Assault πες ότι προσφέρουν κάτι στο teamplay, C4 ο recon/scout, RPG/Stinger ο Engineer, ammo/health ο support (θεωρητικά, πρακτικά δεν είναι έτσι), απο την άλλη, Assault (ή CoD class ?) είναι κομμένη και ραμμένη για να προσελκύσει CoD παίκτες (αυτούς που κυνηγάει η ΕΑ και θα παίξουν BF για λίγες μέρες) δίνοντας Noobtube, 2 primaries, (θα) έχουν beacon, selfheal/stim κλπ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως κατά την γνώμη μου, το TTK κοντά, δηλαδή 0-20m, είναι υπερβολικά γρήγορο. Πρέπει είτε να μειώσουν το RPM σε όλα τα αυτόματα κατά 15-25% ή να αυξήσουν τις σφαίρες για kill κατά 1 για όλα τα αυτόματα όπλα. Στο BF1, η M1907 SL έκανε 3 hit kill με 300 RPM, ενώ στο BF6 το NVO-228E κάνει 3 hit kill με 654 RPM, και με διπλάσιο magazine.

Επεξ/σία από John_on_PC
Δημοσ.
9 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Παντως ναι μεν γυρισαν στα classes, αλλα τα εχουν κανει σκατα. c4 ο scout, resupply ο medicsupport, ενα χαζο gadget ο  assault και το rpg στον engineer. Ναι οκ, ειπαμε να κανετε τα squads να εχουν αναγκη ο ενας τον αλλο, αλλα οχι τοσο forced. 

Ναι όντως αυτό και μένα με έκανε κάπως,  όπως επίσης δεν ξεχωρίζεις πολύ καλά όταν κάνεις kill και damage, πολλές φορές μπερδεύομαι. Πρέπει να βελτιώσουν την γραφική απεικόνιση αυτών των δύο.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπηκα στο game. Όμως έχει μια θολούρα στην εικόνα. 
Πως "καθαρίζει", ξέρει κάποιος; Κάποιο graph setting ισως ?

Επεξ/σία από RPDrummer
Δημοσ.
21 minutes ago, RPDrummer said:

Μπηκα στο game. Όμως έχει μια θολούρα στην εικόνα. 
Πως "καθαρίζει", ξέρει κάποιος; Κάποιο graph setting ισως ?

Το sharpness στο 0 ισως, που είπε κ ο psycho.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...