11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, NT1G είπε Το stratified μάλλον θα το δεις σαν στρωματοποιημένο στην βιβλιογραφία αυτο λεω δεν μιλαω για lean burn, 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε δημιουργεις διαστρωματωση δημιουργεις διαστρωματωση ειπα = στρωματοποιημένο 2 ώρες πριν, NT1G είπε μείγμα γύρω από το μπουζί πλούσιο και να ξεκινήσει η καύση πιο εύκολα μιλαμε για ακριβως το ιδιο πραγμα μια πλουσια περιοχη περιξ του σπινθηριστή 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε με καταλληλη γεωμετρια εμβολου και πολλαπλους ψεκασμους εξου και η καταλληλη γεωμετρια εμβολου που στο ανω νεκρο ( η κοντα σε αυτο) εχει θυλακα ωστε να κραταει το πλουσιο στρωματοποιημενο μειγμα 2 ώρες πριν, NT1G είπε έχεις την πεταλούδα πιο ανοικτή γιατί ρυθμίζεις και τον αέρα από τον χρονισμό των βαλβίδων εχει την πεταλουδα πολυ ανοικτη απο 80%+ διοτι θελεις να μειωσεις τις απωλειες αντλησης για αυτο ειπα LIVC ή LIVL ή multiair που τα κανει ολα (χαχα) 2 ώρες πριν, NT1G είπε γιατί έχει μείνει να σημαίνει τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούσαν μεταξύ 1999-200κάτι για φτωχά μείγματα. ξαναλεω ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ LEAN BURN MODE τα οξειδια του αζωτου το εφαγαν αυτο Επεξ/σία 11 Μαρτίου από 11osmikrosmhtsos
NT1G Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 44 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε αυτο λεω δεν μιλαω για lean burn, δημιουργεις διαστρωματωση ειπα = στρωματοποιημένο μιλαμε για ακριβως το ιδιο πραγμα μια πλουσια περιοχη περιξ του σπινθηριστή εξου και η καταλληλη γεωμετρια εμβολου που στο ανω νεκρο ( η κοντα σε αυτο) εχει θυλακα ωστε να κραταει το πλουσιο στρωματοποιημενο μειγμα εχει την πεταλουδα πολυ ανοικτη απο 80%+ διοτι θελεις να μειωσεις τις απωλειες αντλησης για αυτο ειπα LIVC ή LIVL ή multiair που τα κανει ολα (χαχα) ξαναλεω ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ LEAN BURN MODE τα οξειδια του αζωτου το εφαγαν αυτο ναι, το ιδιο λεμε, εγω δεν συμφωνω με την λεξη stratified γιατι δεν ειναι τοσο stratified όσο τα παλια. η γεωμετρία του πιστονιού πάλι πιο πολύ έχει να κάνει με την ροή του αέρα για την ανάμιξη με το καύσιμο και λιγότερο για το καύσιμο γύρω στο μπουζί. εκτός και αν σκέφτεσαι τους κινητήρες της mazda που έχουν ένα μπολ για αυτό τον λόγο.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 15 λεπτά πριν, NT1G είπε εκτός και αν σκέφτεσαι τους κινητήρες της mazda που έχουν ένα μπολ για αυτό τον λόγο. και οι gm
katargedon Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, mike15 είπε εχει μεγαλυτερο HTHS= 3.8 , απο το 3,2-3,5 που λογικα ησουν. Δε νομιζω να εχει σχεση το hths.3.7 ειχα πριν,3.8 τωρα.Κλαυν μαυν.Απλα μάλλον είναι η φυσιολογια του λαδιου ετσι.Το ιδιο ακριβως μου ειπε και συναδελφος που το εβαλε πριν λίγο καιρο σε audi 18αρι.Ειπαμε είναι καλό λαδι,αλλα για στοχευμενη χρηση,οχι για all around.Στην επομενη αλλαγη θα βαλω το helix ultra να δω αν ανταποκρινεται στα καλα σπεκς και καλες κριτικες που εχει.Βλεποντας και κάνοντας...λιγουρευομουν και το x-max αλλα δεν το βρηκα πουθενα φρεσκο,οποτε ακυρο. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από katargedon
mike15 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 54 λεπτά πριν, katargedon είπε Δε νομιζω να εχει σχεση το hths.3.7 ειχα πριν,3.8 τωρα.Κλαυν μαυν.Απλα μάλλον είναι η φυσιολογια του λαδιου ετσι.Το ιδιο ακριβως μου ειπε και συναδελφος που το εβαλε πριν λίγο καιρο σε audi 18αρι.Ειπαμε είναι καλό λαδι,αλλα για στοχευμενη χρηση,οχι για all around.Στην επομενη αλλαγη θα βαλω το helix ultra να δω αν ανταποκρινεται στα καλα σπεκς και καλες κριτικες που εχει.Βλεποντας και κάνοντας...λιγουρευομουν και το x-max αλλα δεν το βρηκα πουθενα φρεσκο,οποτε ακυρο. περιεργο,εμενα φιλοι μου που το εβαλαν δεν ειχαν παρατηρησει κατι.βεβαια εχουν μεγαλες μηχανες,2.5 και 3λιτρα. εγω νομιζω οτι μομπιλ 0-40 ειναι οτι πρεπει για σενα.α3/β4..η τιμη ομως..αν το βρεις απο τον σπανο φθηνα δοκιμασε το.
katargedon Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 5 ώρες πριν, mike15 είπε εγω νομιζω οτι μομπιλ 0-40 ειναι οτι πρεπει για σενα.α3/β4..η τιμη ομως..αν το βρεις απο τον σπανο φθηνα δοκιμασε το. Ειναι καποιες εταιριες που,χωρις λογο ομολογουμένως,δεν μου καθεται καλα σαν σκεψη να τις βαλω,δεν ξερω γιατι.Μια απο αυτες ειναι η mobil.Το mobil 1,το εχει ο σπανος 55 ευρω το 5λιτρο.Ασε που τωρα το πρωην mobil 1 fs,μετονομαστηκε σε mobil 1 european formula και η χημικη του συνθεση δεν με συγκίνησε καθολου.Στο helix μαλλον θα καταληξω στην επομενη αλλαγη για δοκιμη.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 4 ώρες πριν, katargedon είπε Στο helix μαλλον θα καταληξω στην επομενη αλλαγη για δοκιμη μεχρι που θα σου ερθει helix τουρκιας και θα δεις την γλυκα 1
katargedon Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε μεχρι που θα σου ερθει helix τουρκιας και θα δεις την γλυκα Απο που να μου ερθει; Απο επισημο αντιπροσωπο θα το παρω και made in Germany,και του 2024.Ποτέ ξανα απο internet 1
Mitsi86 Δημοσ. 12 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου Παιδιά όταν γράφεται για επίσημα λάδια από αντιπρόσωπο ή για μαϊμού . Πως τα ξεχωρίζεται; Μπορεί να είναι το ίδιο λάδι , απλά να το φέρνουν απ έξω παρα εισαγωγή , όπως κάνουν τα σκρουτζομαγαζα με κινητά από Ρουμανία Βουλγαρία κλπ
mike15 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 10/3/2025 στις 8:24 ΠΜ, katargedon είπε Tds και voa x-cess api sp bitog ! απτι φαινεται απο εκει που το εκραζες τωρα χαρη στον (megapaixtaras) σε επηρεασε θετικα και το μελετας! 😄 Στις 10/3/2025 στις 9:43 ΠΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Πολυ λιγο το ασβεστιο??????? υπαρχουν 2 σχολες σχετικα με το προσθετο ασβεστιο. η παλια σχολη που ειχε μονο ασβεστιο και η νεα σχολη που απαιτειται για να παρει ενα λαδι την εγκριση api sp με μειωμενο ασβεστιο και λογω αυτου συμπληρωσης με το επισης καθαριστικο μεταξυ αλλων ιδιοτητων του ,το μαγνησιο. το xcess 5-40 ανηκει στην πρωτη σχολη μεχρι το 2013 ,ενω μετα αλλαξαν οι εταιρειες φιλοσοφια συνθεσης και ετσι οταν η μοτουλ παρηγαγε το xcess 5-40 gen 2 api sp ,οπου απαιτειται μειωση ασβεστιου χρησιμοποιησε πλεον και μαγνησιο και ελλατωσε το ασβεστιο. ενας αλλος λογος ειναι οτι το πολυ ασβεστιο εχει κατηγορηθει για το φαινομενο lspi.οτι βοηθαει στην δημιουργια του, γιατι οπως ειπαμε κυριως ειναι θεμα σχεδιασης μηχανης και οδηγικης συνηθειας. βεβαια τα ευρωπαικα αυτοκινητα δεν εχουν τετοιο προβλημα. εκτος απο οτι ειναι το μαγνησιο πιο φθηνο προσθετο,φαινεται να κρατα καλυτερα ψηλα και το tbn οταν χρησιμοποιειται στην συνθεση αρκετη ποσοτητα ,αποτι αν το λαδι εχει μονο ασβεστιο σκετο. οποτε το θεμα καθαριστικων με η' λιγο ασβεστιο δεν υφισταται οταν υπαρχει στην συνθεση ενα τελικο προιον μαζι με αλλα επισης σημαντικα προσθετα, η δουλεια γινεται επισης καλα. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από mike15
katargedon Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 21 ώρες πριν, mike15 είπε bitog ! απτι φαινεται απο εκει που το εκραζες τωρα χαρη στον (megapaixtaras) σε επηρεασε θετικα και το μελετας! Ολα τα μελετουσα και τα μελεταω εδω και χρονια.Στο bitog οπως και στα αλλα φορουμς,εχω δει σωστα πράγματα,όπως και πραγματα που ξεχασα το ονομα μου.Παραδειγμα...δεν καταλαβα ποτε την μ....κια που δερνει τους Αμερικανους και κάνουν δικές τους μίξεις.Δυο λιτρα 15w40,ενα λιτρο 5w30,αλλο ενα λίτρο 0w20 και για να συμπληρώσουμε το γλυκο,βαλε και λιγο 0w16.Γι'αυτο βλεπεις τα μοτερ τους,στις 150-200.000 μίλια,πετανε τον στροφαλο απο το στερεοφωνικο.Το bitog,οπως και ολα τα φορουμς μπορει να ειναι πηγη πληροφόρησης αλλα και γέλιου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα