thanos33667788 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Θα ήθελα να ρωτήσω πώς είναι η αγορά εργασίας στους τομείς της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα (είμαι φοιτητής ΗΜΜΥ). Δεν μπορώ να καταλήξω σε τι ισχύει, γιατί πολλές πηγές μου δίνουν αντικρουόμενες εντυπώσεις. Θέλω κυρίως να μάθω πόσο ανοιχτές είναι οι εταιρείες σε junior θέσεις ή αν οι περισσότερες ζητούν προϋπηρεσία ή μεταπτυχιακό και γενικά αν αυτοί οι κλάδοι είναι κορεσμένοι. Μου είναι πολύ δύσκολο να φύγω στο εξωτερικό, θεωρώ ότι είναι λογικό να δουλέψω εδώ πρώτα, μέχρι να μπορέσω να φύγω.
DrLo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, thanos33667788 είπε Θα ήθελα να ρωτήσω πώς είναι η αγορά εργασίας στους τομείς της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα (είμαι φοιτητής ΗΜΜΥ). Δεν μπορώ να καταλήξω σε τι ισχύει, γιατί πολλές πηγές μου δίνουν αντικρουόμενες εντυπώσεις. Θέλω κυρίως να μάθω πόσο ανοιχτές είναι οι εταιρείες σε junior θέσεις ή αν οι περισσότερες ζητούν προϋπηρεσία ή μεταπτυχιακό και γενικά αν αυτοί οι κλάδοι είναι κορεσμένοι. Μου είναι πολύ δύσκολο να φύγω στο εξωτερικό, θεωρώ ότι είναι λογικό να δουλέψω εδώ πρώτα, μέχρι να μπορέσω να φύγω. Για τηλεπικοινωνίες δε ξέρω Για ενέργεια που ξέρω θεωρώ οτι υπάρχει αρκετή δραστηριότητα και για εξωτερικό υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη. Βέβαια από ένα σημείο και μετά εξειδικευεσε σε κάτι. Στο κομμάτι της απλής διανομής σε εγκαταστάσεις χαμηλής πχ βλέπω ότι υπάρχει αρκετή ζήτηση αυτό το καιρό σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις και ακόμα μεγαλύτερη σε data centers. Εγώ παρότι μηχανολόγος σχεδον καθημερινά me προσεγγίζουν διαφορα agencies για projects στα εξωτερικό (για πεδίο η για επίβλεψη εφαρμογής όχι τίποτα υψηλές επιστήμες) που στην ουσία ψάχνουν ηλεκτρολόγους περισσότερο. Μια αρχική προυπηρεσία ~2 ετών, εφόσον είναι πάνω σε ένα "hot αντικείμενο" είναι καλύτερο προσόν από ένα μεταπτυχιακό το οποίο μπορεί να γίνει λιγο μετά part-time / distance. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από DrLo