poulinos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου On 07/03/2025 at 09:56, fitsoulas2024 said: Οσοι ειστε ικανοποιημενοι τοσα χρονια μαλλον αποτελειτε εξαιρεση στο κανονα. Υποψιν οτι δε μιλαω για κινητο γιατι παντα ειχα με καρτα, μονο για σταθερο και ιντερνετ. επισης σε εναν παροχο το προγραμμα που κανεις τους υπολογισμους ειναι ενα.δεν βγαινουν με το χερακι. οποτε αν γινει κατι θα γινει μαζικα οχι μονο σε σενα.για να βγει κατι λαθος σημαινει οτι εχει περαστει κατι λαθος ως στοιχεια στο προγραμμα.
fitsoulas2024 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 13 ώρες πριν, jkoukos είπε Δεν διαστρέβλωσα απολύτως τίποτα από κανένα σημείο αυτών που ισχυρίζεται. Δείξε μου που το έκανα. ειπες οτι "ο πάροχος σε χρέωσε δύο φορές για τις Χ μέρες" και συμπερασματα οπως "έχεις πλάσει μια λανθασμένη ιδέα πως δουλεύουν οι πάροχοι" και οτι "από αυτά που ισχυρίζεσαι τίποτα δεν ισχύει" ενω εχω πολλες περιπτωσεις απο τη περ. 20ετια σε παροχους ιντερνετ και σταθερου. Πως ειναι δυνατον να ξερεις εσυ καλυτερα απο μενα τι μου εχει συμβει?
jkoukos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Αφού λες έχεις 20 χρόνια εμπειρίας με τους παρόχους και τις πρακτικές τους, αποστόμωσέ μας δείχνοντας αποδείξεις. Δώσε τον τελευταίο λογαριασμό πριν την πρόωρη ανανέωση και τον πρώτο μετά από αυτήν. Ακόμα καλύτερα για σένα, δώσε τα ίδια δεδομένα σε παλαιότερη ίδια περίπτωση που σου έχει τύχει. Μέχρι να δούμε αποδείξεις, κανέναν δεν πείθεις με αυτά που ισχυρίζεσαι.
fitsoulas2024 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Εχει αρχισει να κουραζει η εμμονη σου. Αφου με αμφισβητεις συνεχως οτι και να σου πω δε θα το δεχτεις. Δεν ειναι το ζητουμενο μου να σε... πεισω.
jkoukos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Μα είναι η δική σου εμμονή για όλα αυτά. Βγαίνεις και λες κάτι για το οποίο όλοι σου απαντάμε ότι δεν ισχύει και με αποδείξεις. Ποιες είναι οι δικές σου για να πειστούμε ότι η Γη είναι επίπεδη και ο ήλιος ανατέλλει από την δύση; Με τα λόγια καθείς μπορεί να ισχυρισθεί οτιδήποτε, ειδικά ανώνυμα σε ένα φόρουμ. Είναι όμως η πραγματικότητα;
fitsoulas2024 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) εγω ειπα μια την εμπειρια μου, τελειωσα. Εσυ ομως συνεχεια απευθυνεσαι σε μενα προσπαθωντας να με κανεις να πω οτι δεν εχω αυτη την εμπειρια? Ασοβαρα πραγματα. Σα να μου λες οτι εισαι κοντος αλλα εγω να επιμενω οτι εισαι ψηλος😄 Επεξ/σία 12 Μαρτίου από fitsoulas2024
jkoukos Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν συνέβη σε σένα. Αντιθέτως ρητά αναφέρθηκα ότι αν όντως έγινε τότε ήταν λάθος του παρόχου και έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις διόρθωση είτε κατευθείαν από αυτόν είτε μέσω άλλης αρχής. Αυτό που γράφω τόσες μέρες και δεν καταλαβαίνεις ή το παραβλέπεις ηθελημένα ή μη, είναι (αν όντως συνέβη) ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό και όχι γενική πολιτική των εταιρειών όπως ισχυρίζεσαι. Σου λέμε όλοι και με αποδείξεις, ότι απλά δεν ισχύουν αυτά που γράφεις. Και για να διαπιστώσουμε τι πραγματικά έχει γίνει, σου ζήτησα τις σχετικές αποδείξεις εκ μέρους σου, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω, προσχηματικά αναφέροντας συνεχώς (κόλλησε η βελόνα) την 20ετή εμπειρία σου. Αυτά είναι τα ασόβαρα πράγματα. Δεν ασπάζομαι το "πίστευε και μη ερεύνα", ούτε κανείς έχει το αλάθητο του Πάπα. Επεξ/σία 13 Μαρτίου από jkoukos
poulinos Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 6 minutes ago, jkoukos said: Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν συνέβη σε σένα. Αντιθέτως ρητά αναφέρθηκα ότι αν όντως έγινε τότε ήταν λάθος του παρόχου και έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις διόρθωση είτε κατευθείαν από αυτόν είτε μέσω άλλης αρχής. +1000 για αυτο. γιατι αν αποδειξει οτι εκαναν λαθος τοτε θα του τα δωσουν.
fitsoulas2024 Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, jkoukos είπε Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν συνέβη σε σένα. Αντιθέτως ρητά αναφέρθηκα ότι αν όντως έγινε τότε ήταν λάθος του παρόχου και έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις διόρθωση είτε κατευθείαν από αυτόν είτε μέσω άλλης αρχής. Αυτό που γράφω τόσες μέρες και δεν καταλαβαίνεις ή το παραβλέπεις ηθελημένα ή μη, είναι (αν όντως συνέβη) ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό και όχι γενική πολιτική των εταιρειών όπως ισχυρίζεσαι. Σου λέμε όλοι και με αποδείξεις, ότι απλά δεν ισχύουν αυτά που γράφεις. Και για να διαπιστώσουμε τι πραγματικά έχει γίνει, σου ζήτησα τις σχετικές αποδείξεις εκ μέρους σου, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω, προσχηματικά αναφέροντας συνεχώς (κόλλησε η βελόνα) την 20ετή εμπειρία σου. Αυτά είναι τα ασόβαρα πράγματα. Δεν ασπάζομαι το "πίστευε και μη ερεύνα", ούτε κανείς έχει το αλάθητο του Πάπα. Εγραψες οτι δε συνεβη ετσι οπως τα λεω. Γενικη πολιτικη ειναι να βουτανε απ οπου μπορουν. Το οτι παρατηρηθηκε σε 4 διαφορετικες εταιριες σε βαθος τοσων ετων δεν ειναι τυχαιο ουτε συμπτωματικο. Τι αποδειξεις να σου δωσω ανθρωπε μου? Πριν 15 χρονια ειχα μεινει χωρις ιντερνετ για 10 μερες, η εταιρια τοτε ειπε οτι θα μου πιστωνε τα αναλογα λεφτα, δε συνεβη ποτε. Μηπως θα μου δωσουν τα λεφτα για τις 15 μερες που βουτηξαν τωρα απ το συμβολαιο? Οπως δε μου τα εδωσε και η προηγουμενη εταιρια οταν την αλλαξα πριν 4 χρονια, ενω ειχε λαβει τον επομενο (προπληρωμενο) μηνα. Επεξ/σία 14 Μαρτίου από fitsoulas2024
poulinos Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 58 minutes ago, fitsoulas2024 said: Πριν 15 χρονια ειχα μεινει χωρις ιντερνετ για 10 μερες, η εταιρια τοτε ειπε οτι θα μου πιστωνε τα αναλογα λεφτα, δε συνεβη ποτε. κακως δεν εστειλες παραπονο 1
jkoukos Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 3 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε Εγραψες οτι δε συνεβη ετσι οπως τα λεω. Πουθενά δεν έγραψα αυτό το πράγμα . ΠΟΥΘΕΝΑ! Υποψιάζομαι ωστόσο σε ποιο μήνυμα αναφέρεσαι και προκαταβολικά λέω ότι είτε έχεις θέμα κατανόησης είτε διαβάζεις διαγώνια και στα γρήγορα. Περιμένω να μου δείξεις που το ανέφερα, αν και θα είναι η τρίτη φορά που κάνεις το ίδιο πράγμα χωρίς απάντηση. 3 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε Πριν 15 χρονια ειχα μεινει χωρις ιντερνετ για 10 μερες, η εταιρια τοτε ειπε οτι θα μου πιστωνε τα αναλογα λεφτα, δε συνεβη ποτε. Ο κανονισμός για αυτόματη πίστωση του παγίου αναλογικά για τις ημέρες που λόγω βλάβης δεν λαμβάνουμε υπηρεσία άνω των δύο ημερών, έγινε προ 5-6 ετών. Προηγουμένως χρειαζόταν να το ζητήσουμε εμείς οι ίδιοι και δεν ήταν υποχρέωση από κάποιον νομοθέτημα. Μόνον με επιμονή και βοήθεια από τον συνήγορο του καταναλωτή κερδίζαμε ή αν το έπαιζε καλός ο πάροχος. 3 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε Μηπως θα μου δωσουν τα λεφτα για τις 15 μερες που βουτηξαν τωρα απ το συμβολαιο? Κανείς δεν σου βούτηξε τίποτα. Για άλλη μία φορά, έχει γίνει συμψηφισμός εκτός αν πρόκειται για λάθος του παρόχου. Για αυτό σου ζήτησα συγκεκριμένα πράγματα να δούμε τι έγινε, αλλά για μία ακόμη φορά με γείωσες. 3 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε Οπως δε μου τα εδωσε και η προηγουμενη εταιρια οταν την αλλαξα πριν 4 χρονια, ενω ειχε λαβει τον επομενο (προπληρωμενο) μηνα. Άλλη περίπτωση η αλλαγή παρόχου και άλλη η ανανέωση στον ίδιο. Τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου. Σε αυτό το παράδειγμα θα έπρεπε να τα ζητήσεις από τον προηγούμενο πάροχο. Δεν γίνεται αυτόματα και κακώς αν δεν το έκανες.
poulinos Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου On 14/03/2025 at 20:55, jkoukos said: Άλλη περίπτωση η αλλαγή παρόχου και άλλη η ανανέωση στον ίδιο. Τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου. Σε αυτό το παράδειγμα θα έπρεπε να τα ζητήσεις από τον προηγούμενο πάροχο. Δεν γίνεται αυτόματα και κακώς αν δεν το έκανες. αν θυμαμαι καλα βγαινει πιστωτικος ο τελευταιος και πρεπει να δεις με τον παροχο πως θα τα εισπραξεις. 1
fitsoulas2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 14/3/2025 στις 8:55 ΜΜ, jkoukos είπε Πουθενά δεν έγραψα αυτό το πράγμα . ΠΟΥΘΕΝΑ! Υποψιάζομαι ωστόσο σε ποιο μήνυμα αναφέρεσαι και προκαταβολικά λέω ότι είτε έχεις θέμα κατανόησης είτε διαβάζεις διαγώνια και στα γρήγορα. Περιμένω να μου δείξεις που το ανέφερα, αν και θα είναι η τρίτη φορά που κάνεις το ίδιο πράγμα χωρίς απάντηση. Παιζουμε με τις λεξεις τωρα ή απλα μιλαμε για να μιλαμε? αφου ολα οσα εχω πει τα αμφισβητεις, τι "πουθενα δεν εγραψες αυτο το πραγμα"? Και τι εγραψες δλδ? οτι οσα λεω ειναι σωστα? Αγαπητε Τζεϊ Κουκε (οπως λεμε Τζεϊ Ντι Βανς) οπως καταλαβαινεις η συζητηση αυτη δεν εχει κανενα νοημα. Στις 14/3/2025 στις 8:55 ΜΜ, jkoukos είπε Άλλη περίπτωση η αλλαγή παρόχου και άλλη η ανανέωση στον ίδιο. Τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου. Σε αυτό το παράδειγμα θα έπρεπε να τα ζητήσεις από τον προηγούμενο πάροχο. Δεν γίνεται αυτόματα και κακώς αν δεν το έκανες. Εσυ τα εχεις μπερδεψει και συνεχως λες τα δικα σου. Φυσικα απο το προηγουμενο παροχο, καταλαβες οτι ηθελα να τα ζητησω απο τον επομενο? Σημασια εχει οτι δεν τα δινουν. Επεξ/σία 17 Μαρτίου από fitsoulas2024
poulinos Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 11 hours ago, fitsoulas2024 said: Σημασια εχει οτι δεν τα δινουν. ο λογαριασμος πρεπει να βγηκε πιστωτικος και μιλας με τον παροχο πως θα τα παρεις.αν κατι δεν εγινε επρεπε να το αναφερεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα