sokos1 Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου Στις 9/6/2025 στις 4:58 ΜΜ, mike15 είπε https://eshop.amsoil.com.gr/lipantika/benzinis/amsoil-5w-30-100-synthetic-european-motor-oil-946ml/ τα European δεν ειναι ΡΑΟ λαδια και ειναι υπερτιμημενα,δεν θυμαμαι εαν εχουν και εγκρισεις,διαλεξε κατι αλλο απο την λιστα που σου εδωσα. Φιλε @mike15 εχεις απόλυτο δίκιο. Δοκίμασα την σειρά European στο πολύ προσεγμένο μου Tuscon 1.6T και δεν έμεινα ευχαριστημένος. (εβαζα πριν τα M1 0W-20.... τί να κάνω; ... είμαι Mobil1 fanboy απο μικρός...) ειδικά το πρώι τον χειμώνα όταν το έβαζα μπρός ακουγόταν πολύ η κεφαλή μέχρι να "λαδώσει/ησυχάσει.." (κανόνας περιμένω τουλάχιστον 20sec πριν βάλω μπρός να φύγω).. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου 1 ώρα πριν, XronisR είπε Για τα pakelo έχουμε κάποια γνώμη; κρυφα
mike15 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 10 ώρες πριν, XronisR είπε Για τα pakelo έχουμε κάποια γνώμη; ενα που βρηκα τεχνικα χαρακτηριστικα δεν ειναι κακο,δεν κανει ομως και τρελλη διαφορα.αν και δεν την γνωριζω την μαρκα,νομιζω οτι δινει μονο σε συνεργεια βαρελλια. 11 ώρες πριν, sokos1 είπε Φιλε @mike15 εχεις απόλυτο δίκιο. Δοκίμασα την σειρά European στο πολύ προσεγμένο μου Tuscon 1.6T και δεν έμεινα ευχαριστημένος. (εβαζα πριν τα M1 0W-20.... τί να κάνω; ... είμαι Mobil1 fanboy απο μικρός...) ειδικά το πρώι τον χειμώνα όταν το έβαζα μπρός ακουγόταν πολύ η κεφαλή μέχρι να "λαδώσει/ησυχάσει.." (κανόνας περιμένω τουλάχιστον 20sec πριν βάλω μπρός να φύγω).. η Mobil1 εχει φοβερη γκαμα για ολες τις χρησεις.το κακο στην ελλαδα και γενικα στην ευρωπη ειναι οτι δεν φερνει ολες τις σειρες,πχ το νεο 0-40 η' το πολυ καλο 5-40 esp και δευτερον οτι τα κοστολογει ακριβα. 1
yiannis1908 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Μία ερώτηση και από εμένα στους ειδικούς του φορουμ. Εξαρτάται το LSPI (low speed pre-ignition) απο την ποιότητα λαδιού και αν ναι σε ποιό βαθμό; Επίσης υπάρχει η πιθανότητα σε κινητήρα βενζίνης με προδιαγραφές κατασκευαστή 95 άρα να δημιουργεί θέμα προ-ανάφλεξης λόγω 100 άρας(αποδεδειγμένα πολύ καλής ποιότητας BP συγγενή μου ). Κινητήρας ford sigma 1.4 duratec
NT1G Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Το lspi έχει πιο πολύ σχέση με τους turbo κινητήρες άμεσου ψεκασμού παρά με με τους παλιότερους ατμοσφαιρικούς. 2
atheatos Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Μόλις τώρα, yiannis1908 είπε Μία ερώτηση και από εμένα στους ειδικούς του φορουμ. Εξαρτάται το LSPI (low speed pre-ignition) απο την ποιότητα λαδιού και αν ναι σε ποιό βαθμό; Επίσης υπάρχει η πιθανότητα σε κινητήρα βενζίνης με προδιαγραφές κατασκευαστή 95 άρα να δημιουργεί θέμα προ-ανάφλεξης λόγω 100 άρας(αποδεδειγμένα πολύ καλής ποιότητας BP συγγενή μου ). Κινητήρας ford sigma 1.4 duratec 100 οκτανίων σημαίνει τουλάχιστον οτι δεν προαναφλεγεται οσο μια 95αρα. Οπότε ξεχνας το 100αρα ως αιτιολογία. Προαναφλεξη μπορεί να γίνει από λαδι, μονο αν εχει αφησει εξανθρακωματα στο χώρο του κυλίνδρου . Δηλαδη το λαδι κοινώς εινσι κάρβουνο...
yiannis1908 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, atheatos said: 100 οκτανίων σημαίνει τουλάχιστον οτι δεν προαναφλεγεται οσο μια 95αρα. Οπότε ξεχνας το 100αρα ως αιτιολογία. Προαναφλεξη μπορεί να γίνει από λαδι, μονο αν εχει αφησει εξανθρακωματα στο χώρο του κυλίνδρου . Δηλαδη το λαδι κοινώς εινσι κάρβουνο... Αλλάχθηκε λάδι προ 3 μηνών με το Castrol Edge 5w 30 σύμφωνα με προδιαγραφές κατασκευαστή. Υπάρχει περίπτωση αν το λάδι δεν ήταν αυτό που έπρεπε να είναι ( δυστυχώς το αγόρασα από τυχαίο συνεργείο αυτοκινήτων και όχι από εκεί που προμηθεύομαι συνήθως λόγω μη διαθεσιμότητας) να έκανε ήδη ζημιά; Αύριο αλλάζω ξανά τα λάδια με Ravenol FDS. 9 minutes ago, atheatos said: Επεξ/σία 12 Ιουνίου από yiannis1908
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 1 ώρα πριν, yiannis1908 είπε Μία ερώτηση και από εμένα στους ειδικούς του φορουμ. Εξαρτάται το LSPI (low speed pre-ignition) απο την ποιότητα λαδιού και αν ναι σε ποιό βαθμό; αν εχει μεσα (πολυ) ασβεστιο και καει λαδι LSPI θα υπαρχει λογω hotspot 1 ώρα πριν, yiannis1908 είπε Επίσης υπάρχει η πιθανότητα σε κινητήρα βενζίνης με προδιαγραφές κατασκευαστή 95 άρα να δημιουργεί θέμα προ-ανάφλεξης λόγω 100 άρας ΟΧΙ αλλα, προσεχε αν εχει προαναφλεξεις στην 95αρα (που ειναι η μαμα βενζινη) το να πας σε 100αρα μονο καμουφλαρει το προβλημα. Μπορει να ειναι χιλια δυο πραγματα αν και συνηθως ειναι επικαθισεις ανθρακα Εμενα η φιλοσοφια μου ειναι να κανω τα παντα ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΩ λαδι και οχι να το θεωρω ως θεσφατο και να βαζω λαδι που οταν καιγεται δεν κανει προβληματα. Ολα τα αμαξια ακομα και καινουργια κανουν προαναφλεξεις διοτι οι χαρτες αβανς ειναι στα ορια απο την μανα τους (easy power and easy efficiency). Στους παλαιοτερους ford Zetec δεν εχω βρει ουτε ενα μοτερ που να μην εχει προαναφλεξεις μεταξυ 1500-2500 σαλ σε μεγαλα φορτια ακομα και με LPG. Ξερεις ομως γιατι? Διοτι αυτα τα μοτερ ειναι τοσο αψυχα κατω απο τις 3000 σαλ που η εταιρια εκανε οτι μπορουσε ΜΠΑΣ και γινουν ανθρωπινα. Προσωπικα τους μισω αυτους τους κινητηρες ειναι μαυρα χαλια. Δεν εχουν τιποτα καλο στην συμπεριφορα τους. Αψυχο ρελαντι με βαλβιδα ρελαντι, πολυ μικρη πεταλουδα και restrictor με αχρηστη αποκριση γκαζιου αψυχες χαμηλες στροφες με προαναφλεξεις με μια οκ δυναμη μετα τις 4000 μεχρι τις 5500 μετα παλι καπουτ. Μετρια ποιοτητα λειτουργιας και πανω απο ολα. Αυτα τα μοτερ για να μειωσουν τους ρυπους δουλευουν στους 120C η πρωτη σκαλα ανεμιστηρα αναβει στους 125C η δευτερη στους 127C και στους 130 ο δεικτης παει κοκκινα (μεχρι τους 127 βαθμους σου δειχνει 90C αυτο λεγεται τεχνητή υστερηση) Σκατα μοτερ, ακουει λεει να βαζεις την πρωτη σκαλα στους 125C, φυσικα εχουν φλαντζα MLS οποτε δεν φλαντζαρουν σχεδον ποτε αλλα σκανε κολλαρα νερου ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Η ποιοτητα κατασκευης ομως των οχηματων πολυ καλη, αλλα με εργονομια - στησιμο ΜΗΔΕΝ. Τα focus mk1 και mk2 που εχω οδηγησει εχουν μια πεταλιερα χειροτερη και απο yaris το ενα στην δυση το αλλο στην ανατολη και το φρενο στον βορα. Τιμονι βαρυ με μηδεν πληροφορηση κανενα ζυγισμα στο τιμονι και εγγενως υπερστροφικα οχηματα. ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΑΝ ΛΕΩΦΟΡΕΊΟ, αλλαγη ταχυτητων λες και ψαχνω να βρω σβολο μεσα σε προζυμι ενα χαος.
yiannis1908 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. 13 χρόνια σε ετήσια αλλαγή λαδιών δεν έχει κάψει γραμμάριο και δεν έχει βγάλει βλάβη εκτών των συντηρήσεων με καλή οδήγηση. 1 hour ago, atheatos said: 100 οκτανίων σημαίνει τουλάχιστον οτι δεν προαναφλεγεται οσο μια 95αρα. Οπότε ξεχνας το 100αρα ως αιτιολογία. Προαναφλεξη μπορεί να γίνει από λαδι, μονο αν εχει αφησει εξανθρακωματα στο χώρο του κυλίνδρου . Δηλαδη το λαδι κοινώς εινσι κάρβουνο... Επεξ/σία 12 Ιουνίου από yiannis1908
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, yiannis1908 είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. 13 χρόνιαβσε ετήσια αλλαγή λαδιών δεν έχει κάψει γραμμάριο και δεν έχει βγάλει βλάβη εκτών των συντηρήσεων με καλή οδήγηση. Μπουζί πότε αλλάχτηκαν;Εχει τα σωστά;Κάνει πειράκια απο όπου και να βάλετε βενζίνη;
yiannis1908 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Μόλις το άκουσε ο μηχανικός , δεν είναι ούτε προανάφλεξη ούτε πυράκια, θα το πάω από εβδομάδα να το ψάξει από κάτω. Έγινε γενικό σέρβις προ 3 μηνών με ιμάντα εκ , μπουζί , ιμάντες (όλοι) , φιλτ,λαδ, . 130000km. Όλα γνήσια ford
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Μόλις τώρα, yiannis1908 είπε Μόλις το άκουσε ο μηχανικός , δεν είναι ούτε προανάφλεξη ούτε πυράκια, θα το πάω από εβδομάδα να το ψάξει από κάτω. Έγινε γενικό σέρβις προ 3 μηνών με ιμάντα εκ , μπουζί , ιμάντες (όλοι) , φιλτ,λαδ, . 130000km. Όλα γνήσια ford Λάθος χρονισμός;
yiannis1908 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Δύσκολο,το αμάξι πέρα του ότι οδηγικά είναι άψογο , ο μηχανικός επίσης είναι αστέρι. Όλα έγιναν όπως έπρεπε. Θα μπει εγκέφαλο το αμάξι από εβδομάδα να δούμε αβανς κτλ. Επειδή το κάνει σχεδόν πάντα όταν είναι κρύο και σχεδόν ποτέ όταν είναι ζεστό φοβάμαι για μπιέλα. Θα σας ενηνερώσω μόλις έχω νεότερα. Σας ευχαριστώ και πάλι. Επεξ/σία 12 Ιουνίου από yiannis1908
atheatos Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 56 λεπτά πριν, yiannis1908 είπε Δύσκολο,το αμάξι πέρα του ότι οδηγικά είναι άψογο , ο μηχανικός επίσης είναι αστέρι. Όλα έγιναν όπως έπρεπε. Θα μπει εγκέφαλο το αμάξι από εβδομάδα να δούμε αβανς κτλ. Επειδή το κάνει σχεδόν πάντα όταν είναι κρύο και σχεδόν ποτέ όταν είναι ζεστό φοβάμαι για μπιέλα. Θα σας ενηνερώσω μόλις έχω νεότερα. Σας ευχαριστώ και πάλι. Δεν γνωριζω αν ο συγκεκριμένος κινητήρας εχει μεταβλητο χρονισμό βαλβίδων ή αν έχει υδραυλικά ρυθμιζόμενες βαλβιδες. Μόνο εκεί μπορεί να επηρεάσει το λαδι , ειδικά αν είναι κρύο. Αφου δεν καις σταγόνα λαδι, οπως λες , τότε την προαναφλεξη λογω λαδιού στον κύλινδρο την ξεχνας τελείως. Ρώτα τον μηχανικό σου για τα παραπάνω (μεταβλητά, βαλβίδες κτλ) και πες μου .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα