geopro Δημοσ. Παρασκευή στις 02:06 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:06 μμ 1 ώρα πριν, atheatos είπε Απο αυτο που άκουσα δεν ειναι αναγκαία η αλλαγή. Το τακ τακ που κάνουν οι βαλβιδες ισως ειναι θεμα ρύθμισης τους ή κάποια από αυτές δεν λιπαινεται σωστα. Εμενα οι εξαγωγής ειναι με καπελωτα και η ρύθμιση τους , γινεται μονο με αλλαγή του καπελωτου. Προς το παρόν ακούγονται λιγο αλλα οχι οπως πριν που δεν έκανα συχνές αλλαγές λαδιου. Τα προσθετα που βάζεις για καθαρισμό δεν μπορουν άμεσα να σου καθαρίσουν τις βαλβιδες ( τα χρησιμοποιω και εγω).Θέλει χρόνο και ο καλύτερος τρόπος ειναι να αλλάζεις πιο συχνά λαδι με κατα προτίμηση ταχυρευστο που θα πηγαίνει γρηγορότερα εκεί. Όσο περνάει ο καιρός οι βαλβιδες σου θα εχουν ολο και περισσότερες επικαθισεις λογω φυσιολογικής φθοράς. Μπορείς να τις δεις ανοιγωντας το ψευτοκαπακο αλλα δεν μπορεις να δεις μέσα τους τι εχουν πιάσει. Εμένα με αλλαγή σε 0-20 τα καπελωτα λιπαινονται πιο γρήγορα και έχει σταματήσει ο θόρυβος τους στην εκκίνηση. Το μονο που ακούγεται σε κρυα εκκίνηση ειναι λιγο η καδενα επειδή δεν εχει ακομα πιεση ο υδραυλικός εντατηρας της.Κατι που γινόταν και με τα 5-30 που είχα πριν. Αλλα ο θόρυβος των βαλβίδων έχει μειωθεί σημαντικά. 28 λεπτά πριν, mike15 είπε επειδη ειμαι στην ιδια φαση με ιδια σχεδον οπως σου ειπα χιλιομετρα,σε καταλαβαινω. αλλοι εχουν αλλαξει ηδη στα 100-120 ,αλλοι στα 250.εμεις ειμαστε σχολαστικοι στα λαδια και την συντηρηση,οποτε απο τετοιο θεμα δεν θα χαλασει.εχει ομως διαρκεια ζωης ,ειναι αναλωσιμο,οτι και αν λενε οι κατασκευαστες.το θεμα ειναι μην γινει κανα αποτομο και γινουν ολα μεσα χαλια και θελουμε μετα διπλασιο ποσο για κατεστραμενη μηχανη. ελπιζω οτι δεν θα γινει ετσι.κανε καθε χρονο εναν ελεγχο απο πανω για χαλαρωμα ,ζητα να δουν εαν εχει επιμηκυνθει,ζητα να δουν για σημαδια , και τον ηχο το πρωι.για τον ηχο καλυτερα ανοιξε το καπω και τραβηξε ενα βιντεο,οραση και ακοη δινουν πιο αισθητο αποτελεσμα.εγω χθες σε μια διευρευνηση που εκανα ,οι μισοι λενε να αλλαχτει και οι αλλοι μισοι λενε μονο οταν την ακουσεις το πρωι που εκινεις,ουτε καν στην διαρκεια,θα ειναι αργα τοτε λενε.αντε βγαλε ακρη. αμμεσου ψεκασμου εχεις? αυτο το τσικ-τσικ που ακουγεται ειναι τα μπεκ λογικα,που κανουν σαν ντιζελ μηχανη θορυβο, και ειναι δυσκολο να το ξεχωρισεις απο την καδενα.δεν νομιζω οτι εχεις προβλημα συμφωνα με αυτο που ακουσαμε.ο προενταντηρας μπορει να χανει,αυτο κοστιζει καμια 70 ευρω νομιζω. μιλανε για αυτον στο φορουμ σας? εχει ποτε προβλημα? κιαυτος ο @11osmikrosmhtsos εξαφανιζεται ωρες-ωρες..μπες να γραψεις κανα σεντονι για την καδενα ρε mechanic! 3 ώρες πριν, cmaniac είπε Το σετ καδένας στο VW group δεν είναι άσκοπη συντήρηση. Είναι η κληρονομιά της μάρκας. Άλλαξε τα ακόμα κι αν δεν είναι αυτό που ακούς. Στο ηχητικό που ανέβασα δεν ακούγεται το κροτάλισμα γιατί δεν μου έκανε την χάρη να το παρουσιάσει. Ισως κακώς να το ανέβασα γιατί μπορεί να λειτουργήσει παραπλανητικά. Απο το τίποτα είπα ας το ανεβάσω παρότι είναι ένα τυπικό τραχύ cold start. Θα επανέλθω όταν μπορέσω να το ηχογραφήσω σε πλήρη έκταση. Αλλα θα πρέπει να μείνει ακινητοποιημένο δύο - τρεις ημέρες και δεν είναι εύκολο αυτό. 1
cmaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 02:12 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:12 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, geopro είπε εφόρου ζωής. Εφ'όρου ζωής είναι αυτό εδώ: Spoiler Όχι αυτό εδώ: Spoiler Επεξ/σία Παρασκευή στις 02:14 μμ από cmaniac
uncle_nontas Δημοσ. Παρασκευή στις 02:30 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:30 μμ 1 ώρα πριν, atheatos είπε Η καδενα κανονικά δεν φθείρεται αν τα λάδια ειναι καλα. Αλλα αφού το εχουν συστημα στα VAG , θα συμφωνήσω μαζί σου. Συγκλονιστικός μύθος. Η καδένα είναι κανονικότατο αναλώσιμο.
atheatos Δημοσ. Παρασκευή στις 03:09 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:09 μμ 55 λεπτά πριν, cmaniac είπε Εφ'όρου ζωής είναι αυτό εδώ: Απόκρυψη περιεχομένων Όχι αυτό εδώ: Απόκρυψη περιεχομένων Αυτό στην κάτω φωτογραφία έχει μεταβλητά στο έναν εκκεντροφόρο by the way και συχνά νομίζουν ότι είναι η καδένα αλλά είναι το μεταβλητό που έχει την ζημιά. 39 λεπτά πριν, uncle_nontas είπε Συγκλονιστικός μύθος. Η καδένα είναι κανονικότατο αναλώσιμο. Όλα αλλαζονται αλλά το πότε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Αναλώσιμος είναι και ο κινητήρας ολόκληρος , τα πιστόνια , τα ελατήρια κτλ. Η καδένα έχει παρατηρηθεί ότι μπορεί να αντέξει μεγαλύτερο χρόνο από τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα εφόσον συντηρείται σωστά.
cmaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 03:16 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:16 μμ 46 λεπτά πριν, uncle_nontas είπε Η καδένα είναι έχει καταντήσει κανονικότατο αναλώσιμο. fixed
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 04:40 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 04:40 μμ 2 ώρες πριν, uncle_nontas είπε Συγκλονιστικός μύθος. Η καδένα είναι κανονικότατο αναλώσιμο. Δεν νομίζω.Πχ,στα Ιαπωνικα,δεν ασχολείσαι ποτέ με καδενα ακομα και μετά απο 30 χρόνια λειτουργίας.Δεν δίνεται καμία οδηγία για αντικατάσταση.Πρώτη φορά το ακούω.Θα το ψαξω όμως για σιγουριά και θα επανέλθω.
uncle_nontas Δημοσ. Παρασκευή στις 05:54 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:54 μμ (επεξεργασμένο) Κανονικότατα αλλαγή κ στα ιαπωνικά και παντού βρε. Ρε παιδί μου δεν εννοώ όπως του ιμάντα πχ. Αλλά στην πράξη, στα περισσότερα εκεί στις 200-250κ θέλει αλλαγή σε όλα, είτε γερμανικά, είτε γαλλικά είτε ιαπωνικά είτε απ' το Ανατολικό Τιμόρ. Και στο Corolla του θείου και στο SX4 του πατέρα αλλάχτηκαν σχεδόν αναγκαστικά περί τις 130-140 χιλιάδες πάντως. Επεξ/σία Παρασκευή στις 06:15 μμ από uncle_nontas
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 06:20 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 06:20 μμ 14 λεπτά πριν, uncle_nontas είπε Κανονικότατα αλλαγή κ στα ιαπωνικά και παντού βρε. Τις ξεψαχνιζω μια μια τις εταιριες.Ρωταω οσους ιδιοκτητες ξερω και μπαινω και στα φορουμ τους.Μεχρι στιγμης mazda,nissan,honda,suzuki,mercedes δεν εχουν καμία οδηγία για προγραμματισμενη αλλαγή καδενας.Βρηκα και πολλά diesel με πανω απο εκατομμύριο χιλιομετρα(ταξι,φορτηγα κλπ) που δεν είχαν ποτέ θέμα.Με προβληματισες παντως.Θα συνεχίσω να ψαχνω. 1
mike15 Δημοσ. Παρασκευή στις 07:00 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:00 μμ δεν νομιζω οτι καποιος κατασκευαστης εχει δωσει οδηγια αντικαταστασης καδενας,αυτη ειναι και η διαφορα απο τον ιμαντα.ομως στην πραξη ειναι ενα ανταλλακτικο,θεωρειται οτι δεν υπαρχει οδηγια αντικαταστασης γιατι πλεον θεωρουν οι κατασκευαστες οτι τα 250.000χιλ ειναι πολλα για να κρατησει ενας ιδιοκτητης το αυτοκινητο του,αυτην την σιωπηλη ερμηνεια εχουν τα lifetime ανταλλακτικα.αλλωστε τα συνχρονα μοτερ ,τουλαχιστον για τα ευρωπαικα ,δινουν υποστηριξη μεχρι τα 300.000 χιλ.μετα σου λεει αντε αρκετα το γλεντησες ,παρε ενα καινουριο.
uncle_nontas Δημοσ. Παρασκευή στις 07:02 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:02 μμ Ναι, ουσιαστικά το ίδιο λέμε. Απλά δε μπορώ να δεχτώ τις 250-300 ως "εφ όρου". 280 έχω τώρα κ το αμάξι θα μείνει μίνιμουμ αλλά 6-7 χρόνια. Στο 106 έφτασα 517.000 χλμ 42 λεπτά πριν, katargedon είπε Τις ξεψαχνιζω μια μια τις εταιριες.Ρωταω οσους ιδιοκτητες ξερω και μπαινω και στα φορουμ τους.Μεχρι στιγμης mazda,nissan,honda,suzuki,mercedes δεν εχουν καμία οδηγία για προγραμματισμενη αλλαγή καδενας.Βρηκα και πολλά diesel με πανω απο εκατομμύριο χιλιομετρα(ταξι,φορτηγα κλπ) που δεν είχαν ποτέ θέμα.Με προβληματισες παντως.Θα συνεχίσω να ψαχνω. Επειδή μάλλον άδικα σε προβλημάτισα, δες το εντιτ!
mike15 Δημοσ. Παρασκευή στις 07:09 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:09 μμ Μόλις τώρα, uncle_nontas είπε Ναι, ουσιαστικά το ίδιο λέμε. Απλά δε μπορώ να δεχτώ τις 250-300 ως "εφ όρου". 280 έχω τώρα κ το αμάξι θα μείνει μίνιμουμ αλλά 6-7 χρόνια. Στο 106 έφτασα 517.000 χλμ καλα αυτοι στην ουσια μολις βγει το νεο μοντελλο δλδ. 7-8 χρονια περιπου μετα απο το παλιο και το facelift,σου λενε αλλαξε το .δλδ κοντα στα 100.000 χιλ,το οριο μετα το οποιο συνηθως αρχιζουν τα κοστοβορα προβληματα. το 106 ,το παλιο μικρα του ανιψιου μου και γενικα ολα τα απλα αυτοκινητα οσο παλια και ενα ειναι ,εαν βρισκεις ανταλλακτικα αντεχουν,ειχαμε και ενα θεμα με σταρλετ στο φορουμ . τα νεα εχουν ενα σωρο ηλεκτρονικα και πολυπλοκα μερη,αναβουν λαμπακια παντου,. 1
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 07:31 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 07:31 μμ 1 ώρα πριν, uncle_nontas είπε Ρε παιδί μου δεν εννοώ όπως του ιμάντα πχ. Αλλά στην πράξη, στα περισσότερα εκεί στις 200-250κ θέλει αλλαγή σε όλα, είτε γερμανικά, είτε γαλλικά είτε ιαπωνικά είτε απ' το Ανατολικό Τιμόρ. Εννοείται οτι αν δωσει σημάδια φθορας την αλλαζεις.Αλλα "προληπτικά" δεν θεωρώ οτι υπάρχει λόγος να ασχοληθείς.Τωρα στα πόσα χιλιόμετρα θα ψοφήσει,παίζουν πολλά ρόλο.Κακα λάδια,κακή χρήση,κακος μάστορας κλπ κλπ
NT1G Δημοσ. Παρασκευή στις 08:22 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:22 μμ 6 ώρες πριν, cmaniac είπε Εφ'όρου ζωής είναι αυτό εδώ: Απόκρυψη περιεχομένων Όχι αυτό εδώ: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Μόνο γρανάζια για πάντα. Spoiler 1
atheatos Δημοσ. Παρασκευή στις 08:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:44 μμ 2 ώρες πριν, uncle_nontas είπε 200-250κ θέλει αλλαγή Δεν ειναι στάνταρ αυτο και επίσης τα χιλιόμετρα ειναι μπακάλικος κανόνας που δεν στέκει τεχνικα ακομα και για την αλλαγή λσδιων κινητηρα...αλλα εντάξει, αρκετά με τους μύθους για σήμερα. 1
cmaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 09:03 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:03 μμ 40 λεπτά πριν, NT1G είπε Μόνο γρανάζια για πάντα. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Για γρανάζια, τούτο εδώ Spoiler Ferrari Enzo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα