2MM Δημοσ. χθες στις 10:21 μμ Δημοσ. χθες στις 10:21 μμ Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε ΧΑΧΑ ΝΑΙ MENTAL BREAKDOWN Ειπα κι εγω. Σταματα το διαβασμα θα κλαταρεις 1
NT1G Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Είδα αυτό και σας θυμήθηκα. Αναφορά σε κείμενο The Development of JASO GLV-2: Next Generation Specification for Ultra-High Viscosity Index Gasoline Engine Oils 2025-01-8468 Carbon neutrality has become a global initiative, prompting automobile manufacturers to introduce electrified vehicles such as HEVs, PHEVs, BEVs, and FCEVs. Although interest in BEVs is rising, HEVs, PHEVs, and other internal combustion engine vehicles are expected to remain in use in regions where transitioning to BEVs is challenging. For these vehicles, low-viscosity engine oil is a key measure to further reduce CO2 emissions. Moreover, high-efficiency engines in electrified vehicles typically operate at lower oil temperatures than conventional engines due to reduced thermal loss to coolant and oil. Lowering viscous resistance in the mid- to low-temperature range below 80°C is significant for improving fuel economy. However, viscosity must be maintained above a certain level to ensure the performance of hydraulic devices at higher temperatures. To achieve both characteristics, oils with a low temperature dependence of viscosity (ultra-high viscosity index) are required. This necessitates the use of low-viscosity base oils combined with a substantial amount of high-performance viscosity modifiers. Understanding the impact of increased evaporation from low-viscosity base oils on oil consumption and ensuring the shear stability of the viscosity modifier are crucial. To address these challenges, simple laboratory test methods were developed to simulate real engine conditions regarding oil evaporation and shear stability. Additionally, a new engine oil specification was established while balancing reliability and fuel economy, aimed at application in both new and existing vehicles. Widespread use of engine oils that meet this specification will reduce CO2 emissions from both new and existing vehicles, significantly contributing to carbon neutrality. https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2025-01-8468/ 1 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 λεπτό πριν, NT1G είπε JASO σχιστοματικος οργανισμος προτυπων οχηματων? 1
atheatos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε σχιστοματικος οργανισμος προτυπων οχηματων? Ο μόνος που κάνει approve τα 0-8
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μόλις τώρα, atheatos είπε Ο μόνος που κάνει approve τα 0-8 ολοι οι hondεοι που ξερω παντως αμα μπορουσαν να βρουν 50W200 θα το εβαζαν😅 1
NT1G Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Που να δείτε σε τέτοια φορτηγά που θέλουν να πάνε σε 160000 km oil interval. Θα ξυπνάτε με εφιάλτες.
atheatos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 λεπτό πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ολοι οι hondεοι που ξερω παντως αμα μπορουσαν να βρουν 50W200 θα το εβαζαν😅 Ναι τους ξέρω καλά . Καθε χρόνο αλλάζουν πιστόνια βάζοντας 40αρια και over λάδια , σαν την κλασική περίπτωση βλάβης….Στις στροφές που δουλεύουν αυτά τα μοτέρ , το λάδι δεν προλαβαίνει φύγει από το έμβολο και κολλάει τα ελατήρια. Λες και τα 0-20 και 5- 30 που λέει η Honda είναι λάθος και αυτοί ξέρουν καλύτερα;. Καλά να πάθουν. 1 λεπτό πριν, NT1G είπε Που να δείτε σε τέτοια φορτηγά που θέλουν να πάνε σε 160000 km oil interval. Θα ξυπνάτε με εφιάλτες. Αν είναι diesel αυτά τα φορτηγά ,καθόλου απίθανο να χρησιμοποιούν και το diesel ως λιπαντικό, με το λάδι να πηγαίνει μόνο στα περιστρεφόμενα μέρη. Έχουν φτάσει τα diesel με τα πρόσθετα που έχουν μέσα να είναι σκέτο λάδι….
katargedon Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες 8 λεπτά πριν, atheatos είπε Ναι τους ξέρω καλά . Καθε χρόνο αλλάζουν πιστόνια βάζοντας 40αρια και over λάδια , σαν την κλασική περίπτωση βλάβης….Στις στροφές που δουλεύουν αυτά τα μοτέρ , το λάδι δεν προλαβαίνει φύγει από το έμβολο και κολλάει τα ελατήρια. Λες και τα 0-20 και 5- 30 που λέει η Honda είναι λάθος και αυτοί ξέρουν καλύτερα;. Καλά να πάθουν. Sorry αλλα και εγω ξερω πολλους που βαζουν μεσα απο 0w0 μεχρι 50w400 και ουτε ενας δεν έχει παθει ποτε τίποτα.Σε vag που το piston slap παει συννεφο,να το συζητήσουμε.Ειδικα τα honda δουλευουν και με ρετσίνα αντι για λαδι.Δεν εχω honda για να μην παρεξηγηθω. 1 1
atheatos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 3 λεπτά πριν, katargedon είπε Sorry αλλα και εγω ξερω πολλους που βαζουν μεσα απο 0w0 μεχρι 50w400 και ουτε ενας δεν έχει παθει ποτε τίποτα.Σε vag που το piston slap παει συννεφο,να το συζητήσουμε.Ειδικα τα honda δουλευουν και με ρετσίνα αντι για λαδι.Δεν εχω honda για να μην παρεξηγηθω. Προφανώς μιλάμε για αυτούς που πάνε τα Honda αυτοκίνητα over 6000rpm και μετά κλαίγονται ότι κόλλησαν τα πιστόνια. Ενα Honda που δουλεύει μέχρι 6000 στροφές δεν θα πάθει ποτέ τίποτα ότι και να του βάλεις .
katargedon Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες 47 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε 0W30 για να εχεις και τα 2 Αν βάλω εγώ 0w30 με 350.000 χλμ,φοβαμαι οτι θα μου το πετάξει απο την εξατμιση,τους αεραγωγούς και θα αναψει στο καντραν το λαμπάκι της μουτζας. 1 1
atheatos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 λεπτό πριν, katargedon είπε Αν βάλω εγώ 0w30 με 350.000 χλμ,φοβαμαι οτι θα μου το πετάξει απο την εξατμιση,τους αεραγωγούς και θα αναψει στο καντραν το λαμπάκι της μουτζας. Σιγά την διαφορά από τα 0-40. Να μου έλεγες για 0-20 θα το καταλάβαινα.
katargedon Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 λεπτό πριν, atheatos είπε Σιγά την διαφορά από τα 0-40. Να μου έλεγες για 0-20 θα το καταλάβαινα. Φοβαμαι να το ρισκάρω
atheatos Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μόλις τώρα, katargedon είπε Φοβαμαι να το ρισκάρω Βάζεις ένα ψυγείο λαδιού αν δεν έχει και είσαι 🆗
katargedon Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 λεπτό πριν, atheatos είπε Βάζεις ένα ψυγείο λαδιού αν δεν έχει και είσαι Οχι,δεν πειράζω τίποτα στο αμάξι.Η μεγαλύτερη βελτίωση που εκανα ποτέ,ηταν η αλλαγη κεραίας σε μικρη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα