Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε

ΧΑΧΑ ΝΑΙ MENTAL BREAKDOWN

Ειπα κι εγω. Σταματα το διαβασμα θα κλαταρεις 

  • Haha 1
  • Απαντ. 594
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είδα αυτό και σας θυμήθηκα.

Αναφορά σε κείμενο

The Development of JASO GLV-2: Next Generation Specification for Ultra-High Viscosity Index Gasoline Engine Oils 2025-01-8468

Carbon neutrality has become a global initiative, prompting automobile manufacturers to introduce electrified vehicles such as HEVs, PHEVs, BEVs, and FCEVs. Although interest in BEVs is rising, HEVs, PHEVs, and other internal combustion engine vehicles are expected to remain in use in regions where transitioning to BEVs is challenging. For these vehicles, low-viscosity engine oil is a key measure to further reduce CO2 emissions. Moreover, high-efficiency engines in electrified vehicles typically operate at lower oil temperatures than conventional engines due to reduced thermal loss to coolant and oil. Lowering viscous resistance in the mid- to low-temperature range below 80°C is significant for improving fuel economy. However, viscosity must be maintained above a certain level to ensure the performance of hydraulic devices at higher temperatures.

To achieve both characteristics, oils with a low temperature dependence of viscosity (ultra-high viscosity index) are required. This necessitates the use of low-viscosity base oils combined with a substantial amount of high-performance viscosity modifiers. Understanding the impact of increased evaporation from low-viscosity base oils on oil consumption and ensuring the shear stability of the viscosity modifier are crucial.

To address these challenges, simple laboratory test methods were developed to simulate real engine conditions regarding oil evaporation and shear stability. Additionally, a new engine oil specification was established while balancing reliability and fuel economy, aimed at application in both new and existing vehicles. Widespread use of engine oils that meet this specification will reduce CO2 emissions from both new and existing vehicles, significantly contributing to carbon neutrality.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2025-01-8468/

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ολοι οι hondεοι που ξερω παντως αμα μπορουσαν να βρουν 50W200 θα το εβαζαν😅

Ναι τους ξέρω καλά . Καθε χρόνο αλλάζουν πιστόνια βάζοντας 40αρια και over λάδια , σαν την κλασική περίπτωση βλάβης….Στις στροφές που δουλεύουν αυτά τα μοτέρ , το λάδι δεν προλαβαίνει φύγει από το έμβολο και κολλάει τα ελατήρια. Λες και τα 0-20 και 5- 30 που λέει η Honda είναι λάθος και αυτοί ξέρουν καλύτερα;. Καλά να πάθουν.

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Που να δείτε σε τέτοια φορτηγά που θέλουν να πάνε σε 160000 km oil interval. Θα ξυπνάτε με εφιάλτες.

05-daf-xb.jpg?h=2670&w=4000&rev=1f4f22e7

Αν είναι diesel αυτά τα φορτηγά ,καθόλου απίθανο να χρησιμοποιούν και το diesel ως λιπαντικό, με το λάδι να πηγαίνει μόνο στα περιστρεφόμενα μέρη. Έχουν φτάσει τα diesel με τα πρόσθετα που έχουν μέσα να είναι σκέτο λάδι….

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, atheatos είπε

Ναι τους ξέρω καλά . Καθε χρόνο αλλάζουν πιστόνια βάζοντας 40αρια και over λάδια , σαν την κλασική περίπτωση βλάβης….Στις στροφές που δουλεύουν αυτά τα μοτέρ , το λάδι δεν προλαβαίνει φύγει από το έμβολο και κολλάει τα ελατήρια. Λες και τα 0-20 και 5- 30 που λέει η Honda είναι λάθος και αυτοί ξέρουν καλύτερα;. Καλά να πάθουν.

Sorry αλλα και εγω ξερω πολλους που βαζουν μεσα απο 0w0 μεχρι 50w400 και ουτε ενας δεν έχει παθει ποτε τίποτα.Σε vag που το piston slap παει συννεφο,να το συζητήσουμε.Ειδικα τα honda δουλευουν και με ρετσίνα αντι για λαδι.Δεν εχω honda για να μην παρεξηγηθω.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, katargedon είπε

Sorry αλλα και εγω ξερω πολλους που βαζουν μεσα απο 0w0 μεχρι 50w400 και ουτε ενας δεν έχει παθει ποτε τίποτα.Σε vag που το piston slap παει συννεφο,να το συζητήσουμε.Ειδικα τα honda δουλευουν και με ρετσίνα αντι για λαδι.Δεν εχω honda για να μην παρεξηγηθω.

Προφανώς μιλάμε για αυτούς που πάνε τα Honda αυτοκίνητα over 6000rpm και μετά κλαίγονται ότι κόλλησαν τα πιστόνια. Ενα Honda που δουλεύει μέχρι 6000 στροφές δεν θα πάθει ποτέ τίποτα ότι και να του βάλεις .

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

0W30 για να εχεις και τα 2

Αν βάλω εγώ 0w30 με 350.000 χλμ,φοβαμαι οτι θα μου το πετάξει απο την εξατμιση,τους αεραγωγούς και θα αναψει στο καντραν το λαμπάκι της μουτζας.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, katargedon είπε

Αν βάλω εγώ 0w30 με 350.000 χλμ,φοβαμαι οτι θα μου το πετάξει απο την εξατμιση,τους αεραγωγούς και θα αναψει στο καντραν το λαμπάκι της μουτζας.

Σιγά την διαφορά από τα 0-40. Να μου έλεγες για 0-20 θα το καταλάβαινα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Βάζεις ένα ψυγείο λαδιού αν δεν έχει και είσαι

Οχι,δεν πειράζω τίποτα στο αμάξι.Η μεγαλύτερη βελτίωση που εκανα ποτέ,ηταν η αλλαγη κεραίας σε μικρη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...