Dark_Nightfall Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 2 λεπτά πριν, kaklikos είπε 0w30 5w30 0w40 5w40 βαση saab wis. Βαση βιβλιου 0w30. Γιατί έβαλες 40αρι , το 0w30 θα έβαζα εγώ , τι μοντέλο είναι ;
kaklikos Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 4 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Γιατί έβαλες 40αρι , το 0w30 θα έβαζα εγώ , τι μοντέλο είναι ; 2005 Aero. H αληθεια ειναι οτι αρκετοι μου προτειναν για το 40αρι και μηχανικοι της περιοχης. Ειπα να κανω μια αλλαγη. Δεν ειχε ποτε προβλημα με καταναλωσηη λαδιου η αληθεια ειναι. Αλλα με τετοιες θερμοκρασιες τα καλοκαιρια το παταω και αρκετα ειπα να δοκιμασω το 40αρι. Δεν ξερω αν εκανα καλα η οχι αλλα φανταζομαι θα φανει! 1
Dark_Nightfall Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 8 λεπτά πριν, kaklikos είπε 2005 Aero. H αληθεια ειναι οτι αρκετοι μου προτειναν για το 40αρι και μηχανικοι της περιοχης. Ειπα να κανω μια αλλαγη. Δεν ειχε ποτε προβλημα με καταναλωσηη λαδιου η αληθεια ειναι. Αλλα με τετοιες θερμοκρασιες τα καλοκαιρια το παταω και αρκετα ειπα να δοκιμασω το 40αρι. Δεν ξερω αν εκανα καλα η οχι αλλα φανταζομαι θα φανει! Αν δεν έχεις πρόβλημα μην αλλάζεις ιξώδες , τώρα άστο για φέτος, του χρόνου βάλε το 0w30 που προτείνει το βιβλίο , και μην ψαρώνεις με τις εξωτερικές θερμοκρασίες , δεν έχει να λέει , η θερμοκρασία στο μοτέρ (εφόσον το σύστημα ψύξης λειτουργεί κανονικά είναι σταθερή στους 90 C ) , και να το λιώνεις το καλοκαίρι πάλι στους 90 C θα παραμείνει , η θερμοκρασία λαδιού ναι μπορεί να ανέβει λίγο πχ σε σχέση με τον χειμώνα και να πάει και 110 C , δεν παθαίνει τίποτα όμως dont worry. ΥΓ. Το αγαπημένο λάδι το Έλληνα μηχανικού είναι το 10W40 , ναι αυτό που προτείνουν κάτι κατασκευαστές μηχανών που στροφάρουν στις 10Κ στροφές. 2
spirostolios Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Καλησπέρα σε όλους/ες. Παρά τις εντάσεις υπάρχουν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις για τα λάδια των κινητήρων των αυτοκινήτων μας. Σήμερα πέρασα μία βόλτα από το τοπικό lidl όπου γνωρίζω και τον υπεύθυνο. Έκανα τις αγορές μου και καθώς έφευγα τον συνάντησα. Συζητώντας, μεταξύ άλλων, για κάποια προϊόντα τον ρώτησα για τα λάδια και εάν επιβεβαιώνει ότι τα 10 40 είναι κατάλληλα για αυτοκίνητα με κινητήρες υψηλού κυβισμού και γενικότερα εάν επιβεβαιώνει την καλή λειτουργία σε αυτοκίνητα χρονολογίας κάτω του 2010. Ήταν θετικός και μου έδειξε διάφορους κωδικούς ότι πληρούν σχεδόν όλες τις προδιαγραφές για παλαιά αυτοκίνητα. Κληρονόμησα ένα cayenne 955 του 2005, 4.500 κυβικά και 340 ίππους και σκέφτομαι να το συντήρησω γιατί κλείνει η 2ετία (αλλαγή λαδιών και φίλτρου). Το αυτοκίνητο έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα (περίπου 2500 σε δύο χρόνια). Το τελευταία δέκα χρόνια σύμφωνα με το βιβλιάριο έχει αλλάξει λάδια πέντε φορές (από 2015 έως 2023 τέσσερις φορές άνα δύο χρόνια με 10 40 και την τελευταία με 5 40). Προτού το 2015 άλλαζε κάθε χρόνο 10 40 ανεξάρτητα χιλιομέτρων. Έχει περίπου 225.000 χιλιόμετρα. Επειδή ίσως κάποιοι έχουν εμπειρία με τέτοια αυτοκίνητα θα ήθελα μία γνώμη για το πως πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα (είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι). 1 1
mike15 Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 4 ώρες πριν, katargedon είπε Αφου δεν σου αρέσει λοιπόν,στο καλό και να μη μας γράφεις.Δεν σε κρατάει κανένας με το ζόρι και ούτε θα λείψεις και σε κανέναν εξάλλου.Εχεις τσακωθει με όλο το φόρουμ,δεν προσφέρεις τίποτα,γιατί πολυ απλά δεν ξέρεις τίποτα.Κατηγορεις τον atheatos οτι κατεστρεψε το μοτερ του με λαθος λαδια ενω εσυ με τα σωστά,το έχεις κάνει λαδοκαφτη.Κατηγορεις εμενα οτι λεω κοτσανες.Κατηγορεις τον atheatos οτι λεει κοτσανες.Εχεις κατηγορησει τον 2mm οτι λεει κοτσάνες.Ποιος; εσύ; οκ...Και by the way,κανενας δεν σου εκλεισε κανενα τοπικ,τουλαχιστον απο οσους ειμαστε εδω.Τα παράπονά σου στους moderators.Επαναλαμβανω για να το εμπεδωσεις.Αν δεν σου αρέσει...φτιαξε αλλο τοπικ και μη μας ξαναπρηξεις με την κλάψα σου. α,οπως και την αλλη φορα οταν δεν μπορεις να απαντησεις και στριμωχνεσαι,η΄θα προσβαλεις η΄θα μας διωχνεις.γιατι εγω ειπα να κλειδωσει ,να ανοιξει κατι διαφορετικο,οχι να φυγω,μην αυταπατασαι, εδω ειμαι να αναδειξω την αμαθεια σου. δεν εχω φτιαξει κανενα τοπικ για αλλη μια φορα με μπερδευεις με αλλον,το αφηνω ασχολιαστο.εγω δεν μαλωσα με κανενα απλα λεω και απαντω με επιχειρηματα στον τονο που οι αλλοι αρχιζουν να μου απαντανε.ολο το φορουμ εισαι εσυ? επειδη μαλωσα μαζι σου προσθετεις και λιγη σαλτσα..η δυναμη της αγελης,ολο τετοια ντροπιαστικα κολπα κανεις αλλα οι αλλοι βλεπουν. εσυ αρχισες αυτην την κοντρα ενω μιλουσα με τον μητσο ,μπηκες αναμεσα και αρχισες τις προσβολες.παντα ετσι κανεις ,οπως και στο αλλο τοπικ που διαβασα.ειναι συνηθισμενη τακτικη για να διωχνεις αυτον που ξερει και να μεινεις εσυ.ολο ψεμματα και προσβολες μαζι μου ενω εγω απαντω μονο σε οτι λες για τα λαδια.που δεν λες δλδ. γιατι εχεις αμαθεια.σταματα να παρακαλας να φυγω για να μην ντροπιαζεσαι πλεον.επιβαβαιωνεις οτι εισαι αδυναμος σε γνωσεις και χρησιμοποιεις αθεμιτους τροπους για να δικαιωθεις,δεν το βλεπεις? περιμενω να πεις για λαδια κατι,εχεις 3 σελιδες που ακομα να πεις κατι για λαδια ,μονο σαχλα αστεια.. εμαθες τι λαδι να βαλεις τελικα? το 0-40 ειναι καλο ακομα η' θα χαλασει και αυτο μετα? 1
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 1 ώρα πριν, spirostolios είπε Καλησπέρα σε όλους/ες. Παρά τις εντάσεις υπάρχουν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις για τα λάδια των κινητήρων των αυτοκινήτων μας. Σήμερα πέρασα μία βόλτα από το τοπικό lidl όπου γνωρίζω και τον υπεύθυνο. Έκανα τις αγορές μου και καθώς έφευγα τον συνάντησα. Συζητώντας, μεταξύ άλλων, για κάποια προϊόντα τον ρώτησα για τα λάδια και εάν επιβεβαιώνει ότι τα 10 40 είναι κατάλληλα για αυτοκίνητα με κινητήρες υψηλού κυβισμού και γενικότερα εάν επιβεβαιώνει την καλή λειτουργία σε αυτοκίνητα χρονολογίας κάτω του 2010. Ήταν θετικός και μου έδειξε διάφορους κωδικούς ότι πληρούν σχεδόν όλες τις προδιαγραφές για παλαιά αυτοκίνητα. Κληρονόμησα ένα cayenne 955 του 2005, 4.500 κυβικά και 340 ίππους και σκέφτομαι να το συντήρησω γιατί κλείνει η 2ετία (αλλαγή λαδιών και φίλτρου). Το αυτοκίνητο έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα (περίπου 2500 σε δύο χρόνια). Το τελευταία δέκα χρόνια σύμφωνα με το βιβλιάριο έχει αλλάξει λάδια πέντε φορές (από 2015 έως 2023 τέσσερις φορές άνα δύο χρόνια με 10 40 και την τελευταία με 5 40). Προτού το 2015 άλλαζε κάθε χρόνο 10 40 ανεξάρτητα χιλιομέτρων. Έχει περίπου 225.000 χιλιόμετρα. Επειδή ίσως κάποιοι έχουν εμπειρία με τέτοια αυτοκίνητα θα ήθελα μία γνώμη για το πως πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα (είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι). Ρωτησες τον υπευθυνο του lidl για τα λάδια και αν κάνουν για το αμάξι σου.Τον υπεύθυνο του lidl.Για λάδια αυτοκινήτου. Οκ. Δεν λέω κάτι για τα λαδια του lidl,τα βάζω και εγώ στο πουντο .Αλλά τον υπευθυνο του lidl δεν θα τον ρώταγα.Ούτε καν για ποιο γιαούρτι να προτιμήσω.
mike15 Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, kaklikos είπε Πριν λιγο εγινε η αλλαγη στα λαδια στο saab. Τελικα προχωρησα με τα Mobil ESP X3 0w40. Ημουν ετοιμος για τα ravenol αλλα ειπα να κανω skip και να τα κοιταξω στην επομενη αλλαγη. Πρωτη φορα 40αρι στο συγκεκριμενο μοτερ. Off Topic. Αποψη για FMIC ή αντικατασταση του εργοστασιακου σαντουιτς με aftermarket bolt on πχ do88; πολυ καλη επιλογη σαν λαδι ,τωρα μενει να δουμε εαν σου κατσει καλα,θα το καταλαβεις με τον καιρο. 3 ώρες πριν, katargedon είπε Ωραία,περιμένω εντυπώσεις.Για το άλλο θέμα θα σου πουν οι τουρμπατοι της παρέας.Εγω ανήκω στους ατμοσφαιρικους. τι εντυπωσεις περιμενεις εσυ βρε? εγω του προτεινα το λαδι οταν εσυ ...ψαχνοσουν....περιμενω εντυπωσεις😂 βρηκες τι λαδι να βαλεις στο δικο σου? περιμενω να βρεις και μετα ...εντυπωσεις! 2 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε Αν δεν έχεις πρόβλημα μην αλλάζεις ιξώδες , τώρα άστο για φέτος, του χρόνου βάλε το 0w30 που προτείνει το βιβλίο , και μην ψαρώνεις με τις εξωτερικές θερμοκρασίες , δεν έχει να λέει , η θερμοκρασία στο μοτέρ (εφόσον το σύστημα ψύξης λειτουργεί κανονικά είναι σταθερή στους 90 C ) , και να το λιώνεις το καλοκαίρι πάλι στους 90 C θα παραμείνει , η θερμοκρασία λαδιού ναι μπορεί να ανέβει λίγο πχ σε σχέση με τον χειμώνα και να πάει και 110 C , δεν παθαίνει τίποτα όμως dont worry. ΥΓ. Το αγαπημένο λάδι το Έλληνα μηχανικού είναι το 10W40 , ναι αυτό που προτείνουν κάτι κατασκευαστές μηχανών που στροφάρουν στις 10Κ στροφές. εαν θυμαμαι καλα δεν μιλησε για εξωτερικη θερμοκρασια ο φιλος.ζητουσε ενα 40αρι επειδη πιστευει οτι θα εχει καλυτερη προστασια.του εξηγησα περι προστασιας και του εδωσα επιλογες και απο 30αρια και απο 40αρια.τωρα βλεπω οτι ανησυχει για εξωτερικη θερμοκρασια αλλα τον καλυπτει,ειναι και λιγο ιδεα μας αυτα . εφοσον ειναι μεσα στην γκαμα του μπορει να το βαλει.του υπεδειξα το συγκεκριμενο λογω καλης συστασης και επειδη θελει 40αρι ,οχι βαση ιξωδους,οταν αυτο θελει ενας ιδιοκτητης ,γιατι να μην το επιλεξει? σαν χαρακτηριστικα δεν εχει μεγαλη διαφορα με ενα 0-30αρι,εχει ομως στην βαση του και στα προσθετα. 1 ώρα πριν, spirostolios είπε Καλησπέρα σε όλους/ες. Παρά τις εντάσεις υπάρχουν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις για τα λάδια των κινητήρων των αυτοκινήτων μας. Σήμερα πέρασα μία βόλτα από το τοπικό lidl όπου γνωρίζω και τον υπεύθυνο. Έκανα τις αγορές μου και καθώς έφευγα τον συνάντησα. Συζητώντας, μεταξύ άλλων, για κάποια προϊόντα τον ρώτησα για τα λάδια και εάν επιβεβαιώνει ότι τα 10 40 είναι κατάλληλα για αυτοκίνητα με κινητήρες υψηλού κυβισμού και γενικότερα εάν επιβεβαιώνει την καλή λειτουργία σε αυτοκίνητα χρονολογίας κάτω του 2010. Ήταν θετικός και μου έδειξε διάφορους κωδικούς ότι πληρούν σχεδόν όλες τις προδιαγραφές για παλαιά αυτοκίνητα. Κληρονόμησα ένα cayenne 955 του 2005, 4.500 κυβικά και 340 ίππους και σκέφτομαι να το συντήρησω γιατί κλείνει η 2ετία (αλλαγή λαδιών και φίλτρου). Το αυτοκίνητο έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα (περίπου 2500 σε δύο χρόνια). Το τελευταία δέκα χρόνια σύμφωνα με το βιβλιάριο έχει αλλάξει λάδια πέντε φορές (από 2015 έως 2023 τέσσερις φορές άνα δύο χρόνια με 10 40 και την τελευταία με 5 40). Προτού το 2015 άλλαζε κάθε χρόνο 10 40 ανεξάρτητα χιλιομέτρων. Έχει περίπου 225.000 χιλιόμετρα. Επειδή ίσως κάποιοι έχουν εμπειρία με τέτοια αυτοκίνητα θα ήθελα μία γνώμη για το πως πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα (είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι). φιλε οταν ρωτας για το λαδι που πρεπει να βαλεις να ψαχνεις για την εκγριση του λαδιου.το δικο σου βαζει λαδια που πληρουν την εγκριση Porsche A40,αυτα τα λαδια ειναι 0-40 και 5-40.εχει καλα λαδια και στα 2 ιξωδη για το αμαξι σου. Mobil 1 FS 0W-40 ειναι και το OEM motul 8100 xcess gen2 5-40 τα 10-40 συνηθως εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα του 5-40 ως προς το hths,οποτε σαυτο τουλαχιστον δεν βγαινεις εκτος προδιαγραφων.ομως δεν μπορει να παρει εγκριση για καποιο λογο το 10-40 και αυτος μαλλον ειναι ο βαθμος οξειδωσης.που σημαινει οτι μπορεις να τα χρησιμοποιησεις αλλα οχι για πανω απο 5000χιλ συνηθως .ειναι αλλη συνθεση και αλλη ποιοτητα λαδιου ,πιο υποδεεστερη εκτος λιγων εξαιρεσεων που δεν υπαρχουν στην ελλαδα συνηθως.οποτε βολεψου με τοι εχουμε οπως αυτα που ειπα και μην βαζεις λαδια που δνε ειναι στις προδιαγραφες,δεν κερδιζεις και τιποτα ,μονο χανεις σε ποιοτητα. Επεξ/σία πριν από 11 ώρες από mike15 1
spirostolios Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 31 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ρωτησες τον υπευθυνο του lidl για τα λάδια και αν κάνουν για το αμάξι σου.Τον υπεύθυνο του lidl.Για λάδια αυτοκινήτου. Οκ. Δεν λέω κάτι για τα λαδια του lidl,τα βάζω και εγώ στο πουντο .Αλλά τον υπευθυνο του lidl δεν θα τον ρώταγα.Ούτε καν για ποιο γιαούρτι να προτιμήσω. Κοίτα πως έχουν τα πράγματα: υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι και επαγγελματικά υπεύθυνοι και τσαρλατάνοι συνήθως άσχετοι με το αντικείμενο. Ο συγκεκριμένος ανήκει στην 1η κατηγορία. 1 1
katargedon Δημοσ. πριν από 7 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 7 ώρες 3 ώρες πριν, mike15 είπε motul 8100 xcess gen2 5-40 Ναι εδω βλέπουμε τις γνώσεις σου και τι προτείνεις.Ενα μέτριο κατα κοινη παραδοχη λάδι.Προτεινες πρώτος το x3; Μπραβο,θα σε κεράσουμε πάστα.Τι να κάνουμε,δεν ειμαι συνέχεια πανω απο το φόρουμ. 3 ώρες πριν, mike15 είπε βρηκες τι λαδι να βαλεις στο δικο σου? περιμενω να βρεις και μετα ...εντυπωσεις! Εγω και βρήκα και κατέληξα και εντυπώσεις έγραψα,εκτος αν διαβάζεις παλι άλλα και καταλαβαίνεις άλλα. 3 ώρες πριν, mike15 είπε Mobil 1 FS 0W-40 Και ναι το χαλασαν,αν ηξερες να διαβάζεις ανάλυση λιπαντικού,θα το έβλεπες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα