Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, katargedon είπε

Το θέμα της ημέρας.Αλλαγη αντιψυκτικου.Οι απόψεις διίστανται.Πλυση πρωτα με απιονισμενο η κατευθείαν το καινούριο;

Οπως και με τα λάδια,αν υποπτεύεσαι βρωμιές και σκουριές στο κύκλωμα ψύξης τότε πλύσιμο πρώτα. Αλλιως κατευθείαν το καινούργιο.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
4 ώρες πριν, atheatos είπε

Οπως και με τα λάδια,αν υποπτεύεσαι βρωμιές και σκουριές στο κύκλωμα ψύξης τότε πλύσιμο πρώτα. Αλλιως κατευθείαν το καινούργιο.

Στο δικο μου δεν εχω σκουριές,ειναι ολα καταπράσινα σαν το νερό του Τσερνομπιλ.Απλα έτυχε και είδα ενα βίντεο και στα σχόλια διαφωνούσαν και μου δημιουργήθηκε η απορία.Παντως λογικο μου φαινεται να μην χρειαζεται σκέτο νερό.Δε νομίζω να προσφέρει κατι ακομα και σε σκουριές,εκτος αν ρίξεις και και κανα φάρμακο μέσα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, katargedon είπε

Στο δικο μου δεν εχω σκουριές,ειναι ολα καταπράσινα σαν το νερό του Τσερνομπιλ.Απλα έτυχε και είδα ενα βίντεο και στα σχόλια διαφωνούσαν και μου δημιουργήθηκε η απορία.Παντως λογικο μου φαινεται να μην χρειαζεται σκέτο νερό.Δε νομίζω να προσφέρει κατι ακομα και σε σκουριές,εκτος αν ρίξεις και και κανα φάρμακο μέσα.

Ναι το πλύσιμο με φάρμακο είναι καλό ειδικά αν έχει μολυνθεί το κύκλωμα από βακτήρια . Σε μερικά αυτοκίνητα κυρίως diesel, περνάει λάδι καμία φορά στο κύκλωμα ψύξης ή μολύνεται από κακό νερό και δημιουργεί βακτήρια , που καταστρέφουν το αντί ψυκτικό υγρό , δημιουργώντας επικαθισεις και διάβρωση. Αλλα δεν νομίζω να έχεις τέτοιο πρόβλημα. Μπορεις να κανεις ένα μικρό ξεπλυμα  με απιονισμενο νερό να δεις τι θα βγάλει και μετά αποφασίζεις. 
Εγω πάντως όσες φορές χρειάστηκε να αλλάξω , κατευθείαν το καινούργιο έβαζα χωρίς πλύσιμο χωρίς τίποτα. Βεβαια ποτέ δεν συμπληρώνω με νερό βρύσης. Πάντα με ψυκτικό υγρό ή απιονισμενο νερό.

Δημοσ.

Στο δικό μου που θα το πάω τώρα για αλλαγή φλάντζας ήμουν σε δίλημμα...

...να καθαρίσω τώρα το ψυκτικό κύκλωμα, ώστε να είναι καθαρό και να έχει καθαρό παραφλού όταν θα αλλαχθεί η φλάντζα; 
...ή να το κάνω μετά, όταν δεν θα υπάρχει κίνδυνος εισροής στον θάλαμο καύσης (ήταν τα καυσαέρια που έβγαιναν στο ψυκτικό κύκλωμα), αν και η διαρροή δεν είναι μεγάλη και θα μπορούσε να ήταν σε λειτουργία για ακόμη μια διαδρομή 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, definitio είπε

να το κάνω μετά, όταν δεν θα υπάρχει κίνδυνος εισροής στον θάλαμο καύσης (ήταν τα καυσαέρια που έβγαιναν στο ψυκτικό κύκλωμα), αν και η διαρροή δεν είναι μεγάλη και θα μπορούσε να ήταν σε λειτουργία για ακόμη μια διαδρομή 

Μετά 100%

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, definitio είπε

Στο δικό μου που θα το πάω τώρα για αλλαγή φλάντζας ήμουν σε δίλημμα...

...να καθαρίσω τώρα το ψυκτικό κύκλωμα, ώστε να είναι καθαρό και να έχει καθαρό παραφλού όταν θα αλλαχθεί η φλάντζα; 
...ή να το κάνω μετά, όταν δεν θα υπάρχει κίνδυνος εισροής στον θάλαμο καύσης (ήταν τα καυσαέρια που έβγαιναν στο ψυκτικό κύκλωμα), αν και η διαρροή δεν είναι μεγάλη και θα μπορούσε να ήταν σε λειτουργία για ακόμη μια διαδρομή 

Μετά .

Φλάντζα κεφαλής ή καθρέφτη ; Μπερδεύει λάδια με νερό ή το αντίθετο ; 

Δες και το Κάρτερ λαδιού εάν είναι το 2ο με φλάντζα καθρέφτη. 

Δημοσ.
4 minutes ago, meletis_m said:

Μετά .

Φλάντζα κεφαλής ή καθρέφτη ; Μπερδεύει λάδια με νερό ή το αντίθετο ; 

Δες και το Κάρτερ λαδιού εάν είναι το 2ο με φλάντζα καθρέφτη. 

Μόνο διαρροή καυσαερίων στο παραφλού. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...