Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Συμφωνώ και επαυξάνω με τα συνεργεία και τις διπροσωπιες αλλά εγώ έχω τώρα άλλο πρόβλημα 

φιλτροπρόβλημα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

κι ομως μουλαρωνει απιστευτα στις χαμηλες δεν εχω ροπη και στις υψηλες στεγνωνει. Σε OL πρακτικα ΔΕΝ δουλευει

Παίρνει εύκολα; Συνηθως οταν αρχίζει να πεθαίνει η τρόμπα,δυσκολευονται να παρουν

Επεξ/σία από katargedon
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

κι ομως μουλαρωνει απιστευτα στις χαμηλες δεν εχω ροπη και στις υψηλες στεγνωνει. Σε OL πρακτικα ΔΕΝ δουλευει

Τα σωληνάκια της τρομπας δες μην έχει σκίστει κανένα . 

Φίλτρο βενΙνης το έχει εσωτερικά ; 

Με ταλαιπώρησε και εμένα αλλά στις υψηλές μετά τις 2500 μουλαρωνε και ήταν σωληνάκια .

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσοχή στα σωληνάκια καυσίμων...παρά πολλές περιπτώσεις (και δική μου) όπου τα καινούρια αποδείχτηκαν χειρότερα από τα πολυ-καιρισμένα, που αλλάχθηκαν "προληπτικά" και δεν έβγαλαν 6μηνο.

Πολύ σύνηθες φαινόμενο πλέον να μην τηρούνται στη πράξη οι προδιαγραφές, οπότε καλό είναι να επιλέγει κανείς ανώτερη κατηγορία από αυτή που χρειάζεται (τηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές μεγεθών, χρήσης - εμβαπτιζόμενο ή μη- κοκ)

Σαν συντριβάνι πετούσε τη βενζίνη από πολλές ρωγμές, εδώ στάζει με τη μηχανή κλειστή...τον περασμένο Νοέμβρη αυτό

 

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katargedon είπε

Παίρνει εύκολα; Συνηθως οταν αρχίζει να πεθαίνει η τρόμπα,δυσκολευονται να παρουν

παιρνει αερας αφου το αφησεις να χτισει πιεση στο prime, γενικα τα mpi τρεχουν πολυ πλουσια στην εκκινηση με πληρως ανοιχτα τα μπεκ κατα το μιζαρισμα, αυτο το αμαξι παιρνει μπροστα και με 0.5 bar, μετα οσο ειναι σε CL καπως το σωνει αλλα αμα πας 80%+ γκαζι και μπει OL την πατησες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Τα σωληνάκια της τρομπας δες μην έχει σκίστει κανένα . 

Ξερεις αυτο ειναι μια τεραστια φοβια μου και για αυτο το λογο τα αλλαζω συχνα με κορυφαια σωληνακια και τα επιτηρω ιδιατερα αυτα που ειναι απο την τρομπα στο φιλτρο και στην μεταλλικη σωληνα και την επιστροφη απο την μεταλλικη στην τρομπα, αυτα μαλιστα ειναι πανω απο την εξατμιση

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Φίλτρο βενΙνης το έχει εσωτερικά ; 

Εχει το προφιλτρο η τρομπα αλλα το κανονικο ειναι εξωτερικα ειναι αρτιο, και η λειτουργια του εδω και καιρο ειχε αμεση εξαρτηση με την σταθμη καυσιμου στο ρεζερβουαρ, οσο χαμηλοτερη τοσο πιο ψοφιο

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Με ταλαιπώρησε και εμένα αλλά στις υψηλές μετά τις 2500 μουλαρωνε και ήταν σωληνάκια .

Οπως ειπα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΟΒΙΑ ΜΟΥ, σχεδον σε ολα τα felly τρυπανε και στανε βενζινες στην εξατμιση, οποτε το ελεγχω πολυ πολυ συχνα και τα αλλαζω ανα τακτα διαστηματα

 

56 λεπτά πριν, definitio είπε

Προσοχή στα σωληνάκια καυσίμων...παρά πολλές περιπτώσεις (και δική μου) όπου τα καινούρια αποδείχτηκαν χειρότερα από τα πολυ-καιρισμένα, που αλλάχθηκαν "προληπτικά" και δεν έβγαλαν 6μηνο.

Προφανως, εχω δοκιμασει παρα πολλα σωληνακια απο πολλες εταιριες. Μονο 2 μοντελα τελικα χρησιμοποιω.

COHLINE 2192 για χαμηλες θερμοκρασιες και COHLINE 2240 για υψηλες θερμοκρασιες. Τωρα φυσικα θα τα αλλαξω ΟΛΑ με 2240 για να μην ξαναασχοληθω για μια 10ετια. Οτι εχω βαλει σε 2192 ειναι μεχρι και σημερα αθικτο!!!

Κατι Alfagomma L671 που παιζουν πολυυυυυυ στο εμποριο ειναι αχρηστα και ραγισαν ΣΤΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ. Φυσικα οι τακτικοι ελεγχοι του Μητσου το επιασαν ΝΩΡΙΣ, αλλα θα μπορουσε να εχει γινει καταστροφη.

56 λεπτά πριν, definitio είπε

Πολύ σύνηθες φαινόμενο πλέον να μην τηρούνται στη πράξη οι προδιαγραφές, οπότε καλό είναι να επιλέγει κανείς ανώτερη κατηγορία από αυτή που χρειάζεται (τηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές μεγεθών, χρήσης - εμβαπτιζόμενο ή μη- κοκ)

Δυστυχως ναι αλλα ο κοσμος δεν ξερει τι του γινεται.
Το 2192 ειναι NBR (Νιτριλιο βουταδιενιο) εσωτερικα και CR (χλωροπρενιο) εξωτερικα

Το 2240 ειναι FKM (φθοροελαστομερες) εσωτερικα και ECH (επιχλωρυδρίνιο) εξωτερικα 

56 λεπτά πριν, definitio είπε

Σαν συντριβάνι πετούσε τη βενζίνη από πολλές ρωγμές, εδώ στάζει με τη μηχανή κλειστή...τον περασμένο Νοέμβρη αυτό

Ασε ασε το πως παιρνουν φωτια τα αμαξια ετσι για πλακα.

Την ζημια την κανουν τα συγχρονα καυσιμα με τα κωλοοινοπνευματα και κατι ηλιθια καθαριστικα. ΤΟ NBR ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΑΝΟΛΗ/ΜΕΘΑΝΟΛΗ. Φυσικα η νοθεια με ξυλολια/τουλουολια/βενζολια κανει την ιδια ζημια στο NBR. Φυσικα αυτα τα βαζουμε στην βενζινη αφου την νοθευσουμε για να σηκωσουμε τα οκτανια...Επισης ενα μιξ 100αρα με τολουολιο εφτιαχνα εγω για να δινω σε κατι κοντρακιδες με κατι παπιες που ειχαν συμπιση 14:1 φυσικα ηταν one run wonder μετα σου εκανε τα oring και τα σωληνακια στο καρμπυρατερ μαστιχα

Φυσικα για εμβαπτιζομενες εφαρμογες πρεπει να βαζουμε NRB/NBR ή FKM/FKM

image.png.2c7be954bad2f57541c7845792166e56.png

9 ώρες πριν, definitio είπε

τελικά θα γίνει αλλαγή στις τσιμούχες βαλβίδων, θα πλαναριστεί το καπάκι κοκ

κανονισε να σου κατεβασουν κανα καπακι 250μm να κλαψεις.

Γενικα επιπεδοτητα της ταξης των 50μm ειναι αποδεκτη ειδικα με composite φλαντζες, στην φλαντζα σου βλεπω καποια υποπτα σημεια, αλλα θα κοιταγα και την επιπεδοτητα του κορμου/προεξοχη χιτωνιων.

Εδω θα σου δειξω αστοχια composite φλαντζας της TEMAC απο διαβρωση

image.png.79873739bb2134bba333e9d0793240b6.png

κεφαλη

 image.png.9749eaa8d55c15b3f1238b13deae03b7.png

image.png.38474c57a2ebc17387f99cdb93640863.pngΔεν υπηρχε λογος να παει πιο κατω 

image.png.d4f5a1951bf4df573ac73bd2cff30739.png

image.png.9d458eb91d5c87671bf4fd481055dd13.png

οριστε ο λογος 0.05mm = 50μm δεν περναει

image.png

Οποτε για εμενα αυτη η κεφαλη ηταν ετοιμη μονο με λιγο zero decking σαν τον παλιο καλο καιρο

image.png

Ναι ο Μητσος αλλαξε φλαντζα στο σπιτι του ναι ο Μητσος ειναι βλακαμας

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς βλέπω η cohline δεν έχει σωληνάκι καυσίμου που να ταιριάζει ακριβώς στις διαστάσεις που χρειάζομαι (8χιλ εσωτερική διάμετρος), έχει μόνο 7,3χιλ για τις προδιαγραφές αυτές.

https://www.cohline.de/wp-content/uploads/catalog-automotive-hoses-fittings.pdf

Εγώ είχα βάλει στο μάτι αυτής της σειράς Barricade της Gates R14, αλλά τώρα βλέπω ότι κι αυτό είναι NBR

https://www.gates.com/us/en/fluid-power/engine-hose/fuel-line-hose.p.4219-000000-000003.v.4219-06039.html

...

Εχει πλάκα το ΑΙ, ανέβασα φωτογραφία για να κρίνει τη κατάσταση της φλάντζας και του μπλοκ και να τα εξετάσει συνδυαστικά

https://www.perplexity.ai/search/can-i-upload-a-picture-of-my-e-vkoPYzLLTRuWFsMOWqdOUw

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Προσοχή στα σωληνάκια καυσίμων...παρά πολλές περιπτώσεις (και δική μου) όπου τα καινούρια αποδείχτηκαν χειρότερα από τα πολυ-καιρισμένα, που αλλάχθηκαν "προληπτικά" και δεν έβγαλαν 6μηνο.

Πολύ σύνηθες φαινόμενο πλέον να μην τηρούνται στη πράξη οι προδιαγραφές, οπότε καλό είναι να επιλέγει κανείς ανώτερη κατηγορία από αυτή που χρειάζεται (τηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές μεγεθών, χρήσης - εμβαπτιζόμενο ή μη- κοκ)

Σαν συντριβάνι πετούσε τη βενζίνη από πολλές ρωγμές, εδώ στάζει με τη μηχανή κλειστή...τον περασμένο Νοέμβρη αυτό

 

Για τα σωληνάκια βενζίνης φταίει η βενζίνη Ε5 ,και αν πάμε στο Ε10 θα γίνει ο χαμός.Το πούντο μου ειναι απο τα μοντέλα που δεν ειναι συμβατά με την Ε10.

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για τα σωληνάκια βενζίνης φταίει η βενζίνη Ε5 ,και αν πάμε στο Ε10 θα γίνει ο χαμός.Το πούντο μου ειναι απο τα μοντέλα που δεν ειναι συμβατά με την Ε10.

 

Ηδη εχουμε Ε10 . Η απλη 95αρα τετοια ειναι . Η 100αρα παιζεται 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...