11osmikrosmhtsos Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου Συμφωνώ και επαυξάνω με τα συνεργεία και τις διπροσωπιες αλλά εγώ έχω τώρα άλλο πρόβλημα
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Συμφωνώ και επαυξάνω με τα συνεργεία και τις διπροσωπιες αλλά εγώ έχω τώρα άλλο πρόβλημα φιλτροπρόβλημα;
definitio Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου Φωτό ...τελικά θα γίνει αλλαγή στις τσιμούχες βαλβίδων, θα πλαναριστεί το καπάκι κοκ. Spoiler Spoiler 1 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε φιλτροπρόβλημα; μαλλον εκαψα τρομπα βενζινης στην σκονταρα 1
katargedon Δημοσ. 5 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 23 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε μαλλον εκαψα τρομπα βενζινης στην σκονταρα Wtf?
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 37 λεπτά πριν, katargedon είπε Wtf κι ομως μουλαρωνει απιστευτα στις χαμηλες δεν εχω ροπη και στις υψηλες στεγνωνει. Σε OL πρακτικα ΔΕΝ δουλευει
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε μαλλον εκαψα τρομπα βενζινης στην σκονταρα Κάποιος σε έχει μουντζώσει,δεν εξηγείται αλλιώς. 1
katargedon Δημοσ. 5 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε κι ομως μουλαρωνει απιστευτα στις χαμηλες δεν εχω ροπη και στις υψηλες στεγνωνει. Σε OL πρακτικα ΔΕΝ δουλευει Παίρνει εύκολα; Συνηθως οταν αρχίζει να πεθαίνει η τρόμπα,δυσκολευονται να παρουν Επεξ/σία 5 Αυγούστου από katargedon 1
meletis_m Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε κι ομως μουλαρωνει απιστευτα στις χαμηλες δεν εχω ροπη και στις υψηλες στεγνωνει. Σε OL πρακτικα ΔΕΝ δουλευει Τα σωληνάκια της τρομπας δες μην έχει σκίστει κανένα . Φίλτρο βενΙνης το έχει εσωτερικά ; Με ταλαιπώρησε και εμένα αλλά στις υψηλές μετά τις 2500 μουλαρωνε και ήταν σωληνάκια . 1
definitio Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Προσοχή στα σωληνάκια καυσίμων...παρά πολλές περιπτώσεις (και δική μου) όπου τα καινούρια αποδείχτηκαν χειρότερα από τα πολυ-καιρισμένα, που αλλάχθηκαν "προληπτικά" και δεν έβγαλαν 6μηνο. Πολύ σύνηθες φαινόμενο πλέον να μην τηρούνται στη πράξη οι προδιαγραφές, οπότε καλό είναι να επιλέγει κανείς ανώτερη κατηγορία από αυτή που χρειάζεται (τηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές μεγεθών, χρήσης - εμβαπτιζόμενο ή μη- κοκ) Σαν συντριβάνι πετούσε τη βενζίνη από πολλές ρωγμές, εδώ στάζει με τη μηχανή κλειστή...τον περασμένο Νοέμβρη αυτό Επεξ/σία 5 Αυγούστου από definitio 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, katargedon είπε Παίρνει εύκολα; Συνηθως οταν αρχίζει να πεθαίνει η τρόμπα,δυσκολευονται να παρουν παιρνει αερας αφου το αφησεις να χτισει πιεση στο prime, γενικα τα mpi τρεχουν πολυ πλουσια στην εκκινηση με πληρως ανοιχτα τα μπεκ κατα το μιζαρισμα, αυτο το αμαξι παιρνει μπροστα και με 0.5 bar, μετα οσο ειναι σε CL καπως το σωνει αλλα αμα πας 80%+ γκαζι και μπει OL την πατησες 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Τα σωληνάκια της τρομπας δες μην έχει σκίστει κανένα . Ξερεις αυτο ειναι μια τεραστια φοβια μου και για αυτο το λογο τα αλλαζω συχνα με κορυφαια σωληνακια και τα επιτηρω ιδιατερα αυτα που ειναι απο την τρομπα στο φιλτρο και στην μεταλλικη σωληνα και την επιστροφη απο την μεταλλικη στην τρομπα, αυτα μαλιστα ειναι πανω απο την εξατμιση 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Φίλτρο βενΙνης το έχει εσωτερικά ; Εχει το προφιλτρο η τρομπα αλλα το κανονικο ειναι εξωτερικα ειναι αρτιο, και η λειτουργια του εδω και καιρο ειχε αμεση εξαρτηση με την σταθμη καυσιμου στο ρεζερβουαρ, οσο χαμηλοτερη τοσο πιο ψοφιο 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Με ταλαιπώρησε και εμένα αλλά στις υψηλές μετά τις 2500 μουλαρωνε και ήταν σωληνάκια . Οπως ειπα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΟΒΙΑ ΜΟΥ, σχεδον σε ολα τα felly τρυπανε και στανε βενζινες στην εξατμιση, οποτε το ελεγχω πολυ πολυ συχνα και τα αλλαζω ανα τακτα διαστηματα 56 λεπτά πριν, definitio είπε Προσοχή στα σωληνάκια καυσίμων...παρά πολλές περιπτώσεις (και δική μου) όπου τα καινούρια αποδείχτηκαν χειρότερα από τα πολυ-καιρισμένα, που αλλάχθηκαν "προληπτικά" και δεν έβγαλαν 6μηνο. Προφανως, εχω δοκιμασει παρα πολλα σωληνακια απο πολλες εταιριες. Μονο 2 μοντελα τελικα χρησιμοποιω. COHLINE 2192 για χαμηλες θερμοκρασιες και COHLINE 2240 για υψηλες θερμοκρασιες. Τωρα φυσικα θα τα αλλαξω ΟΛΑ με 2240 για να μην ξαναασχοληθω για μια 10ετια. Οτι εχω βαλει σε 2192 ειναι μεχρι και σημερα αθικτο!!! Κατι Alfagomma L671 που παιζουν πολυυυυυυ στο εμποριο ειναι αχρηστα και ραγισαν ΣΤΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ. Φυσικα οι τακτικοι ελεγχοι του Μητσου το επιασαν ΝΩΡΙΣ, αλλα θα μπορουσε να εχει γινει καταστροφη. 56 λεπτά πριν, definitio είπε Πολύ σύνηθες φαινόμενο πλέον να μην τηρούνται στη πράξη οι προδιαγραφές, οπότε καλό είναι να επιλέγει κανείς ανώτερη κατηγορία από αυτή που χρειάζεται (τηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές μεγεθών, χρήσης - εμβαπτιζόμενο ή μη- κοκ) Δυστυχως ναι αλλα ο κοσμος δεν ξερει τι του γινεται. Το 2192 ειναι NBR (Νιτριλιο βουταδιενιο) εσωτερικα και CR (χλωροπρενιο) εξωτερικα Το 2240 ειναι FKM (φθοροελαστομερες) εσωτερικα και ECH (επιχλωρυδρίνιο) εξωτερικα 56 λεπτά πριν, definitio είπε Σαν συντριβάνι πετούσε τη βενζίνη από πολλές ρωγμές, εδώ στάζει με τη μηχανή κλειστή...τον περασμένο Νοέμβρη αυτό Ασε ασε το πως παιρνουν φωτια τα αμαξια ετσι για πλακα. Την ζημια την κανουν τα συγχρονα καυσιμα με τα κωλοοινοπνευματα και κατι ηλιθια καθαριστικα. ΤΟ NBR ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΑΝΟΛΗ/ΜΕΘΑΝΟΛΗ. Φυσικα η νοθεια με ξυλολια/τουλουολια/βενζολια κανει την ιδια ζημια στο NBR. Φυσικα αυτα τα βαζουμε στην βενζινη αφου την νοθευσουμε για να σηκωσουμε τα οκτανια...Επισης ενα μιξ 100αρα με τολουολιο εφτιαχνα εγω για να δινω σε κατι κοντρακιδες με κατι παπιες που ειχαν συμπιση 14:1 φυσικα ηταν one run wonder μετα σου εκανε τα oring και τα σωληνακια στο καρμπυρατερ μαστιχα Φυσικα για εμβαπτιζομενες εφαρμογες πρεπει να βαζουμε NRB/NBR ή FKM/FKM 9 ώρες πριν, definitio είπε τελικά θα γίνει αλλαγή στις τσιμούχες βαλβίδων, θα πλαναριστεί το καπάκι κοκ κανονισε να σου κατεβασουν κανα καπακι 250μm να κλαψεις. Γενικα επιπεδοτητα της ταξης των 50μm ειναι αποδεκτη ειδικα με composite φλαντζες, στην φλαντζα σου βλεπω καποια υποπτα σημεια, αλλα θα κοιταγα και την επιπεδοτητα του κορμου/προεξοχη χιτωνιων. Εδω θα σου δειξω αστοχια composite φλαντζας της TEMAC απο διαβρωση κεφαλη Δεν υπηρχε λογος να παει πιο κατω οριστε ο λογος 0.05mm = 50μm δεν περναει Οποτε για εμενα αυτη η κεφαλη ηταν ετοιμη μονο με λιγο zero decking σαν τον παλιο καλο καιρο Ναι ο Μητσος αλλαξε φλαντζα στο σπιτι του ναι ο Μητσος ειναι βλακαμας Επεξ/σία 5 Αυγούστου από 11osmikrosmhtsos
definitio Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Δυστυχώς βλέπω η cohline δεν έχει σωληνάκι καυσίμου που να ταιριάζει ακριβώς στις διαστάσεις που χρειάζομαι (8χιλ εσωτερική διάμετρος), έχει μόνο 7,3χιλ για τις προδιαγραφές αυτές. https://www.cohline.de/wp-content/uploads/catalog-automotive-hoses-fittings.pdf Εγώ είχα βάλει στο μάτι αυτής της σειράς Barricade της Gates R14, αλλά τώρα βλέπω ότι κι αυτό είναι NBR https://www.gates.com/us/en/fluid-power/engine-hose/fuel-line-hose.p.4219-000000-000003.v.4219-06039.html ... Εχει πλάκα το ΑΙ, ανέβασα φωτογραφία για να κρίνει τη κατάσταση της φλάντζας και του μπλοκ και να τα εξετάσει συνδυαστικά https://www.perplexity.ai/search/can-i-upload-a-picture-of-my-e-vkoPYzLLTRuWFsMOWqdOUw Επεξ/σία 5 Αυγούστου από definitio
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 1 ώρα πριν, definitio είπε Προσοχή στα σωληνάκια καυσίμων...παρά πολλές περιπτώσεις (και δική μου) όπου τα καινούρια αποδείχτηκαν χειρότερα από τα πολυ-καιρισμένα, που αλλάχθηκαν "προληπτικά" και δεν έβγαλαν 6μηνο. Πολύ σύνηθες φαινόμενο πλέον να μην τηρούνται στη πράξη οι προδιαγραφές, οπότε καλό είναι να επιλέγει κανείς ανώτερη κατηγορία από αυτή που χρειάζεται (τηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές μεγεθών, χρήσης - εμβαπτιζόμενο ή μη- κοκ) Σαν συντριβάνι πετούσε τη βενζίνη από πολλές ρωγμές, εδώ στάζει με τη μηχανή κλειστή...τον περασμένο Νοέμβρη αυτό Για τα σωληνάκια βενζίνης φταίει η βενζίνη Ε5 ,και αν πάμε στο Ε10 θα γίνει ο χαμός.Το πούντο μου ειναι απο τα μοντέλα που δεν ειναι συμβατά με την Ε10. 1
2MM Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Για τα σωληνάκια βενζίνης φταίει η βενζίνη Ε5 ,και αν πάμε στο Ε10 θα γίνει ο χαμός.Το πούντο μου ειναι απο τα μοντέλα που δεν ειναι συμβατά με την Ε10. Ηδη εχουμε Ε10 . Η απλη 95αρα τετοια ειναι . Η 100αρα παιζεται
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 1 λεπτό πριν, 2MM είπε Ηδη εχουμε Ε10 . Η απλη 95αρα τετοια ειναι . Η 100αρα παιζεται Σιγουρα;E5 βρίσκω online ότι είναι,Ε10 λεει ότι δεν υπάρχει ακόμα. Πχ περσινό άρθρο https://www.gocar.gr/news/feed/46558,Ti_einai_h_venzinh_E10.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα