Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, definitio είπε

Απο πού ψεκάζεις το νερό;

με το μοτορι να δουλευει και να ειναι ζεστο, ψεκαζεις μπροστα απο την πεταλουδα, 2-3 βαποριζατερακια και εχει γινει ΤΖΑΜΙ

ειναι ακριβως αυτο που κανω εγω μονο οτι το κανω με μεγαλο ψεκαστηρι για ζαρζαβατικα που το πρεσσαρεις και δεν κουραζεσαι.

Note: Ειναι απολυτα ασφαλες, οσο πιο ζεστο το μοτερ τοσο καλυτερα, δουλευει ακριβως οπως οταν εχει αστοχησει η φλαντζα και ο κυλινδρος που εχει αστοχησει ειναι πεντακαθαρος. Το κανω καθε 10.000 km σε ολα μου τα αμαξια.

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά θα παραλάβω αύριο, αλλά μου έστειλαν απ το συνεργείο αυτή τη φωτό από τον καθαρισμό του μπλοκ...
...στις φωτογραφίες φαίνονταν στο μάτι σαν να ήταν γδαρμένοι/να είχαν σημάδια οι κύλινδροι εσωτερικά, αλ΄λα τους έβαλα δάχτυλο (με το συμπάθειο) κ δεν είχαν γδαρσίματα/ξυσίματα...τώρα που καθάρισαν φαίνεται αυτό.

viber_image_2025-08-07_14-21-38-992.jpg.eccfde8f8f99ea2939c050f21a05cc99.jpg

3 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

με το μοτορι να δουλευει και να ειναι ζεστο, ψεκαζεις μπροστα απο την πεταλουδα, 2-3 βαποριζατερακια και εχει γινει ΤΖΑΜΙ

ειναι ακριβως αυτο που κανω εγω μονο οτι το κανω με μεγαλο ψεκαστηρι για ζαρζαβατικα που το πρεσσαρεις και δεν κουραζεσαι.

Note: Ειναι απολυτα ασφαλες, οσο πιο ζεστο το μοτερ τοσο καλυτερα, δουλευει ακριβως οπως οταν εχει αστοχησει η φλαντζα και ο κυλινδρος που εχει αστοχησει ειναι πεντακαθαρος. Το κανω καθε 10.000 km σε ολα μου τα αμαξια.

Αυτός τού δίνει και καταλαβαίνει όμως στο ψέκασμα, όχι 2-3 ψεκασμούς...λέει με΄χρι 1 φλυντάνι νερό μπορείς να ρίξεις μέσα...
...δεν ξέρω, ακούγεται πολύ...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

με το μοτορι να δουλευει και να ειναι ζεστο, ψεκαζεις μπροστα απο την πεταλουδα, 2-3 βαποριζατερακια και εχει γινει ΤΖΑΜΙ.

...

ειναι ακριβως αυτο που κανω εγω μονο οτι το κανω με μεγαλο ψεκαστηρι για ζαρζαβατικα που το πρεσσαρεις και δεν κουραζεσαι.

Note: Ειναι απολυτα ασφαλες, οσο πιο ζεστο το μοτερ τοσο καλυτερα, δουλευει ακριβως οπως οταν εχει αστοχησει η φλαντζα και ο κυλινδρος που εχει αστοχησει ειναι πεντακαθαρος. Το κανω καθε 10.000 km σε ολα μου τα αμαξια.

Και αν έχεις MAF τι κάνεις; Δεν μετράει ότι να ναι;

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

.λέει με΄χρι 1 φλυντάνι νερό μπορείς να ρίξεις μέσα...

Προσοχη !!! Αν ριξεις νερο σε υγρη μορφη θα παθει ζημια . Μονο ψεκασμα, κι αυτο με προσοχη 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Και αν έχεις MAF τι κάνεις; Δεν μετράει ότι να ναι;

τρωω σφαλμα και το σβηνω

1 ώρα πριν, definitio είπε

Αυτός τού δίνει και καταλαβαίνει όμως στο ψέκασμα,

ετσι λεω κι εγω 2-3 μπουκαλια εννουσα

Δημοσ.

Καντ'το με τη μανικα,Θα αποκτήσεις άλλους 2 κυλίνδρους.Πάντως διάβασα οτι αυτό γίνεται με ειδικό υγρο και οχι με νερό γιατί υπάρχει κίνδυνος να στραβωσεις εστω και λιγο καποια βαλβίδα συν οτι είναι θάνατος για τον καταλύτη.Εχει κάποιος επίσημο πόρισμα-μελέτη να ξέρουμε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, katargedon είπε

Καντ'το με τη μανικα,Θα αποκτήσεις άλλους 2 κυλίνδρους.Πάντως διάβασα οτι αυτό γίνεται με ειδικό υγρο και οχι με νερό γιατί υπάρχει κίνδυνος να στραβωσεις εστω και λιγο καποια βαλβίδα συν οτι είναι θάνατος για τον καταλύτη.Εχει κάποιος επίσημο πόρισμα-μελέτη να ξέρουμε;

Ισα ισα τον καταλυτη δεν τον πειραζει μην ξεχνας οτι στην διαδικασια καταλυσης παραγεται νερο.

Ειναι απολυτα ασφαλες, ειναι μια πανπαλαια τεχνικη, γενικα δουλευει εξαιρετικα καλα αν δεις αμαξια που εχουν φλαντζαρει θα καταλαβεις

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις το κινητήρα σε τευχη μπροστά σου και θα τον δέσεις για να τον ψεκάσεις με νερό

εγω μιλαω για κλειστο μοτερ προφανως σε ανοιχτο μοτορι το κανεις τζαμεισον

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

Ασχετο με το ψέκασμα νερου στην εισαγωγή της μηχανής και σχετικό με το νερό στο αυτοκίνητο...

...διαβάζω ότι πρέπει να προτιμάται το απεσταγμένο νερό στη χρήση στο αυτοκίνητο (πχ συμπλήρωμα αντιψυκτικού), επειδή το απιονισμένο ενδέχεται να αντιδράσει με τις μεταλλικές επιφάνειες...

...γιατί τότε επικρατεί το απιονισμένο νερό, απόλυτα κατά τη περιορισμένη μου παρατήρηση, σε βενζινάδικα, καταστήματα προϊόντων αυτοκινήτου κοκ;

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, definitio είπε

Ασχετο με το ψέκασμα νερου στην εισαγωγή της μηχανής και σχετικό με το νερό στο αυτοκίνητο...

...διαβάζω ότι πρέπει να προτιμάται το απεσταγμένο νερό στη χρήση στο αυτοκίνητο (πχ συμπλήρωμα αντιψυκτικού), επειδή το απιονισμένο ενδέχεται να αντιδράσει με τις μεταλλικές επιφάνειες...

...γιατί τότε επικρατεί το απιονισμένο νερό, απόλυτα κατά τη περιορισμένη μου παρατήρηση, σε βενζινάδικα, καταστήματα προϊόντων αυτοκινήτου κοκ;

Ίσως γιατί δεν υπάρχει πραγματικό απιινιοσμενο νερό και το χρησιμοποιουν για λόγους μαρκετινγκ? Απο τις λίγες γνώσεις μου στην χημεία ειναι λίγο δύσκολο να αφαιρεθούν τα ιόντα απο το νερό και πουλάνε το απεσταγμενο ακριβότερα με την ονομασία απιονισμένο....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, atheatos said:

Ίσως γιατί δεν υπάρχει πραγματικό απιινιοσμενο νερό και το χρησιμοποιουν για λόγους μαρκετινγκ? Απο τις λίγες γνώσεις μου στην χημεία ειναι λίγο δύσκολο να αφαιρεθούν τα ιόντα απο το νερό και πουλάνε το απεσταγμενο ακριβότερα με την ονομασία απιονισμένο....

Μα εφόσον το απεσταγμένο είναι προτιμότερο για χρήσεις στην αυτοκίνηση (τουλα΄χιστον για όσα θα έκανε ο μέσος οδηγός, πχ μίξη με συμπυκνωμένο αντιψυκτικό ή συμπλήρωση στο ψυγείο...αν και για τα πιτσιλιστήρια θα έκανε και το απιονισμενο, αφού μάλλον δεν υπάρχει επαφή με μεταλλικά μέρη), γιατί το μάρκετιγκ να μετονομάζει το απεσταγμενο σε απιονισμένο;

Ακόμη και εταιρείες πετρελαιοειδών απιονισμένο παράγουν κ διαθέτουν στα πρατήριά τους.

Εκτός κι αν κρίνεται ότι το ρίσκο είναι πολύ χαμηλό και για κάποιο λόγο είναι φθηνότερο το απιονισμένο, οπότε διαθέτουν το φθηνότερο.

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, definitio είπε

Μα εφόσον το απεσταγμένο είναι προτιμότερο για χρήσεις στην αυτοκίνηση (τουλα΄χιστον για όσα θα έκανε ο μέσος οδηγός, πχ μίξη με συμπυκνωμένο αντιψυκτικό ή συμπλήρωση στο ψυγείο...αν και για τα πιτσιλιστήρια θα έκανε και το απιονισμενο, αφού μάλλον δεν υπάρχει επαφή με μεταλλικά μέρη), γιατί το μάρκετιγκ να μετονομάζει το απεσταγμενο σε απιονισμένο;

Ακόμη και εταιρείες πετρελαιοειδών απιονισμένο παράγουν κ διαθέτουν στα πρατήριά τους.

Εκτός κι αν κρίνεται ότι το ρίσκο είναι πολύ χαμηλό και για κάποιο λόγο είναι φθηνότερο το απιονισμένο, οπότε διαθέτουν το φθηνότερο.

Παίρνεις έτοιμο παραφλού και δεν σκας.

Στο παγούρι για τα τζάμια την ζημιά την κάνουν τα σαπούνια και όχι το νερό.

Γενικότερα θεωρώ το όλο θέμα ψύρισμα της μαϊμούς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Ukforthemoment said:

Παίρνεις έτοιμο παραφλού και δεν σκας.

Στο παγούρι για τα τζάμια την ζημιά την κάνουν τα σαπούνια και όχι το νερό.

Γενικότερα θεωρώ το όλο θέμα ψύρισμα της μαϊμούς.

Κρίμα να μείνει η μαϊμού με τις ψείρες.
Ας μάθουμε τί ισχύει κι ας είναι υποσημείωση της υποσημείωσης.

Αλλού διαβάζω τώρα πως ο όποιος κίνδυνος διάβρωσης με το απιονισμένο εν πολλοίς εξαλείφεται κατά την ανάμιξη με το συμπυκνωμένο αντιψυκτικό.

Στο φόρουμ bobistheoilguy κάποιος βρηκε ένα τεχνικό έγγραφο που έλεγε ότι η Ford χρησιμοποιεί απιονισμένο, κι άλλος σε κάποιο εγχειρίδιο της Audi διάβασε για χρήση "μόνο απεσταγμένου" νερού για μίξη στο ψυκτικό κύκλωμα.

...δεν γνωρίζω, κι αν γνωρίζει κάποιος, θα ήταν χρήσιμο να διαβάσουμε...

...όσο για το έτοιμο παραφλού που λες, πρακτικά κάποιος μπορεί να μην είσαι σίγουρος ακριβώς για τον τύπο παραφλού που έχει στο αυτοκίνητο (όχι τί λέει το εγχειρίδιο, αλλά τί έβαλε το συνεργείο), αν το θέλει για προσθήκη/συμπλήρωμα...

....κάπου διάβασα ότι πολλοί βάζουν και τα νεώτερα Si-OAT και σε αυτοκίνητα που (όπως η δικά μου 156) έπαιρνε αρχικά αντιψυκτικό με silicates, αλλά και αργότερα OAT χωρίς silicates/πυριτικά άλατα...
...τα Si-OAT έχουν πυριτικά άλατα, αλλά σε βαθμο που δεν μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα, αναβαθμίζοντας όμως την απόδοση του αντιψυκτικού...αυτά νομίζω είναι κατηγορίας G12++/G40 (Glysantin)...
...κι αν στο παρελθόν κάποια στιγμή "οδηγός" ήταν τα χρώματα, τώρα απλά δεν βγάζεις άκρη...

Εγώ άρχισα τώρα να το ψάχνω γιατί ενώ αλλάξαμε και το αντιψυκτικό (και μού είχαν πει ότι δεν χρειάζεται πλήρη "βιολογικό" καθαρισμό το ψυκτικό κύκλωμα μετά τη φλάντζα), όταν το άδειασαν έβγαλε βρωμιά και μού πρότεινε να κάνω αυτόν τον πλήρη καθαρισμό όταν ξανανοίξουν μετά τον 15αύγουστο...

...εκεί που έχω κάνει εγώ στο παρελθόν τέτοιο καθαρισμό βάζουν στο αυτοκίνητό μου το G11  (με πυριτικά άλατα/silicates) και λιγότερο καλές ή γνωστές μάρκες (FEG, Mannol)...αλλα ψηνόμουν να δοκιμάσω κάτι καλύτερο κ νεώτερο και πέτυχα τα 
- Valvoline HT-12 pink
- Ravenol LTC Protect C12++
Si-OAT και τα δύο, και έλεγα, επειδή είναι πιο κοινές είτε οι μεγάλες συσκευασίες έτοιμου παραφλού (οπότε θα ξοδεψει κάποιος παραπάνω κ θα του μείνουν) είτε η συμπυκνωμένη εκδοχή, σκεφτόμουν έστω για τη καβάτζα για συμπλήρωμα να έπαιρνα συμπυκνωμένο και να το αναμίγνυα με νερό, κι έψαχνα με τί θα ήταν καλύτερο...
...απεσταγμένο βρήκα σε φαρμακεία να το διαφημίζουν, αλλά σε "φαρμακερή" τιμή, οπότε δεν πλησιάζω...

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, definitio είπε

Κρίμα να μείνει η μαϊμού με τις ψείρες.
Ας μάθουμε τί ισχύει κι ας είναι υποσημείωση της υποσημείωσης.

Αλλού διαβάζω τώρα πως ο όποιος κίνδυνος διάβρωσης με το απιονισμένο εν πολλοίς εξαλείφεται κατά την ανάμιξη με το συμπυκνωμένο αντιψυκτικό.

Στο φόρουμ bobistheoilguy κάποιος βρηκε ένα τεχνικό έγγραφο που έλεγε ότι η Ford χρησιμοποιεί απιονισμένο, κι άλλος σε κάποιο εγχειρίδιο της Audi διάβασε για χρήση "μόνο απεσταγμένου" νερού για μίξη στο ψυκτικό κύκλωμα.

..

μην λες κακες λεξεις σαυτο το τοπικ..μολις ακυρωσες την αποψη σου..🙂

κατα τα αλλα ο συνδυασμος ετοιμου αντιψυκτικου με απιονισμενο ειναι το σωστο μιγμα.εαν δεν υπαρχει απιονισμενο μπορει να χρησιμοποιηθει βρυσης(εαν εισαι σε κατσαβραχα και μεινεις).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...