Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mike15 είπε

εισαι τρελλος 😂.πως γινεται με τετοιο κλωτσημα που κανεις στον κινητηρα να μην τον εχεις παρει ακομα στα χερια ,απορω..you are asking for it!..τακακια μετα απο 10 χρονια αλλαγη😂ελπιζω να μην σε πετυχω μπροστα μου σοφερ της κυριας νταιζη😂  γιατι ειμαι το τελειως αντιθετο και θα μου κανεις τα νευρα κροσια.

χααχααχ ξερεις τα μοτερ σχεδιαζονται να αντεχουν την ονομαστικη τους ροπη, χωρις προγραμμα ποτε δεν μπορεις να ξεπερασεις τα ορια ασφαλειας ενος κινητηρα, ποσο μαλλον ατμοσφαιρικου. Δεν οδηγω "αργα" αλλα γενικα ειμαι energy conservationist, την χημικη μου ενεργεια απαξ και την κανω δεν θελω να την ξαναγυρισω σε θερμικη

 

2 ώρες πριν, mike15 είπε

υ.γ σε ποια εταιρεια κανεις αναλυση λαδιων?

politech group που συνεργαζεται με polaris labs https://politechgroup.gr/

1 ώρα πριν, katargedon είπε

Αν βαζεις shell,τα στέλνεις με την αποδειξη αγοράς στον κεντρικό αντιπροσωπο Πετροπουλος και στην κανει δωρεαν.Αλλιως σε οποιοδηποτε εργαστηριο κανει αναλυσεις ελαιων,τροφιμων κλπ.Απλα σου βγαζουν μονο τα προσθετα ,οξειδωση, ιξωδες,νιτρωση κλπ Δεν σου μετρανε flash και pour.Το κόστος σε οποιο ρωτησα ειναι το ιδιο,35 ευρω.

elements 35 πληρης 55 νομιζω ηταν

  • Like 1
  • Απαντ. 998
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/3/2025 στις 7:03 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

χααχααχ ξερεις τα μοτερ σχεδιαζονται να αντεχουν την ονομαστικη τους ροπη, χωρις προγραμμα ποτε δεν μπορεις να ξεπερασεις τα ορια ασφαλειας ενος κινητηρα, ποσο μαλλον ατμοσφαιρικου. Δεν οδηγω "αργα" αλλα γενικα ειμαι energy conservationist, την χημικη μου ενεργεια απαξ και την κανω δεν θελω να την ξαναγυρισω σε θερμικη

περναει ακαυστη βενζινη,αν εχεις ευαισθητα μπεκ ρημαζονται,θα εχεις λογικα και πειρακια..και μου λες οτι τιποτα δεν συμβαινει,ειναι τρελλο παντως..οταν πηρα αμαξι με μπι-σι αλλαζα ευλαβικα για οικονομια ενεργειας οπως λες.ομως αρχισε να μπουκωνει και μετα εγινε πυραυλος μην εχουμε 'αλλα.ατμοσφαιρα και εμενα.

Στις 15/3/2025 στις 7:03 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

politech group που συνεργαζεται με polaris labs https://politechgroup.gr/

 

οι γνωστοι μου ολοι εστελναν blackstone αμερικη ολοι.χαιρομαι που τωρα εχουμε και εδω.αποτι ειδα δινουν τα παντα σε αναλυση.give me some info..ποσο κοστιζει ,ποσες μερες για να σου στειλουν αποτελεσμα και αν στην χρεωση περιλαμβανονται ολα η΄ας πουμε οπως στην blackstone που hths ,tan και να θυμαμαι καλα και δεικτη οξειδωσης η΄dilution  το χρεωνουν εξτρα.

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα θυμήθηκα και το aralab  στον Ασπροπυργο.Καμια σχεση με τα λαδια aral.Ιδιες τιμες,35-50κατι αναλογα την αναλυση.Εγω τα έστελνα σε αλλο χημειο,που δεν ειναι για το κοινο,αλλα για τα αεροπλανακια λογω γνωστου.Τωρα πλεον δεν εχω προσβαση εκει,δυστυχώς.Μια αναλυση χωρις pour-flash-hths-noack διαρκει περιπου 30 δευτερολεπτα.Τα αλλα 4 που ανεφερα θελουν χρονο και ειδικα μηχανηματα.Παντως για οποιον ειναι μερακλής,μπορει να αγορασει δικο του αναλυτή.Σου βγαζει elements,viscoμετρηση,viscosity index,tbn,tan και φασματοσκοπηση.Κραταει και αρχειο.Ξεκινανε απο 450 ευρω.Καποιος τα φερνει και Ελλαδα,αλλα δεν θυμαμαι ποιος.

Επεξ/σία από katargedon
  • Confused 1
Δημοσ.

Για όσους αρέσκονται να δουλεύουν χαμηλά το μοτέρ τους για να μην καίνε βενζίνη, έχω άσχημα νεα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα υπερβολή να αλλάζεις φουλ συνθετικά λάδια τα οποία θεωρητικά βάση κατασκευαστή αυτοκινήτου και λαδιού είναι για 30.000 κάθε 7-8.000. Μια αλλαγή κάθε 12-15000 χιλιόμετρα η μία φορά τον χρόνο ότι έρθει πρώτο είναι μια χαρά.

 

 

Εγώ χρησιμοποιώ πλέον λάδι της Rowe. Μικρή εταιρία με δικά της εργαστήρια. Γερμανία έχει πάρει αρκετά βραβεία και το δουλεύουν πολύ..το θεωρούν ανώτερο από το liqui Moly και είναι και πιο τσιμπημενο στην τιμή 

Επεξ/σία από sakks80
Δημοσ.
2 ώρες πριν, cmaniac είπε

Για όσους αρέσκονται να δουλεύουν χαμηλά το μοτέρ τους για να μην καίνε βενζίνη, έχω άσχημα νεα.

Αυτο το βιντεο το ειδα σημερα εχει παρα πολλα λαθη...

Καταρχας μιλαει για προαναφλεξη και λεει πως ο εγκεφαλος δεν εχει τροπο να την αποτρεψει, πραγμα εγγενως λαθος, εκτος οτι απο το εργοστασιο ο κινητηρας εχει ρυθμιστει απο το ρελαντι εως τον κοφτη για ολα τα φορτια 0-100%, οι εγκεφαλοι κρατανε adaptation στον χαρτη αναφλεξης και καθε φορα που βαραει κραταει αρνητικο τριμ και βραδυπορει τον χαρτη. Για αυτο αλλωστε οταν κανουμε reset τα adaptation το αμαξι δειχνει πιο δυνατο...

Επισης μιλαει οτι ζοριζεις τον διωστηρα, ουτε καν. Ο διωστηρας στην ονομαστικη ροπη του κινητηρα δεχεται ΠΟΛΥ μεγαλυτερα αξονικα φορτια. Καθως η ροπη ειναι συναρτηση της δυναμης και του μοχλοβραχιωνα, Εκει που εχει δικιο ειναι στην μεγαλη δυναμη βασικης πλευρας ωσης που ωφειλεται σε καθαρη τριγωνομετρια (αναλυση σε συνιστωσες). Αλλα κλαιν μαιν.

Επιπλεον μιλαει για το μη ικανοποιητικη αντοχη του λιπαντικου φιλμ που ειναι ανοησια, το φιλμ δεν καταρρει με 5-10kN αξονικου φορτιου στον διωστηρα...

Ας δουμε ομως και την πιο δυσμενη περιπτωση με βαση το mean cylinder pressure. 10.34Bar (4πM/D) στην περιπτωση μου, P=F/A, A=44.77cm^2 (Φ=75,5mm) => F=4.62kN ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ

Ουτε η πιεση του λιπαντικου ειναι τοσο χαμηλη οσο νομιζει. Στο ρελαντι 2bar ειναι στανταρακι, ιδιαιτερα με τις κουβεντες μας εδω για τα σωστα ιξωδη.

Μιλαει για κακη αναμειξη καυσιμου, που φυσικα ειναι ατοπο στα αμεσου ψεκασμου, ουτως η αλλως η στρωματοποιημενη λειτουργια αυτη την βασικη αρχη εχει.

Η διαφορα με εμενα vs τους περισσοτερους ειναι πως κανω καλο load control και αξιοποιω την βελτιστη αποδοση του μοτερ με την ελαχιστη απαιτουμενη επιδοση.

Το αναλυτικο γραφημα Ροπης - Ισχυος - BSFC, σε 8v επικεφαλης κινητηρα.
Τι με αποτρεπει απο το να λειτουργω το αμαξι μεταξυ 2000 - 3000 rpm. Τιποτε... image.png.38b781e260bb736b579d1b448dc780a0.png

Οταν απο 2000σαλ μεχρι 3000σαλ ο κινητηρας εχει αποδοση απο 27% εως 31%, ποσο μαλλον οταν εχω το 86% της ροπης απο τις 1500... Ηρεμηστε λιγο λοιπον. Fun fact το βελτιστο BSFC διδεται οταν δεν υπαρχουν απωλειες αντλησης. Δλδ οταν το πενταλ ειναι παντοφλιασμενο.

1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Καλα υπερβολή να αλλάζεις φουλ συνθετικά λάδια τα οποία θεωρητικά βάση κατασκευαστή αυτοκινήτου και λαδιού είναι για 30.000 κάθε 7-8.000.

Κανενα λαδι ουτε στο εργαστηριο δεν μπορει να κανει 30.000km. Αυτα τα λενε οι διπρόσωποι (αντιπρόσωποι) για να σε πεισουν οτι το αμαξι ειναι αξιοπιστο και δεν εχει υψηλο κοστος συντήρησης. Για εμενα τα 7500km ειναι κανονας απαραβατος. Δεν προκειται να κρατησω λαδι πανω απο 7500 και να με πληρωνανε, δεν πα να ειναι και PAO με προσθετα βολφραμιου φτιαγμενο απο τον superman. Νομιζω η μεχρι τωρα κατασταση των μοτερ μου αλλα και οι αναλυσεις με δικαιωνουν. Οταν μπορεις να ανοιξεις το μοτερ και να φας μεσα τοτε μαλλον κανεις κατι καλα τι να πουμε....

 

1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Μια αλλαγή κάθε 12-15000 χιλιόμετρα η μία φορά τον χρόνο ότι έρθει πρώτο είναι μια χαρά.

Μολις βγαλεις ψευτοκαπακο ή καθρεπτη και δεις το ρητινιασμα θα γελασεις (κλαψεις). Μολις θα σου αρχισει να σου καει λαδι ενω το honing θα ειναι αθικτο τοτε σιγουρα ομως θα κλαψεις.

 

1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Εγώ χρησιμοποιώ πλέον λάδι της Rowe

Βλεπω εχουν λιγα Group IV τα περισσοτερα ομως Group III, μαλλον δεν ειναι ασχημα image.png.222f6550c38c13427e544c57c3a11a02.png

ενταξει ειναι...

  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αυτο το βιντεο το ειδα σημερα εχει παρα πολλα λαθη...

...

Να σε ρωτήσω κάτι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αυτο το βιντεο το ειδα σημερα εχει παρα πολλα λαθη...

Καταρχας μιλαει για προαναφλεξη και λεει πως ο εγκεφαλος δεν εχει τροπο να την αποτρεψει, πραγμα εγγενως λαθος, εκτος οτι απο το εργοστασιο ο κινητηρας εχει ρυθμιστει απο το ρελαντι εως τον κοφτη για ολα τα φορτια 0-100%, οι εγκεφαλοι κρατανε adaptation στον χαρτη αναφλεξης και καθε φορα που βαραει κραταει αρνητικο τριμ και βραδυπορει τον χαρτη. Για αυτο αλλωστε οταν κανουμε reset τα adaptation το αμαξι δειχνει πιο δυνατο...

Επισης μιλαει οτι ζοριζεις τον διωστηρα, ουτε καν. Ο διωστηρας στην ονομαστικη ροπη του κινητηρα δεχεται ΠΟΛΥ μεγαλυτερα αξονικα φορτια. Καθως η ροπη ειναι συναρτηση της δυναμης και του μοχλοβραχιωνα, Εκει που εχει δικιο ειναι στην μεγαλη δυναμη βασικης πλευρας ωσης που ωφειλεται σε καθαρη τριγωνομετρια (αναλυση σε συνιστωσες). Αλλα κλαιν μαιν.

Επιπλεον μιλαει για το μη ικανοποιητικη αντοχη του λιπαντικου φιλμ που ειναι ανοησια, το φιλμ δεν καταρρει με 5-10kN αξονικου φορτιου στον διωστηρα...

Ας δουμε ομως και την πιο δυσμενη περιπτωση με βαση το mean cylinder pressure. 10.34Bar (4πM/D) στην περιπτωση μου, P=F/A, A=44.77cm^2 (Φ=75,5mm) => F=4.62kN ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ

Ουτε η πιεση του λιπαντικου ειναι τοσο χαμηλη οσο νομιζει. Στο ρελαντι 2bar ειναι στανταρακι, ιδιαιτερα με τις κουβεντες μας εδω για τα σωστα ιξωδη.

Μιλαει για κακη αναμειξη καυσιμου, που φυσικα ειναι ατοπο στα αμεσου ψεκασμου, ουτως η αλλως η στρωματοποιημενη λειτουργια αυτη την βασικη αρχη εχει.

Η διαφορα με εμενα vs τους περισσοτερους ειναι πως κανω καλο load control και αξιοποιω την βελτιστη αποδοση του μοτερ με την ελαχιστη απαιτουμενη επιδοση.

Το αναλυτικο γραφημα Ροπης - Ισχυος - BSFC, σε 8v επικεφαλης κινητηρα.
Τι με αποτρεπει απο το να λειτουργω το αμαξι μεταξυ 2000 - 3000 rpm. Τιποτε... 

Οταν απο 2000σαλ μεχρι 3000σαλ ο κινητηρας εχει αποδοση απο 27% εως 31%, ποσο μαλλον οταν εχω το 86% της ροπης απο τις 1500... Ηρεμηστε λιγο λοιπον. Fun fact το βελτιστο BSFC διδεται οταν δεν υπαρχουν απωλειες αντλησης. Δλδ οταν το πενταλ ειναι παντοφλιασμενο.

φιλε μητσο,αν μου επιτρεπεις την συντομογραφια του username επειδη θα μιλαμε συχνα, μπορεις μαζι με τα τεχνικα που ποσταρεις να τα κανεις και λιγο "λιανα" γιατι τοσο εξειδικευμενες τεχνικες ορολογιες - μηχανικες γνωσεις πιστευω οτι λιγοι εχουν εδω μεσα,με εχεις ταραξει στο google search!

αν και το ανεφερα και εγω για τα πειρακια ,δεν εχεις πειρακια οδηγωντας ετσι? συμφωνω οτι οι εγκεφαλοι κρατανε adaptation στην θεωρια,αλλα εμενα στην πραξη οταν παω να ελεγξω τα μπεκ μετα απο χρονια 6-7 μου λενε οτι εχω πειρακια.και να φανταστεις οτι τεντωνω τις αλλαγες πανω απο 3500 απο δευτερη και πανω.επισης ΟΛΟΙ οι μηχανικοι αυτο μου λενε να κανω .η αληθεια ειναι οτι και εγω ηξερα οτι σε αυτα τα αυτοκινητα λογω  του εγκεφαλου οπως ειχα διαβασει σε φορουμ , δεν βγαζει πειρακια.

ενω και εγω οδηγουσα σαν εσενα πριν 10 χρονια,οταν αρχισαν τα προβληματα τροφοδοσιας ,μερικως το απεδιδαν και σαυτο και προληπτικα ολοι οι τεχνιτες αυτο μου λενε να κανω,να παραβλεψω τις αλλαγες που βγαζει συμφωνα με το μπι-σι.ατμοσφαιρα,αμεσου ,20 χρονων μοντελλο και εγω υπενθυμιζω.

για τα λιπαντικα οσα σου ειπαν,επειδη εχω γνωση,συμφωνω ειναι ανοησια,οτι λενε ,μην επεκταθω και εγω.

2 ώρες πριν, sakks80 είπε

Καλα υπερβολή να αλλάζεις φουλ συνθετικά λάδια τα οποία θεωρητικά βάση κατασκευαστή αυτοκινήτου και λαδιού είναι για 30.000 κάθε 7-8.000. Μια αλλαγή κάθε 12-15000 χιλιόμετρα η μία φορά τον χρόνο ότι έρθει πρώτο είναι μια χαρά.

αν και συμφωνω ελλαδα ειμαστε,τα καυσιμα ειναι χαλια,η ατμοσφαιρα πολυ σκονη,δεν κανουμε μεγαλες διαδρομες.μια φορα τον χρονο και οχι ανω απο 12.000 θεωρω οτι ειναι οκ,αν μιλαμε για φουλ συνθετικα ομως.να μηντα μπερδευουμε με τα απλα συνθετικα ,τα λεγομενα HC που ειναι και τα περισοτερα που κυκλοφορουν και αγοραζει το ευρυ κοινο των οδηγων.

μιλωντας για φουλ συνθετικα που κοστιζουν σχεδον διπλασια τιμη απο τα HC. amsoil,redline,motul 300v κ.α που περιεχουν πολυ ποσοτητα συνθετικων βασεων PAO,ESTERS,AN'S,POE ...

αν προκειται για HC ,θεωρω οτι πρεπει κοντα στα 7.000 να γινει αλλαγη.ξερω οτι πολλοι κανουν αλλαγη αυτα τα λαδια σε διπλασια χιλιομετρα και εχουν πανω απο 200.000 χιλ στο. κοντερ τους.αλλα οπως λεω τα λαδια εινα σθηνα ,ο κινητητρας οχι,ας προσεχουμε για να εχουμε.

2 ώρες πριν, sakks80 είπε

Εγώ χρησιμοποιώ πλέον λάδι της Rowe. Μικρή εταιρία με δικά της εργαστήρια. Γερμανία έχει πάρει αρκετά βραβεία και το δουλεύουν πολύ..το θεωρούν ανώτερο από το liqui Moly και είναι και πιο τσιμπημενο στην τιμή 

τα Rowe φανταζομαι τα παραγγελνεις απο την σελιδα τους σε γερμανια.

το σκεπτικο σου ειναι σωστο και εχουν καλη φημη γενικα.ομως τα περισοτερα λαδια τους δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,βαση HC εχουν οπως και τα αλλα της αγορας και χωρις ιδιαιτερα χαρακτηριστικα σε δεικτες τους.εγω δεν δικαιολογω την αυξημενη τιμη τους εναντι αλλων.

και οι 2 γερμανικες εταιρειες που αναφερεις ειναι πολυ πιο κατω σε ποιοτητα απο την επισης γερμανικη  fuchs.θα εβαζα πρωτη αυτην μετα,δευτερη την Rowe και τριτη την liqui Moly.το μαρκετινγκ κανει θαυματα ειδικα στην τελευταια!

Επεξ/σία από mike15
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

και το ρωτας?

Με το «Το αναλυτικο γραφημα Ροπης - Ισχυος - BSFC, σε 8v επικεφαλης κινητηρα.»

τι θες να τους εξηγήσεις; Είναι η συζήτηση στο βίντεο για τέρμα γκάζι; Δεν το είδα το βίντεο.

και αν μου επιτρέπεις,

το bsfc ελαχιστοποιείται αν δεις διαγράμματα σε κάτι σαν το 75-80 % του φορτίου (για τις συγκεκριμένες στροφές) και αυτά τα διαγράμματα σαν το παραπάνω φτιάχνονται κρατώντας σταθερές τις στροφές και κάνοντας πολλαπλές μετρήσεις, δεν είναι μια μονοκόμματη συνεχόμενη μέτρηση.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, cmaniac είπε

Για όσους αρέσκονται να δουλεύουν χαμηλά το μοτέρ τους για να μην καίνε βενζίνη, έχω άσχημα νεα.

 

 

Στο μόνο που συμφωνώ είναι η χαμηλή θερμοκρασία που έχεις όταν κινείσαι με χαμηλές στροφες ωστε να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση. Κατά τα αλλά τα παραλέει για να κερδισει views. Ειδικά όταν λέει την ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων ως το λόγο,  που καταστρέφονται οι κινητήρες εκεί το χανει τελείως…. Είναι καθαρά ενδεικτικό και όχι υποχρεωτικό αυτό που δείχνει το καντράν. Αλλιώς όλα τα αυτοκίνητα με αυτοματα κιβωτια , που ακολουθούν αυτήν την αρχή αλλαγών, θα είχαν κατεστραμμένους κινητήρες….

 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, NT1G είπε

Είναι η συζήτηση στο βίντεο για τέρμα γκάζι

οχι ειναι για partial - mid loads

57 λεπτά πριν, NT1G είπε

το bsfc ελαχιστοποιείται αν δεις διαγράμματα σε κάτι σαν το 75-80 % του φορτίου

οχι δεν το διαβαζεις καλα, αυτο ειναι δυναμογραφημα που σημαινει σανιδα γκαζι πρακτικα ειναι σα να διαγραφεις ενα γραφημα BSFC στην κορυφη του ειναι σε ενα μονο φορτιο στο 100% image.png.e6576ad6d24d84cdc564b670cf1374d4.png

Το γραφημα που εδωσα πριν γραφει οτι βρισκεται στο κοκκινο βελος αυτο που λες για το 80% του φορτιου ειναι σωστο αλλα εξαρταται το μοτερ δεν ειναι στο ΑΠΟΛΥΤΟ 100%. Αυτο που προσπαθει το shift indicator να κανει ειναι να σε λειτουργησει στην βελτιστη νησιδα σου ριχνει στροφες για να σου αυξησει το φορτιο και οταν θες πολυ ροπη σου λεει να κατεβασεις για να ξαναμπεις στην νησιδα. Δηλαδη ειναι τυπικα ενα παραμετρικο γρφαμημα με παραμετρο το Load αξονα χ τις σαλ και αξονα y g/kWh εδω απλως διδεται μονο για Τ=100%

1 ώρα πριν, mike15 είπε

φιλε μητσο,αν μου επιτρεπεις την συντομογραφια του username επειδη θα μιλαμε συχνα, μπορεις μαζι με τα τεχνικα που ποσταρεις να τα κανεις και λιγο "λιανα" γιατι τοσο εξειδικευμενες τεχνικες ορολογιες - μηχανικες γνωσεις πιστευω οτι λιγοι εχουν εδω μεσα,με εχεις ταραξει στο google search!

Ναι καλως δεν εχω προβλημα απλως προσπαθω να γραφω με τεχνικη ορθοτητα θα προσπαθησω εφεξης να δινω και πιο απλοικες εξηγησεις

 

1 ώρα πριν, mike15 είπε

αν και το ανεφερα και εγω για τα πειρακια ,δεν εχεις πειρακια οδηγωντας ετσι? συμφωνω οτι οι εγκεφαλοι κρατανε adaptation στην θεωρια,αλλα εμενα στην πραξη οταν παω να ελεγξω τα μπεκ μετα απο χρονια 6-7 μου λενε οτι εχω πειρακια.και να φανταστεις οτι τεντωνω τις αλλαγες πανω απο 3500 απο δευτερη και πανω.επισης ΟΛΟΙ οι μηχανικοι αυτο μου λενε να κανω .η αληθεια ειναι οτι και εγω ηξερα οτι σε αυτα τα αυτοκινητα λογω  του εγκεφαλου οπως ειχα διαβασει σε φορουμ , δεν βγαζει πειρακια.

μηπως το προβλημα ειναι επικαθήσεις ανθρακα που δημιουργουν hotspot?

1 ώρα πριν, mike15 είπε

ενω και εγω οδηγουσα σαν εσενα πριν 10 χρονια,οταν αρχισαν τα προβληματα τροφοδοσιας ,μερικως το απεδιδαν και σαυτο και προληπτικα ολοι οι τεχνιτες αυτο μου λενε να κανω,να παραβλεψω τις αλλαγες που βγαζει συμφωνα με το μπι-σι.ατμοσφαιρα,αμεσου ,20 χρονων μοντελλο και εγω υπενθυμιζω.

Δεν γνωριζω, δεν μπορω να φανταστω το μονο που ξερω ειναι πως αμα ακουσω την προαναφλεξη ειναι ηδη πολυ ισχυρη.
Δυστυχως δεν ξερω πως να οδηγω απλώνοντας τις στροφες ενω συγχρόνως να κανω οικονομια. Γενικα το δυνατα μου σημεια σαν οδηγος ειναι η ομαλοτητα (και η γλυκα στην χρηση του αυτοκινητου) και η οικονομια. Δηλαδη ακομα και σε πιο σπορ οδηγηση παντα ειμαι πολυ γλυκος, γλυκα inputs μεσαιες στροφες, βελουδο. Δεν μπορω (και ΔΕΝ ΞΕΡΩ) να κυνηγάω ενα αυτοκινητο

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

οχι ειναι για partial - mid loads

οχι δεν το διαβαζεις καλα, αυτο ειναι δυναμογραφημα που σημαινει σανιδα γκαζι πρακτικα ειναι σα να διαγραφεις ενα γραφημα BSFC στην κορυφη του ειναι σε ενα μονο φορτιο στο 100% image.png.e6576ad6d24d84cdc564b670cf1374d4.png

Το γραφημα που εδωσα πριν γραφει οτι βρισκεται στο κοκκινο βελος αυτο που λες για το 80% του φορτιου ειναι σωστο αλλα εξαρταται το μοτερ δεν ειναι στο ΑΠΟΛΥΤΟ 100%. Αυτο που προσπαθει το shift indicator να κανει ειναι να σε λειτουργησει στην βελτιστη νησιδα σου ριχνει στροφες για να σου αυξησει το φορτιο και οταν θες πολυ ροπη σου λεει να κατεβασεις για να ξαναμπεις στην νησιδα. Δηλαδη ειναι τυπικα ενα παραμετρικο γρφαμημα με παραμετρο το Load αξονα χ τις σαλ και αξονα y g/kWh εδω απλως διδεται μονο για Τ=100%

Το ίδιο λέμε.

Αυτό που ρωτάω είναι γιατί τους βάζεις την κόκκινη γραμμή και όχι αυτό εδώ, αφου δεν συζητάμε για τέρμα γκάζι.

και όπως είπα, αν μου επιτρέπεις, ωραία όλα αυτά, αλλά στην πορτοκαλί-κόκκινη περιοχή σπάνια μπαίνεις (όχι εσύ, γενικά) έτσι όπως είναι τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, NT1G είπε

και όπως είπα, αν μου επιτρέπεις, ωραία όλα αυτά, αλλά στην πορτοκαλί-κόκκινη περιοχή σπάνια μπαίνεις (όχι εσύ, γενικά) έτσι όπως είναι τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

παντα προσπαθω να μπω θελω να κραταω αρκετα υψηλα τα φορτια για αυτο κανω και skip shifting

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...