Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, power_1 είπε

Προδιαγραφες API SL/CF ή ACEA A3/B3 /B4 εχει 10.000 χλμ   απο την αλλαγη 

 περνει 5W-40 ή 10W -40 (προτειμω 10w-40)

εαν θες το πιο οικονομικο πας σε 10-40 αλλα οπως σου ειπε πολυ σωστα ο φιλος 2ΜΜ το αλλαζεις πιο συχνα γιατι ειναι ημισυνθετικο.εαν θες ενα συνθετικο πας σε 5-40 ,αυτο εχει καλυτερη συνθεση και βαση και μπορεις να το κρατησεις μεχρι 10.000 χιλ. εχιε και μεγαλυτερη ποικιλια σε μαρκες και ποιοτητα στην αγορα απο το 10-40.

οποτε καταλαβαινεις οτι το πλεονεκτημα της τιμης του 10-40 χανεται γιατι θα κανεις 2 αλλαγες ενω το 5-40 μια στα 10.000,που ειναι και καλυτερο λαδι..η επιλογη ειναι δικη σου ομως.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

7mm inner diameter

σου βρισκω ευκολα

37 λεπτά πριν, definitio είπε

Δεν είχα προσέξει τις προδιαγραφές από κάτω...οπτικά μοιάζει πολύ στις εξωτερικές διαστάσεις με το σωληνάκι καυσίμου, που είναι 8χιλ εσωτ. διαμέτρου...οπότε κοντά πέσαμε.

Είναι ακριβώς το σωληνάκι από το δοχείο διαστολής προς την οριζόνται σωλήνα που οδηγεί στον θερμοστάτη (το αντίστροφο μάλλον βάσει ροής)

σωληνακι εκτροπης, μαλιστα ωραια κατσε

https://srptuning.gr/proion/90-gonia/

εναλλακτικα αφου μιλας για τοσο μικρη διαμετρο 
https://srptuning.gr/proion/solinaki-ypopiesis-1m/
https://onparts.gr/gates-solinaki-neroy-8-mm-timi-ana-metro-3230-12081

αυτες οι διαμετροι γυρνανε με το χερι δεν ειναι αναγκη να εχει βουλκανιστει

σε καθε περιπτωση 8αρι σου βρισκω και σιλικονης με λινα μη βουλκανισμενο και epdm με λινα βουλκανισμενο και μη βουλκανισμενο

οπως και να εχει εμενα το eper δε μου ελεγε διαμετρο image.png.bbf24bd230767e0496901e9bdf13b0a6.png

34 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και ναι η Φιατ μαμιέται καθώς σταματάει ανταλλακτικά που δεν τα βρίσκεις με τιποτα μετά.Το έπαθα και σε 33 αλλά και στο πουντο

φταιει ο σφακιανακης για το 90% των δεινων και οχι η fiat

46 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

15€ έχει αυτό στην Ιαπωνία,τα μεταφορικά δεν ξέρω πόσα θα ειναι

εγω 20 το βρισκω ευρωπη αλλα εχει 25μεταφορικα

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
31 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

σου βρισκω ευκολα

σωληνακι εκτροπης, μαλιστα ωραια κατσε

https://srptuning.gr/proion/90-gonia/

εναλλακτικα αφου μιλας για τοσο μικρη διαμετρο 
https://srptuning.gr/proion/solinaki-ypopiesis-1m/
https://onparts.gr/gates-solinaki-neroy-8-mm-timi-ana-metro-3230-12081

αυτες οι διαμετροι γυρνανε με το χερι δεν ειναι αναγκη να εχει βουλκανιστει

σε καθε περιπτωση 8αρι σου βρισκω και σιλικονης με λινα μη βουλκανισμενο και epdm με λινα βουλκανισμενο και μη βουλκανισμενο

οπως και να εχει εμενα το eper δε μου ελεγε διαμετρο image.png.bbf24bd230767e0496901e9bdf13b0a6.png

φταιει ο σφακιανακης για το 90% των δεινων και οχι η fiat

εγω 20 το βρισκω ευρωπη αλλα εχει 25μεταφορικα

Δεν αναφέρει τα χαρακτηριστικά στο ePer, αλ΄λα στη γιαπωνέζικη σελίδα τα ανέφερε στη περιγραφή...συνεπώς μπορεί να μην είναι 100% εγγυημένο, αλλά βάσει οπτικής εκτίμησης είναι πολύ κοντά..7-8χιλ μάλλον...

https://www.rac-shop.co.jp/view/item/000000002285

Quote

σε καθε περιπτωση 8αρι σου βρισκω και σιλικονης με λινα μη βουλκανισμενο και epdm με λινα βουλκανισμενο και μη βουλκανισμενο

δεν ξέρω τί είναι καλύτερο, προτιμότερο να πω την αλήθεια...

αλλά αυτά τα δύο μού φαίνονται καλές λύσεις...
https://srptuning.gr/proion/solinaki-ypopiesis-1m/
https://onparts.gr/gates-solinaki-neroy-8-mm-timi-ana-metro-3230-12081

Δεν έχει ορθή γωνία ακριβώς στην έξοδο, οπότε δεν νομίζω ότι το σιλικόνης με 90μοίρες θα ταιριάζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Γνωμη μου παρε λινοπλισμενο epdm

 

To gates που παρέθεσες είναι τέτοιο; λέει epdm

https://www.gates.com/gb/en/search.p.3231-000000-000000.v.3230-12081.html

Είναι το εργοστασιακό είναι 7χιλ κι αυτό είναι 8χιλ, υπάρχει θέμα;

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, definitio είπε

Είναι το εργοστασιακό είναι 7χιλ κι αυτό είναι 8χιλ, υπάρχει θέμα

οχι μπαινει ανετα, μην σε αχωνει κατι τετοιο απλως καλα κολιεδακια

image.png.decc96e188f951dfe94b3df544773b37.png

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
20 ώρες πριν, katargedon είπε

Και στο δικό μου και σε άλλα 2 αυτοκίνητα εκτος απο το οτι καιγοταν πολυ ευκολα,αφήνει και πολυ βερνικωμα στα μεταλα.Αυτό,το castrol magnatec και το elf sxr ειναι τα 3 χειροτερα 5w30 a5 που εχω δοκιμάσει.

Εγώ πάλι στο δικό μου δεν είχα τέτοιο θέμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

οχι μπαινει ανετα, μην σε αχωνει κατι τετοιο απλως καλα κολιεδακια

Επειδη ακόμα και τα καλύτερα μπορεί να είναι σε δύσκολο σημείο,χρειάζεται ο "κολαροσφιχτης'.Το καινούριο μου απόκτημα,έρχεται στις 21 Αυγουστου.Το ενα απο τα 2 κολαρα που πρεπει να βγάλω,δεν βγαίνει χωρίς αυτό.

Screenshot_20250810-202654_Temu~2.jpg

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.
9 ώρες πριν, mike15 είπε

εαν θες το πιο οικονομικο πας σε 10-40 αλλα οπως σου ειπε πολυ σωστα ο φιλος 2ΜΜ το αλλαζεις πιο συχνα γιατι ειναι ημισυνθετικο.εαν θες ενα συνθετικο πας σε 5-40 ,αυτο εχει καλυτερη συνθεση και βαση και μπορεις να το κρατησεις μεχρι 10.000 χιλ. εχιε και μεγαλυτερη ποικιλια σε μαρκες και ποιοτητα στην αγορα απο το 10-40.

οποτε καταλαβαινεις οτι το πλεονεκτημα της τιμης του 10-40 χανεται γιατι θα κανεις 2 αλλαγες ενω το 5-40 μια στα 10.000,που ειναι και καλυτερο λαδι..η επιλογη ειναι δικη σου ομως.

 

Το αυτόκινητο τελευταια κανει περιπου 2,500-3000 χλμ το χρονο αρα στα 10w-40 θα παρει περιπου 1,5-2 χρονια για αλλαγη.το 5w-40 σε 3-4 χρονια !!!Δεν θελω να τα αφυσω τοσο τα λαδια .

Κι φοβαμαι οτι τα 5w-40 δεν θα αντεχουν τοσο στις υψηλες θερμοκρασιες  .

Τωρα στα 10w-40 υπαρχει κατι καλυτερο απο total quartz 7000 σε αυτο το ευρως τιμων?

Ευχαριστω πολυ οσους ανταποκριθηκαν κι απαντησαν στις ερωτησεις μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πόρισμα αλλαγής φλάντζας: ΣΚΑΤΑ!!

Spoiler

Το θέμα με τις θερμοκρασίες όχι απλώς δεν λύθηκε, αλλά μάλλον χειροτέρεψε, αν είναι δυνατόν...

Επειδή είχε καθαριστεί η κεφαλή κ ήταν πιθανό να μην έχει λιπανθεί καλά, σκεφτόμουν ότι πριν βγω στον περιφερειακό κ πιάσω την ανηφόρα για Πανόραμα, καλύτερα να έκανα ένα πολύ μικρό κύκλο, μέχρι να πιάσει θερμοκρασία...

...και την έπιασε τάχιστα...πριν βγω από τη Βούλγαρη προς τον μεγάλο δρόμο, είχα ήδη πιάσει 99C! με αναμμένο AC πάντα...
...και στην ανηφόρα, ενώ ήταν οι πιο ευνοϊκές συνθήκες που έχω συναντήσει ποτέ στη διαδρομή προς Πανόραμα, κυριολεκτικά ούτε φανάρι, ελάχιστα αυτοκίνητα....κι όμως έπιασε 104,9C κι όχι στιγμιαία, τη κράτησε λίγο, ενώ ακόμη περισσότερο κράτησε θερμοκρασίες 103,4-,8C....

Αν έκανα τη διαδρομή αυτή όπως όταν είδα 109,4C, το βρίσκω πιθανότατο να έκανε το κάρο καινούριο αρνητικό ρεκόρ...και φάνηκε μετά και στην ευθεία, εκεί που πριν έπεφτε κ 89-95C, τώρα κολλημένο στους 97,2C

Μεγάλο χαστούκι, δεν ξέρω τί να πω....μα να χειροτέρεψε με την αλλαγή φλάντζας, όπου διαπιστώθηκε ότι όντως είχε θέμα;

Απογοητεύτηκα πολύ...
...ύστατη προσπάθεια θα είναι αλλαγή αντλίας κ αισθητήρα θερμοκρασίας...έτσι για το γαμώτο, να μην λέω ότι δεν το έκανα...ο αισθητήρας είναι ο μόνος κρίκος στην αλυσίδα που δεν ξέρω πότε αλ΄λαχθηκε και δεν αλλάχθηκε πρόσφατα (από το 2021 που έχω το αμάξι), και αντλία γιατί είναι το μόνο άλλο ανταλλακτικό με δυνατότητα να επηρεάζει τις θερμοκρασίες τόσο πολύ (αλλάχθηκε Μάρτη 2022)...
...ως εκεί τα έξοδα...από εκεί και πέρα γκρεμός...

...αντί για καινούρια κολλάρα, μόνο ό,τι χρειάζεται για να περάσει ΚΤΕΟ πλέον...ούτε κ λόγος για το μεγάλο σέρβις (ιμάντες κλπ)...μόνο λάδια, τακάκια, ευθυγράμμιση, μέχρι να παραδώσει πνεύμα το αμάξι...ή μέχρι να έρθει η ώρα για νέα λάστιχα σε καμιά 3ετία...
...πέθανε το κάρο και δεν το ξέρει...

 

Επεξ/σία από definitio
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, definitio είπε

Πόρισμα αλλαγής φλάντζας: ΣΚΑΤΑ!!

  Απόκρυψη περιεχομένων

Το θέμα με τις θερμοκρασίες όχι απλώς δεν λύθηκε, αλλά μάλλον χειροτέρεψε, αν είναι δυνατόν...

Επειδή είχε καθαριστεί η κεφαλή κ ήταν πιθανό να μην έχει λιπανθεί καλά, σκεφτόμουν ότι πριν βγω στον περιφερειακό κ πιάσω την ανηφόρα για Πανόραμα, καλύτερα να έκανα ένα πολύ μικρό κύκλο, μέχρι να πιάσει θερμοκρασία...

...και την έπιασε τάχιστα...πριν βγω από τη Βούλγαρη προς τον μεγάλο δρόμο, είχα ήδη πιάσει 99C! με αναμμένο AC πάντα...
...και στην ανηφόρα, ενώ ήταν οι πιο ευνοϊκές συνθήκες που έχω συναντήσει ποτέ στη διαδρομή προς Πανόραμα, κυριολεκτικά ούτε φανάρι, ελάχιστα αυτοκίνητα....κι όμως έπιασε 104,9C κι όχι στιγμιαία, τη κράτησε λίγο, ενώ ακόμη περισσότερο κράτησε θερμοκρασίες 103,4-,8C....

Αν έκανα τη διαδρομή αυτή όπως όταν είδα 109,4C, το βρίσκω πιθανότατο να έκανε το κάρο καινούριο αρνητικό ρεκόρ...και φάνηκε μετά και στην ευθεία, εκεί που πριν έπεφτε κ 89-95C, τώρα κολλημένο στους 97,2C

Μεγάλο χαστούκι, δεν ξέρω τί να πω....μα να χειροτέρεψε με την αλλαγή φλάντζας, όπου διαπιστώθηκε ότι όντως είχε θέμα;

Απογοητεύτηκα πολύ...
...ύστατη προσπάθεια θα είναι αλλαγή αντλίας κ αισθητήρα θερμοκρασίας...έτσι για το γαμώτο, να μην λέω ότι δεν το έκανα...ο αισθητήρας είναι ο μόνος κρίκος στην αλυσίδα που δεν ξέρω πότε αλ΄λαχθηκε και δεν αλλάχθηκε πρόσφατα (από το 2021 που έχω το αμάξι), και αντλία γιατί είναι το μόνο άλλο ανταλλακτικό με δυνατότητα να επηρεάζει τις θερμοκρασίες τόσο πολύ (αλλάχθηκε Μάρτη 2022)...
...ως εκεί τα έξοδα...από εκεί και πέρα γκρεμός...

...αντί για καινούρια κολλάρα, μόνο ό,τι χρειάζεται για να περάσει ΚΤΕΟ πλέον...ούτε κ λόγος για το μεγάλο σέρβις (ιμάντες κλπ)...μόνο λάδια, τακάκια, ευθυγράμμιση, μέχρι να παραδώσει πνεύμα το αμάξι...ή μέχρι να έρθει η ώρα για νέα λάστιχα σε καμιά 3ετία...
...πέθανε το κάρο και δεν το ξέρει...

 

100% έχεις πρόβλημα με την αντλία.Θυμάσαι μήπως αν έχει μεταλλική η πλαστική φτερωτή;Οι πλαστικές παραμορφωνονται και δεν γυρνάνε το αντιψυκτικο.Κλασσικο πρόβλημα.Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κανουν κατι τέτοιες μαμακιες.Αν εχεις μεταλλική,υπάρχει περίπτωση να έχει κοπεί ο άξονας της και να γυρναει μονο το εξωτερικό τμήμα της.Σπανιο μεν,αλλα το εχω δει καποιες φορες.Ψυλλιαζομαι πλαστικουρα ομως.Αν ναι,βάλε μεταλλική.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, definitio είπε

Πόρισμα αλλαγής φλάντζας: ΣΚΑΤΑ!!

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Το θέμα με τις θερμοκρασίες όχι απλώς δεν λύθηκε, αλλά μάλλον χειροτέρεψε, αν είναι δυνατόν...

Επειδή είχε καθαριστεί η κεφαλή κ ήταν πιθανό να μην έχει λιπανθεί καλά, σκεφτόμουν ότι πριν βγω στον περιφερειακό κ πιάσω την ανηφόρα για Πανόραμα, καλύτερα να έκανα ένα πολύ μικρό κύκλο, μέχρι να πιάσει θερμοκρασία...

...και την έπιασε τάχιστα...πριν βγω από τη Βούλγαρη προς τον μεγάλο δρόμο, είχα ήδη πιάσει 99C! με αναμμένο AC πάντα...
...και στην ανηφόρα, ενώ ήταν οι πιο ευνοϊκές συνθήκες που έχω συναντήσει ποτέ στη διαδρομή προς Πανόραμα, κυριολεκτικά ούτε φανάρι, ελάχιστα αυτοκίνητα....κι όμως έπιασε 104,9C κι όχι στιγμιαία, τη κράτησε λίγο, ενώ ακόμη περισσότερο κράτησε θερμοκρασίες 103,4-,8C....

Αν έκανα τη διαδρομή αυτή όπως όταν είδα 109,4C, το βρίσκω πιθανότατο να έκανε το κάρο καινούριο αρνητικό ρεκόρ...και φάνηκε μετά και στην ευθεία, εκεί που πριν έπεφτε κ 89-95C, τώρα κολλημένο στους 97,2C

Μεγάλο χαστούκι, δεν ξέρω τί να πω....μα να χειροτέρεψε με την αλλαγή φλάντζας, όπου διαπιστώθηκε ότι όντως είχε θέμα;

Απογοητεύτηκα πολύ...
...ύστατη προσπάθεια θα είναι αλλαγή αντλίας κ αισθητήρα θερμοκρασίας...έτσι για το γαμώτο, να μην λέω ότι δεν το έκανα...ο αισθητήρας είναι ο μόνος κρίκος στην αλυσίδα που δεν ξέρω πότε αλ΄λαχθηκε και δεν αλλάχθηκε πρόσφατα (από το 2021 που έχω το αμάξι), και αντλία γιατί είναι το μόνο άλλο ανταλλακτικό με δυνατότητα να επηρεάζει τις θερμοκρασίες τόσο πολύ (αλλάχθηκε Μάρτη 2022)...
...ως εκεί τα έξοδα...από εκεί και πέρα γκρεμός...

...αντί για καινούρια κολλάρα, μόνο ό,τι χρειάζεται για να περάσει ΚΤΕΟ πλέον...ούτε κ λόγος για το μεγάλο σέρβις (ιμάντες κλπ)...μόνο λάδια, τακάκια, ευθυγράμμιση, μέχρι να παραδώσει πνεύμα το αμάξι...ή μέχρι να έρθει η ώρα για νέα λάστιχα σε καμιά 3ετία...
...πέθανε το κάρο και δεν το ξέρει...

 

Μπορεί να έχεις κάποιο ρήγμα στο καπάκι στην χειρότερη που δεν εντοπίστηκε,  γιατί μπορεί να μην εγινε pressure test. Αλλά μάλλον για θερμοστάτη το κόβω. Οι θερμοκρασίες δεν ειναι  υπερβολικά τραγικές πάντως. Μπορείς με συχνές αλλαγές λαδιων να βγάλεις πάρα πολλά χιλιόμετρα. 

7 ώρες πριν, power_1 είπε

Το αυτόκινητο τελευταια κανει περιπου 2,500-3000 χλμ το χρονο αρα στα 10w-40 θα παρει περιπου 1,5-2 χρονια για αλλαγη.το 5w-40 σε 3-4 χρονια !!!Δεν θελω να τα αφυσω τοσο τα λαδια .

Κι φοβαμαι οτι τα 5w-40 δεν θα αντεχουν τοσο στις υψηλες θερμοκρασιες  .

Τωρα στα 10w-40 υπαρχει κατι καλυτερο απο total quartz 7000 σε αυτο το ευρως τιμων?

Ευχαριστω πολυ οσους ανταποκριθηκαν κι απαντησαν στις ερωτησεις μου.

Όπως προσφέρθηκε κάθε χρόνο αλλαγή λαδιων ακομα και με μηδέν χιλιόμετρα. Μια χαρά αντεχουν τα 5-40:στην ζέστη και η ζημια στο λαδι  κινητηρα γινεται περισσότερο στα κρυα και οχι στην ζέστη . Με την ζέστη φεύγει πιο γρήγορα η υγρασία που μαζεύει κατά την ακινησία. Σε 10-40 υπάρχει και το https://www.skroutz.bg/s/23265419/Kroon-Oil-Emperol-Ladi-Aytokinitou-10W-40-4lt-33216.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share που το θεωρώ ανώτερο γενικότερα αλλα θα σου πρότεινα αυτο καλυτερα: https://www.skroutz.bg/s/39626244/Liqui-Moly-Special-Tec-AA-Ladi-Aytokinitou-5W-40-5lt-21332.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...