eduardo Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Καλημέρα στο forum, Πριν λίγες μερες αγόρασα από αγγελία εδώ μέσα σφραγισμένη συσκευή (τάμπλετ) από πωλητή αξιόπιστο στην Αθήνα με πολλές αξιολογήσεις με τον οποίο είχα μιλήσει και τηλεφωνικά. Συγγενής μου παρέλαβε τη συσκευή κατόπιν συνάντησης στην Αθήνα και την απέστειλε αυθημερόν με boxnow σε εμένα που βρίσκομαι επαρχία. Μετά από 4 μέρες η συσκευή φαίνεται να βρίσκεται ακόμη στις αποθήκες του boxnow στην Αθήνα και δεν την αποστέλουν. Σε email στην boxnow δεν απάντησαν ποτέ. Τηλεφωνικά μίλησα με την εξυπηρέτηση και δεν γνωρίζουν να με ενημερώσουν για ποιο λόγο καθυστερεί η αποστολή. Προφανώς κάτι τρέχει και πολύ φοβάμαι ότι η συσκευή έχει "χαθεί". Η αξία της αγοράς της από εμένα ήταν 300€ και πλέον τα κλαίω... Θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ αλλά δεν γνωρίζω αν αποζημιώνουν και μέχρι τι ποσό. Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον; Σε τι άλλες ενέργειες θα μπορούσα να προβώ; Ευχαριστώ 6
Super Moderators billdanos Δημοσ. 9 Μαρτίου Super Moderators Δημοσ. 9 Μαρτίου Το ότι καθυστερεί η αποστολή από τις αποθήκες τους δεν σημαίνει απαραίτητα πως έχει χαθεί. Υπάρχουν αρκετά παράπονα τελευταία για καθυστερήσεις κλπ. 7
eduardo Δημοσ. 9 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου Ενδεχομένως αλλά με ανησυχεί το γεγονός ότι στην εξυπηρέτηση δεν έχουν κάποια εξήγηση για την καθυστέρηση. Παραδέχονται την καθυστέρηση αλλά δεν την δικαιολογούν. Το αργότερο σε δύο μέρες παραλάμβανα και αυτή είναι και η δική τους δηλωμένη πολιτική στις αποστολές μεταξύ πρωτευουσών νομών.
Nabuko Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Περιμένουν να μαζευτούν και άλλα πακέτα για την περιοχή σου ή και σε διπλανούς νομούς και να τα στείλουν όλα μαζί 2
jimakos00 Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Άμα το locker που επέλεξες είναι σε κεντρικό σημείο και το έχουν επιλέξει άλλοι 500 τότε είσαι σε σειρά προτεραιότητας και δεν πρόκειται να μετακινηθεί το δέμα σου αν δεν έρθει η σειρά σου. Εκτός αν το πάνε σε άλλο.
eduardo Δημοσ. 9 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Θα μπορούσε να είναι μια εξήγηση αλλά βλέπω καθημερινά τα φορτηγάκια τους να ξεφορτώνουν σε lockers της πόλης μου. Έχει συμβεί πολλές φορές το locker επιλογής να είναι full και επιλέγουν άλλο σημείο παραλαβής. Έχει πληθώρα lockers η boxnow στην πόλη μου. Επεξ/σία 9 Μαρτίου από eduardo
June Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Πάντως αν χαθεί το μέγιστο ποσό αποζημίωσης είναι 100€ σύμφωνα με τους όρους τους. Καλό είναι δέματα υψηλής αξίας να στέλνονται με κάποια μεταφορική που δεν χάνει τόσο συχνά δέματα και ιδανικά να ασφαλίζεται η αποστολή αν θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο σίγουροι.
Psyber Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Εγώ πάντως έχω δει 2 φορές υπάλληλο της boxnow να παιζει άσχημο ξύλο με τα δέματα, ώστε να τα κάνει να χωρέσουν στη θυρίδα και άλλη φορά πετούσαν τα δέματα στο έδαφος, όταν τα έβγαζαν από τη θυρίδα. Έστειλα ένα email στην εταιρία για να ενημερώσω και να μου απαντήσουν γιατί γίνεται αυτό και με έγραψαν κανονικά. 1
JLEE Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Δεν νομίζω να έχει χαθεί το δέμα σου. Απλά υπάρχει μια γενική καθυστέρηση όταν στέλνουν προς επαρχία. Επίσης η εξυπηρέτηση τους είναι ανύπαρκτη. Μάλλον μεγάλωσε απότομα και το support έμεινε ίδιο. 3
Petros Electron Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, κοντα στην νεα χρονιά ειχα στείλει και εγω με BOXNOW κατι παπούτσια που αγόρασε απο εμενα ενας συμφουριτης. Επειδή λογο ήμερων και προφανώς χρόνου εργασίας, άργησε να παει στην πόλη του το δέμα, και μάλιστα (ο αγοραστής) επικοινώνησε μαζι μου για να με ρωτήσει γιατι γίνεται αυτη η καθυστέρηση. Του ειπα να κανει λιγο υπομονή και μετα απο λίγες ήμερες του ηρθε και παρέλαβε κανονικά το δεμα και ολα καλα. Φυσικά (εγω το κανω πάντα) του ειχα στείλει απο πριν φωτός απο το δεμα και πριν το συσκευάσω αλλά και συσκευασμένο, βεβαία αυτο δεν αποδεικνύει κατι, αλλα προσπαθώ να ειμαι οσο ποιο τυπικός μπορώ. Συνοψίζοντας ναι κατακρινω και εγω για την μη-καλη εξυπηρέτηση των πελατών (για το θεμα της επικοινωνίας εννοώ) Αλλα απο την αλλη Εγω θα ελεγα φιλικά να αλλάξεις τον τιτλο του θέματος σε Πιθανή - Απώλεια δέματος boxnow η σε καθυστέρηση δέματος BOXNOW γιατι δεν έχει αποδειχθεί ακόμα οτι το δεμα εχει χαθει και ετσι ο τίτλος αυτός ειναι παραπλανητικός. Επεξ/σία 9 Μαρτίου από Petros Electron 1
geopro Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 4 ώρες πριν, eduardo είπε Μετά από 4 μέρες η συσκευή φαίνεται να βρίσκεται ακόμη στις αποθήκες του boxnow στην Αθήνα και δεν την αποστέλουν. Σε τι άλλες ενέργειες θα μπορούσα να προβώ; Ευχαριστώ Είναι νωρίς ακόμη για κάποιου είδους ενέργειες. Από την στιγμή που φαίνεται στο τρακινγκ ότι είναι στην αποθήκη το πιθανότερο είναι ότι θα πάνε όλα καλά. Είτε εχει πέσει μεγάλος φόρτος είτε περιμένουν να συμπληρώσει φορτίο στο νομό σου. Δεν έχω αρνητικές εμπειρίες από box now αλλά γνωρίζω ότι στην Θεσσαλονίκη υπάρχει κορεσμός στις θυρίδες και έχουν παρατηρηθεί καθυστερήσεις.
StamTheMan Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 6 ώρες πριν, eduardo είπε Προφανώς κάτι τρέχει και πολύ φοβάμαι ότι η συσκευή έχει "χαθεί". Η αξία της αγοράς της από εμένα ήταν 300€ και πλέον τα κλαίω... Αρχικα,αν στο εστειλε απογευμα,δεν φταιει η ΒΟΧ που χαθηκε εκεινη η μια μερα,λογικα ειχαν περασει. Δευτερον,η κυριακη ειναι μη εργασιμη. Δινουν 2 μερες για παραδοση στην ηπειρωτικη Ελλαδα,αν το στειλατε οντως απογευμα εισαστε στο οριο,αντε και μια μερα καθυστερηση. Πρωτη φορα χρησιμοποιεις το ΒΟΧ; Απο 15 μερες και μετα κυρησεται "Χαμενο". Για πανω απο 2 μερες,εχεις δικαιωμα αποζημιωσης 6 ευρω/μερα. Αλλα μην περιμενεις να στα βαλουν οι ιδιοι,αν παρεις τηλ θα σου πουν να στειλεις mail,το οποιο θα αγνοησουν. Εκει κανεις καταγγελια στην ΕΕΤΤ και τα πραματα παιρνουν το δρομο τους. Υποψην,τη διαδικασια την κανει ο αποστολεας,οχι ο παραληπτης. Εαν δεν εχεις φτιαξει ο ιδιος την αποστολη,δεν εχεις δικαιωμα σε αποζημιωση. 1 ώρα πριν, geopro είπε Από την στιγμή που φαίνεται στο τρακινγκ ότι είναι στην αποθήκη το πιθανότερο είναι ότι θα πάνε όλα καλά. Καλα,αυτο δε λεει τιποτα,απο τις αποθηκες χανονται συνηθως,που τα εχουν ξεφορτωθει απο πανω τους οι διανομεις και δεν φαινεται το ονομα τους. 1
eduardo Δημοσ. 9 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Petros Electron είπε Εγω θα ελεγα φιλικά να αλλάξεις τον τιτλο του θέματος σε Πιθανή - Απώλεια δέματος boxnow η σε καθυστέρηση δέματος BOXNOW γιατι δεν έχει αποδειχθεί ακόμα οτι το δεμα εχει χαθει και ετσι ο τίτλος αυτός ειναι παραπλανητικός. Σύμφωνα με την εταιρεία "Για αποστολές από Locker σε Locker οι χρόνοι παράδοσης είναι οι 2 εργάσιμες ημέρες για την Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημέρα παραλαβής από τη θυρίδα". Έχουν παρέλθει 4 εργάσιμες μέρες και η αποστολή δεν παρεδόθη. Σαν πελάτης θεωρώ ότι έχει απωλεσθεί αφού δεν παρέλαβα εντός του χρονικού ορίου που θέτει η εταιρεία και στην τηλεφωνική επικοινωνία δεν μου εξήγησαν το λόγο μη αποστολής. Δεν θεωρώ παραπλανητικό τον τίτλο μιας και θα έπρεπε να είχα ήδη παραλάβει ενώ δεν έχω κάποια ενημέρωση περί καθυστέρησης/κωλύματος από την εταιρεία. Φυσικά μακάρι να παραλάβω έστω και καθυστερημένα και τότε δεν θα έχω κανένα λόγο να μην αλλάξω τον τίτλο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις